|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
22-09-2007, 17:32 | #1 |
Reputacja: 1 | Podziemia To Nasz Dom "Podziemia to nasz dom, podziemia to nasz dom..." to teksty bólu niewolników krzyczących o pomoc... Jest 3 bogów: Adrion bóg ras i istot, Fredogron bóg wód i lasów i Greed bóg ziemi. Każdy z nich miał syna (jak to się stało to mnie nie pytajcie...). Był Syn Boga Adrion, Pierwszy Syn władał 1 półkulą ziemską, był Syn Boga Fredogrona, Drugi syn władał 2 półkulą ziemską i był Syn Boga Greeda władał wyspami Akriodu, środka świata. Przed wieloma laty dwaj pierwsi bracia utworzyli spisek przeciwko trzeciemu synowi. Ich armia poległa, doszczętnie. Trzeci brat długo tłumił w sobie gniew. Jego spryt i umiejętność władania magią zatriumfowały i Trzeci Bezimienny stał się Czwartym bogiem. Jego siła przekroczyła wszelkie przewidywania. Dwaj pierwsi bracia zostali wysłani do świata śmierci (nie przez śmierć...) na wieczne tortury. Trzeci Syn wszystkich wysłał do podziemi Hedlee gdzie mieli wydobywać dla niego wiecznie Kryształy Vadren, które były niezbędne do stworzenia armii nieumarłych. Każdy mieszkaniec powierzchni został wysłany do kopalń Hedlee. Szukam od 3-7 graczy. System Autorski dosyć podobny do DnD ale jest trochę inny. Proszę zgłoszenia pisań na PW wraz z KP i historią. Oceniam poprzez umiejętności posługiwania się gogatą mową w historii i podstawie KP. Postać niech będzie miała KP jak z DnD i była na przynajmniej 2 poziomie. Kto się zdecyduje ten niech do mnie piszę. NIE UZNAJE W SESJI CZEGOś TYPU SIEMA ZIOM LUB SPOKO GOśCIU!! Historia OBOWIĄSKOWO!!! bez hstorii postaci nie przyjmę Rasa: Człowiek, elf (leśny, drow [zaawansowana historia],nocny elf, mroczny elf, krwawy elf [zaawansowana historia], dziki), półelf, gnom, niziołek, krasnolód, półork, ork (zaawansowana historia) Klasa: Berseker, Czarodziej (UWAGA!!! Czarodziej to nie to samo co mag!!!), Druid, Łotr, Łowca, Kapłan, Paladyn, Mnich, Tropiciel, Cyrulik, Mag, Nożownik, Złodziej, Wojownik, Zaklinacz, Pirat. Umjejętności: Ja jako MG podam wam skile na podstawie rasy, klasy i historii. Jest ich bardzo dużo więcnie chce półtora strony poświęcać na same skile. Ekwipunek: Standard jak w DnD plus dodatki z mojej strony Broń: broń podajcie że np. przez 5 lat uczyliście się władać rapierem to dam wam spoko rapier i dodatkowy punkt do skila szermierka. No to narazie tyle pytania kierujcie na PW albo na ten Post. Ostatnio edytowane przez Hertion : 27-09-2007 o 12:13. Powód: bo zupa była za słona. |
22-09-2007, 17:43 | #2 |
Banned Reputacja: 1 | Sesję i komentarze zakładasz po zamknięciu rekrutacji. Modedit Jak najbardziej słuszne spostrzeżenie Arango. Temat z sesją usunięty. fleischman Ostatnio edytowane przez fleischman : 24-09-2007 o 17:32. |
25-09-2007, 21:52 | #3 |
Reputacja: 1 | Ja mógłbym się zgłosić ale podaj: umiejętności, rasy i klasy do wyboru i czy np. trzeba pisać historię czy coś.... |
28-09-2007, 19:38 | #4 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Więc poziom postaci jest dowolny? Jeśli nie to określ, który poziom mają mieć postacie, bo nie byłoby miłe gdyby ktoś miał 15lvl, a kto inny 2. A może poziom postaci zależy od historii? A czym się różnią? Jeśli już jesteśmy przy temacie klas to czy można mieć postać dwuklasową, lub inną której nie wymieniłeś? I jeszcze jedno pytanie: od czego zależy kogo przyjmiesz, a kogo nie? Pozdrawiam Leo Breaker | |
28-09-2007, 19:48 | #5 | ||
Reputacja: 1 | Czytam rekrutację i pewna rzecz mnie na tyle zaintrygowała, że aż muszę zapytać. Skoro: Cytat:
Cytat:
__________________ . . . . . Zwierzątka . . . . . | ||
28-09-2007, 21:47 | #6 |
