lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Matrix] Uwięzieni (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/4647-matrix-uwiezieni.html)

Johannes Black 15-12-2007 13:58

[Matrix] Uwięzieni
 
Rok 2143, dwadzieścia lat przed narodzinami Morfeusza, człowieka, który miał stać się wybawcą ludzkości spod władzy maszyn. Hegemonia monstrów ze stali i tytanu ciąży ludziom coraz bardziej. Nieliczne kolonie osadzone na powierzchni są odcięte od świata, zdane na łaskę potężnych komputerów wydających wirtualne rozkazy, realizowane w rzeczywistości. Nowy projekt maszyn, Matrix, okazał się absolutnym sukcesem. Dwa i pół miliarda ludzi zostało uwięzionych w wirtualnej rzeczywistości, nie widząc różnicy między światem materialnym, a światem komputerów. Trzej agenci strzegą wirtualnego świata przed hakerami ludzi z rzeczywistości podpinającymi się pod łącza Matrixa.
Od wielu lat, ba, od samego początku buntu maszyn, wolni ludzie poszukują kogoś, kto pomoże im wydostać się spod niewoli sztucznej inteligencji. Jak na razie, bezskutecznie. Co kilka dni jeden ze statków wysyła kilka osób do Matrixa, by spróbowali uwolnić kilka osób. Najczęściej jednak zniewoleni, nieświadomi ludzie nie wierzą posłańcom. Później wpadają trzej agenci, i wolni ludzie są zmuszeni do ewakuacji. Czasami strażnikom udaje się złapać jednego z nich, dlatego posłańcy nigdy nie są wtajemniczani w plany ludzi.

1. Świat i charakter gry
Rozgrywka będzie się działa oczywiście w świecie Matrixa, dwadzieścia lat przed narodzinami Morfeusza, trzydzieści przed narodzinami Thomasa "Neo" Andersona. Matrix istnieje dopiero pięć lat, ale 90% ludzi znalazło się w gigantycznych wieżach, podpiętych do potężnych komputerów symulujących życie.

2. Sytuacja graczy
Gracze są zwyczajnymi, szeregowymi żołnierzami w armii Syjonu. Załoga ich statku składa się z 7 osób (7 graczy). Ale o tym w kartach postaci. Ich statek "Ramses I" krąży po podziemnych tunelach, patrolując okolice Syjonu w poszukiwaniu armii wrogo nastawionych maszyn.

3. Karty postaci i gracze
Potrzebuję 7 graczy do tej sesji, ni mniej, ni więcej. Nie będę nikogo zastępował NPC'ami czy innymi wynalazkami.

Karta postaci musi zawierać:
Imię, nazwisko, opcjonalnie nick np. Arnold "Mr Bombastic" Schwarzenegger
Wiek, pochodzenie (Matrix, Syjon, kolonia ludzi na powierzchni) np: 23, Matrix
Stanowisko: Kapitan (1), Informatyk (2), Sternik (1), Bojownik (2),
Mechanik(1)
Wyposażenie:
a) Broń ciężka (tylko dla bojowników i kapitana):
Karabin maszynowy (-)
Karabin szturmowy (bojownik)
Działo magnetyczne (-) [strzela błyskawicami, groźna broń przeciwko mątwom]
Laser (-) [strzela ciągłym promieniem, groźne dla wszystkich]
Mini-impuls elektromagnetyczny (kapitan) [groźne dla mątw w świecie rzeczywistym i najbliższego otoczenia w Matriksie]

b)Broń lekka (wszyscy)
Wielki rewolwer (kapitan, bojownik, sternik, mechanik)
Mały rewolwer (-)
Uzi (informatyk, bojownik, kapitan)
Pistolet (-)
Piła mechaniczna (mechanik)

c)Broń uzupełniająca (bez ograniczeń klasowych)
Granat elektromagnetyczny [działa tylko na mątwy]
Granat odłamkowy
Granat duszący [nie działa na maszyny]
Klucz [dobry dla mechanika]

d) Pozostałe
Skrzynka z narzędziami (mechanik)
Kamizelka kuloodporna (bojownik, kapitan)
Laptop (informatyk)
Przenośny wolant (sternik)

Oprócz tego karta ma zawierać:
Historię dostania się na pokład "Ramsesa I"

Jeżeli będzie kilku chętnych na jedno stanowisko, zdecyduję, kto je zajmie.

4. Sposób gry
Całkowity storytelling. Ja zdecyduję czy graczowi coś wyjdzie, czy nie. Oprócz tego zastrzegam sobie prawo do decyzji takich jak:
Gracz: sprawdzam, co koleżanka ma w kieszeni
MG: chciałeś sprawdzić co koleżanka ma w kieszeni, ale wydało ci się to nietaktowne

Nie będzie rzutów kostkami.

