[Warhammer II ed.] Tajemnice Blausdorf Blausdorf, małe miasteczko położone w Górach Środkowych, piętnaście mil na północ od Middenheim. Wieś licząca nie więcej niż sto pięćdziesiąt osób jest zasypana wiecznie padającym tu śniegiem. Otaczający to miejsce las przyprawia ludzi o strach, zwłaszcza, że ostatnimi czasy dzieją się tam dziwne rzeczy. Jeszcze nie zaczęło się ściemniać, a większość ludzi już zabarykadowała się w domach. Co odważniejsi dopiero zbierają się z pracy. Główna droga do Middenheim jest pokryta ubitym śniegiem. Niedawno przetoczyła się tędy spora karawana kupiecka, i śnieg nie zdołał jeszcze zasypać śladów. Blausdorf jest wioską kowali. Prawie wszyscy tutaj trudnią się kowalstwem, inni są drwalami lub kucharzami. Kobiety zajmują się obsługą karczmy "Pod Zdychającym Królikiem" [i]Rodziny tych, którzy nie wrócili jeszcze z lasu z niepokojem oczekują ich przy drzwiach domów, przy okazji uzupełniając zapasy wiedźmiego ziela i czosnku. Tak... Tutejsi obawiają się złych mocy. Przez ostatnie kilka pełni Morrslieba porywano ludzi, którzy zostali po zmroku poza domem lub karczmą. Znajdowano ich potem porzuconych na drzewach, z rozprutymi brzuchami, wyjętymi oczami. Niejednego zemdliłoby na sam widok takich zwłok. Tak więc mieszkańcy Blausdorfu schowali się już w zaciszu swoich domów lub w hałasie karczmy "Pod Zdychającym Królikiem". Właśnie ostatniej nocy nadeszła pełnia Morrslieba, i ludzie przezornie porozwieszali rozmaite rozmaitości, aby odstraszyć potencjalne duchy czy wilkołaki. Nie znają jednak prawdy... 1. Liczba graczy potrzebnych do sesji Potrzebuję tylko 3 graczy, żeby się samemu nie pogubić w scenariuszu, a żeby sesja w miarę szybko szła do przodu. 2. Preferowane rasy i ekwipunek Rasy najlepiej człowiek, elfy tak sobie widziane, krasnoludy tak samo. Niziołków nie przyjmuję. Ekwipunek zgodny z wymienionym w profesji. 3. System RPG: Warhammer II edycja czasem oraz zasadami 4. Warunki przyjęcia do sesji Karta ma być wypełniona według poniższego wzoru: Dane podstawowe (od imienia do wzrostu i znaku gwiezdnego, pochodzenie, wszystko co jest wymienione w podręczniku) Profesja: Wyposażenie (tylko wyposażenie np. lina, hubka i krzesiwo) Uzbrojenie (broń każdego rodzaju) Opancerzenie (pancerze wszelkiej maści) Historia postaci: od razu mówię, że nie przyjmuję bohaterów z chwalebną przeszłością. Po prostu opisujecie jak i dlaczego znalazł się w Blausdorfie. Umiejętności: Zdolności: Warunki przyjęcia: przyjmuję trzy najlepsze karty Profesja początkowa z jednym darmowym rozwinięciem cechy/umiejętności/zdolności (wybrać). Karty wysyłamy do mnie na PW 5. Sposób prowadzenia sesji MG: Opowiadam co się dzieje dookoła i ustalam modyfikatory do odpowiednich testów odpowiednich cech. Mówię w 3 osobie. Gracze: Mówicie co robicie (w teraźniejszości) w 1 osobie liczby pojedynczej. Rzuty: Wy wykonujecie swoje z modyfikatorami podanymi przeze mnie. Ja wykonuję ewentualne rzuty przeciwstawne. Więcej informacji podan w dziale komentarze. Powtarzam. KP wysyłamy do mnie na PW. Profesje początkowe. Żebyście nie oszukiwali (;)) z cechami, w pierwszych postach każdy wykona odpowiednie rzuty, dzięki czemu będę mógł ustalić wam cechy. Więcej informacji podam w dziale komentarze. Dziękuję za przeczytanie rekrutacji i zapraszam do tworzenia KP. |
esh... Dlaczego wszyscy prowadzą na WFRP II. :( Nie znam zasad z II edycji, ale z chęcią bym zagrał. Peszek... :( |
Ja gram. ;) Karta jutro rano lub jeszcze dziś wieczorem. |
DrHyde, zagrałbyś, ale do gry biorę najlepszych, w dodatku znających zasady WFRP II ed. Bulny, najlepiej jutro rano, lepiej dopracuj KP. |
Ja również chętnie zagram. Kartę wyślę jutro. edit. Karta poszła |
Dzisiaj nie skomentuję waszych kart postaci i nie będę pisał bo się zatrułem. Proszę o cierpliwość a chętnych o dalsze przesyłanie KP. |
Nie za wcześnie trochę na zatrucia? :P A tak na serio. Nie wiem czy w przystępnej formie to napisałem. Jeśli chcesz mogę opisać w "normalnej" :P |
Chętnie zagram ale dziś sylwek, jutro moje urodziny wiec KP 2-go wieczorem. Może być? |
Tak. Od jutra zaczynam szkołę więc odpisywał będę najwcześniej o godzinach 18-20. Bulny, zatrułem się przed sylwkiem więc szampona sobie odpuściłem :( Dominik, a długo grasz w młotka? Dobrze znasz zasady? Bo to bardzo ważne, podczas gry nie życzę sobie pytań: a jak się rzuca to zaklęcie? |
Cytat:
Co do gry w młota to mam tylko 7 miesięcy doświadczenia. Tak to grałem 6 lat w DnD i czasem w Neuroshimę więc myślę że będzie dobrze ;) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:13. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0