Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04-01-2008, 22:27   #1
 
Hawkeye's Avatar
 
Reputacja: 3833 Hawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputację
[Autorski] Psy Wojny

Szczęk karabinu maszynowego powiedział Williamowi, że Włosi rozpoczęli kontratak. Wyjął kolejny detonator i połączył go z materiałem wybuchowym a następnie umieścił go na silniku.

-Dawaj! Raus! - krzyknął do niego Jurgen. Przed wstąpieniem do oddziału był sierżantem, w 10 międzyalianckim komando, w jej kompanii brytyjskiej tzw. X-troop. Antyfaszysta z Lipska, miał jakieś 35 lat, a przed wojną był nauczycielem języka angielskiego w jednej z tamtejszych szkół podstawowych.

-Spokojnie, nie wolno tego przyspieszać - powiedział William z nienagannie czystym angielskim akcentem wyższych sfer. Nic dziwnego, w końcu jego pełne imię brzmiało sir William Keith Mark John drugi Lord Latimer. Wcześniej pracował w wojskach inżynieryjnych, gdzie jako podporucznik dowodził plutonem. W lutym tego roku otrzymał propozycję nie do odrzucenia, i tak został zastępcą dowódcy tego "cyrku".

-Gotowe- powiedział zeskakując na ziemie i zbierając z podłogi swój rewolwer marki Webley.

-To świetnie. Wynosimy się stąd - po tych słowach Jurgen ruszył korytarzem prowadzącym do wyjścia. Zatrzymał się tuż przed załomem. Na podłodze leżał człowiek we włoskim mundurze. W jego ciele, tkwił nóż typu Bowie, a obok niego klęczał szeregowy Mill, żołnierz 1 batalionu Rangersów.

-Gdzie "Ataman"?- zapytał Brytyjczyk szeregowca. Był to dowódca ich wyprawy, porucznik Aleksander Świat-Ihnatowicz, Polak o nazwisku niemożliwym do wymówienia, dlatego korzystano z jego pseudonimu.

-Kazał się wycofać. Za dużo makaroniarzy - dopiero teraz zauważyli, że żołnierz trzyma się za bok.

-Dostałem nożem, od tego idioty. Major Alesandro Tureno, dowódca tego bajzlu - powiedział widząc ich miny i wskazując trzęsącą się dłonią ciało. Pozostała dwójka komandosów gwizdnęła przeciągle. Wykonali swoje
cele, teraz musieli spieprzać. Po chwili do środka wpadł, wysoki mężczyzna o czarnych włosach w mundurze Sturmbannführera SS. Żołnierze nie podnieśli nawet broni, zbyt dobrze znali swojego dowódcę, to był ich drugi skok razem.

-Gdzie Anna?- zapytał Jurgen, o ich przewodniczkę i najlepszą agentkę MI6 z jaką miał okazję się spotkać.

-Nie żyje - odpowiedział Polak -Udało im się jakoś wezwać posiłki. Będzie trzeba jakiegoś wywiadowce powiesić za jaja-

-Co teraz?- zapytał Amerykanin

-Will, masz jeszcze jakieś ładunki wybuchowe?-

-Tak szefie-

-To świetnie, podkładaj je pod ścianę. Wysadzamy i sprint w las. Potem musimy iść na wybrzeże, za 5 godzin ma pojawić się łódź podwodna po nas- wszyscy kiwnęli głowami, a William zabrał się za zaminowywanie ściany. Musiał zmienić zapalnik z czasowego na zwykły.Tymczasem "Ataman" pochylił się nad amerykaninem i zamienił z nim parę słów. Po chwili położył ręce na jego głowie. Jurgen, nie mógł usłyszeć ich słów, ale domyślał się co to było pożegnanie. Po chwili ranny komandos podkradł się do jednego z okien tej fabryki.

