lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   Wydział XIII do spraw nadnaturalnych (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/4328-wydzial-xiii-do-spraw-nadnaturalnych.html)

Yoda 14-10-2007 17:57

Jeszcze pare pytań:
-czy w histori ma być zawarte jak trafilismy do 13 wydziału czy to już Ty ustalisz?
-rozumiem że np. ksiądz powinnien mieć już jakiś kontakt z drugą stroną?
-czy ten wydział zabija te istoty czy coś innego z nimi robi?
-czy ksiądz może je zabijać? Czy zaraz po tym musi lecieć do konfesjonału?:wink:

Pozdrawiam

Julian 14-10-2007 19:55

Po dokładniejszym przejrzeniu tematu uznałem, że sesja prezentuje się bardzo ciekawie. Tak więc wstępnie się zgłaszam, jednak mam jeszcze dwa pytania do dodania do pytań Yody.

- Czy każdy który trafia do 'Trzynastki' zostaje objęty jakimś specjalnym szkoleniem, czy czymś w tym rodzaju i ewentualnie jaki jest zakres takiego szkolenia? Krótko mówiąc - jak wiele wiadomo 'wtajemniczonym' o całym tym syfie?
- Czy każdą istotę ciemnej strony można 'uspokoić' obciążając ją odpowiednią ilością ołowiu, czy czasem potrzebne są jakieś egzorcyzmy lub coś w tym stylu?

cynis 14-10-2007 20:09

Zdecydowanie do końca pażdziernika da się coś naskrobać. Chętnie zagram. Zapytam jeszcze tylko dodatkowo:
Czy (bo mówiłeś o parach) szukasz pażystej ilości graczy? Czyli 4ech lub 6ciu?
A jeśli tak to czy będzie podział raczej detektyw/nadnaturalny czy losowo?

Pozdro,
c.

abishai 15-10-2007 06:57

Cytat:

Hmmm... Tak czytam i zaczynam się zastanawiać, a można zagrać wieloklasowcem - ten obdarzony pasuje do każdej z pozostałych 3 klas (zasadniczo to obdarzony to takie rozszerzenie detektywa), do duchownego to może trochę mniej pasuje, no bo sobie wyobraźmy np. rzucającego przedmiotami księdza tylko siłą woli . Ale już taki mag... wręcz aż się prosi.
Przepakom mówimy nie! :p Nie zezwalam na wieloklasowców. To nie D&D i beztroska rzeź potworów :lol:

Obdarzony może korzystać z mocy szybciej niż mag czy kapłan rzuca czary, ale odbija się to na zdrowiu...Szybciej traci siły, szybciej się męczy. Jest przez to mniej sprawny niż policjant.

Cytat:

-czy w histori ma być zawarte jak trafilismy do 13 wydziału czy to już Ty ustalisz?
Hmm...Rozgrywka ma się zacząć od odprawy i przydziału partnerów, więc technicznie sprawę dostania się pominę. Pisz jak ci wygodniej. Jesli chodzi o prawosławnych i katolickich to ich do wydziału wznacza kuria. Niektóre zakony (jezuici, benedyktyni, franciszkanie) walczą ze stworami ciemnej strony od setek/dziesiątek lat.

Cytat:

-rozumiem że np. ksiądz powinnien mieć już jakiś kontakt z drugą stroną?
Powinien miec na koncie przynajmniej jedne egzorcyzm

Cytat:

-czy ten wydział zabija te istoty czy coś innego z nimi robi?
Demony się wypędza, mutanty zwierzęce zabija bądź łapie (w zależności co łatwiejsze), mutanty ludzkie (i magów) należy aresztować, zabić przypadku zagrożenia życia swojego lub cywili...
Bramy...Lepiej żebyście nie trafili na bramy :diabol:
Cytat:

-czy ksiądz może je zabijać? Czy zaraz po tym musi lecieć do konfesjonału?
Katolicki i prawosławny ksiądz powinien zabijać tylko w ostateczności. Buddyjski mnich tak samo. Inne religie są chyba pod tym względem bardziej pobłażliwe.

Cytat:

- Czy każdy który trafia do 'Trzynastki' zostaje objęty jakimś specjalnym szkoleniem, czy czymś w tym rodzaju i ewentualnie jaki jest zakres takiego szkolenia? Krótko mówiąc - jak wiele wiadomo 'wtajemniczonym' o całym tym syfie?
Musiałbym wtedy caly podręcznik napisać :lol:
Szkolenie więc będzie po łebkach, a potrzebne do śledztwa informacje dostarczą specjaliści (patolodzy,genetycy, biolodzy..ect.).

