[rekrutacja otwarta] Mroczne Wieki Witam! :devil: Z uwagi na to, że w otwartej sesji zwolniło nam się kilka miejsc, pragnę zaprosić wszystkich chętnych do gry. Tu nie ma konkursu kart! Każdy ma szansę wziąć udział w zabawie, jeśli tylko prawidłowo wypełni Kartę Postaci (co – myślę – nie jest trudne). W imieniu trójki MG (Mira, Szusaku, Kutak) zapraszam do sesji osadzonej w realiach mrocznego średniowiecza nie tylko tych, którzy znają WoDa, ale także osoby nie zaznajomione, które chciałyby co nieco liznąć mrocznego klimatu. Można grać dowolnie człowiekiem, ghulem, magiem, wampirem, a nawet nieśmiertelnym. Jedyne założenie polega na tym, że jesteście uczestnikami balu na zamku w Narcyzowie. Zresztą zobaczcie sami: MROCZNE WIEKI Jeśli podoba Wam się koncepcja... róbcie swoje postacie! W komentarzach do sesji znajdziecie wytyczne co i jak, oto link: KOMENTARZE W tym temacie czekam tylko na gotowe już karty. Wszelkie wątpliwości i pytania zgłaszajcie na PW lub w podanych wyżej komentarzach. Czas rekrutacji jest nieokreślony. Nawet jeśli w sesji będzie komplet graczy, a ktoś wyśle zgłoszenie, będzie on po prostu pierwszym w kolejce do gry. Pozdrawiam serdecznie i czekam na barwne postacie! :D |
Imię, nazwisko, tytuł szlachecki. Profesor Michał Paprocki Przynależność „rasowa” Dla graczy: Mag, Dla postaci: Człowiek Zdjęcie i/lub opis wyglądu. Dodam, że ubiera się w ubrania profesorów z tamtego okresu. Na bal przyszedł odświętnie, nie znajdziecie na jego stroju pyłku, uważne oko dostrzeże doskonałą jakość tkanin a damy zapewne poznają kryształ górski w czystej postaci zawieszony na szyji. Skąd postać przybywa/pochodzi oraz dlaczego została zaproszona na bal. Pan Paprocki jest osobą która studiowała wiedzę "od najdawniejszych czasów". Najpierw studiował a gdy posiwiał postanowił się nią dzielić. Zapewne mieszkańcy miasta Krakowa widzieli go w uczelni Katedralnej, w końcu sławnej w całym państwie. Takie osoby mają autorytet, więc potrafią znaleźć się na liście zaproszonych. Słuchanie "bo on uczy mego syna" jest dobrym sposobem na odkrycie kto polecił zaprosić tą personę. Plotki/ciekawostki - Podobno Kościół miał zastrzeżenia przed przyjęciem go, nikt o tym głośno nie mówi, ale to podobno... wiecie, heretyk. Czy jakoś tak. - Podobno zawsze, ale to zawsze trzyma przy sobie kredę. - Powiadają, że bałamuci młode dziewczęta. - Dla nadnaturali: Wiadomo, że urodził się przynajmniej sto lat temu. Moce 1) Ars Essentiae (Siły) 2) Ars Vis (Pierwsza) 3) Ars Conjunctionis (Korespondencja) Systemowe Arete: 4 (Dla malkontentów: spróbujcie utrzymać pozory mając Arete na 4 to macie bardzo zdyscyplinowane postacie ;D) Dodatkowe informacje na PW... |
Imię: Leaina Nazwisko: Inglorin Rasa: Wampir Opis postaci: Kobieta o bladej cerze, oczy koloru ciemnej pomarańczy. Jej włosy sięgające do pasa miały kolor krwistej czerwieni. Jej zęby nie różniły się niczym od pozostałych członków uczestniczących w uroczystości ponieważ miała ukryte jej między wargami. była wysoka i szczupła miała ubrane na sobie kozaczki z cienkiej skóry węża. Suknia była także pokryta skórą węża plecy kobieta miała okryte płaszczem czarnym. Przybywa z północnego krańca świata. Ci, którzy ją spotkali i z nią rozmawiali nie chcieli wracać do tego w myślach rozmowa ta wydawał się nieprzyjemna przynajmniej oni takie odczucie miewali. Chodź dla niektórych była przemiła lecz po paru dniach ci stawali się oschli i bez uczuciowi.Przybyła na bal bez zaproszenia lecz nikt nie odważył się jej przeciwstawiać. Jej urok onieśmielał, a jej spojrzenie przerażało dlatego nie miała wielu przyjaciół. Parała mocami ciemnymi i niedostępnymi dla śmiertelników. Co roku przybywała pewna kobieta tak samo przerażająca jak i ona lecz nikt nie wiedział po co i dlaczego bardzo to ich interesowało lecz nikt nie odważył się wejść jej w drogę. |