Reputacja: 1 | Chętnie zagram. Jak się domyślam mamy być powstancami w kopalni. Dopuszczasz alchemika lub trapera(od pułapek)? Gramy heroic fantasy(rzucamy sie z mieczem) czy dark fantasy(staramy się jakoś przeżyć)? co ile dni ma być post? |
29-09-2007, 07:29 | #7 |
Reputacja: 1 | BARTOLINI: Znaczy wiesz to będzie kampania typu Patryk Fantasy (starasz się przeżyć. Jeśli się uda to dobrze, jeśli nie zginiesz podczas pierwszych 15 postów to też dobrze). Oczywiście że dopuszczam różne klasy i oryginalne odchylenia od normy. Post będzie raczej codziennie wieczorem (ok. 19 - 21). ANGOD: Ha... ha... chcesz się dowiedzieć??? Mam wypaplać i wszystkim zepsuć zabawę??? Nie panie kolego! Jak będziesz grać to się dowiesz o armii nieumarłych, co doprowadziło do tego że powstała. Jak uciec z podziemi, czy coś się kryje w podziemiach oprócz mieszkańców powierzchni... Nie ma czegoś takiego co się dzieje. Będziesz grał dostaniesz się do sedna sprawy i będziesz wiedział!!! LEO BREAKER: Bogata mowa. Ja przez to rozumiem iż podczas sesji posługujesz się jak najbardziej rozwiniętą mową (lub najmniej jak jesteś np. orkiem). To chodzi by podczas sesji był klimat. A klimat pochodzi od mowy, świec [lecz tego nie można zrobić przez neta...] itp. itd. Jeśli chodzi o postać dwuklasową mogę uznać choć nie pochwalam. To też zależy od historii że jak np. jesteś wojownikiem i poszedłeś do klasztoru na uzdrowienie ducha czy coś to wtedy mogłeś [lecz nie musiałeś, zależy od ciebie] zobaczyć te super kopnięcia czy jakieś zarąbiste uderzenia mnichów więc zacząłeś się uczyć[To jest tylko PRZYKŁAD!!!]. No wiesz to wtedy uznaje taką postać lecz jeżeli ktoś z niczego powie mi że jest łotrem - paladynem to z takim już wiem że nie warto gadać. Jeśli chodzi o poziom to też zależy od historii, bo w historii powinna być zawarta to czego dokonałeś lub czego byłeś światkiem. Ogólnie to taka powinna być granica - 2lv - 4lv. Oczywiście nie dam berserkerowi orkowi zaprawionemu w bojach skurczybykowi, który był na krucjacie czy walczył z jakimiś totalnymi skurczybykami 2lv. Tu wszystko opiera się na historii. Mag to ktoś taki, [jak zaklinacz] który posiada wrodzoną moc. Mag opiera swe zaklęcia na mocy z wewnątrz swego ciała astralnego. Mag nie potrzebuje zwojów [nie może pisać zwojów!!!]. Każdy mag ma przypisane ok. 100 CZARÓW NIE ZAKLĘĆ. Pojawiają sie znikąd. Mag wie co każde z nich robi. Ponieważ dostaje wizji przed pojawieniem się czaru. Zaś czarodziej opiera się na zwojach i księgach. Jego magia pochodzi z formułek i gestów. Oparcie magii Czarodziej zwoje, Mag wrodzona moc. Ilość Czarodziej bez granic, Mag ok. 100. Do wywołania zaklęcia [czaru]: Czarodziej formułka, gesty, Mag brak. Jest wiele różnic ale to są te najważniejsze różnice. Jakieś pytanka to do mnie Pozdrawiam Hertion
__________________ Kiedy rodzisz się, nawet góry toną we krwi... I nastał czas że wylał Hades!!! Ostatnio edytowane przez Hertion : 01-10-2007 o 15:04. Powód: Przeklinak... ZNIKNĄŁ... EŁŁŁŁŁŁŁŁUUUUUU.... |
01-10-2007, 19:09 | #8 |
Reputacja: 1 | Post co wieczór? Hmmm... Niestety nie dam rady Tak więc nie zagram, jednak z chęcią sesje będę komentować :P |
01-10-2007, 20:38 | #9 |
Reputacja: 1 | znaczy wiesz mówię to orientacyjnie więc mógłbyś mówić jakby w dzień po południu. No Problem. wszystko się da rozwiązać
__________________ Kiedy rodzisz się, nawet góry toną we krwi... I nastał czas że wylał Hades!!! |
05-10-2007, 21:05 | #10 |
Reputacja: 1 | Codziennie posta nie wyrobie (nawet rano!), a nie chciałbym Wam opóźniać sesji. A właśnie - kiedy kończy się rekrutacja? 3 graczy chyba już masz... |