PS. Oczywiście będziecie też dostawać informacje na bierząco podczas gry zgodnie z wykupionymi rodzajami i poziomami wiedzy.

Cytat:

- Czy każdą istotę ciemnej strony można 'uspokoić' obciążając ją odpowiednią ilością ołowiu, czy czasem potrzebne są jakieś egzorcyzmy lub coś w tym stylu?
Niestety nie każdą, czasami trzeba będzie wezwac wsparcie bądź wyposażyć w sprzęt specjalistyczny. Ale przede wszystkim jesteście policjantami...Zanim trafi sie okazja do strzelania, trzeba będzie przeprowadzić śledztwo.

Cytat:

Czy (bo mówiłeś o parach) szukasz pażystej ilości graczy? Czyli 4ech lub 6ciu?
A jeśli tak to czy będzie podział raczej detektyw/nadnaturalny czy losowo?
Tak, liczba graczy musi byc parzysta, a partnerów przydzielam ja , na podstawie otrzymanych Kp

abishai 16-10-2007 07:27

Pierwsze życiorysy już do mnie dotarły. Jak na razie jeden bez gruntownych poprawek...Inne wymagają zmian. O tych przeróbkach w życiorysach napiszę dopiero wieczorem dzisiaj, niemniej już teraz chciałbym wyjaśnić parę spraw:

Znajomi i rodzina : To nie jest jedynie zapełniacz karty. Nie oczekuję żebyście opisywali ze szczegółami. Ale imię, nazwisko, jedno czy dwa zdania warto o nich napisać.
Policjant nie samą pracą żyje...Oprócz pracy postaram się byście mieli jakieś życie prywatne. Wasze postacie są częścią NY, nie gośćmi,którzy bronią NY bo MG ma tak w scenariuszu.

Ekwipunek: Jak możecie zapominać o komórkach? Jakby sobie Moulder poradził bez komórki? W dzisiejszych czasach telefon komórkowy ratuje życie równie często co spluwa.

Odyseja 16-10-2007 07:28

Abishai, ile masz kart/zgłoszeń na obdarzonych? Jeśli będzie dużo, to wezmę detektywa. Jeśli mało, to może obdarzonego :)

Pzdr

abishai 16-10-2007 07:36

Detektywów jest paru, więc obdarzony, duchowny lub mag też ma szansę...
BTW. O dostaniu się do gry bynajmniej nie decyduje wzięcie wolnej profesji.
Nie wezmę marnej karty detektywa tylko dlatego, że nie było lepszej karty z tej klasy.
To samo dotyczy reszty klas..

PS. Może to wina źle dobranego potwora na początku karty, ale dementuję pogłoski jakoby wydzial 13 zajmował się eksterminacją wampirów (nawet zmutowani ludzie mają prawa obywatelskie :D ).
Poza tym jest mnogo innych stworzeń które popełniają przestępstwa.
I nie sugerujcie się Światem Mroku...Nie gram w WoDa, i moja rozgrywka w niczym się na nim nie opiera.

Drugą szalenie ważną sprawą jest to, że gracie policjantami...Nie stoicie ponad prawem, nie jesteście prawem. Waszym zadanie jest pilnowanie przestrzegania prawa. Owszem dopuszczam naginanie prawa(ala Axel Foley czy Harry Callahan), ale jego łamanie będzie karane w sposób zależny od wykroczenia.
Wydział Wewnętrzny zwarty i czujny :diabol:

Odyseja 16-10-2007 07:49

Ale mam większe szanse, jeśli zgłasza się mniej osób :rotfl:

Mam jeszcze jedno pytanie. Jak wygląda rola obdarzonych w wydziale 13? Do czego są potrzebni? Tylko pomagają?

abishai 16-10-2007 07:54

Cytat:

Ale mam większe szanse, jeśli zgłasza się mniej osób

Mam jeszcze jedno pytanie. Jak wygląda rola obdarzonych w wydziale 13? Do czego są potrzebni? Tylko pomagają?
Różnie to z tym bywa..Twoja postać będzie dektywem śledczym, tak jak postacie innych graczy.
PS. Nie mam ustalonego limitu ilości poszczególnych klas (Po prostu wybiorę sześć najlepiej przygotowanych KP).

enneid 16-10-2007 21:23

mam takie pytanko: Jaki poziom wady powinien być by dodać sobie 1 do cech: czy mogą byc to np dwa lekkie skrzywnia psychiczne?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:08.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172