5. Sposób wypowiedzi graczy.
Na przykładzie:

Arnold "Mr Bombastic" Schwarzenegger

Sprawdzam, czy nieprzytomna kobieta oddycha. Jeżeli nie, to uciekam ile sił w nogach zawiadamiając załogę statku przez radio. Jeżeli tak, podnoszę ją i pędem ruszał w kierunku "Ramsesa I" i zawiadamiam nawigatora (Sternika) o zaistniałej sytuacji i proszę o przemieszczenie się w moją stronę.



Dziękuję za uważne przeczytanie tego materiału i zapraszam do tworzenia kart postaci. Wysyłajcie je na PW. Historia postaci nie powinna zajmować więcej niż 1 PW.

Hawkmoon 15-12-2007 14:03

Ja się zgłaszam i już tworzę KP. Mam tylko jedno pytanie. Czy ograniczasz nas (poza ograniczeniami klasowymi) w ilości i rodzajach broni? Czy możemy nosić przy sobie cały arsenał?

Johannes Black 15-12-2007 14:06

Musicie wybrać po 1 rodzaju broni. Chyba że chcecie chodzić bezbronni, to możecie w ogóle nie wybierać. Ale maksimum to 1 broń na rodzaj.

Lotar 15-12-2007 16:14

Zgłaszam
 
:kill: Ja też jestem chętny i robie KP:D!!!

Radioaktywny 15-12-2007 16:45

Biorę postać bojownika ;)

Karta powinna być jutro

Johannes Black 15-12-2007 16:45

Miło, że są chętni do mojej sesji. Dziękuję wam za zaufanie i za ocenę (chyba 4 gwiazdki).

I mam prośbę do chętnych, którzy mają zapędy do robienia herosów (o ile się tacy pojawią). W historii nie powinny znaleźć się fragmenty wskazujące na przeznaczenie postaci ani fragmenty, które wskazują na heroiczny charakter bohatera (np. że poświęciłby życie dla 70-cio latka). To prośba, jeżeli znajdą się takie fragmenty, to to będzie działało na niekorzyść bohatera. To jednak nie dykswalifikuje gracza.

cynis 15-12-2007 17:21

Witam,
NA samym początku chciałem zgłosić pewne wątpliwości:

1. Czy sprawa wygląda tak jak w pierwszym Matrixie? Mianowicie czy cała walka ogranicza się do zapuszczania się w sieć czy raczej będziemy się ruszać ze statku i strzelać w kanałach do Mątw lub ich ówczesnych odpowiedników?

2. Mam nadzieję, że tym pytaniem nie zniszczę zamysłu sesji ale zdajesz sobie sprawę, że było gdzieś tam powiedziane, że Matrixów było już kilka i każdy stał kilka, kilkanaście lat przed restartem? Bo w takim razie 20 lat przed Morfeuszem to już nie era ludzkich osiedli na powierzchni ziemi.

Jak uzyskam odpowiedź i będzie satysfakcjonująca to prawdopodobnie kartę wyślę najpóźniej w poniedziałek.

Pozdro,
c.

Johannes Black 15-12-2007 18:16

1. Walka będzie toczyła się zarówno w rzeczywistości, jak i w Matrixie, czasami na obu płaszczyznach tzn. jedni walczą ze strażnikami w systemie, drudzy odpierają ataki mątw. Ogólnie będzie to zrównoważone, bo w grze chodzi o uwolnienie jak największej ilości ludzi z Matrixa, jak i odparcie maszyn.

2. Zdaję sobie sprawę z tego, że Matrixów było kilka, i wszystkie upadły. W końcu Matrix leciał ledwie wczoraj, jak mógłbym tego nie wiedzieć. Jako że w filmie nie mamy jasno powiedziane, że na powierzchni nie ma ludzkich kolonii. Jako mistrz gry mam prawo zadecydować, że jednak jest ich kilka. A ten Matrix, w którym będzie toczyła się gra, jest tym samym w którym walczą Neo i Morfeusz, tyle że jest 20 lat wcześniej. Zapewniam Cię, że zniszczyłeś zamysłu sesji. RPG to przede wszystkim wyobraźnia.


3. Częstotliwość pisania postów.
Wystarczy 1 post na 2-3 dni. Jeden z graczy wysłał zapytanie o długość posta. Cenię sobie wspaniałe opisy uczuć bohatera, a także tłumaczenia jego działań. Dlatego post powinien być "opasły".


PS. Aby zapoznać was z proponowanym przeze mnie sposobem gry, napiszę zaraz pierwszy post do gry.

Elmero 16-12-2007 13:11

Również jestem chętny. Dzisiaj postaram się wysłać kp. biorę mechanika jeżeli można

Noraku 16-12-2007 14:03

tak samo. To ciekawa odmiana jeżeli chodzi o pomysł na sesję. Czy wakat bojownika jeszcze jest?


Edyt. Zauważyłem otworzony post w temacie sesje autorskie. Czy to oznacza, że rekrutacja jest już zamknięta?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:07.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172