-Gotowe- powiedział saper

-Wysadzaj!- rozległ się wybuch i trzech żołnierzy zaczęło ile sił w nogach biec w stronę płotu i lasu za nim. Ich przeciwnicy musieli to usłyszeć, jednak ci którzy próbowali ruszyć zostali przygwożdżeni do ziemi przez Milla i "chicagowską maszynę do pisania". Jego koledzy nie zatrzymywali się, nawet wtedy kiedy usłyszeli wybuchy granatów,które amerykanin wykorzystał wcześniej. Przeskoczyli płot i za nim, ktoś zorientował się,byli już w lesie. Nie zatrzymali się jednak, wiedzieli że za 5 minut żołnierze będą mieli pełne ręce roboty. A jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem to za 10 minut samoloty RAF i USAF we wspólnym wysiłku zrobią z okolicy jesień średniowiecza
...


Od: W.Ch
Do: T.R

Panie prezydencie, jestem niezmiernie szczęśliwy, z pozytywnego rozpatrzenia, przez pana sprawy Oddziału 7. Jestem przekonany, że bliższa współpraca, w tym szczególnym przypadku przyniesie nam obopólne korzyści, a także przybliży nas do zwycięstwa nad nazistowskimi Niemcami. Oddział rozpocznie swoją pracę natychmiast.

9.2.1943

Od: W.Ch
Do: Sir Ch. H.

Ze skutkiem natychmiastowym rozpocznie pan tworzenie oddziału podlegającego pod Kierownictwo Operacji Specjalnych. Pełne instrukcje zostaną podane do pana wiadomości poprzez kuriera w późniejszym czasie.

10.2.1943

Od: Sir Ch. H.
Do: Pułkownik Henry Kevin Dobbs

Z dniem dzisiejszym zostaje pan usunięty ze stanowiska dowódcy 5 Commando, awansowany o dwa stopnie i przeniesiony do SOE. Pańskim zadaniem jest utworzenie jednostek wojskowych o kryptonimie Oddział 7, składający się z żołnierzy wszystkich państw alianckich. W tym
celu zostaje pan wyposażony w prawo, zabrania każdego żołnierza z jego macierzystej jednostki i przeniesienie do SOE. Drużyny "Oddziału 7", zajmą się operacjami specjalnymi. Mając możliwość działania przeciwko państwom osi, w każdym miejscu świata. Nie muszę pana informować, że działania te obejmuje klauzula najwyższej tajności. Życzę powodzenia.

11.2.1943

Od: Pułkownik Henry Kevin Dobs
Do: W.Ch

Panie premierze, jestem szczęśliwy mogąc poinformować pana osobiście o pierwszych sukcesach drużyn "Oddziału 7". Wszystkie cele postawione przed grupami, zarówno na terenie okupowanej Francji jak i Iranie, zostały osiągnięte przy minimalnych stratach własnych. W najbliższym czasie powinno rozpocząć się szkolenie kolejnych grup żołnierzy.

5.5.1943

ŚCIŚLE TAJNE:
Raport Sir Charlsa Hambro, zwierzchnika SOE o działaniach Oddziału 7.

Oddział 7 został utworzony na mocy porozumienie Wielkiej Brytanii i USA, na konferencji w Cassablance 18.I.1943 roku. Oddział 7 został oficjalnie włączony w struktury SOE w lutym tego samego roku. Dzięki zawartym porozumieniom, rozpoczęto rekrutację żołnierzy do służby w jednostkach Oddziału 7, ze wszystkich państw alianckich. Przyjęto najlepszych żołnierzy, jednostek specjalnych między innymi takich krajów jak: USA, Wlk. Brytania,
Polska, Francja, Kanada i Australia. Strategię działania oparto na grupach bojowych, liczących od 4 do 8 żołnierzy, zależnie od rodzaju misji. Żołnierzy kończących przeszkolenie odbywające się na terenie Irlandii Północnej, otrzymują stały przydział do jednostek oznaczanych wg. amerykańskiego kodu radiowego. Od tego momentu żołnierze, mogą zostać wykorzystani w którymkolwiek z teatrów działań sił sprzymierzonych ....

