Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10-01-2008, 18:53   #1
 
MrYasiuPL's Avatar
 
Reputacja: 55 MrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodze
[autorski] Wolność

Witajcie w naszej sesji! Naszej? A tak. Sesja będzie dosyć… nietypowa. MG będzie trzech: ja, Kokesz i Jonh5. Wstępu nie dam. Po prostu nie ma on zbyt wielkiego sensu nie znając KP graczy (tu akurat ma to znaczenie). Przejdźmy do konkretów.

-Poszukujemy 9 graczy.

-Posty mają mieć co najmniej 5 linijek (chyba, że jest sytuacja kiedy nie można tak napisać).

-Klas nie będzie. Zastąpią je oddziały. Oto one: saperzy, łucznicy, ciężka piechota, lekka piechota, kawaleria, zwiadowcy, lub mag.

-Będziecie żołnierzami. Wstąpiliście do armii by pomóc w walce z Imperium, dla kasy itp. Nie staniecie się żadnymi super bohaterami. To raczej sesja dark fantasy.

-Sesja jest storytellingowa. Kości będą używane tylko przy losowych sytuacjach (hazard oraz ciosy, to drugie nie podlega kością całkowicie). Zdolności są po to żeby ustalić na czym zna się wasza postać. W Historii mogą być też inne umiejętności. Daję wam do nich wolną rękę.

-Sesja zacznie się tydzień po znalezieniu 9 osób.

-To schemat KP:
1.Imię:
2.Płeć:
3.Oddział:
4.Rasa: (ludzie: klan wilka, żelazny klan, wodny klan ; jaszczuroludzie, krasnoludy, leśne gnomy, Rah’azarowie)
5.Historia: (nie musi być rozbudowana ale z uwzględnieniem charakteru postaci, pochodzenia i wyglądu, informacje znajdziecie w dziale o rasach)
6.Ekwipunek: (każdy oddział ma inny [to tajemnica] ale nie ma broni palnej, to zbyt rzadka broń. Wpiszcie tu jednak rzeczy osobiste).


Niżej macie informacje, przeczytajcie.





ŚWIAT

Świat na północy zamieszkuje większość ras. Jest on skuty lodem i panuje tam wieczna zima. Zwykle temperatura wacha się między 20-40 stopni Celsjusza na minusie. Co 5 lat podwyższa się ona do 0 stopni. Na południu są natomiast bagna oraz umiarkowany klimat. Są tu pory roku. Żyją jaszczuroludzie i panuje imperium (ludzkie). Północ walczy z południem. Ci drudzy zaatakowali chcąc przejąć ziemie. Oddziela je od siebie pasmo gór Utt. Mieszkają tam krasnoludy, górale. Na zachodzie gór jest miasto nieumarłych. Kiedyś byli ludźmi oraz Rah’azarami. Rzucono na nich klątwę. Nie wtrącają się do wojen. Plotki głoszą że jest tam brama do innego świata otworzona przez czarnoksiężników. Przełęcz między górami jest zablokowana bramą. Górale i krasnoludy wpuszczają przez nią za pieniądze. Jest to korzystniejsze niż przeprawa przez niebezpieczne góry. Na północnej górze stoi wielka baszta. Tam jak głosi legenda stanęli pierwsi ludzie. Barbarzyńcy na łodziach.
Mapa:

Technologia jest dosyć rozwinięta. Eksperymentowano z bronią palną (na proch) ale sam proch jest rzadki. Zaczęto go produkować w imperium. Granaty prochowe także są mało znane. Istnieją jednak materiały wybuchowe zrobione za pomocą alchemii.




ZDOLNOŚCI

Macie do rozdzielenia 2. Nie są to umiejętności a zdolności, to do czego macie talent.


Siła:

- broń sieczna- zdolność posługiwania się bronią sieczną
- broń drzewcowa- zdolność posługiwania się bronią drzewcową
- sztylety
- miażdżące uderzenie- uderzenie mające dużą szansę na pominięcie obrony przeciwnika
- zdradziecki cios- jeśli dwa poprzednie ataki ci się powiodły

Zręczność:

- broń dystansowa
- kieszonkowiec
- zakładanie pułapek
- sztukmistrz- dzięki zręczności rąk potrafisz zadziwić ludzi swoimi sztuczkami
- giętkość ciała- masz większą szansę na oswobodzenie się z pęt

Inteligencja:

