lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [sesja] Kryształ Mocy - rekrutacja dodatkowa (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/4316-sesja-krysztal-mocy-rekrutacja-dodatkowa.html)

Odyseja 11-10-2007 10:32

[sesja] Kryształ Mocy - rekrutacja dodatkowa
 
Kryształ Mocy

Cytat:

Na początku piątej ery świata Beserall trwała 400-letnia Wojna. Ludzie, Elfy i Krasnoludy przeciwko orkom i goblinom, którymi władał Czarnoksiężnik Aserot. Wojna była długa i krwawa. Czarnoksiężnik władał taką mocą, że Sojusz Trzech Ras, nie mógł go pokonać. Mógł jedynie się bronić. Było tak, ponieważ Aserot posiadał Kryształ Mocy. Artefakt, który dawał właścicielowi niewyobrażalną moc, władzy nad słońcem, ziemią, wodą, ziemią i powietrzem. W końcu Wielka Rada Magów wybrała Pięciu, którzy mieli za zadanie odebrać Kryształ Mocy Czarnoksiężnikowi. Udało im się to. Wielka Rada Magów, uwięziła Aserota w Bezprzetrzeni. Kryształ Mocy został zniszczony. To oficjalna wersja. Ale czy na pewno?
Jest rok 1400 piątej ery Beserall. Pewien potężny czarodziej, postanowił przejąć moc uwięzionemu Aserota, jednak sprawa wymknęła mu się spod kontroli. Przez przypadek uwolnił czarnoksiężnika. Aserot postanowił odzyskać władzę. Zebrała się Wielka Rada i postanowiono w porozumieniu z królem powstrzymać Czarnoksiężnika, którego moc była większa niż kiedykolwiek. Taką oto wiadomość ogłosił królewski Herold:

Czarnoksiężnik Aserot uwolnił się z Bezprzestrzenni. Znów zbiera wojska! Orkowie i Gobliny przygotowują się do wojny. Czekają tylko na znak swego władcy… Rada zdecydowała, iż Pięciu śmiałków dobrej rasy, wyruszy by powstrzymać Aserota. Śmiałkowie Ci, dowiedzą się szczegółów na kolejnej radzie. Proszę się zgłaszać do pałacu.
Zgłosiło się sześciu śmiałków, wyruszyło w podróż pięcioro. Dotarli do elfickiego miasta Murien. Potem słuch o nich zaginął... Chociaż nie! Krążą opowieści, że ich przewodniczka, Huwiana, jakiś czas temu w ciężkim stanie pojawiła się w jednym z małych, niewiele znaczących miast. Są to jednak tylko niesprawdzone plotki. Czy bohaterowie żyją? Jedno jest pewne. Nie wykonali jeszcze swojego zadania - Kryształ dalej istnieje...


Oto wstęp do rekrutacji dodatkowej w Krysztale Mocy. Niestety, brakuje mi graczy. Jeden nie odpisuje od jakiegoś czasu, jedna odeszła i jedna nie ma na razie czasu. Efekt jest taki, że musiałabym pisać posty dla dwóch osób. Aha... Trzecia jest zupełnie gdzie indziej niż reszta i idzie osobnym tempem. Dlatego chciałabym, żeby kolejni bohaterowie dołączyli się do drużyny.

Wzór KP:

Imię i Nazwisko:

Płeć:

Wiek:

Rasa (elf, hobbit
człowiek, krasnolud, pólelf, gnom):

Profesja: (bard, łotrzyk, paladyn, tropiciel, druid, łucznik, wojownik, czarodziej):

Umiejętności (według rasy i profesji):

Wygląd:

Charakter:

Historia

Ekwipunek

Avatar postaci:


Oto parę informacji:

1. Inne rasy i profesje po uzgodnieniu ze mną. Tak samo magiczny ekwipunek. Postanowiłam zwiększyć liczbę ras i klas, więc mam nadzieję, że dotychczasowi gracze się nie obrażą ;) Jest to związane w większości tym, że zaczęłam grać w dedeka i niektóre klasy mnie wprost zauroczyły :).

2. Przyjmę 1-3 osoby.

3. Mój post jest w zależności jak gracze odpiszą, raz na tydzień/dwa.

4. Nie wiem jeszcze, jak dołączę nowych graczy, ale "zawsze coś się wymyśli" ;)

5. Wasze postacie mogą się znać, o ile będzie to uzasadnione w historii.

6. Świat tworzycie Wy. Opisujcie miejsca skąd pochodzicie itp.

7. Nie oczekuję piętnasto-stronicowej historii. Wiem, że jedni mogą w czterech linijkach zamieścić ciekawą historię, a innym w czterdziestu się to nie uda :)

8. Opis ras i klas jest mniej więcej taki jak z dedeka.

9. Karty Postaci do mnie na priva.


Jeszcze jedno. Miasta, jakie już istnieją (częściowo stworzone przeze mnie, częściowo przez graczy w historiach):

Murien - elfickie miasto, W tych czasach mają do niego wstęp tylko elfy. Położone mniej więcej w centrum Beseralu

Nuln - ludzkie miasto położone na północy kraju. Leży niedaleko Riv.

