lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Autorski] Alleria (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/4262-autorski-alleria.html)

Gurgie 30-09-2007 13:42

[Autorski] Alleria
 
Witam. Oto moja Pierwsza sesja tutaj, ale nie pierwsza w Życiu.

Fabuła: Alleria, kraina na której nie było od dawna żadnych wojen, jest zagrożona. Budzi się odwieczne zło wcielone: Gerand. Dronidos, brat króla Allerii, wysłał 5 Gryfików(Młodych gryfów) Z wezwaniem Pięciu Dawnych rycerzy Allerii... Jednak Kapłani Geranda, Zmylili Gryfiki, tak że listy dotarły do (nie)przypadkowych osób. Osoby te zostały porwane i podstawione tuż przed Dronidosem.
Cechy sesji:
-Sesja prowadzona będzie systemem opisowym.
-Duża swoboda w improwizacji i tworzeniu świata(Opis twojego bohatera będzie dodatkowymi informacjami o rasie).
-Koniec sesji będzie wtedy, jak się pokona zło.
-Niektóre wątki załatwie w komunikatorze(subquesty).

Postać:
rasy:

ludzie:
Twórcze istoty wyjątkowo uniwersalne. Zamieszkują Allerię i Duxpane.

Krótka historia:
260 rok II ery - Człowiek koczuje na Duxpane i Allerii.
310 rok - Człowiek się cywilizuje, Powstaje władza. Alleria dochodzi do władzy na Allerii.
345 rok - Duxor dochodzi do władzy na Duxpane.
365 rok - Duxor wypowiada wojnę Allerii.
366 rok - koniec wojny.
410 rok - ludzie spotykają krasnoludów. Pozwalają im się osiedlić u nich.
12 rok III ery - Orkowie wkraczają na Duxpane. Powoduje to miejscowe konflikty.
15 rok - ludzie decydują się nieatakować przybyszów.
150 rok - ludzie poznają elfy, w niedługim czasie poznają pozostałe uwczesne rasy.
233 rok - Gerand dochodzi do władzy na Allerii. Magią zabija 50% ludności, dużą część tych co przeżyli wysyła na atak Elferii.
235 rok - elfy pokonują Geranda. Gerand został pochowany w niewiadomym miejscu. Notatki najprawdopodobniej zniszczone.
1 rok IV ery - Nowa era, ludzie się ustabilizowali do dziś(320 rok IV ery).

orki:
Podobnie jak trolle, koczują na Całym świecie. Są stosunkowo inteligentne, i podobne do ludzi. Zachowania mają podobne. Są jednak trochę silnijsi i bardziej impulsywni. Lepsze w orężu, słabsze w magii.

Krótka historia:
317 rok II ery - pierwsza zmianka o orkach.
12 rok III ery - Orkowie wkraczają na Duxpane. Powoduje to miejscowe konflikty.
15 rok - ludzie decydują się nieatakować przybyszów.
30 rok - próba stworzenia państa.
32 rok - wojna z krasnoludami na południu.
115 rok - pokój z krasnoludami. Obie strony ucierpiały.
235 rok - połączenie niektórych plemion z trollami.
240 rok - przysięga Nentamu. Ciągłe życie po staremu.

krasnoludowie:
Wyjątkowo rozbawione alkoholiczne krasnoludy Żyją na Biegunach, oraz razem z ludźmi. Wytrzymałe i silne, ale wrażliwe na magię. Mają tylko 75 cm wzrostu.
210 rok II ery - Krasnoludy osiedlają się na Pólnocy.
410 rok - ludzie spotykają krasnoludów. Pozwalają im się osiedlić u nich.
1 rok III ery - krasnoludy osiedlają się na Południu.
4 rok - Niemiłe przyjęcie krasnoludów przez elfy. Początek wojny trwającej do dziś.

trolle:
Są agresywne. także zwinne i dobre w rzucaniu na odległość. Koczują na całym świecie. Dobrzy w swojej magii, niepotrafią się nauczyć tradycyjnej.
300 rok II ery - pierwsza zmianka o Trolach. Zamieszkiwanie okolic pustyni Trolli.
235 rok - połączenie niektórych plemion z orkami.
422 rok - Trolle odkryły nieumarłych.
1 rok III ery - Trolle wypowiedziały wojnę nieumarłym.
2 rok - Koniec wojny.

dżiny:
Istoty bez swojego królestwa. Jest ich nie więcej niż 10 000 na całym świecie. Niektóre są wyjątkowo sztywne, inne rozbawione. Potrafią się wznieść na 5 metrów, I są najlepszymi magami. Niestety Ataki mroku są dla nich śmiertelne.
-Brak danych historycznych. Nie mieszają się one do życia społecznego.

elfy:
Istoty Szlachetne, o zamiłowaniu do sztuki. Są Wysokie(2 metry wzrostu), i szczupłe. Doskonali Łucznicy i Magowie o Słabych ciałkach. Mają wojnę Z krasnoludami, a zamieszkują Elferię.