10.5.1943

Witam w mojej pierwszej rekrutacji. Jak widać dzieje się ona w czasach II Wojny Światowej. Mamy Lipiec 1943 roku, a gracze wcielają się w rolę żołnierzy jednostki Fox Oddziału 7 - tajnej jednostki do działań specjalnych złożonej z żołnierzy wszystkich krajów alianckich. Co do klimatu: będzie akcja rodem z prozy Alistaira Macleana, będą przeżycia żołnierzy znajdujących się daleko od linii frontu i mam nadzieję, że będzie dobra zabawa.

Misje: Cóż będą wymyślone, choć dziejące się na tle historycznych wydarzeń. A ile ich będzie? To zależy od graczy, będę chciał z pewnością doprowadzić jedną do końca, a jeżeli wam się spodoba, to może nastąpią kolejne.

Sprawy techniczne/warunki przyjęcia: Przyjmę od 4 do 8 graczy na podstawie jakości nadesłanych kart postaci. Wasze postacie zostały przeniesione do Oddziału 7 z wojska bądź wywiadu (i tutaj jest miejsce, dla agentek ;D), ukończyliście kurs i ... na tym, zakończcie wasze karty postaci, reszty dowiecie się z sesji. Poniżej przedstawiam kartę postaci i system rzutów, których mam nadzieję, będzie jak najmniej. Większość sesji wolał bym poprowadzić storytellingowo, do losu odwołując się w ostateczności.

KARTA POSTACI:

Imię i Nazwisko:

Opis Fizyczny:

Opis Psychiczny: Dość ważny aspekt kart. Jak wasze postać reaguje na sytuacje stresowe, co lubi, czego nie i wszystko co wiąże się z postrzeganiem przez nią świata, jednym słowem osobowość. Jedna rzecz pamiętajcie, że wasze postacie to ludzie, każdy ma jakieś słabości.

Historia Postaci: To wszystko jasne, najważniejszy aspekt karty. Proszę trzymać się realiów historycznych i pamiętajcie, nie możecie mieć doświadczenia bojowego w Oddziale 7. Dobra historia i opis osobowości, może być przepustką nawet w przypadku błędów przy "systemowej" części karty.

Stopień wojskowy: zależny od wybranej "klasy".

