Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26-10-2007, 20:07   #1
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 11262 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Przetrwać apokalipsę [dodatkowa rekrutacja]

Otwieram rekrutację dodatkową dla dwójki graczy...

Cytat:
Wstrząsy powodowały, że zamek drżał w posadach. Nie było to jednak wielkim zmartwieniem władcy tej warowni.. W porównaniu ze wstrząsem z poprzedniego tygodnia, ten był lekki niczym wiaterek. Ówczesne trzęsienie obróciło w perzynę wschodnie skrzydło wraz basztą, murami obronnymi i skarbcem.. zostawiając w ich miejscu sadzawkę gorącej lawy. Ale nikt tym się nie przejął, nikt nie opłakiwał zmarłych. Nie było na to czasu..
Nawet władca zamku, wielki mag Arsivius nie zwracał na te drobiazgi uwagi ..Spoglądał tylko w purpurowe niebo po którym przepływały niebieskozielone obłoki rozjarzone różnokolorowymi błyskawicami.
- I ? -prawie warknął na siwobrodego krasnoluda. - Mów, co zobaczyłeś w gwiazdach...
Zwykle nie byłby zainteresowany opinią astrologa.. On, któremu nie obce były meandry magii wieszczącej i tajniki zaklęć pokazujących przyszłość, pogardzał czytaniem w gwiazdach jako marnym i niezbyt czytelnych sposobem odgadywania przyszłych wydarzeń. Ale teraz gdy magia stała się największym wrogiem każdego czarodzieja...Musiał polegać na swym astrologu.
- Niestety panie.. Zagłada jest nieunikniona. To kwestia miesiąca, może dwóch.- powiedział pospiesznie krasnolud.

Teraz coś o świecie.
Uniwersum nazywa się Tais, przez wiele lat żyło na nim wiele ras, które czciły swoje bóstwa rozwijały się, tworzyły królestwa i rozwijały sztukę magiczną. Z uwagi na znaczny odsetek istot obdarzonych umiejętnościami magicznymi bóstwa nigdy nie stały się zbyt silne. A w większości królestw panowała magokracja. W końcu w którymś z kolejnych pokoleń narodzili się magowie tak potężni, jak nie było nikogo przed nimi. Niestety pycha przesłoniła im zdrowy rozsądek i rozpoczęli wojnę o władzę nad światem.. Zginęło wiele istot, całe miasta uległy anihilacji, a równowaga świata została zniszczona . Teraz wypaczona potężnymi czarami Tais kona, a życie na niej ,ginie wraz z nią ..Wojna się zakończyła ale kto zwyciężył, przestało mieć znaczenie. Tais ginie, rozrywane falami magii.. Ci którzy mają dość mocy i dość woli przetrwania poszukują sposobu na wyrwanie się z tego świata.. Bohaterowie graczy są jednymi z nich.

Z ważniejszych spraw to reguły dotyczące magii:
- Nie działa magia planarna
- Cały obszar Thais podlega działaniu dzikiej magii (tak jak to opisano w Zapomnianych Krainach, a często magia ulega jeszcze gorszemu wypaczeniu.. jak ktoś grał BGII z dodatkiem Tron Bhaala , to wie o co chodzi )
Ale to już było...A obecnie:

Dzielna drużyna, która pechowo zebrała się w oblężonym mieście wykonała właśnie misję dla pewnego krasnoluda...I sprawy się z deczka skomplikowały.
I właśnie w te skomplikowane realia chcę wepchnąć jeszcze dwójkę graczy..
Dlatego też zmieniły się nieco zasady rekrutacji.

a)Graczy potrzebnych: 4-8
b) Poziom postaci: max 12, mogą być klasy prestiżowe. Poziom postaci może być niższy.
c) System tworzenia postaci: preferowany D&D 3.0 ale od biedy ujdzie D&D 3,5
d) Rasy: Poniższe wymienione plus człowiek, półork, półelf, niziołek...mogą też być inne, ale te trzeba ze mną uzgodnić. Co do ras elfów, krasnoludów , to pod względem mechaniki przypominają te z Faerunu...Gnomy to już inna bajka.

