Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10-12-2007, 21:03   #11
 
Lumpy's Avatar
 
Reputacja: 1 Lumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnie
Omg.... moze lepiej nie.
Ja mysle zeby zmienic postac na scouta. Albo soldiera. No bo wiesz. 4 Jedi w druzynie to jednak nie do konca dobry pomysl.
 
Lumpy jest offline  
Stary 10-12-2007, 22:03   #12
 
Beamhit's Avatar
 
Reputacja: 1 Beamhit ma wyłączoną reputację
Mi drużyna 4 jedi nie przeszkadza.

Jeżeli robicie postacie w wersji revised, pomińcie następujące rzeczy:

- umiejętności, w Saga nie ma punktów umiejętności, jest też bardzo skrócona lista skilli w porównaniu do poprzednich edycji;

- olewajcie zasady dla wszelkich force powerów - Saga BARDZO się różni pod tym względem od Revised;

- macie na starcie lightsabera (zwykłego) + 1200 kredytek do wydania; to oznacza że nie macie żadnych dualsaberów czy mandoloriańskich pancerzy;

Jak znajdę czas, napisze coś wiecej o mechanicznym tworzeniu bohatera.
 
Beamhit jest offline  
Stary 14-12-2007, 12:41   #13
 
Beamhit's Avatar
 
Reputacja: 1 Beamhit ma wyłączoną reputację
Bardzo skrótowy opis, jak zrobić Jedi:

1: Współczynniki

Jest ich 6: Siła, Zręczność, Kondycja, Inteligencja, Mądrość, Charyzma.

Jeżeli chodzi o Jedi, to Charyzma wskazuje jak bardzo potrafi kontrolować Moc, natomiast Mądrość jak wiele zna tzw. Force Powers.

Wszystkie współczynniki zaczynają na poziomie 8, a macie do wydania 28 punktów. W zależności od wysokości współczynniki, koszt wynosi następująco:

8 - 0 pkt.
9 - 1 pkt.
10 - 2 pkt.
11 - 3 pkt.
12 - 4 pkt.
13 - 5 pkt.
14 - 6 pkt.
15 - 8 pkt.
16 - 10 pkt.
17 - 13 pkt.
18 - 16 pkt.

2. Wybór Rasy

Człowiek, Bothan, Cerean, Duros, Gamorrean, Gungun, Ithorian, Kel Dor, Mon Calamari, Quarren, Rodian, Sullustan, Trandoshan, Twi'lek, Wookiee, Zabrak.

Cechy specjalne danej rasy prześlę na priva zainteresowanej osobie.

3. Wybór klasy

Jedi, Noble, Scoundrel, Scout, Soldier.

Przyjmuję, że 3/4 chce grać Jedi, więc w dalszej części będę opierał się na tej klasie.

4. Statystyki bojowe.

Hit Points:

Noble i scoundrel mają 18 HP + modyfikator z Kondycji; +4 HP na poziom
Scout ma 24 HP + modyfikator z Kondycji; +5 HP na poziom
Jedi i soldier mają 30 HP + modyfikator z Kondycji; +7 HP na poziom

Defenses sam sobie obliczę.

Force Points:

Zaczyna się posiadając 5 FP (8 FP jeżeli zaczyna się z atutem Force Boon).

Force Points się nie kumulują. Oznacza to, że nie wykorzystane FP przepadają przy przeskoku na kolejny poziom (każdy poziom ma swój własny zasób FP).

FP można użyć do:
- dodać 1k6 do większości rzutów 1k20
- użyć specyficznego talentu, sekretu Mocy, techniki Mocy, i Force Powers
- wydać 1 FP by odzyskać 1 Force Power
- gdy ginie postać, można wydać 1 FP by postać padła nieprzytomna

Destiny:

Zaczyna się posiadając 1 punkt Destiny. Do wyboru macie jednak tylko trzy rodzaje Destiny: Destruction, Discovery i Rescue. WYpełnienie Destiny daje pewne premie na stałe:

Destruction: +2 do wybranego współczynnika
Discovery: +1 do Ref, Fort i Will
Rescue: +1 do dwóch różnych współczynników
O używaniu punktów Destiny napiszę trochę później.

5. Wybierz umiejętności.

Nie wydaje się punktów, tylko sie wybiera umiejętności. Jedi może wybrać 2 umiejętności + modyfikator z Inteligencji (+1 jeżeli gra się człowiekiem).

Oto lista umiejętności dla Jedi:
Acrobatics
Endurance
Initiative
Jump
Knowledge (dowolne)
Mechanics
Perception
Pilot
Use the Force
 

Ostatnio edytowane przez Beamhit : 14-12-2007 o 13:12.
Beamhit jest offline  
Stary 14-12-2007, 21:09   #14
 
Noraku's Avatar
 
Reputacja: 1 Noraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputację
troszkę za późno. Zrobiłem już postać według strony którą podał mi jeden z użytkowników tego forum. Czy to też może być?
 
__________________
you will never walk alone
Noraku jest offline  
Stary 14-12-2007, 22:00   #15
 
Beamhit's Avatar
 
Reputacja: 1 Beamhit ma wyłączoną reputację
Może być. Mniej więcej mam cztery postacie (pod warunkiem, że Lumpy gra dalej Jedi). Jeżeli nie, to proszę Lumpy'iego, o podanie wskazówek na nową postać.

Jak znajdę czas, przerobię te postacie na mechanikę ze Star Wars Saga, i będziemy mogli zacząć. Napisz mi tylko Noraku, ile lat ma twoja postać.
 
Beamhit jest offline  
Stary 15-12-2007, 11:39   #16
 
Lumpy's Avatar
 
Reputacja: 1 Lumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnie
Jednak zmienię na scouta. Chcialbym go zrobic bardziej na otwieranie zamkow, zabawe z komputerami, latanie i naprawianie statku jakby co. Bede stal z tyl i strzelał, kiedy Jedi będą mnie osłaniać mam cos przysylac czy nie trzeba? Wystarczy przerobic kp ktora wyslalem wczesniej?
 
Lumpy jest offline  
Stary 15-12-2007, 12:43   #17
 
Beamhit's Avatar
 
Reputacja: 1 Beamhit ma wyłączoną reputację
Przerobi się kartę, chociaż jedna mała uwaga.

Do otwierania zamków, zabawy z komputerami, do naprawiania i pilotowania najbardziej nadaje się Scoundrel, niż Scout.
 
Beamhit jest offline  
Stary 15-12-2007, 16:37   #18
 
Lumpy's Avatar
 
Reputacja: 1 Lumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnieLumpy jest jak niezastąpione światło przewodnie
Jeśli tak to weznę scoundrela właśnie tak bywa jak ma się podręcznik po angielsku i nie chce ci sie go przeczytac przynajmniej w czesci najpotrzebniejszej :P
 
Lumpy jest offline  
Stary 16-12-2007, 14:07   #19
 
Noraku's Avatar
 
Reputacja: 1 Noraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputację
to teraz pozostaje tylko jedno pytanie. Na kiedy planowany jest początek sesji? Już nie mogę się doczekać
 
__________________
you will never walk alone
Noraku jest offline  
Stary 16-12-2007, 14:11   #20
 
Beamhit's Avatar
 
Reputacja: 1 Beamhit ma wyłączoną reputację
Nie wiem czy ruszy przed świętami, nie chcę nic obiecywać.

Musze posiedzieć nad konwersją waszych postaci, a to trochę potrwa.
 
Beamhit jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:54.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172