|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
17-10-2007, 19:43 | #1 |
Reputacja: 1 | [Autorskie] Aura Cienia Świat był u końca swego istnienia, Gdyż ciemne moce opanowały świat. Zostało kilka mężnych osób i 3 miasta Świat wyglądał jak wielkie bagno z niewielkimi połaciami trawy i lasów. Pozostały 4 rzeki i 6 ogromnych lasów . W górach roiło się od jaskiń trollów , które opanowały tamtejsze tereny. Pustynie wygladały jak ruchome piaski . A te wszystkie bagienne tony biorą się z wylewającego co rok oceanu. Ale jedno miejsce było specjalne......Światynia Azulu . Piękna światynia rozciągająca się nad rzeką i lasem, zdala od potworów. Funkcjonowało w niej 12 kapłanów, którzy chronili świątynię. Gdy zaczęło dziać sieć naprawdę źle, kapłani powołali do pomocy 6 odważnych wojowników, którzy pomogą w pokonaniu zła, by uchronić świat przed zagładą. Potrzebne jest 6 osób do gry Gra jest w systemie storytelling Profesje: WOJOWNIK NINJA (zajęte) SAMURAJ (zajęte-Ronin) MAG (zajęte) ( niech każdy gracz sobie wybierze jeden z podanych niżej żywiołów,które bedą wystepować w formie czarów) DRUID ( niech każdy gracz sobie wybierze jeden z podanych niżej żywiołów, które będą wystepować w formie czarów ) ZAKLINACZ (zajęte) NEKROMANTA ( niech każdy gracz sobie wybierze jeden z podanych niżej żywiołów, które bedą wystepować w formie czarów) żywioły: Ogien Czary: Kula Ognia Fala Ognia Ognisty Podmuch Ognista Furia Wiatr Czary: Podmuch słońca Pradawne Tornado Wichura Śmierci wstęga śmierci ( wiatr dzieli się na dwie wstęgi przy czym zyskuje moc ) Woda Czary: Fala Fala śmierci Pradawny cyklon Wodny strumień Ziemia Czary: Kamiene Uderzenie Teleportacja Kamieni (powoduje przenoszenie kamieni w wybrane miejsce skond można zaatakować przeciwnika) Formacja Ziemna (wznosi kawałek ziemi wraz z kamieniami i rzuca na przeciwnika) Ziemny strumień (kamienie lecą strumieniem na przeciwnika, zadając poważne obrażenia) Do rozdzielenia jest 30 pkt. między : siła Wytrzymałość Magia Inteligencja Charyzma Szybkość Szczęście Wybieracie 3 Zdolności Specjalne Zdolności Specjalne : Dla wojowników itp. Krytyczne uderzenie (możliwe przy średniej ilości 4 pkt siły) Podwójne uderzenie (możliwe przy średniej ilości 5 pkt Szybkości) siła +2 uniki czytanie pisanie Dla magów itp. Kula smoka (uderza dwóch przeciwników na raz; możliwa przy 4 pkt magii) Uderzenie Smoka (zabija 3 przeciwników na raz; możliwa przy 8 pkt magii) magia +2 uniki czytanie pisanie Statystyki można podnieść zdobywając pewne przedmioty związne z fabułą ( np. odszyfrowania czegoś + x inteligencja) Zdolności można zyskać za pewne czyny związane z fabułą (np. za uchronienie towarzyszy przed udarem słonecznym, zdolność odczytywania godziny z ruchu słońca) Niech każdy umieści ekwipunek dostosowany do potrzeb Bohatera Przykładowe uzbrojenie (można się wzorować) Rożdżka Ognia Skórzana zbroja Sandały Czarny hełm Tarcza Wzór Karty Postaci Imię: Nazwisko: Wiek: Profesja: (jeżeli mag wpisać wybrany żywioł) Wygląd: Historia: Rozdzielenie punktowe: Zdolności: Ekwipunek:
__________________ Siła nie tkwi w mocy, moc tkwi w siłe Ostatnio edytowane przez Marckus : 02-11-2007 o 14:18. |