e)Profesje: łotrzyk, czarodziej, psion...bard w ostateczności. Dopuszczam klasy prestiżowe .
f)Charakter: dowolny dobry
g) Przedmioty i złoto: Do negocjacji
h) Historia postaci: Co robiła twoja postać przed wielką wojną magów, co robiła podczas owej wojny.. Może być dość ogólnie, można też popuścić wodze fantazji. Brakiem znajomości uniwersum Tais nie ma się co przejmować.. Świat w którym żyła postać, praktycznie nie istnieje...Ważnym akcentem który należy uwzględnić w historii jest zawarcie koleżeńskiej bądź przyjacielskiej znajomości z poniżej przedstawionym krasnoludem, którego ogólny życiorys został przedstawiony poniżej. Od historii postaci zależy to czy zaakceptuję punkty b) d) e) i g)
i)wygląd postaci..
j) Sposób prowadzenia sesji: Play-by-Post, nic dodać nic ująć.
k) gotowe postacie słać na mail abishai@o2.pl
I życiorys tego ważnego krasnoluda

Turam Silberkinn nie pamięta swych rodziców...Stracił ich bowiem gdy miał cztery latka. Od tamtej pory pieczę nad bratankiem przejął Aywarg Silberkinn. Wuj Turama porzucił wędrowanie i przyjął stałą posadę nadwornego astrologa króla czarodzieja Arsiviusa... Prawie stałą. Od czasu do czasu Aywarg wyruszał na wyprawy. Niemniej większość czasu spędzał w Phalenopsis, ucząc bratanka o znamienitej przeszłości swego rodu( a pochodził z królewskiego rodu na wygnaniu), zapoznając go z tym co krasnoludzki szlachcic wiedzieć powinien. I starając się trzymać z dala od wszystkiego co mogłoby zagrodzić ostatniemu potomkowi Silberkinnów. Za młodu Turam buntował się przeciw takiemu trzymaniu pod kloszem. Krasnoludzki podrostek, często wałęsał się po dzielnicy Przybyszów, a nawet ( o zgrozo!) zapuszczał się na tereny dzielnicy Żebraczej. Takie wyprawy kończyły się godzinnymi kazaniami Aywarga, czasem laniem.
Przed wujem astrologiem nie dało się bowiem nic ukryć. Z tamtych beztroskich czasów Turamowi ostało się kilka przyjaźni.
Później nadszedł czas , gdy Aywarg zadał Turamowi ważne pytanie. - Co chcesz robić w życiu Turamie?
- Mapy rysować.- rzekł po krótkim namyśle Turam. A astrolog, swoimi sposobami załatwił Turamowi posadę czeladnika u Gimmira "Krzemienia" Harldssona, jednego z członków Szlachetnej Gildii Inżynierów Phalenopsis.
Przed młodym krasnoludem otwarł się okres "męski", godziny terminowania pod czujnym okiem Gimmira... I okres gorących dysput w karczmach z innymi czeladnikami, nocnych popijaw i pierwszych romansów.
Z czasem temperament Turama osłabł, a on sam się uspokoił, stając się coraz bardziej szanowanym członkiem Szlachetna Gildia Inżynierów. Az doszedł do stanowiska skarbnika gildii.
Turam nigdy dotąd opuścił miasta i zna je na wylot. Zna też dobrze wielu byłych i obecnych mieszkańców Phalenopsis.

Warto się zapoznać z grą

http://lastinn.info/sesje-rpg-dnd/31...pokalipse.html

Jak z informacjami o świecie zawartymi w komentarzach

http://lastinn.info/komentarze-do-se...pokalipse.html

Ułatwi to niewątpliwie pisanie KP.