Cechy: Zręczność, Mechanika,Percepcja,Siła,Technika

Umiejętności: [pogrubione oznaczają cechę, pod jaką umiejętności są podpięte. Dokładniejsze wyjaśnienie niżej]
Zręczność
Strzelecka Broń Archaiczna: Takie jak rewolwery kapiszonowe, muszkiety itp. Pod tą
kategorię podpadają również samopały i jakieś "samoróbki" broni palnej.
Pistolety - Czyli rewolwery, pistolety i pistolety maszynowe
Ciężkie Karabiny Maszynowe - Maximy, MG42 itp.
Karabiny - Karabiny powtarzalne, samopowtarzalne i karabiny maszynowe czyli takie jak Mauser, Garand, BAR również shotguny.
Broń ciężka: Granatniki itp.
Artyleria: czyli zdolność obsługi broni artyleryjskiej, przeciwlotniczej, przeciwpiechotnej itp.
Broń strzelecka: Kusze, łuki itp.
Walka Wręcz: Zdolności postaci do walczenia gołymi rękami.
Walka bronią białą: Umiejętność posługiwania się mieczami, a także wszelkim rodzajem broni improwizowanej: nogami od krzeseł, butelkami itp.
Kradzież kieszonkowa: Wiadomo
Broń rzucana: Jak dobrzy jesteśmy w rzucaniu różnego rodzaju przedmiotami, które mogą zrobić bubu naszym wrogom.
Wiedza
Biurokracja: Jak dobrze orientujemy się w różnego rodzaju procedurach administracyjnych. Może okazać się bardziej przydatne, niż wydaje się na pierwszy rzut oka
Zastraszanie: Jak skutecznie jesteśmy w stanie kogoś zastraszyć.
Języki: Nie tylko jakie obce języki znamy, ale również znajomość struktury języka. Również używane do rozszyfrowywania/szyfrowania wiadomości.
Sztuka przetrwania: Zasobnik poszedł w cholerę nad Zatoką Perską, my jesteśmy na pustyni, bez jedzenia i picia a do najbliższej wioski jest 3 dni piechotą. No problem, widzisz ten krzak. Musi być tam jedzenie ...
Siła woli: Jak wytrzymali jesteśmy psychicznie. Czy wystraszymy się podczas walki, albo czy nie damy się złamać podczas przesłuchania.
Mechanika
Pilotaż samolotów: no comment
Nawigacja: Korzystanie z map czy innych sposobów orientacji i określania naszej pozycji w terenie.
Jeździectwo:
Obsługa broni okrętowej:
Żeglowanie:
Urządzenia komunikacyjne: Znajomość obsługi różnego rodzaju radiostacji.
Prowadzenie pojazdów:
Percepcja
Dowodzenie: Czyli prawdopodobieństwo wykonania naszego rozkazu
Fałszerstwo
Hazard
Ukrywanie się
Śledztwo: Wyczulenie na różnego rodzaju wskazówki, łączenie ich w całość ...
Tropienie:
Skradanie się
Oszustwo: Co dlaczego mam mundur brytyjskiego komandosa? To taki kamuflaż Herr Hauptmann ...
Siła
Wspinaczka
Wytrzymałość: Odporność fizyczna na ból itd.
Pływanie
Technika
Naprawa broni ręcznej: wszystko podpadające pod broń ręczną
Naprawa okrętów
Naprawa broni ciężkiej: wszystko nie będące bronią ręczną
Obsługa Ładunków wybuchowych: rozbrajanie/uzbrajanie i tworzenie
Pierwsza pomoc
Naprawa pojazdów
Naprawa samolotów
Medycyna: Umiejętność wyjątkowa, żeby ją mieć trzeba posiadać pierwszą pomoc, na poziomie co najmniej 4.

Otrzymujecie 17 punktów do wydania na cechy. Możecie je mieć w przedziale od 1 do 5 gdzie 1 to beznadziejny a 5 wyśmienity (2 będzie przeciętnym).

Umiejętności jak widzicie podciągnięte są pod pewne cechy. Na starcie macie je na takim poziomie jak przypisana do nich cecha. Otrzymujecie na nie 15 dodatkowych punktów. Maksymalnie możecie osiągnąć poziom 10 (prawdziwy ekspert). Poziom 3 to jakiś rodzaj przeszkolenia na przykładzie pistoletu, potraficie go rozładować/załadować, usunąć małe zacięcie, natomiast 5 to całkiem sprawny w danej dziedzinie [rozbierzecie pistolet i złożycie go z powrotem]. [Żeby nie było żadnych nie domówień, jeżeli na zręczność przeznaczyliśmy 4 punkty, to wszystkie umiejętności "z paczki" mamy na 4 i jeszcze 15 dodatkowych punktów. Dodajemy sobie do umiejętności 6, mamy ją na poziomie 10 i jeszcze 9 punktów do rozdania na pozostałe]

Co do samego systemu: Określam stopień trudności czegoś co chcemy wykonać. Następnie odnajduje potrzebną cechę, dodaje do tego poziom umiejętności i rzucam k6. 4,5,6 to sukces trzeba uzbierać odpowiednią ich ilość. Rzuty wykonuję tylko ja .

"klasy" postaci: Żeby nie było tak różowo . Mamy 4 klasy postaci: szeregowy, podoficer, oficer i agent. Poniżej przedstawiam wymagania, potrzebne do stworzenia postaci danej klasy.

