lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Warhammer] Upadek Królestwa (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/4446-warhammer-upadek-krolestwa.html)

Ashkael 02-11-2007 18:32

[Warhammer] Upadek Królestwa
 
"Upadek Królestwa"



Witajcie w rzeczywistości Księstw Granicznych, miejscu, gdzie zapomnicie o wielkich osiągnięciach technicznych Imperium, miejscu, gdzie cofniecie się do czasów Sigmara, gdy nie było armaty. Ni prochu, ni kuli.

Witam serdecznie w temacie poświęconym rekrutacji do sesji pt. "Upadek Królestwa".
Na początek przedstawię ogólną sytuację świata.

Imperium okupiło zwycięstwo nad Archaonem niewyobrażalnymi stratami w ludziach i terenach. Setki hektarów lasu zostały strawione niszczycielskim ogniem wznieconym przez armie Chaosu, wielkie fortece istniejące od niepamiętnych czasów padły pod naporem wroga.
W całej wojennej zawierusze nikt nie odwrócił oczu w stronę południa. Tam bowiem znajdują się Księstwa Graniczne. Miejsce, gdzie każdy może wybudować swój zamek i założyć królestwo. Miejsce to stało się schronieniem dla wszelkiej maści bandytów, uciekinierów z Imperium. Od czasów Sigmara wiele królestw powstało i upadło. Jednak pośród nich nie było tak wspaniałego i tak rozwiniętego królestwa jak Osthallo. Jego mieszkańcy żyli w dobrobycie poza nielicznymi wyjątkami. Królestwo dorównywało terytorialnie Reiklandowi z Imperium.
Jednak istniało ledwie 40 lat. Jego królewska mość Otto von Hallo zapadł na raka mózgu. Miał on pięciu synów, którzy natychmiast rozpoczęli boje o królestwo. Po roku od zachorowania Ottona von Hallo wielki król zmarł. Jego zwłoki skremowano i pochowano w ogromnym mauzoleum pod miastem. Jego rozmiary wielokrotnie przewyższały rozmiaru pałacu Imperatora w Altdorfie. Komnatę, gdzie złożono sarkofag z mumią Ottona, zapieczętowano najpotężniejszymi zaklęciami tak, aby żaden nekromanta nie dostał się do środka. Mauzoleum wypełniono różnej maści monstrami. Naiwni wieśniacy wierzą, że komnaty grobowej strzeże jeden z legendarnych smoków.
Wszyscy bracia rozpoczęli poszukiwania sposobów dostania się do grobu ojca. Nieumarły król to potęga porównywalna z potęgą wampirów z rodu Von Carsteinów, a tak wspaniała postać jak jeden z największych królów świata stanowiła łakomy kąsek na nekromantów pracujących dla braci.

1. Zasady rekrutacji
Wszyscy gracze stają po stronie, zdaje się, najlepszego kandydata na tron, Thomasa von Hallo. Jest on urodzonym wojownikiem, niezbyt urodziwym, gdyż prawie nie ma szyi, ale za to posiada złamany nos i brakuje mu paru zębów. Jest znakomitym wojakiem, jego ulubioną bronią jest miecz. Nie jest najlepszym dyplomatą, ale cieszy się dużym posłuchem ludu. Rządzi ze swojej fortecy położonej na szczycie góry Anhal, Anhalstadt. Jego włości stanowi kilkanaście wsi położonych w promieniu 10 kilometrów od stolicy.
To ma znaczenie tylko przy wybieraniu wyglądu bohatera. Wszyscy gracze mają czerwono-czarne ubrania (czarne szaty, czerwone kamizelki) oraz smoka wytatuowanego na klatce piersiowej (w przypadku kobiet na ramieniu).

No więc jak ma wyglądać KP? Już tłumaczę:
Imię, nazwisko, wiek, pochodzenie, wygląd, umiejętności, zdolności, wyposażenie (broń, opancerzenie, inne), płeć. W dowolnej kolejności.
Proszę o pewne zróżnicowanie cech. Nie przyjmę postaci, która ma wszystkie cechy +30. Wartość cechy nie może przekroczyć 40 (chyba, że tak wynika ze zdolności), a co najmniej połowa cech musi być niższa od 30. 3 cechy mogą mieć wartość 35-40 (z wyjątkiem podanym wyżej), 1 cecha musi być niższa od 25, 4 cechy pomiędzy 10 a 29. To pozwoli nam stworzyć realistycznych bohaterów, nie magów którym wychodzi każde zaklęcie a dodatkowo wywijają mieczem jak szaleńcy mordując każdego wroga. Nie ma Gandalfów, Aragornów, Gimlich czy Legolasów.

PS. Frodów też nie.

Wymagania co do rasy i profesji:
Tutaj nie będę tak rygorystyczny. O ile cechy mają praktycznie określone wartości, o tyle nie ma ograniczeń profesji. Nie przyjmuję elfów ze względu na to, że żaden z nich nie zapuściłby się do Księstw Granicznych.
W wyborze profesji proszę pokierować się zdrowym rozsądkiem. Uprzedzam, że gra toczy się przede wszystkim w zapadłych wsiach, dlatego wybór podżegacza czy urzędnika nie jest najlepszym pomysłem, chociaż nikomu nie bronię. I najważniejsze: profesje TYLKO początkowe z dwoma darmowymi rozwinięciami (umiejętność, cecha lub zdolność). Żadnego dodatkowego wyposażenia, tylko te wymienione w podręczniku.