I jeszcze info o niektórych rasach Tais

ELFY
Pod względem rasowym elfy dzielą się na :
elfy szlachetne- zwane też słonecznymi, złotymi, lub cesarskimi są odpowiednikami słonecznych elfów z Faerunu.(maja takie same cechy rasowe i wygląd)
elfy rycerskie- zwane też księżycowymi, srebrnymi.. są odpowiednikami elfów księżycowych z Faeurun
elfy pospolite- najliczniejsza z ras, są odpowiednikami elfów leśnych z Faerunu.
elfy dzikie- są odpowiednikami elfów dzikich z Faerunu.
elfy podziemne- draew zwane błędnie ( przez rasy inne niż elfy ) drowami są odpowiednikami drowów z Faerunu.
elfy zwykłe - zwane też vahirami dla innych ras poza elfami ciężko odróżnienia od innych ras elfów. Vahirowie są krzyżówkami międzyrasowymi, np. potomstwem szlachetnego i pospolitego elfa. Technicznie mają statystyki standardowego elfa., wygląd różny.
draeil- połączenie drowa z innym elfem daje draeila. Draeil zazwyczaj otrzymuje statystyki któregoś z rodziców, a jego wygląd zawsze jakoś świadczy o mrocznym dziedzictwie.

O ile fizycznie elfy niewiele różnią się od standardowych ras z D&D, to ich społeczeństwa (będące mieszanka trzech ras) :

Elfy szlachetne i rycerskie to elita rasy elfów, są mniej liczne i zazwyczaj to one trzęsą elfimi królestwami. O wiele liczniejsze są elfy pospolite będące pospólstwem w elfich królestwach.
Elfie królestwa są organizacjami kastowymi rządzonymi przez konklawe magów ,wywodzących się głownie z elfów szlachetnych.
Piramida kast jest następująca :
Najwyższa kasta - magowie, uczeni , kapłani - elfy szlachetne oraz druidzi (wyjątkowo nieliczne z rodów elfów pospolitych)
Kasta średnia- militarna, wojskowi, zwiadowcy i dyplomaci- elfy rycerskie, nieliczne elfy szlachetne , oraz elfy pospolite
Kasta plebejska- kupcy, rzemieślnicy, łowcy- elfy pospolite i vahirowie oraz sporadycznie draeil
Kasta niewolnicza- uprawa roli, górnictwo i co haniebniejsze zawody (grabarz nap przykład) - skazańcy ,przestępcy oraz jeńcy wojenni. Najczęściej nieliczne, vahirowie, draeil, elfy pospolite i rycerskie , (szlachetne wolą popełnić samobójstwo niż tam trafić). O wiele liczniej kastę niewolniczą reprezentują gobliny i orki, a także szkielety orków tworzone przez nekromantów tej rasy. ..Rolnictwo jest uprawiane w elfich królestwach na małą skalę.

Kastowość nie jest w społeczeństwie elfów nie jest sztywna, wyjątkowo utalentowane jednostki mogą awansować w drabinie kastowej bez względu na pochodzenie.


Elfy dzikie, nieliczne dumne pogardzające innymi rasami elfów ( ze wzajemnością), żyją niewielkich wioskach w najgłębszych dżunglach, pogardzają magią kapłańską i wtajemniczeń, za to uprawiają szamanizm.
Inne rasy elfów uważają elfy dzikie za prymitywnych barbarzyńców.




Elfy podziemne nie są uważane za takie zagrożenie, jak w np. w Faerunie. Głównie dlatego, że największym przeciwnikiem elfa podziemnego jest draew przeciwnej płci. Poza tym elfy podziemne nie zostały wypędzona z powierzchni.. Żyją tam od zarania dziejów.
W Tais istnieją bowiem dwa główne bóstwa elfów podziemnych Lotharil (aspekt Lolth ) oraz Mascu'arel.

(Imię bóstwa, Przydomek, charakter, dziedzina i patronat, symbol)

Lotharil - Dominująca -chaotyczny zły- kobiecość, sztuka hafciarska, szuka zabijania, patronka podziemnych elfek, zabójczyń i hafciarek -czarna wdowa z głową podziemnej elfki , trzymająca w jednym odnóżu sejmitar w drugim zaś głowę podziemnego elfa.

Mascu'arel- Miażdżąca dłoń.- praworządny zły- męskość, kowalstwo artystyczne, szuka walki wręcz, patron podziemnych elfów, kowali i wojowników- morgenstern miażdżący pająka

Oba bóstwa są równorzędne i nienawidzą się nawzajem.
W podziemnych krainach można się natkną na Ma'nuth- miasta męskie i Lo'nuth- miasta żeńskie.