SZEREGOWY:
Stopień wojskowy: szeregowy lub jemu odpowiedni (awans na st. szeregowego można kupić (za 1 punkt). Wymagania: Żadne. Najbardziej wszechstronna postać, bo nie musicie posiadać żadnych minimów w umiejętnościach

PODOFICER:
Stopień wojskowy: kapral lub jemu odpowiedni (awans na sierżanta kosztuje 1 punkt, na st. sierżanta kolejny punkt)
Wymagania: Dowodzenie na min. 4. Obsługa jakiegoś rodzaju broni na min 5. Biurokracja na min. 4. Sztuka przetrwania na min.3

OFICER
Stopień wojskowy: podporucznik lub jemu odpowiedni (awans na porucznika kosztuje 1 punkt,
na kapitana kolejny punkt)
Wymagania: Dowodzenie na min. 5, obsługa jakiegoś rodzaju broni na min.5. Biurokracja na min. 5, sztuka przetrwania na min.3, Nawigacja na min. 4

AGENT:
stopień wojskowy: Podporucznik wywiadu (Porucznik za 1 punkt, kapitan za dwa kolejne punkty)
Wymagania: Oszustwo na minimum 5, obsługa jakiegoś rodzaju broni ręcznej na 3, walka wręcz na 4, Śledztwo na minimum 4, Biurokracja na min. 5.

Karty proszę wysyłać na mojego maila: hemrod@interia.pl w temacie napisać Karta Postaci. W mailu zamieście także, waszego lastinnowego nicka. Termin oddawania kart to 19.I.2008 24:01.
 
__________________
We have done the impossible, and that makes us mighty
Hawkeye jest offline  
Stary 04-01-2008, 23:10   #2
 
merill's Avatar
 
Reputacja: 2942 merill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputację
No nareszcie Hawk, powiem szczerze że ten rekrut przerósł moje najszczersze oczekiwania. Prawdziwe jest przysłowie, że nawet mały kamyczek może wywołać lawinę.

Oficjalnie się zgłaszam.
 
__________________
Czekamy ciebie, ty odwieczny wrogu, morderco krwawy tłumu naszych braci, Czekamy ciebie, nie żeby zapłacić, lecz chlebem witać na rodzinnym progu. Żebyś ty wiedział nienawistny zbawco, jakiej ci śmierci życzymy w podzięce i jak bezsilnie zaciskamy ręce pomocy prosząc, podstępny oprawco. GG:11844451
merill jest offline  
Stary 04-01-2008, 23:35   #3
 
rudaad's Avatar
 
Reputacja: 178 rudaad ma w sobie cośrudaad ma w sobie cośrudaad ma w sobie cośrudaad ma w sobie cośrudaad ma w sobie cośrudaad ma w sobie cośrudaad ma w sobie cośrudaad ma w sobie cośrudaad ma w sobie cośrudaad ma w sobie cośrudaad ma w sobie coś
No to ja też już oficjalnie się zgłoszę

Coś czuję, że stary skład się zbierze. Zacznę coś tworzyć w stylu KP w przyszłym tygodniu jak się obrobię z tym urwaniem głowy w szkole.

Pozdrawiam kochani
Ruda
 
__________________
"Najbardziej przecież ze wszystkich odznaczyła się ta, co zapragnęła zajrzeć do wnętrza mózgu, do siedliska wolnej myśli i zupełnie je zeżreć. Ta wstąpiła majestatycznie na nogę Winrycha, przemaszerowała po nim, dotarła szczęśliwie aż do głowy i poczęła dobijać się zapamiętale do wnętrza tej czaszki, do tej ostatniej fortecy polskiego powstania."
rudaad jest offline  
Stary 05-01-2008, 00:58   #4
 