- leczenie
- matematyka
- pisanie i czytanie
- wychowanie- umiesz zachować się w towarzystwie, które nie wychowało się na ulicy

Charyzma:

- targowanie się
- przekonywanie
- naśladowanie
- gaduła- jesteś wygadany zazwyczaj potrafisz osiągnąć cel samymi słowami
- niewinny- potrafisz stworzyć pozory niewinności, mało kto skłonny jest cie oskarżyć o np. kradzież
- dowodzenie- żołnierze będą się liczyć z twoim zdaniem

Szczęście:

- szósty zmysł- zdarza się, że potrafisz wyczuć instynktownie niebezpieczeństwo
- intuicja w walce- intuicyjnie wyczuwasz rytm przeciwnika masz 10% większa szansę na trafienie i unik
- intuicja w terenie- instynktownie wyczuwasz kierunki, bardzo rzadko gubisz się w terenie
- intuicja w rozmowie- wyczuwasz co twój rozmówca chce usłyszeć, 15% większa szansa na przekonanie osoby

Wytrzymałość:

- Odporność na choroby - twoje ciało wyjątkowo dobrze radzi sobie z wszelkimi chorobami
- Muł- dzięki ćwiczeniom jesteś w stanie udźwignąć ciężar znacznie większy nić mogą unieść zwykli ludzie
- wytrwały- potrafisz iść bez zmęczenia całe kilometry lub walczyć przez dłuższy czas

Zdolności inżynieryjne:

- broń palna- zdolność posługiwania się bronią palną
- pirotechnik- potrafisz wykonać proste granaty
- inżynier- znasz się odrobinę na konstruowaniu mostów, niewielkich budynków itp.
- alchemia- potrafisz sporządzać różnego typu granaty bazujące na kwasach itp.



RASY

Krasnoludy

Rasa krasnoludów jest bardzo stara. Tak na prawdę oni sami nie wiedzą skąd dokładnie pochodzą. Najstarsze zachowane krasnoludzkie zwoje zawierają jedynie historię tej rasy obejmującą kilka wieków wstecz. Starsze zwoje przepadły dawno temu i już nikt nie pamięta o czym traktowały.
Krasnoludzki lud mieszka w dużym masywie górskim zwanym ostrymi skałami. Tam budują swoje miasta nazywane przez innych wiszącymi, gdyż ze względu na to, iż skały są niemal pionowe domy są budowane tak, że wiszą przyczepione do grani. Jedynie niewielka część krasnoludzkich miast jest widoczna z zewnątrz. Większość to komnaty i tunele wykute w sakle wewnątrz gór. Nikt nie wie jakim sposobem ich domy nie runęły jeszcze w dół, choć niektóre liczą sobie wiele set lat. Takie miasto posiada zawsze przynajmniej dwa wyjścia, krasnoludy zawsze mają jakiś tajny tunel, który mogą wydostać się z miasta w razie niebezpieczeństwa.
Krasnolud jest istotą niższą od człowieka, przystosowaną do życia w górach. Jest krępy i szeroki w barach. Nosi brodę, nie jako ozdobę lecz ze względów praktycznych - chroniąc w ten sposób twarz przed mrozem. Każdy krasnolud zna się na dwóch rzeczach: walce i górnictwie. Góry to niebezpieczne miejsce, gdzie czają się najróżniejsze stwory, więc umiejętność władania bronią jest podstawą przeżycia. Do górnictwa krasnoludy są po prostu stworzone, niski wzrost i silne mięśnie spowodowały, że górnictwo i przeróbka metali są głównymi zajęciami tej rasy. Wiele lat temu dokopali się oni do złóż leżących bardzo głęboko pod ziemią. Złoża te zawierały kamienie, które zawierały naturalną moc ziemi. Te magiczne kamienie są odtąd stosowane przez krasnoludzkich Mędrców do napędzania ich magii. Jednakże kopali oni tak głęboko, iż obudzili siły, o których nie mieli pojęcia. Zbudzone zostały pradawne stwory, olbrzymie węże, które powoli zaczęły drążyć tunele w skale kierując się ku powierzchni. Ich jedynym celem jest zniszczenie życia na powierzchni ziemi, dlatego krasnoludy zaczęły z nimi walczyć. Walczyły samotni, ponieważ nie chciały by ktoś obcy posiadł tajemnicę magicznych kamieni. Aczkolwiek rasa krasnoludów nie miała szans w zwykłej walce z podziemnymi bestiami. Ginęło wielu, aż Mędrcy nie opanowali całej mocy kamieni i nie użyli ich przeciw wężom. Dzięki temu jeszcze żaden wąż nie wyszedł na powierzchnię.