1 rok I ery - Elfy Zaczeły koczować.
24 rok - Pierwsze elfickie miasto.
356 rok - powstanie państwa elfickiego.
1 rok II ery - odkrycie magii.
4 rok III ery- Niemiłe przyjęcie krasnoludów przez elfy. Początek wojny trwającej do dziś.


nieumarli:
Nieumarli, wbrew pozorom nie są złymi istotami. Założyli swoje królestwo na zepsutych popiołem wulkanicznym ziemiach Tako-tiki. Niektórzy ludzie ich tępią, uważając ich za zło wcielone. Jest ich mało, Są odporni na ataki istot zła, Ale za to magia ich poważnie rani. Mają dość pesymistyczny charakter. powstali na wskutek Pewnego maga, co ocalił mieszkańców Tako-tiki.

422 rok II ery - Wybuch wulkanu na Tako-tiki. Powstanie nieumarłych.
1 rok III ery - Nieumarli niechętnie walczą z Trollami.
2 rok - zgoda.
100 rok - Akt o nieagresji wobec nieumarłych.

golemy:
Istoty o dużej sile zamieszkującę Podziemia Królestwa Invingam. Nie ma wrogów rasowych, jest wyjątkowo pokojowa. Całkowicie odporna na magie, za to Olbrzymia(4 metry wysokości) i Powolna.

-historia: Lud neutralny, Historia sięga początków I ery, Cały czas Żyją tam gdzie żyją.

Do tego trzeba dodać opis zewnętrzny, charakter i klasę.

Liczba Graczy:5 - Ważna kolejność zgłoszeń.

IceMan 30-09-2007 14:10

Ja się zgłaszam i wysyłam ci KP na PW

Milly 30-09-2007 14:34

Brak w Twojej rekrutacji jakiejkolwiek wiedzy o świecie. Napisałeś, że system jest autorski, opisałeś kilka nic nie mówiących nazw i dałeś możliwość graczom opisania ich postaci jak chcą. Nie dałeś żadnych informacji, które są niezbędne do zagrania w Twoim systemie. W tej chwili Twój świat jest płaski, rzuciłeś kilkoma nazwami zupełnie nie wyjaśniając o co chodzi, nie ma tu żadnej trójwymiarowości. Skoro postacie żyją w tym świecie, to powinny wiedzieć co to za pradawne zło, dlaczego spało i dlaczego teraz nagle się budzi, jak wygląda królestwo, jaka jest mniej więcej sytuacja polityczna, że już nie wspomnę o takich szczegółach jak klimat czy relacje pomiędzy poszczególnymi rasami. Cały czas wymieniasz nazwy - Alleria, Duxpane, Bieguny, Elferia, Podziemne Królestwo Invingam - nazwy puste, bo zupełnie nie wiadomo o co chodzi. Magia tradycyjna, trolle mają własną magię - jaką?? Co to są Ataki mroku?? Ta kraina to jedno królestwo, czy jest jakoś podzielona? Podałeś takie minimum informacji, które nie pozwalają wczuć się w klimat. Jak gracz może opisać pasującą postać, skoro nawet nie wie jaka jest Twoja wizja świata? Najpierw go opisz, a potem wymagaj postaci, bo co zrobisz, kiedy ktoś zrobi postać kosmicznego łowcy nagród, który przez przypadek dostał list? Albo gdy gracz opisze, że ten świat w 3/4 składa się z wody a on jest piratem od czasu do czasu przybywającym do Alleri, a z kolei drugi gracz napisze, że w tym świecie 3/4 zajmują lasy, ogromne dzikie puszcze, których nikt nigdy nie przebył całych, nie ma tu oceanu, a on jest członkiem jednego plemienia, które zamieszkuje dzikie ostępy. Którego z nich przyjmiesz? Nie można robić sesji/postaci nie mając ujednoliconych podstaw, bo albo postacie będą bardzo spłycone, albo każda będzie zakładała, że świat wygląda inaczej. Włączając w to podróże kosmiczne :)

Bardzo polecam Ci zapoznać się z artykułem Pimp my recruitment! Krótki instruktaż jak sprawić, by rekrutacja była czytelna i każdy był z niej zadowolony :)

Gurgie 30-09-2007 15:18

Poczekajcie trochę. Zrobię mapę i uzupełnie informacje.
Eh 2 orty.

kayas 30-09-2007 15:31

"bochater" i "żucanie" skutecznie zniechęcają. Ale poczekam na tę mapę

Darkan 30-09-2007 17:44

Napisz jakie są klasy jakie maja specjalne zdolnosci i umiejetnosci oraz czy KP mamy pisac w temacie czy na PW