Rainrir's Avatar
 
Reputacja: 133 Rainrir wkrótce będzie znanyRainrir wkrótce będzie znanyRainrir wkrótce będzie znanyRainrir wkrótce będzie znanyRainrir wkrótce będzie znanyRainrir wkrótce będzie znanyRainrir wkrótce będzie znanyRainrir wkrótce będzie znanyRainrir wkrótce będzie znanyRainrir wkrótce będzie znanyRainrir wkrótce będzie znany
Może i ja spróbuje swych sił, przy tworzeniu " szeregowca Rayana "
Tylko jestem ciekawy, czy dobrze zrozumiałem zasady dodawania umiejętności.
 
Rainrir jest offline  
Stary 06-01-2008, 15:19   #5
homeosapiens
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
Ja również się zgłaszam. Kp prawdopodobnie w przyszłym tygodniu, ale pomysł już jest.
 
 
Stary 06-01-2008, 15:37   #6
 
grabi's Avatar
 
Reputacja: 33 grabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodze


ja tez wstepnie sie zglaszam. kp w nadchodzacym tygodniu.
mam jednak pytanie dotyczace broni snajperskiej. niewymienienie obslugi tego typu broni to celowe dzialanie czy tylko zwykle przeoczenie? a moze podpiete pod kategorie karabiny?
 

Ostatnio edytowane przez grabi : 06-01-2008 o 15:42.
grabi jest offline  
Stary 06-01-2008, 15:45   #7
 
Necron's Avatar
 
Reputacja: 108 Necron wkrótce będzie znanyNecron wkrótce będzie znanyNecron wkrótce będzie znanyNecron wkrótce będzie znanyNecron wkrótce będzie znanyNecron wkrótce będzie znanyNecron wkrótce będzie znanyNecron wkrótce będzie znanyNecron wkrótce będzie znanyNecron wkrótce będzie znanyNecron wkrótce będzie znany


Od dawna czekałem na jakąś poważniejszą sesję w realiach II Wojny światowej. Zgłaszam się.
 
__________________
10. Sygnatura może zawierać do 4 linijek i nie można w niej używać żadnej grafiki ani odnośników do innych stron, można natomiast dodawać linki wewnątrz lastinn.
Necron jest offline  
Stary 06-01-2008, 15:55   #8
 
Hawkeye's Avatar
 
Reputacja: 3833 Hawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputację


Broń snajperska została podpięta pod kategorię karabiny. Po prostu system, ma być jak najprostszy, a zresztą podczas II wojny światowej często były to zwykłe karabiny z dodaną lunetą.
 
__________________
We have done the impossible, and that makes us mighty
Hawkeye jest offline  
Stary 06-01-2008, 18:25   #9
 
Atanael's Avatar
 
Reputacja: 80 Atanael wkrótce będzie znanyAtanael wkrótce będzie znanyAtanael wkrótce będzie znanyAtanael wkrótce będzie znanyAtanael wkrótce będzie znanyAtanael wkrótce będzie znanyAtanael wkrótce będzie znanyAtanael wkrótce będzie znanyAtanael wkrótce będzie znanyAtanael wkrótce będzie znanyAtanael wkrótce będzie znany


No to ja też się zgłaszam, niedługo podeśle karte, tylko jedno pytanie:
Czy jak biorę technikę na 4 i dostaje pierwszą pomoc na 4 to Medycyne również posiadam na 4 czy to oddzielna umiejętność do wykupywania od 0?
 
__________________
Amatorzy zbudowali arke noego a profesionaliści Titanica...
Atanael jest offline  
Stary 06-01-2008, 18:29   #10
 
grabi's Avatar
 
Reputacja: 33 grabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodze


prawdopodobnie trzeba bedzie od 0 punkty dawac. jest to prawdopodobnie zdolnosc wymagana do przeprowadzania operacji takiej jak np wyjecie kuli czy zatrzymanie krwotoku. (takie moje zdanie)
 
grabi jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:49.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166