Aldorf - tu szkolą się praktycznie wszyscy madzy z Beserallu. Leży na zachodzie

Riv - miasto mieszane. Bardzo dużo tu niziołków, ludzi, krasnoludów i wszelkich połówek. Raczej nie ma tam elfów, chociaż często spotyka się półelfy, które niezaakceptowane w swoim środowisku zawędrowały do tego miasta. Leży na północy, nad morzem. Niedaleko Nuln

Nehemi - małe elfie miasteczko. Nie wiadomo dokładnie gdzie leży. Jego mieszkańcy są mile widziani w Murien.

Mroczna Puszcza - puszcza na wschodzie. Wyznacza naturalną granicę Beserallu. Nikt nie wie, co za nią jest oprócz gór, których wierzchołki widać z daleka.

Meriston - ogromne miasto położone na południu. Tu wszystko się zaczęło, tutaj rozporządza Wielka Rada.

Resztę wymyślcie Wy. Nie wpisywałam małych miejsc, takich jak Wrześniowe Bory, bo uznałam, że jest to niepotrzebne :)

Wszystkie pytania proszę w tym temacie :)

Jak na razie wysłał mi kartę (i się najprawdopodobniej dostał) Marcellus. Jego postać jest dość... nietypowa. Tak więc chciałabym powiedzieć, że postacie nie muszą się ściśle mieścić w ramach, ale decyzję, czy "nietypowa" postać się nie jest "zbyt" nietypowa, pozostawiam sobie ;)

Prabar_Hellimin 11-10-2007 20:15

Zgłaszam się, zgłaszam! KP w trakcie tworzenia - będzie w ciągu dwóch dni.

enneid 12-10-2007 23:21

Czy jest jakaś szkoła magów w tym świecie? niestety jestem kiepski z mechaniki DnD i będę raczej tam wymyślał umiejętności, choć zapewniam że postać będzie raczej początkująca. są jakieś ograniczenia dla magów?, jak wygląda czarowanie? a i o co chodzi z Avatarem

Marcellus 13-10-2007 02:47

Hmm to coraz wiecej nas nowych jest. Moze nawet bedzie nas wiecej niz " starych " :P

Kokesz 13-10-2007 11:05

Może i ja spróbuję. Zabieram się za tworzenie postaci.

Odyseja 13-10-2007 11:49

Cytat:

Czy jest jakaś szkoła magów w tym świecie? niestety jestem kiepski z mechaniki DnD i będę raczej tam wymyślał umiejętności, choć zapewniam że postać będzie raczej początkująca. są jakieś ograniczenia dla magów?, jak wygląda czarowanie? a i o co chodzi z Avatarem
1. Avatar to zdjęcie
Twojej postaci. Możesz je np. znaleźć na Lady Jenova, lub w awatarkach na Zielonej Wieży

2. Mechanika DnD kompletnie nie jest potrzebna. Wzięłam z niej tylko kilka klas i ras ;) Jej znajomość nie jest kompletnie potrzebna. Umiejętności Wy wymyślacie :)

3. Szkoła magii, tak jak napisałam w pierwszym poście jest w Aldorfie.

4. Ograniczenia. Liczę na Wasz zdrowy rozsądek, ale zastrzegam sobie prawo do "edycji", gdy uznam że gracz przesadził.

5. Mam sporo magów, więc liczę na coś oryginalniejszego. przecież jest tyyyyyyyyle klas :)

6. Jak wygląda czarowanie? Czarodziej wymawia zaklęcie ;)

Alaron Elessedil 13-10-2007 12:47

Noooooo nieeeee wieeem :D
Tyyyyyle sesji.... (no tak, czy ja przypadkiem nie przesadzam? chyba ciutkę :D )
No cóż, jeżeli jeszcze jest taka opcja to chętnie wezmę sobie na barki "ciężar" prowadzenia kolejnej postaci :D
Teraz czeka Cię PW z propozycją kogoś innego niż Maga i z inną rasą niż zwykłe DnDowe rasy :D

enneid 13-10-2007 13:48

o ile sobie dobrze przypominam w poprzedniej rekrutacji byl alchemik, mozna tego dla odmiany wziaćś?

Odyseja 13-10-2007 20:00

Można :) To jest taki ogólnikowy spis. Jak na razie (prawie) nikt się go nie trzyma :rotfl:

Mam już trzy karty. We wtorek o 17:00 kończę rekrutację dodatkową. Wtedy wybiorę najlepsze karty. Z tego co widzę, wybór będzie bardzo trudny i chyba zwiększę ilość przyjętych kart. Teraz chciałabym wyjaśnić, dlaczego przyjmuję karty "niestandardowe", a wcześniej zależało mi na zwykłych. Gdy Wielka Rada zbierała ochotników, to starannie dobierała człownków grupy. Teraz to nie obowiązuje. Ostrzegam jednak, że u postaci graczy ciężko z zaufaniem :)

Szarlej 13-10-2007 20:21

Cytat:

Napisał Odyseja (Post 101889)
Ostrzegam jednak, że u postaci graczy ciężko z zaufaniem :)

Czyżby aluzja do Rawandila, który najchętniej potencjalnych ochotników spopieliłby? Zawsze mogą być szpiegami lub bandytami. Albo mogę chcieć go spalic.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:27.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172