Name: Dem
Rasa: Undead
Charakter: Neutral
Klasa: Nekromanta
Historia: Dem już odnajmlodszych lat fascynowała czarna magia. Wskrzesil swojego pierwszego sługe mając 12 lat. W wieku 15 lat został nazwana przyszłoscia podziemnych nekremonatów Tako-tiki. Lecz jego przygoda rozpoczeła się gdy na jego 18 urodziny otrzymał od swojego pra dziada stary zwój na przywolanie najlepszego Wojownika Tako-tiki. Szybko zabrał się za rozpracowanie zwoju. Po pare miesiacach udało mu się odszyfrowac go i nastepnego dnia przy pomocy 6 najpoteżniejszych nekromantów przywołał swego sługe. Nazwał go DoomGuard. Miesiac po tym wystawił go w zawodach dla profesjonalnych wojowników. Doomguard nie zostawił złudzenia kto jest najlepszym wojownikiem. Jego szybkość, zwiność, wytrzymałość i siła zainoponowała wszystkim. Po wygraniu turnieju zaczał wkoncu zajmowac się czarna magią. Magią przed która niema ochrony. Mając 35 lat zaczał pracować nad podatnoscią jego rasy na magię. Był już prawie przy rozwiklaniu zagadki nad tym gdy dostał list. Lecz jego podatność na magie jest teraz o wiele mniejsza niż przecietngo Undeada.
Wygląd Dem:
Wygląd DoomGuarda:

Gurgie 30-09-2007 19:19

http://www.picoodle.com/view.php?img....gif&srv=img37

Oto Ogólniakowa mapa. Gracze później mogą zobaczyć mapę dokładną mapę samej Allerii.
Świat ma klimat czysto fantasy, nie można być kosmicznym tyranem.
Ataki mroku to ataki Zadawane przez ludzi wyjątkowo nieczystych.
Sprawa Geranda miała znaczenie tylko w tym królestwie, nie na całym świecie... teraz może być inaczej. Więcej sięgraczę dowiedzą grając.
Magia trolli wymaga odpowiednich eliksirów, żeby zadziałała. Zupełnie inny model działania. Inna szkoła.

Jak coś ważnego niedopowiedziałem - pytajcie.

Karty dawać gdzie chcecie.

Kokesz 01-10-2007 19:10

Cytat:

Napisał Gurgie (Post 99506)

Jak coś ważnego niedopowiedziałem - pytajcie.

Bardzo dużo nie napisałeś. Chociażby jaka jest magia, historii poszczególnych ras. Jak ktoś na napisać historię postaci skoro zna tylko mapę świata? Jeśli jest to twój autorski świat o ty go powinieneś stworzyć a nie gracze.

Gurgie 01-10-2007 19:59

Właśnie dodaje historię poszczególnych ras. Narazie ludzie i Orkowie.
Do Środy reszta.

Alaron Elessedil 01-10-2007 21:02

Być może ja się "skuszę" na tą sesją, ale zobaczymy jak jeszcze coś dodasz ;)
Mistrzu, do mapki przydałaby się legenda + zaznaczenie najważniejszych miast + rzeki i jakieś większe jeziora, chyba, że świat jest tak wielki, że nie widać jezior. Podaj w mapie skalę (uprzedzam pytanie-nie, nie potrzeba siatko kartograficznej :D ). Chodzi tylko o to, żeby pojąć rozmiary twojego świata.
Co oznaczają poszczególne kolory na mapie? (można się domyśleć, ale tak w ramach potwierdzenia domysłów :) )
Jeżeli chodzi o mapę to tyle, ale to nie wszystko.
Jakbyś mógł wyjaśnić dokładniej systemy działania poszczególnych magii? Napisałeś, że magia Trolli bazuje na eliksirach. Ok, ale co robią z tymi eliksirami? Piją, rzucają, coś innego? Może w probówkach jest jakiś gaz żrący, czy płyn czyszczący, czy samozapalająca się substancja? Z czego oni robią te eliksiry? Zioła, gleby, nasiona, rośliny, piachy, kamienie? Coś dokładniej.
Opisz magie, bo ja wybitnie lubię odgrywać Magów :D
To chyba by było na tyle... aaa, czy w twoim świecie są sztuki walki? Jak tak to jakie? (zastanawiam się czy nie zrobić wyjątku w postaci jakiegoś półobrotowego cing-ciang-cionga :D ). A super by było, gdybyś miał własne :D
Jakie są stosunki danej rasy do innej oprócz tego, że Krasnoludowie i Elfowie mają wojnę, no i profesje by się przydały. DnD, Warhammer, wybranych kilka...
Opisz świat dokładniej to z chęcią się zgłoszę i wyślę KP :)

Darkan, co powiesz na takie KP:
Imię: Sansalor
Rasa: Półbóg
Profesja: Mag
Historia: Nie pamięta swoich narodzin, ponieważ jego pamięć sięga do chwili kiedy stał się potężnym magiem, który przywołał zmiennokształtnego Demona, który towarzyszy mu od zawsze na zawsze. W walce Demon nie ma sobie równych, gdyż jest zabójcą wszystkiego co się rusza, a jego Pan jest wybitnym Magiem, który stał się dawno temu jednym z najpotężniejszych wśród bogów.

Co na to powiesz? Po co grać postacią tak silną z potężnym, przywołanym sojusznikiem? To nie ma sensu. Ja twoją postać i przywołańca widzę jako niezwykle potężną parę, która potrafi przeciwstawić się najlepszym. To nie jest cel RPG, co zapewne wiesz i jeżeli się dostanę wraz z postacią, którą przedstawiłeś, to ja rezygnuję.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:59.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172