|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
26-10-2007, 14:29 | #1 |
Reputacja: 1 | [autorski] Galaktyczny Tropikalny Busz Akacja będzie się rozgrywać na tropikalnym lądzie gdzieś daleko w galaktyce. Podczas długiego międzygalaktycznego lotu w statek kosmiczny uderza niesamowicie szybki meteor. Zbity z kursu zaczyna być przyciągany przez pobliskie pole magnetyczne obcej planety matki, Ląduje z hukiem łamiąc się na dwie części w jakimś tropikalnym gąszczu pokrytym przedziwną roślinnością, dominują barwy zielone, czerwone, różowe, pomarańczowe i niebieskie. Garstka rozbitków (bohaterowie) szuka jakiś oznak cywilizacji i próbuje przeżyć. Potrzebuję od 2 do 4 osób piszących ok 1 post/ dzień Opis gigantycznej wyspy: Wyspa jest w 98% pokryta gęstą „tropikalną”, że tak to ujmę roślinnością, porozmieszczane są na niej malutkie kilku, kilkunastoosobowe osady Karkkahitów (opis poniżej) kilkadziesiąt małych osad, 3 miasta i jedna gigantyczna metropolia w centrum wyspy leżąca w dole wielkiego kanionu. Na wschodzie jest pasmo Ehanotów, na północnym wschodzie morze czerwonej plazmy, a tak gdzie styka się z lądem jest sucha pustynia. Na zachodzie wielkie ruiny przodków, a na północy oddalone od lądu morze niebieskiej plazmy i dwie wyspy. Lecz powierzchnia zajęta przez punkty mieszkalne stanowi jakieś 0,003% całości wyspy. Reszta to niebezpieczna przyroda.. (Drapieżne „zwierzęta”, Mięsożerne i gromadzące niebotyczne ilości trucizny Rośliny to tu normalka…) Umiejętności: • Roślinoznactwo oraz tworzenie wywarów. Poziom 1 poziom 2 • broń biała . Poziom 1 poziom 2 • broń popularna. Poziom 1 poziom 2 • broń energetyczna. Poziom 1 poziom 2 • naprawa i obsługa urządzeń mechanicznych. Poziom 1 poziom 2 • nastawianie stawów, opatrywanie ran. Poziom 1 poziom 2 • naprawa i obsługa urządzeń elektronicznych i nanotechnicznych. Poziom 1 poziom 2 Rozdajcie 4 pkt. Jeśli chcecie poziom 2 w danej umiejętności przeznaczacie na to 2 punkty. 3 rasy do wyboru: Frochhowie – istoty o wystających na zewnątrz mózgach, mogą się łączyć myślami z elektromaterią odczytywać i rozumieć impulsy przesyłane przez urządzenia. Genialni w obsłudze urządzeń elektronicznych i broni energetycznej. Karkkahici – wielkogłowi, pokryci wielką, twardą łuską, z reguły umięśnieni, niektórzy posiadają ogony służące ostatecznie jako broń, Bardzo mądra i inteligentna rasa, lecz słabo radząca sobie z medycyną. Vikkhroci- podobni do ludzi, lecz o cienkiej, łatwej do przerwania skórze o różnym barwach (od niebieskiej po lekko zieloną) Nieco zwinniejsi od Frochhów i o wiele bardziej od Karkkahitów. Uniwersalna rasa, przeciętna we wszystkich dziedzinach. Każda postać musi być ubrana w kosmopancerz. Kosmopancerze (występują w różnych kolorach i kształtach) dzielą się na: - bardzo lekkie (prawie nic nieważące, maksymalna swoboda) -lekkie (pozwalają już wyjść bez przeszkód w przestrzeń kosmiczną, odporne na kwas i w pewnym stopniu elektryczność) - ciężkie (produkowane w celach ochronnych, nieprzebite ich broń biała, broń popularna będzie miał kłopot) Atrybuty: Siła:2 Wytrzymałość:2 Zręczność:2 Rozdaj 3 pkt. Dodatkowe informacje: Ehanoty Potężne stworzenia podobne do nosorożców, cechy szczególne to jeden róg z plazmidów, wysokość 6 metrów, waga 70 ton, bardzo cenne wnętrzności (mięso Ehanotów ma nadnaturalne właściwości) tylne kończyny większe, przednie mniejsze . Chodzą na 2 tylnych nogach bądź na 4. (Tip) broń znajdziecie w magazynie statku Broń Biała: dynamiczna katana Zasilana energią impulsywną ostrze potrafi nagrzać się w ciągu 7 sekund do niewyobrażalnej temperatury, przy użyciu niewielkiej siły roztapia ściany , ( trzeba często ładować) popularna: blaster Poręczny pistolet strzelający pociskami energii, nie trzeba go przeładowywać, za magazynek służą energetyczne akumulatory o pojemności 2000 ładunków/pocisków Broń energetyczna( w tym plazmowa) Ciężkie działko plazmy (przenośne zakłada się na plecy) dokładnie nakierowuje cel i wyrzuca obliczoną, wystarczającą do zabicia ilość gorącej plazmy, w najnowszym modelu załadowanie trwa od 2,6 do 6,3sek. na karty czekam 2 tygodnie. KP • Imię: • Rasa: • Historia: (Pochodzenie: z jakiej planety; planety można wymyślać najlepiej aby leżały w jakiś odległych systemach niezwiązanych z linią fabuły) • Atrybuty: • Umiejętności: • Ekwipunek: (nie pisać broni, broń znajdziecie w magazynie statku) |