Klan Wilka

Klan wilka jest jednym z czterech ludzkich narodów na Wyspie. Mimo iż jest to klan to jednak jest złożony z kilku plemion spokrewnionych ze sobą. Zamieszkuje on pokryte lasami i stepami wyżyny w północno-zachodniej części kontynentu. Plemiona tego klany maja charakter koczowniczy i z tego powodu cały klan nie ma jakiegoś oficjalnego przywódcy. Najważniejsze sprawy są omawiane na specjalnym zebraniu przedstawicieli poszczególnych plemion, które jest organizowane od czasu do czasu w zależności od potrzeb.
Nazwa klanu pochodzi oczywiście od wilka, który jest zwierzęciem czczonym przez członków tego klanu. Najważniejsze osoby i najmężniejsi wojowie tego klanu mają zaszczyt nosić na sobie wilcze skóry. Mówi się, że dzięki temu są oni szybcy jak te zwierzęta i mogą oni używać wilczych zmysłów. Członkowie tego klanu różnią się od innych ludzi szczególnie wysokim wzrostem i szczupłą sylwetką. Doskonale jeżdżą konno, szybko biegają i co ważniejsze na długie dystansy. Ludzkie bajania mówią o takich, którzy potrafili biec bez odpoczynku nawet kilkadziesiąt kilometrów.
Jako, że jest to lud koczowniczy zajmują się oni przeważnie hodowlą zwierząt, polowaniami i zbieractwem. Z innymi ludami handlują głownie skórami i ziołami, które występują jedynie na północy.
Wojownicy tego klanu noszą najczęściej lekkie zbroje. Jeśli chodzi o broń to najczęściej używają włóczni,, toporów i innych rodzai broni drzewcowych. Ich zamiłowanie do władania broniami drzewcowymi spowodowane jest tym, że w praktyce jedynym źródłem metali jest dla nich handel.

Żelazny Klan

Klan ten jest bardziej zintegrowany niż Klan Wilka. Zamieszkują oni północne zbocza Wielkich Gór. Prowadzą osiadły tryb życia i budują swoje osady głównie w dolinach górskich i przy zboczach. Ich miejscowości są obwarowane tak, by nikt nie pokusiłby się o napaść na nie. Najważniejszym miastem tego klanu jest miasto Ildimir. Jest to stolica kraju, w której mieszka książę i w której znajduje się najwięcej kopalń.
Zajmują się głównie górnictwem. Nie są wstanie dorównać krasnoludom, jednak dzięki położeniu swoich osad łatwiej jest im handlować z innymi. Ich górnicy są znani z talentu do wyszukiwania nowych złóż. Używają oni przez siebie wymyślonych narzędzi, które pozwalają im skutecznie poszukiwać złoża, od żelaza po cynk.
Struktura społeczna tego klanu nie zmienia się od lat i oparta jest na kastach. Nikt nie jest w praktyce wyrwać się ze swojej kasty i jeśli urodził się w kaście wojowników to zostanie wojownikiem i musi się z tym pogodzić. Klan Żelaza naraził się innym Klanom i Imperium tym, że w swoich kopalniach używają niewolników, którzy pochodzą z niemal wszystkich ludów zamieszkujących Wyspę.
Trzon armii tego klany stanowi piechota odziana w ciężkie zbroje, nosząca tarcze i posługująca się pięknie zdobionymi mieczami. wojownicy tego klanu są średniego wzrostu i odznaczają się męstwem i wytrzymałością.

Wodny Klan

Klan ten zamieszkuje znajdujący się na wschodzie Półwysep Wiatrów. Miasta położone są głownie na wybrzeżu i są to wspaniałe porty, przez które przewija sie masa statków. Główną siłą społeczeństwa tego klanu są kupcy i to właśnie kupieckie rady rządzą poszczególnymi miastami i całym krajem.
Członkowie Wodnego Klanu zajmują się rolą (ci mieszkający w głębi Wyspy), rybołówstwo i handlem morskim (mieszkający na wybrzeżach). Handlują oni niemal z każdą rasą, choć nie wszystkich darzą sympatią. Handlują wszystkim nawet, choć się do tego nie przyznają, niewolnikami sprzedawanymi Klanowi Żelaza.
Przedstawiciele tego klanu są oczywiście świetnymi pływakami. Są średniej postury, mają talent do handlowania, są zwinni i celnie strzelają z łuku. Najczęściej nie noszą zbroi, bo zbroja na morzu to więcej kłopotów niż pożytku. Walczą wszystkim co mają pod ręką.