W Lo'nuth rządza niepodzielnie kapłanki Lotharil, mężczyźni zwłaszcza z rasy draew są niewolnikami. Na nieco wyższej pozycji stoją draeil i półelfy ( zrodzone z niewolników, które podziemne elfki porwały z powierzchni). Wszyscy oni są jednak niewolnikami żyjącymi w upodleniu. W Lo'nuth nie ma niewolnic, gdyż wszelkie niewolnice kończą na ołtarzu Lotharil. Podziemne elfki bardziej gardzą niewolnicami bardziej niż mężczyznami. Chaotyczna natura ich bogini powoduje, że miasta Lo'nuth są areną częstych walk pomiędzy stronniczkami poszczególnych kapłanki. Każdym Lo'nuth rządzi akurat ta kapłanka która ma najwięcej stronniczkę, a poszczególne Lo'nuth nienawidzą się nawzajem i jedynie wspólna wyprawa na podelfów (czyli facetów) może je zjednoczyć. Do Lo'nuth mogą wjeżdżać jedynie karawany składające się z kobiet. Mężczyźni są mordowani.

W Ma'nuth toczy się zawsze subtelna wojna pomiędzy miejscowym konklawe czarodziejów , dowódcą armii danego Ma'nuth, a kapłanami Miażdżącej Dłoni. Teoretycznie rządzi demokratycznie wybrany władcą , ale wszyscy wiedza, że wybory są ustawione. A sam kandydat jest kompromisem pomiędzy trzema frakcjami i musi między nimi lawirować (aby przeżyć do następnych wyborów). Ma'nuth są bardziej pragmatyczne i otwarte na innych.
Niewolnikami są istoty obu płci, zresztą Ma'nuth są słynnymi targami niewolników.
Do miasta mogą wjeżdżać wolne kobiety ( aczkolwiek nie z rasy draew) . Muszą one jednak trzymać się wyznaczonych dla kobiet obszarów miasta ( mężczyźni mają większą swobodę) i cierpliwie znosić otwartą pogardę i wszelkie drwiny ze strony podziemnych elfów. Jeśli chodzi o relacje pomiędzy poszczególnymi Ma'nuth, to są one identyczne jak w przypadku Lo'nuth.

KRASNOLUDY
Krasnoludzkich ras jest kilka.
- krasnoludy północne - są odpowiednikami krasnoludów tarczowych z Faerunu
-krasnoludy południowe - są odpowiednikami krasnoludów złotych z Faerunu
- krasnoludy podziemne -duergarowie- identyczne jak faeruńskie duergary
- krasnoludy arktyczne- zimnolubne krasnoludy podobne do krasnoludów arktycznych z Faerunu
- krasnoludy piasku - odpowiedniki urdunnirów z Faeurunu
- krasnoludy dzikie- są odpowiednikami dzikich krasnoludów z Faeurunu
-derro- zwani też półkrasnoludami

Bardziej od rasy, krasnoludów definiuje przynależność polityczna:
W tej części Tais są dwa liczące się państwa krasnoludów.
Wielkie Cesarstwo Krasnoludzkie.- zwane też Imperium Młota.- Stworzone przez założyciela dynastii cesarskiej Giltiusa Haemirrdana którzy zjednoczył jedne fortece klanowe a podbił pozostałe, stając się władcą praktycznie wszystkich sześciu pasm górskich północy.
Krasnoludy z Imperium Młota (w przeważającej większości krasnoludy północne) zwane są njordami. Kultura njordów przypomina kulturę krasnoludów z warhammera. Njordowie to wojownicy, górnicy kamieniarze i inżynierowie, lubią bitkę i wypitkę. Magów u nich stosunkowo mało..Za to prym wiodą runotwórcy.

Liga Południa.- To federacja ponad 30 krasnoludzkich miast i fortec klanowych (i nie tylko, do Ligi Południa należą także ludzkie królestwa gnomie miasta- państwa.. a nawet jeden orczy chanat) . To właśnie ów sojusz 200 lat temu powstrzymał Giltiusa przed podbojem całego świata. Ligą rządzi rada magów i kupców. Krasnoludy z ligi zwane są sveardami. Większość sveardów wywodzi się z krasnoludów południowych, ale spora grupę stanowią krasnoludy północne , są też wśród nich także osiadłe społeczności krasnoludów piasku i wygnanych z podziemnych fortec duergarów. Sveardowie to zręczni kupcy, architekci i rzeźbiarze. Wielu z nich ma też smykałkę do magii.

