Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24-12-2007, 15:15   #1
 
Reputacja: 1 Kakazu ma wyłączoną reputację
[autorski] wyprawa zmiennokształtnych

Kafer wspiął się na sam szczyt – Ale tu gorąco – szepnął dotykając się w rękę. – więc to ludzie nazywają wu, wu, wu…no tym…a ..wulkanem! – podszedł w głąb płaskiego szczytu, zatrzymał się na krawędzi i spojrzał w dół, jego źrenice zabłysły czerwienią, aż odwrócił głowę trąc sobie powieki. Spojrzał jeszcze raz. Leniwie bulgocąca czerwona magma w kole wielkości małej wioski. Patrzył na to jak zaczarowany, aż nagle zorientował się że powoli zaczyna pochylać się wprzód. Źrenice mu się rozszerzyły i ruszył ciałem do tylu. Upadł ciężko na pupie a kilka małych kamieni zsunęło się z chrzęstem po zboczu. Obserwował ich 30 metrowy lot aż rozległ się głuchy plusk i kilka małych kręgów pojawiło się na powierzchni magmy – wolałbym tak nie skończyć – pomyślał. Przetarł dłonią spocone czoło.

Witam w mojej bardzo dziwnej sesji, jeśli jeszcze nie domyślacie się dlaczego to zapraszam do zapoznania się z dostępnymi wam rasami waszych postaci:


Rasy:
-wilkołaki (przemiana o każdej pełni księżyca)
-kotołaki (kiedy chcą lecz jeśli nie przemienią się raz dziennie na całą godzinę umierają)
-niedźwiedziołaki (przemiana – gdy poczują zapach świeżej krwi)



Marzeniem likantropów jest pozbycie się swej drugiej przeklętej natury. Aby do tego dojść wedle przepowiedni muszą zgromadzić 7 kryształów ukrytych na dnach 7 wulkanów poświęconych bogini Wflewwie – opiekunce przyrody.

Aby dostać się pod spód lawy należy przedtem złapać Wchladyle – latające istoty których ciało oporne jest na takie temperatury.


Klasy:
-wojownik
-druid (czary: mniejsze leczenie ran, magiczny kostur)
-czarodziej (czary: pocisk ognia, magiczna tarcza, iluzja siebie)
-łowca (umiejętności: skradanie, tropienie)
-złodziej (umiejętności: skradanie, otwieranie zamków, sztyletowanie)

Druid na 1 poziomie rzuca ok. 7 zaklęć na dzień
Czarodziej na 1 poziomie rzuca ok. 10 zaklęć na dzień


Zmiennokształtni (20%) żyją jak zwyczajni ludzie (80%), wykonują zawody takie jak inni, mogą być piekarzami czy urzędnikami, z tym ze muszą się liczyć z tym że mogą zostać odkryci. Każdemu odkrytemu likantropowi grozi bezwarunkowa kara śmierci.
Likantropią można się zarazić lub ją odziedziczyć.


Istnieje specjalna organizacja zwalczająca zmiennokształtnych zwana „ czarne kły” Jest to wasz najgroźniejszy wróg w czasie wyprawy, ale będą też inni. Organizacja ma liczne źródła informacji i wiele werbalnych lub fizycznych argumentów do zmiecenia likantropów z tego świata.


Coś o świecie

Świat zamieszkują głównie ludzie i likantropy oraz wszelkie rasy mniej inteligentne,. Rozwinięta jest technologia, tworzone są różne wynalazki typu machiny parowe, chodzące roboty, fajerwerki, pułapki-alarmy, lecz są one rzadko używane i bardzo drogie. Najpowszechniejsza jest broń biała i czary. Świat składa się z trzech kontynentów, z czego 2 są prawie niezamieszkałe.

