|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
|
15-09-2007, 14:05 | #1 |
Reputacja: 1 | Mały przewrót w Wielkim Piekle (rekrutacja dodatkowa) Otwieram dodatkową rekrutacje dla spiskowców wszelkiej maści...chcących obalić Mefistofelesa. Wymagania (wiem że wysokie ) pozostają takie same. Wymagania co do graczy: - Znajomość Księgi Planów- trudno coś planować, jeśli nie zna się środowiska w którym postać egzystuje. - Kreatywności i pomysłowości. - Ta przygoda ma charakter otwarty, to działania postaci będą ją napędzać.. Choć pojawią się mini przygody wynikające z ról jakie wasze postacie będą pełnić w społeczeństwie czartów, to główny watek przygody leży w rękach waszych postaci. W tej przygodzie nie będzie bowiem prowadzenia za rączkę. -Rozgrywka będzie raczej nastawiona na knucie i polityczne rozgrywki.. Diabły to nie chaotyczne demony. Tu liczy się spryt i finezja , a nie brutalna siła. Wymagania co do postaci: Rasa: preferowana rasa to dowolny rodzaj diabłów o skali wyzwania nie większej niż 16 . Niemniej dopuszczam do gry inne stworzenia o skali wyzwania do 16 poziomu. Z wyjątkiem poniższych. Nie można jako postaci wybrać: - konstruktu - demona - istoty o standardowej inteligencji 4 i niższej - istoty o randze półboskiej lub boskiej Można natomiast wziąć istotę dobrą (np. upadłym aniołem ), pod warunkiem zmiany charakteru na dozwolony. Wybrać można dowolnego stwora spełniającego wymagania, a opisanego w bestiariuszach wydanych w Polsce. A także stworów z netu pod warunkiem podania linka do strony na której został opisany. Dozwolony charakter : Praworządny zły i neutralny zły Dozwolony poziom: ze względu na to jaki charakter ma przygoda poziom jest zastępowany skalą wyzwania. Skala wyzwania potwora wynosić może najwyżej 16. Jeśli wybierzecie potwora o skali wyzwania niższej od 16 to możecie dodać jej dowolne poziomy klasowe ( oprócz paladyna i oczywiście ) do wyrównania przy czym suma skali wyzwania i poziomów klasowych nie może przekroczyć 16. NP. Alsenuemor jest rakshasą o skali wyzwania 10, otrzymuje więc 6 poziomów mnicha. Można też zagrać standardową rasą, na poziomie 16. Co powinien zawierać opis postaci: Imię: Rasa: Charakter: praworządny zły lub neutralny zły Ewentualne poziomy klasowe. Ewentualne atuty wynikające z poziomów klasowych. Ewentualne czary wynikające z rasy/poziomów klasowych Ewentualny ekwipunek: Ewentualne wyznanie :tylko druidzi, kapłani i tropiciele Rola: -diabły to istoty praworządne złe. Dlatego ich struktura organizacyjna charakteryzuje się biurokratycznym uporządkowaniem. Wasze postacie nie są wolnymi strzelcami tylko pełnią konkretną rolę, wysłańców, wielkich wojowników, generałów, zarządców...etc. I są podporządkowani jednemu z książąt piekieł. Ewentualni zausznicy: pamiętajcie jednak że w przeciwieństwie do zdrady lojalność nie jest specjalizacją czartów Historia postaci: Jak wasza postać doszła do danego stanowiska, co robiła zanim zjawił się w piekielnych czeluściach ? (jeśli nie jest rodowitym czartem). Historia decyduje o akceptacji rasy, roli, ekwipunku , poziomów klasowych i zauszników.. I o przyjęciu do sesji. Dodatkowo nie wolno wybrać następujących roli: a) przywódca 999 gelugonów stojących na straży wejścia do Nessus, b) szef wywiadu c) naczelny generał Canii d) dowódca straży przybocznej Mefistofelesa e)Wielki mag Canii f) Dozorca najemników i szef punkt rekrutacyjnych Mefistofelesa g)szef kontrwywiadu Canii h)dowódca straży pałacowe