Teraz zasady dotyczące magii:
Najlepiej, żeby postacie nie umiały czarować, ponieważ zasady są dosyć skomplikowane, aby wprowadzać się na forum, przynajmniej ja tak twierdzę. Szczególnie pożądane postacie o dużych zdolnościach fizycznych, nie duchowych/psychicznych. Będę przyjmował czarodziejów i kapłanów, ale tych pierwszych tylko w ostateczności. Kapłani będą mieli bardzo trudno, ponieważ większość mieszkańców Osthallo jest ateistami.

Rzuty kostkami:
Będą się odbywały głównie na ustalonych przeze mnie zasadach (podawane na bieżąco).
Gracz musi zadeklarować:
Czy i w co celuje.
Czy są jakieś dodatkowe warunki z jego strony (np. jeżeli moje Żyw spadnie poniżej X to uciekam).
Czy pomaga którejś postaci lub szczególnie prześladuje któregoś z wrogów.
Rzuty odbywają się wg. forumowego wzoru (chyba każdy wie o co chodzi).

Karty postaci przesyłamy na PW do mnie.
Historia nie jest niezbędna i nie daje szczególnych korzyści (gracz może ją wykorzystać w grze).

Wszelkie pytania proszę zadawać w tym temacie.

PS. Oczywiście waszym celem jest doprowadzenie Thomasa do władzy. Jeżeli sesja wypali i wam się spodoba, pociągniemy ją dalej.
Potrzebuję 3 graczy do tej sesji.


POPRAWKA 1:
Co do częstotliwości odpisywania. Nie ma maximum, optymalna "dawka" postów to 1 dziennie. W normie mieści się jeden na 3 dni. Jeżeli ktoś nie uprzedzi o swojej dłuższej absencji i nie będzie odpisywał przez 4 dni, zostanie usunięty z sesji a ja wznowię rekrutację uzupełniającą.
POPRAWKA 2:
Sesję planuję zacząć wtedy, kiedy ustabilizuje mi się internet. Na razie nie chcę jej rozpoczynać, ponieważ w każdej chwili mogę zostać odcięty nawet na kilka dni, a nie chciałbym was zawieść.

Szarlej 03-11-2007 17:53

To nie jest zgłoszenie.
Uważasz, że jak ktoś ma wszystkie cechy powyżej 30 to jest super magiem a do tego świetnym wojownikiem? Bzdura! Dopiero przy 50 może coś zrobić.
Chcesz aby każdy miał jakąś cechę poniżej 20? Int 12 czyli nie potrafi mówić. Krzepa 15 pięcioletnie dziecko.
Nie widzisz elfów w księstwach granicznych? A ja widzę. tak samo jak w każdej innej części Starego Świata.

Cedryk 03-11-2007 18:23

Chyba żartujesz,:lol: co to jakaś ochronka dla nie przystosowanych ludzi:C): są gorsi od przeciętnych mieszkańców imperium przypominam, iż przeciętny mieszkaniec ma wszystkie cechy w granicach 30 to jest średnia dla człowieka a w końcu tworzymy bohaterów:nordic: to chociażby odzwierciedlają Punkty Przeznaczenia. Proponuję bardziej sensowne rozdzielenie. Jedna cecha musi być poniżej 30, jedna cecha może mieć 40, dwie mogę mieć pomiędzy 35 a 40 a reszta pomiędzy 30 a 35.
Raczej nie znajdziesz chętnych do gry sprawnymi inaczej chyba, że to sesja z założenia humorystyczna ma być i każdy wojak dostaje od przeciętnego chłopa bęcki.:kill2:
A prawdziwą landrynę wysmażyłeś :swir: już chyba specjalnie dla mnie cecha nizsza niż dwadziescia dla bohatera nie istnieje.:devil:

Ashkael 04-11-2007 10:06

Szarlej, postrzegam Stary Świat na swój sposób, uważam, że jeżeli Uczeń Czarodzieja ma wszystkie cechy powyżej 30 to już jest za dużo.

"Chcesz aby każdy miał jakąś cechę poniżej 20? Int 12 czyli nie potrafi mówić. Krzepa 15 pięcioletnie dziecko."
A patrz na krasnoluda. Ma Ogd 10+2k10. Jeżeli wyrzuci 2 i 2, to Ogd będzie miał 14. To jest też odpowiedź dla Cedryka, który stwierdził "już chyba specjalnie dla mnie cecha nizsza niż dwadziescia dla bohatera nie istnieje."

I proszę o niekomentowanie sesji (chociaż z tego co widzę nie ma sensu jej ciągnąć skoro nie ma chętnych). To jest dział rekrutacji a nie komentarzy.

Jeżeli do wtorku nie zgłosi się nikt do gry, zamknę rekrutację :/

Kokesz 04-11-2007 12:20

Ja bym zauważył, że nikt tu sesji nie komentuje, a jedynie twoje wymagania i założenia. Wydaje mi się, że nie ma chętnych bo jest za dużo ograniczeń. Trzeba było napisać że maja to być profesje początkowe i żołnierskie. Jeżeli chodzi o współczynniki można było napisać by kandydaci nie przesadzali i po prostu zaufać ludziom. Karty mające przesadzone statystyki odrzucić, albo dać do poprawki i wszystko byłoby O.K.

Szarlej 04-11-2007 12:33

Aha, krasnolud ma ogładę poniżej 20 a halfling WW poniżej 20 jak ma złe rzuty. Tylko kalfling ma przy dobrych rzutach zr powyżej 40 a krasnolud ww. To się równoważy.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:40.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172