Społeczności krasnoludów arktycznych i dzikich .- te krasnoludy pozornie są własnym przeciwieństwem. W rzeczywistości wiele je łączy. Obie społeczności są raczej prymitywne. Obie trzymają się z dla od obcych. I do obu ciężko dotrzeć...Spotkanie przedstawiciela którejkolwiek z nich to rzadkości.

Krasnoludy piasku- to nomadzi przemierzający pustynię na megaskoczkach piaskowych, jaszczurach i karłowatych wielbłądach. Żyją w społecznościach rodzinnych liczących od 10 do 50 osób. Zajmują się wypasem jaszczurów i wielbłądów, handlem i transportem towarów przez pustynię, okazjonalnie rąbią za przewodników, bądź rabusiów.
Krasnoludy pustynne są przez innych mieszkańców krain piasku zwani duchami pustyni.

krasnoludy podziemne- to zła, ale przede wszystkim chciwa rasa krasnoludów, której początki zaginęły w otchłani wieków. Słyną ze swej kupieckiej bezwzględności i w przeciwieństwie do innych ras podziemnych krain budują swe miasta dość blisko powierzchni. Miasta duergarów to miejsca gdzie możesz sprzedać wszystko i kupić wszystko. Tyle, że tylko najodważniejsi i najsprytniejsi mogą handlować z tą zdradliwą i podstępną rasą. Łatwo zmienić z partnera handlowego duergarów w ich niewolnika. W każdym mieście tej rasy działa gildia łowców niewolników, gdyż duergarowie szczególne upodobali sobie ten rodzaj działalności handlowej.

pólkrasnoludy- lud derro, powstający ze skrzyżowania krasnoludów(duergarów najczęściej) i ludzi jest nieliczny i żyje tylko w cytadelach podziemnych krasnoludów. Trudno mówić o jakiejś kulturze u tej rasy. Derro specjalizują się w łapaniu niewolników, warzeniu trucizn, magii i skrytobójstwach.


GNOMY
Rasy gnomów:

- Gnomy zwykłe. -są odpowiednikami gnomów skalnych z Faerunu
- Gnomy cieniste- są odpowiednikami svirfneblinów z Faerunu
- Leśne gnomy- żyjący w lasach mniej cywilizowani kuzyni (a i tak znacznie bardziej cywilizowane niż dzikie elfy) gnomów
- Gnomy rozwinięte- zagadka rasy
- Gnomy leardmoońksie- zwane też przeklętymi gnomami...Jedyne gnomy wzbudzające strach

Społeczeństwo gnomów zwykłych składa się z enklaw miejskich, miast i miasteczek . Nie istnieje żadne królestwo gnomów, gdyż te istoty nie są zainteresowane władzą i polityką. O ile nikt nie wtrąca się do ich spraw, grzecznie płacą podatki aktualnemu tyranowi. Nie odczuwają też lojalności wobec danego władcy ,więc w gnomich miastach, często stacjonują spore regimenty najemników, mających przypilnować by miasto nie rozpoczęło negocjacji związanych z kapitulacją, zaraz po zobaczeniu wrogich wojsk.
Gnomy zwykłe są najliczniejszą z gnomich ras, i tak jak pozostałe cechuje ich geniusz alchemiczny, i jubilerski...O palmę pierwszeństwa w inżynierii walczą z krasnoludami.

Cieniste gnomy- rasa żyjąca w mrokach podziemnych krain, bardziej tajemnicza niż ilithidzi. Jedynie inne gnomy widziały osady cienistych gnomów, a i nawet one nie znają ich położenia. Jedno co jest pewne to to, że cieniste gnomy są najlepszymi znawcami podziemnych krain i niezastąpionymi przewodnikami po nich. Jeśli uda się zatrudnić na swe usługi przewodnika z tej rasy ( a nie jest to łatwe, bo są zarówno nieufne i wysoko ceniące swe umiejętności) to możesz być pewien, że w miarę bezpiecznie dotrzesz do celu.