Cytat:
Pozdrawiam |
1. Imię: Karim Nazwisko: nie wyjawia Tytuł szlachecki: nie tytułują go, podobno powiadają że tam skąd pochodzi jest członkiem zubożałej szlachty. 2. Rasa: Człowiek Frakcja: Mag 3. Czterdziestolatek o semickich rysach bez śladu zmarszczki, dość małego wzrostu 171 centymetrów i wagi 68 kilogramów, dobrze zbudowany i krzepki. Włosy niepospolite u semitów, jest on blondynem o zielonych oczach. Nosi ubrania w tutejszej modzie, dość dobrze ubrane, acz widać że tanie. Na wewnętrznej stronie nadgarstków ma po tatuażu dziwnego znaku z hebrajskimi napisami: zwiąż, rozważą. Na szyi nosi mały amulet z gwiazdą dawidową. Ma zabawną polszczyznę, sprawia wrażenie wykształconego człowieka. 4. Przybyły z ziemi świętej iluzjonista mający zabawiać mieszkańców zamku, spóźnił się dość dużo czasu. Ma zabawiać gości różnymi sztuczkami i w tym celu przybył z aż tak daleka. Powiadają że w swych stronach bardzo znany i paradoksalnie ubogi chce zarobić na balu na dostatnie życie. 5. Plotki: Ogólne: -podobno zabawiał publiczność na dworze królewskim -mówią że zabił kiedyś człowieka -w swojej ojczyźnie zamienił się kiedyś w sokoła -większość ludzi zaraz po tym jak go zobaczy zapomina jego wygląd -pochodzi z Jerozolimy -ciszy się bardzo dobrym zdrowiem -należy do dziwnej sekty religijnej -na bal zabrał strasznie dużo rzeczy -w europie zaczęły się nim interesować kościelne służby Dla wampirów: -doprowadził kilku spokrewnionych do ostatecznej śmierci -przeżył kiedyś więzy krwi jednak potem zostały one zerwane przez innego maga -jest najprawdopodobniej magiem -zbytnio interesuje się spokrewnionymi -ma jakiś magiczny pierścień na palcu -nie wiadomo czy powyższe plotki tyczą jego samego gdyż strasznie trudno zapamiętać wygląd owego maga. Dla magów: -jest mistrzem entropii -najprawdopodobniej może mieć osiągnięte mistrzostwo pierwszej i życia -nigdzie nie można znaleźć o nim wzmianek -przeglądając go zdolnością sensoryczną entropii podglądając jego położenie w cyklu można się dowiedzieć że ma około stu dziewięćdziesięciu lat. -posiada talizman w formie pierścienia wykrywający stopień rozpadu -najbliżej mu do doktryny Eutanatosów -zadaje dobrą śmierć -popada w pychę -bardziej interesuje go wyrównywanie cyklu niż wstąpienie -nie zadaje się z innymi magami -w zapasach swego avatara posiada duże złoża kwintesencji -dość często podnosi swą gibkość oraz sile do ponadnaturalnego poziomu -towarzyszy mu trochę paradoksu -cały czas chroni swój umysł tarcza przeciw mentalnym inwazjami 6. Magya: Arete: 7 Kwintesencja: 12 Paradoks: 5 Siły: 4 (spec: wiatr) Materia: 2 Życie: 5 (spec: samodoskonalenie) Pierwsza: 4 (spec: kierowanie) Umysł: 4 (spec: iluzje) Duch: 2 Czas: 2 Korespondencja: 3 Entropia: 5 (spec: fatum) Avatar: 2 Tajemniczość: 5 Talizman: 4 Talizman jest srebrnym sygnetem z wtopionym małym diamencikiem. Pierwszym jego efekt polega na pierwszym poziomie sfery entropii, im więcej rozpadu w pobliżu tym diament zmienia barwę na czerwoną, przy statyce staje się biały, za to przy wampirach zielony. Drugim efektem jest erozja materii dotkniętej przez talizman. |
Dawno już miałem zagłębić się w WoDa, ale jakoś nie umiałem. Za niedługo dojdzie KP ;-) Pozdrawiam Hertion |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:44. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0