lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Star Wars Saga Edition] DOD: Traitor's Gambit (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/4566-star-wars-saga-edition-dod-traitors-gambit.html)

Lumpy 10-12-2007 21:03

Omg.... moze lepiej nie.
Ja mysle zeby zmienic postac na scouta. Albo soldiera. No bo wiesz. 4 Jedi w druzynie to jednak nie do konca dobry pomysl.

Beamhit 10-12-2007 22:03

Mi drużyna 4 jedi nie przeszkadza.

Jeżeli robicie postacie w wersji revised, pomińcie następujące rzeczy:

- umiejętności, w Saga nie ma punktów umiejętności, jest też bardzo skrócona lista skilli w porównaniu do poprzednich edycji;

- olewajcie zasady dla wszelkich force powerów - Saga BARDZO się różni pod tym względem od Revised;

- macie na starcie lightsabera (zwykłego) + 1200 kredytek do wydania; to oznacza że nie macie żadnych dualsaberów czy mandoloriańskich pancerzy;

Jak znajdę czas, napisze coś wiecej o mechanicznym tworzeniu bohatera.

Beamhit 14-12-2007 12:41

Bardzo skrótowy opis, jak zrobić Jedi:

1: Współczynniki

Jest ich 6: Siła, Zręczność, Kondycja, Inteligencja, Mądrość, Charyzma.

Jeżeli chodzi o Jedi, to Charyzma wskazuje jak bardzo potrafi kontrolować Moc, natomiast Mądrość jak wiele zna tzw. Force Powers.

Wszystkie współczynniki zaczynają na poziomie 8, a macie do wydania 28 punktów. W zależności od wysokości współczynniki, koszt wynosi następująco:

8 - 0 pkt.
9 - 1 pkt.
10 - 2 pkt.
11 - 3 pkt.
12 - 4 pkt.
13 - 5 pkt.
14 - 6 pkt.
15 - 8 pkt.
16 - 10 pkt.
17 - 13 pkt.
18 - 16 pkt.

2. Wybór Rasy

Człowiek, Bothan, Cerean, Duros, Gamorrean, Gungun, Ithorian, Kel Dor, Mon Calamari, Quarren, Rodian, Sullustan, Trandoshan, Twi'lek, Wookiee, Zabrak.

Cechy specjalne danej rasy prześlę na priva zainteresowanej osobie.

3. Wybór klasy

Jedi, Noble, Scoundrel, Scout, Soldier.

Przyjmuję, że 3/4 chce grać Jedi, więc w dalszej części będę opierał się na tej klasie.

4. Statystyki bojowe.

Hit Points:

Noble i scoundrel mają 18 HP + modyfikator z Kondycji; +4 HP na poziom
Scout ma 24 HP + modyfikator z Kondycji; +5 HP na poziom
Jedi i soldier mają 30 HP + modyfikator z Kondycji; +7 HP na poziom

Defenses sam sobie obliczę.

Force Points:

Zaczyna się posiadając 5 FP (8 FP jeżeli zaczyna się z atutem Force Boon).

Force Points się nie kumulują. Oznacza to, że nie wykorzystane FP przepadają przy przeskoku na kolejny poziom (każdy poziom ma swój własny zasób FP).

FP można użyć do:
- dodać 1k6 do większości rzutów 1k20
- użyć specyficznego talentu, sekretu Mocy, techniki Mocy, i Force Powers
- wydać 1 FP by odzyskać 1 Force Power
- gdy ginie postać, można wydać 1 FP by postać padła nieprzytomna

Destiny:

Zaczyna się posiadając 1 punkt Destiny. Do wyboru macie jednak tylko trzy rodzaje Destiny: Destruction, Discovery i Rescue. WYpełnienie Destiny daje pewne premie na stałe:

Destruction: +2 do wybranego współczynnika
Discovery: +1 do Ref, Fort i Will
Rescue: +1 do dwóch różnych współczynników
O używaniu punktów Destiny napiszę trochę później.

5. Wybierz umiejętności.

Nie wydaje się punktów, tylko sie wybiera umiejętności. Jedi może wybrać 2 umiejętności + modyfikator z Inteligencji (+1 jeżeli gra się człowiekiem).

Oto lista umiejętności dla Jedi:
Acrobatics
Endurance
Initiative
Jump
Knowledge (dowolne)
Mechanics
Perception
Pilot
Use the Force

Noraku 14-12-2007 21:09

troszkę za późno. Zrobiłem już postać według strony którą podał mi jeden z użytkowników tego forum. Czy to też może być?

Beamhit 14-12-2007 22:00

Może być. Mniej więcej mam cztery postacie (pod warunkiem, że Lumpy gra dalej Jedi). Jeżeli nie, to proszę Lumpy'iego, o podanie wskazówek na nową postać.

Jak znajdę czas, przerobię te postacie na mechanikę ze Star Wars Saga, i będziemy mogli zacząć. Napisz mi tylko Noraku, ile lat ma twoja postać.

Lumpy 15-12-2007 11:39

Jednak zmienię na scouta. Chcialbym go zrobic bardziej na otwieranie zamkow, zabawe z komputerami, latanie i naprawianie statku jakby co. Bede stal z tyl i strzelał, kiedy Jedi będą mnie osłaniać :D mam cos przysylac czy nie trzeba? Wystarczy przerobic kp ktora wyslalem wczesniej?

Beamhit 15-12-2007 12:43

Przerobi się kartę, chociaż jedna mała uwaga.

Do otwierania zamków, zabawy z komputerami, do naprawiania i pilotowania najbardziej nadaje się Scoundrel, niż Scout.

Lumpy 15-12-2007 16:37

Jeśli tak to weznę scoundrela :D właśnie tak bywa jak ma się podręcznik po angielsku i nie chce ci sie go przeczytac przynajmniej w czesci najpotrzebniejszej :P

Noraku 16-12-2007 14:07

to teraz pozostaje tylko jedno pytanie. Na kiedy planowany jest początek sesji? Już nie mogę się doczekać

Beamhit 16-12-2007 14:11

Nie wiem czy ruszy przed świętami, nie chcę nic obiecywać.

Musze posiedzieć nad konwersją waszych postaci, a to trochę potrwa.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:15.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172