- Leśne gnomy to rasa która nad miejski zgiełk, woli dźwięki lasu. Żyją w osadach zbudowany w pagórkach leśnych i dobrze zamaskowanych. Są świetnymi tropicielami i myśliwymi, zazwyczaj nie cierpią elfów (zwłaszcza, że ich przestrzenie życiowe się pokrywają) i czasami toczą z elfami wojny podjazdowe.

-Gnomy rozwinięte.- otóż tylko inne gnomy twierdzą , że istnieje taka rasa, jak gnomy rozwinięte. Dla innych ras i ludów, gnomy rozwinięte w niczym nie różnią się od gnomów zwykłych. Niemniej gnomy rozwinięte mają własne królestwo o nazwie Megautopia, oraz kilkanaście kolonii. Megautopia jest mocno zmechanizowanym centrum rozwoju technologii jak połączeń technologii z magią i alchemią. To tu powstały np. Mech-alch-zbroje.
Megautopia powstała na atolu koralowym , na Morzu Międzykontynentalnym. Dotąd rozrastała się wzdłuż i wszerz, tocząc boje z podwodnymi rasami o przestrzeń życiową. Dzięki bogactwu zdobywanego na handlu bronią, substancjami alchemicznymi i technologiami, stać władców Megautopii (Kolegium Gildii) na wynajem dużej ilości najemników.

- Gnomy leadrmoońskie.- nie jest to stricte rasa. To społeczności gnomich likantropów (głowie rosomakołaków i borsukołaków) żyjących na Bagnach Leardmoon, pomiędzy królestwem elfów Alvenew, a głębią bagien i żyjącymi tam plemionami jaszczuroludzi.
Atakowani raz przez jedna raz przez druga rasę, gnomy podjęły się desperackiego kroku i wykorzystując potężną magie ,zarazili się odmianą likantropii. Ten krok pozwolił im wybić jaszczuroludzi do ostatniego członka plemienia. Potem zaś zaczęli nękać i łupić elfie osady na pograniczu bagien. Spowodowało to elfią wyprawę wojenną, która przekształciła się w krwawą wojnę ciągnącą się przez trzy lata. Leardmoońskie gnomy zostały zepchnięte w głąb bagien, a przynajmniej większość...Reszta rozproszyła się po świecie. Leardmooński gnom ma ostrzejsze rysy twarzy, krzaczaste brwi i bardzie szpiczaste uszy od gnoma zwykłego. Jest też dwa razy bardziej niebezpieczny, a przy tym porywczy. Zaraża likantropia jedynie przez kontakt płciowy...Pierwotnie wszystkie leardmoońskie gnomy pochodziły od gnomów leśnych. Teraz mogą być pochodną gnoma każdej rasy.

Zapytania, zgłoszenia i pomysły na postacie umieszczać w tym temacie.

Rekrutacja potrwa minimum 2 tygodnie, lub dłużej
Ps. Link dla tych którzy nie mają podreczników do D&D

http://lastinn.info/dnd-i-d20/2743-s...-za-darmo.html
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.

Ostatnio edytowane przez abishai : 24-11-2007 o 16:38.
abishai jest offline  
Stary 26-10-2007, 22:53   #2
 
Mi Raaz's Avatar
 
Reputacja: 15344 Mi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputację
ja to mam tylko jedno małe, a nawet malutkie ale....
dlaczego charakter "dowolny dobry"? Źli gracze czują się zagrożeni w tym momencie! Czy Turman nie mógł w młodości poznać kogoś kto zszedł na złą drogę? Albo czy nigdy nie kręcił się z łobuzami? Powinniśmy być tolerancyjni! Przecież źli gracze też mogą wiele wnieść do sesji! A jeszcze więcej wynieść, jeżeli to łotrzykowie
 
Mi Raaz jest offline  
Stary 27-10-2007, 12:55   #3
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 11262 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Cóż..problem polega na tym, że drużyna nie powinna mieć w przewadze złych charakterów(a już jest ich 3)...Wiele przewidzianych misji zawiera heroiczne zahaczki, dające bonusy na przyszłość. Zła drużyna takie zahaczki oleje, a przez to z czasem sobie może nie poradzić. Nie wspominając o tym, że w pełni zła drużyna(czyli z przewagą złych faciów) ma fatalną reputację, a to moze spowodowac kłopoty ze werbowaniem sojuszników (kolejna kluczowa sprawa ). A to z kolei to oznacza że drużyna będzie miałą za bardzo pod górkę i przegra...