Mefistofelesa i) zarządca dworu Mefistofelesa. j) szef wywiadu Belzebuba i) oraz wszelkich roli przypisanych konkretnym postaciom w Księdze Planów i Księdze Plugawego Mroku ( znajomość tej drugiej nie jest wymagana, a jeśli pojawi sie jakas zbieżność w karcie postaci z postaciami z tego tomu to pomogę to gładko zmodyfikować historię postaci) Poniżej link dotyczący rekrutacji poprzedniej: http://lastinn.info/archiwum-rekruta...im-piekle.html (Mały przewrót w wielkim piekle) oraz link do sesji http://lastinn.info/sesje-rpg-dnd/35...im-piekle.html
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. |
26-09-2007, 18:54 | #2 |
Reputacja: 1 | Po burzliwej naradzie z graczami ulegają nieco zmianie warunki rekrutacji: Wymagania co do graczy: - Orientowanie się mniej wiecej, o co chodzi w Kole Planów. Można uzyskać taką wiedzę przez sieć...Po trochu z Planescape torument - Kreatywności i pomysłowości. - to pozostaje bez zmian -Rozgrywka będzie raczej nastawiona na knucie i polityczne rozgrywki.. Diabły to nie chaotyczne demony. Tu liczy się spryt i finezja , a nie brutalna siła.
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. |
01-10-2007, 11:31 | #3 |
Reputacja: 1 | Witam, czy znajdzie się dla mnie miejsce?? Jeśli tak, to zabieram się za lekturę i tworzenie historii postaci. P.S. Abishai, postaram się nie wtrącić mojego elfa za złe uczynki na Tais do piekieł
__________________ Szczęścia w mrokach... |
01-10-2007, 19:05 | #4 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Co zaś do miejsc są i każdy może spróbować dostać się do sesji... Uprzedzamk, jednak że samo zgłoszenie się nie jest równoznaczne z dostaniem...Gwarancję daj spójna i przemyślana postać.
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. | |
01-10-2007, 19:28 | #5 |
Reputacja: 1 | Tak, wiem, dlatego troszkę potrwa zanim spisze dzieje mojego diabołka :> Koncept mam więc zabieram się do czytania o planach i strukturach piekieł.
__________________ Szczęścia w mrokach... |
09-10-2007, 00:22 | #6 |
Reputacja: 1 | Abishai jest jeszcze miejsce? |
09-10-2007, 07:53 | #7 |
Reputacja: 1 | Miejsce jest, aczkolwiek uprzedzam...To jest zupełnie inny typ rozgrywki, bardziej nastawiony naaktywność i samodzielność graczy.
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. |
01-02-2008, 19:51 | #8 |
Reputacja: 1 | Chciałbym się spytać jak leży sprawa z atrybutami. Ile mamy punktów i czy rozdzielamy je na zasadzie Pointbuy'a? I jeszcze jedno - Czy dozwolone są prestiżówki z różnych podręczników, np. 'Oriental Advetures'? |
01-02-2008, 21:21 | #9 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Co do oriental adventures, z techniczego punktu widzenia, nie ma problemu. Oczywiście trudniej będzie fabularnie uzasadnić...czemu np. samuraj miałby trafić do wersji Piekła pochodzącej z zachodniej kultury, jaką jest Baator... Co nie oznacza, że nie jest to możliwe.
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. Ostatnio edytowane przez abishai : 01-02-2008 o 21:28. | |
03-02-2008, 14:08 | #10 |
Reputacja: 1 | Pytanie co do zauszników: Czy będą to stworzeni przez gracza NPC służący (przynajmniej do czasu :P ) jego głównej postaci? Jeśli tak to jaki poziom mogą mieć masymalnie (choć moje raczej nie będą mieć większego niż 12) i ile ich może być? I czy sterować nimi będzie MG, czy gracz? No i czy trzeba będzie robić ich tak jak główną postać, czy może być uproszczona wersja (chodzi mi głównie o hstorię)? I czy muszą być czartami? |