lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Autorski] Arthorins: Na skraju wojny (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/4146-autorski-arthorins-na-skraju-wojny.html)

Prabar_Hellimin 15-09-2007 13:00

[Autorski] Arthorins: Na skraju wojny
 
Piękna, letnia noc. Aż jej szkoda, na przebywanie w kwaterze kapitana straży. Ale coż - służba nie dróżba. Ponoć zadanie ma przeważyć nad potęgą Gorimroye.
-Strażnicy Ivengardu - w was nadzieja dla dynastii i zguba gildii magów. Na was padło - wy przygotować spisek. Otóż: jak wiecie, magowie chcą władzy podzielonej między króla, rycerstwo, mieszczaństwo, kapłanów i ich. Tak! chcą, aby władze sprawowało pięć różnych gildii. Ani nam, ani księciu nie byłoby to na rękę. Jeżeli tak dalej pójdzie nieunikniona jest bratobójcza wojna. Waszą sprawą nie jest oddalenie konfliktu, a zdobycie w nim przewagi. W Roffelskim okręgu, oprócz nas, tylko Joriun popiera północ. Od dawna, bezskutecznie próbujemy obalić namiestnika Dagorty. Teraz stało się to priorytetem - widać, że próbuje on przegnać z Dagorty naszych ludzi. W waszej głowie, aby to on się wyniósł. Sierżancie Trhein, wy przejmujecie "sprawę" namiestnika Dagorty. Wybrałem Ci dwóch najlepszych ludzi straży, ty musisz uzupełnić swój "oddział" o niezwiązane osoby. Ponieważ, jeżeli wobec takich wystawi się zarzuty, nie poleci nikt z nas.
Sierżant zasalutował i w asyście dwóch podkomendnych wyszedł z kwatery kapitana.
-Sierżancie Trhein - zawołał kapitan, a sierżant zatrzymał się i wysłuchał - pamiętaj o dyskrecji!

Gospoda "Orli szpon", popularne wśród, niekoniecznie uczciwych osób, miejsce w Ivengardzie. Duże pomieszczenie, zasmolone od świec z kilkunastu stolików. Gwar rozmów licznej dziś gawiedzi nie ustaje. W rogu na prawo od drzwi, przy dużym, prostokątnym stole, siedzi sierżant Trhein z podkomendnymi, w cywilnych ubraniach. Poszukuje ludzi, do zadania specjalnego w Dagorcie. Obiecuje majątek, jednak wydaje się, że nie będzie łatwo go zdobyć.


Witam! Poszukuje 4-7 osób (w tym dwóch strażników miejskich) do sesji w moim autorskim świecie, w którym toczy się sesja równoległa (Arthorins: Mrok nad Dagortą). Będzie to storytelling. Informacje o świecie można znaleźć na pewnym forum (w googlach "Arthorins", któraś z kolei pozycja).

KP:
Imię i nazwisko:
Rasa:
Wiek:
Wygląd:
Umiejętności i czary:
Ekwipunek:
Charakter: (rozbudowane)
Historia:

Preferuję rasy: dla strażników ludzie lub elfy (charakter w stronę praworządnego), dla innych wszystko prócz odochenów, haltearian, i smurfów.

Kartę postaci wysyłać na PW. Należy też wpisać się w temacie. Wszelkie pytania, również tutaj. Będę wybierał najlepsze kp. Wymagam pisania w miarę możliwości rozbudowanych postów raz na trzy dni, oraz znajomości porawanej polszczyzny.

Na dzień dzisiejszy otrzymałem karty postaci od:
Kokesz
Dalakar
Yen
Kerende
Kerm

Smirtlex 17-09-2007 12:43

Dobra zaklepuje sobie elfa xD KP dostaniesz dziś ale teraz nie mam weny xD

Kokesz 18-09-2007 16:54

Byłbym zainteresowany. Jednak nie wiem nic o magii w tym twoim autorskim świecie, a chciałbym stworzyć postać maga. Napisz mi np. na pw jakie są rodzaje magii, czary i tak dalej.

Dalakar 19-09-2007 23:55

1. W którym z państw zacznie się rozgrywka?

Najlepiej byłoby gdybyś sporządził mapę okolic.

2. Jakie są relacje międzygatunkowe i społeczne?

3. Do kiedy trwa rekrutacja?

4. W zależności od odpowiedzi będę grał Orkiem, Krasnoludem lub Elfem. ( Możesz też wspomnieć który Ci najbardziej odpowiada).

Marcellus 20-09-2007 00:41

Czy ta sesja dzieje sie po czy przed tym co sie dzieje w sesji : Mrok nad Dagorta ?