Coś o przemianie

W czasie przemiany potraficie w małym stopniu kontrolować siebie ( w większym jeśli jesteście w towarzystwie innych likantopów) ale nie macie wpływu na wasze dzikie instynkty, jeśli zechcecie w swej drugiej formie kogoś zabić nawet bardzo silna wola wam nie pomoże. Pamięć staje się zagmatwana po wyjściu z przemiany, nie macie pewności co do tego co robiliście.
W czasie sesji możecie decydować gdzie idziecie, przez jaką dziurę się przemykacie, jakie drzwi otwieracie, w którą stronę chcecie się udać i czy coś zabrać, ale jeśli coś w kolejnym pomieszczeniu przykuje waszą uwagę wasza kontrola się kończy. Może się okazać że drzwi, które chcieliście otworzyć po prostu staranujecie, a z rzeczy które chcieliście wziąć weźmiecie połowę, lub je zgnieciecie.
Dodatkowa uwaga - Zmiennokształtni nie atakują siebie nawzajem.



Za co ludzie nienawidzą zmiennokształtnych:
Wilkołaki- za zabijanie i kąsanie – wilkołaki nie zabijają po to aby się najeść lecz po to by zabić (częściej) lub zarazić (rzadziej)
Kotołaki – za kradzieże i ranienie -kotołaki są małe, zwinne i szybkie, wejdą na każdy dach i w każdą dziurę, w czasie przemiany ich oczy zauważają wszystkie szczegóły, zabierają po to aby zabrać. Często przy ludziach- kotołakach można znaleźć pełno dziwnych przedmiotów o których nie pamiętają z kąt i jak je wzięli. Ich kły i pazury są zdolne do zabicia, ale częściej jedynie zadrapują ofiary, aby je odstraszyć.
Niedźwiedziołaki – za zabijanie i zniszczenia – po wywąchaniu świeżej krwi niedźiwiedźiołaki wpadają w furię taranując swym potężnym ciałem wszystko co stanie im na drodze. Częsty jest widok niedźwidźiołaka gnającego środkiem miasta, który nic sobie nierobi ze strzał wbijanych w jego ciało.

Późny wieczór
Znana kryjówka Zmiennokształtnych na zachód od rzeki Wolly.

- a więc nadszedł ten dzień, drodzy zebrani tu bracia i siostry- przemówił niedzwiedziolak Jagah. -razem do późnej nocy ze starym Vincentem badaliśmy zwoje przepowiedni zdobyte przed pięcioma dniami na wzgórzach Mauhfer, jesli to co one mówią jest prawdą,...Jagah zatrzymał się na chwilę, zbierając tchu na ten donośny moment...-To będziemy mogli raz na zawsze pozbyć się naszej drugiej, okropnej natury.
Po sali potoczył się dziki krzyk i rozległy się wiwaty. - Lecz nie cieszcie się przedwcześnie - ciągnął Jagah. Do spełnienia tego co jest napisane w przepowiedni będzie nam potrzeba nie lada sił. Pierwszym krokiem będzie wyruszenie w góry i przekonanie Wchladyle do współpracy.
Tu miny niektórych zebranych nieco zrżedły.
- czym moglibyśmy je przekonać? - odezwał się Rihow - straszy łowca, przecież wiemy jak one cenią sobie własne zdolności i niezależność.
-kontrola umysłu- szepnął Vincent swym szorstkim głosem - racja, Wchladyle nie słyną ze współpracy z ludźmi, pozostaje nam je jedynie do tego zmusić - spojrzał swymi groźnymi podkrążonymi oczami na zgromadzonych, którzy zaczęli miedzy sobą szeptać.
Jagach zamknął oczy pogrążony w myśleniu - chyba mam pewien plan...- powiedział.


Kilkudziesięcioosobowa grupa zmiennokształtnych ( w której skład wchodzicie wy) pod przewodnictwem starego niedźwiedziołaka Jagaha podjęła się zadania oderwania się od swej dzikiej natury raz na zawsze.

Karta postaci
Imię:
Rasa:
Klasa:
Historia:
Plecak:
Wygląd przed przemianą:
Wygląd po przemianie:

KP wklejajcie w tym temacie:

Ilość graczy 4+
Czas na napisanie 1 posta 2 dni
Czas trwania rekrutacji do 5.01.08
 

Ostatnio edytowane przez Kakazu : 24-12-2007 o 15:44.
Kakazu jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:03.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172