BTW. Takie pytania powinieneś zadawać w komentarzach. Dyskusją tutaj obaj narażamy się na warny.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline  
Stary 27-10-2007, 22:46   #4
 
Yourek's Avatar
 
Reputacja: 25 Yourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodze
Jestem nowy na forum, ale nie obcy mi jest system D&D 3.0 dlatego chciałbym przyłączyć się do sesji. Mam jednakowoż pytanie: Czy kartę mam umieścić tutaj? Czy może gdzieś Ci wysłać?
 
__________________
W takich sytuacjach, gdy warstwa nakłada się na warstwę, gdy wszystko jest fasadą, wplecioną w sieci oszustwa, prawdą jest to, co z nią uczynisz. - Artemis Entreri
Yourek jest offline  
Stary 27-10-2007, 22:52   #5
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 11262 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Pod punktem k w pierwszym poście jest mój mail, tam trzeba wysłać kartę postaci.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline  
Stary 28-10-2007, 14:12   #6
 
Yourek's Avatar
 
Reputacja: 25 Yourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodze
Karta postaci poszła. Mam nadzieję, że dobrze ją zrobiłem.
 
__________________
W takich sytuacjach, gdy warstwa nakłada się na warstwę, gdy wszystko jest fasadą, wplecioną w sieci oszustwa, prawdą jest to, co z nią uczynisz. - Artemis Entreri
Yourek jest offline  
Stary 28-10-2007, 16:56   #7
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 11262 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Postać ciekawa....Aczkolwiek KP wymaga jeszcze troche dopracowania, zwłaszcza historia postaci i wygląd, którego w ogóle nie ma.
Odpowiedni mail, został już wysłany.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline  
Stary 28-10-2007, 18:01   #8
 
Yourek's Avatar
 
Reputacja: 25 Yourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodzeYourek jest na bardzo dobrej drodze
Dzięki! Zabieram się za poprawki - jednak wyślę dopiero jutro.
 
__________________
W takich sytuacjach, gdy warstwa nakłada się na warstwę, gdy wszystko jest fasadą, wplecioną w sieci oszustwa, prawdą jest to, co z nią uczynisz. - Artemis Entreri
Yourek jest offline  
Stary 28-10-2007, 20:07   #9
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 11262 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Pośpiech jest wskazany jedynie przy łapaniu pcheł.

Nie śpiesz się..Wszystko dobrze przemyśl, rozbuduj oraz popraw historię postaci, tak by nie było w niej zgrzytów logicznych. W razie czego zawsze możesz mnie pytać, postaram się odpowiedzieć jak najszybciej na każde pytanie.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline  
Stary 29-10-2007, 09:16   #10
 
Odyseja's Avatar
 
Reputacja: 182 Odyseja ma w sobie cośOdyseja ma w sobie cośOdyseja ma w sobie cośOdyseja ma w sobie cośOdyseja ma w sobie cośOdyseja ma w sobie cośOdyseja ma w sobie cośOdyseja ma w sobie cośOdyseja ma w sobie cośOdyseja ma w sobie cośOdyseja ma w sobie coś
Zgłaszajcie się, dziewczęta! Nie chcę byś saamaaaaaa! Poszukiwana dziewczyna, obojętnie jakiej klasy i rasy, byleby lubiła zwierzętaaaaa

A tak na serio, na prawdę polecam sesję. Gram w niej od początku, czyli od... <sprawdza kiedy był pierwszy post MG> ^^ Nie spodziewałam się tego! prawie pół roku! Jestem naprawdę zadowolona z tego, jak abishai prowadzi "apokalipse". Jego posty są dłuuuuuugie, rozbudowane i punktualne. A do tego sporo się dzieje

Pzdr
 
__________________
A ja niestety nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Co spróbuję coś napisać, nic mi nie wychodzi. Nie mogę się za nic zabrać, chociaż bardzo bym chciała. Nie wiem, co się ze mną dzieje. W najbliższym czasie raczej nic nie napiszę. Przepraszam.
Odyseja jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:04.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166