Prabar_Hellimin 20-09-2007 19:15

Państwo, w którym dziać będzie się rozgrywka, to Treemland. O stosunkach międzynarodowych dobrze mówi ten tekst:

Treemland, to jedno z najstarszych królestw Arthorins, przez cały czas rządone przez jedną dynastię. Kilkadziesiąt lat temu, zostało podzielone przez króla, na trzy okręgi, podlegające największym miastom: Rofell (miasto, będące główną siedzibą gildii magów), Norandiru (stolicy całego państwa) oraz Gorimroye (miasta, które wykształciło się z twierdzy na granicy z imperium morskim - Quarmem). Miało to na celu ułatwienie królom administrowanie państwem. Następca władcy, który dokonał podziału, borykał się z problemem spiskującego przeciw niemu rządcy (o tytule księcia) okręgu Gorimroye. Gdy książe dowiedział się, że król wie o spisku, pośpiesznie zebrał armię i ruszył by siłą zdobyć władzę nad państwem. W zamachu stanu przeszkodzili mu magowie ognia - członkowie gildii wsparli wojska królestwie w bitwie pod stolicą, druzgocąc zdrajców. Od tej pory gildia zyskiwała coraz to szersze przywileje. W czasach obecnych, wyraźnie widać niechęć rządcy Gorimroye (brata króla) do najmłodszego z rodziny królewskiej, rządzącego w Rofell. Powodem tego jest przychylność tego drugiego, do pomniejszenia władzy dynastii, na kożyść innych stanów: gildii magów, zakonów rycerskich, czy gildii kupieckich.
Oczywiście wewnętrzny konflikt nie pozostawia wielu obojętnych, na scenie międzynarodowej. Sojusznikami Rofell są: Quarm, państwo smurfów, państwo krasnoludów i państwa zakonne, zaś za dynastią opowiadaj się: orkowy władca Roolvu i król Dakmoru. Inne państwa widzą w konflikcie kożyść upadku niegdyś świetnego pańtwa (jak Gildia Seananlaneńska), lub nieuwagę sojuszników (elfy Branah (mroczne) od dawna pragną obalić Roolvską potęgę, a Quarm jest głównym konkurentem Shelvu na morzu).

Ivengrad, gdzie zaczyna się akcja, to miasto, położone w Treemlandzie południowym, ale popierające w konflikcie północ, czyli władzę królewską.


Relacje międzygatunkowe: nie można powiedzieć, aby jakaś rasa była jawnie dyskryminowana, ponieważ nie ma "jednego wielkiego słusznego imperium", żądzonego, np: przez orków, którzy dawniej w wielkiej wojnie zwyciężyli wszystkich. Za to jest wiele państw, w których właściwie nie prześladuje się ras, zamieszkujących je dużą grupą.
I tak: Treemland zamieszkują głównie ludzie, elfy Kado i Feedom, gnomy, niziołki, smurfy i krasnoludy, i te rasy nie będą napadane ze względu na ich rasę. Za to ogólna niechęć panuje do tego, co jest zielone i do tego, co ma ponad dwa metry. Jako, że orkowie spełniają obydwa te warunki, jedyna racja wprowadzenia takiej postaci na misję, to wysłannik z Roolvu. Elfy nie mają się czego obawiać, nawet jeżeli nie są Kado lub Feedom. Krosnoludy mogą być obiektem pogardy, ze strony ludzi i elfów, ale nie są prześladowani.

Rekrutacja trwa do dnia po przysłaniu czwartej karty postaci.

co do "odpowiadania" mi ras, które wymieniłem, najchętniej widziałbym orkowego wysłannika, lub elfa: strażnika albo zawadiakę. I taka sugestia z mojej strony: bardziej tolerowaną rasą, acz podobną trochę do orków (mają białą skórę, rogi wyrastające ze skroni i są więksi, i silniejsi) są Satrianie.

Sesja będzie się dziać równolegle do sesji Mrok nad Dagortą. Kiedy teraz, na południe od Dagorty, grupa zabójców zbiera się do Muaraji, to na północny-wschód, w mieście Ivengard, grupa strażników miejskich zbiera ludzi do misji w Dagorcie.

Yen 20-09-2007 21:27

W takim razie ja też się zgłoszę. Brzmi ciekawie. Chociaż wszystko będzie głównie zależeć od nas i od naszego podejścia, prawda?
Powinnam do jutra (najprawdopodobniej jeszcze dzisiaj) wysłać kartę postaci.

Nie jestem zorientowana w tym systemie, i nie wiem, jak wygląda sytuacja klas. Na wyżej wymienionym forum, w cytowanym fragmencie podręcznika, nie ma o nich ani słowa. Mamy wolną rękę? Czy istnieją jakieś standardy, do których trzeba się stosować?

Prabar_Hellimin 21-09-2007 16:52

Co do klas: macie w miarę wolną rękę. Klasy w tym systemie nie różnią się zbytnio od klas, chociażby w D&D. A w kontekście sesji, nieocenione będą postacie łotrzyków. No i nadal czekam na dwóch strażników.

Kerende 21-09-2007 23:54

Także chciałbym spróbować swych sił. Jutro już doczytam wszystko i napiszę kartę postaci. Będzie ciekawie ^^. Wyjdę na kompletnego Noob'a, ale jestem nowy w tego typu sesjach. Co to KP?

Yen 22-09-2007 00:09

KP to właśnie Karta Postaci. W skrócie.
Ja właśnie moją wysłałam. W dwóch częściach. Przepraszam, ale zawsze strasznie się rozpisuję i mi się nie zmieściło. Nikt nie będzie bił? Tak więc Historia i portret są oddzielnie.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:27.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172