Leśne gnomy

Gnomy to bardzo tajemnicze stworzenia. Nie lubią obecności innych ras i cenią sobie swoją prywatność i samotność. Są spokrewnione z krasnoludami i choć nie są tak silne, może nieco mniej wytrzymałe, to są na pewno bardziej zwinne, przebiegłe i mściwe. Doskonale radzą sobie w leśnej głuszy, są niesamowitymi strzelcami, a do tego potrafią być bardzo wredne dla intruzów. Są bardzo przywiązane do swojego miejsca zamieszkania i nie tolerują intruzów, nawet jeśli taki intruz nie wie, że trafił na ziemie gnomów. Najczęściej taki nieszczęśnik żegna się z życiem, lecz najpierw gnom zawsze odpowiedni go ukarze by przed śmiercią najadł się strachu.
Gnomy zamieszkują chyba wszystkie lasy na Wyspie i dlatego nikt nie powie, że w lesie można się czuć bezpiecznie. Nie tworzą osad, żyją samotnie, najwyżej z najbliższą rodziną. Mają jednak władce tzw. Wielkiego Gnoma, który rezyduje w jedynej niewielkiej osadzie gnomów. Położenie tej osady jest tajemnicą nikt jeszcze zdołał się do niej zbliżyć.

Jaszczuroludzie
Jaszczuroludzie są dosyć nieliczni. Gdy Imperium zdobyło władzę nad południem zostali oni zniewoleni lub (w większości) wytępieni. Te dumne, odważne i agresywne stworzenia nie mają sojuszników. Ludzie nie przepadają, za nimi z powodu dawnych wojen. Mordowali oni wtedy bez litości mężczyzn, kobiety i dzieci.
Są zwykle wyższe od ludzi, mierzą nawet do 8 stóp. Chodzą jednak zgarbione co czyni ich mniejszymi. Życie na bagnach sprawiło, że ich silnym i wytrzymałym ludem. Ich łuski mogą mieć zieloną lub brązową barwę. Spokrewnieni z dawnymi Wielkimi Wodzami mają lekko niebieskawe łuski. To oni żyją podwodą. Ich zachowało się najwięcej. Mają skrzela. Inni jaszczuroludzie posiadają zwyczajne płuca.
Główną zaletą ty stworzeń jest zwinność i szybkość. Ich inteligencja jest niewiele większa od zwierząt. Szamani są za to dużo mądrzejsi. Są często przywódcami. By podporządkować sobie jaszczuroludzia trzeba budzić w nim strach. Nie bacząc na trudności tych ziem ujarzmili węże. Zarówno małe jak i gigantyczne.
Ich osady zbudowane z prymitywnych lepianek nie są zaplanowane. Ciągną się przez bagna.

Rah’azarowie
Są oni podobni do jaszczuroludzi. Mają niemalże takie same cechy. Znacznie różnią się od nich wyglądem. Mają pustynne i błotniste barwy upodabniające się do terenu w którym żyją, pustyni. Mają jedną lub dwie pary rąk. Nie posiadają nóg ale ogon podobny do ciała węża. Głowa jest mała, a przynajmniej mniejsza od głowy człowieka a szyja długa.
Pustynia którą zamieszkują jest ukryta w głębi gór. To iż jej wielkość wydaje się śmiesznie mała w porównaniu z innymi terenami wiele się na niej dzieje. Rah’arazowie toczą wojnę z Imperium. Próbowało ono zagarnąć ich ziemię. Nie poddali się. Mimo oporu. Ich stolica została podbita.
Obecnie żyją koczowniczo. Dawne miasto pod wpływem czarów stało się siedliskiem zła. Polegli zmienili się w nieumarłych. Była to największa klęska Rag'azarów
 

Ostatnio edytowane przez MrYasiuPL : 10-01-2008 o 19:03.
MrYasiuPL jest offline  
Stary 10-01-2008, 19:21   #2
 
Rainrir's Avatar
 
Reputacja: 133 Rainrir wkrótce będzie znanyRainrir wkrótce będzie znanyRainrir wkrótce będzie znanyRainrir wkrótce będzie znanyRainrir wkrótce będzie znanyRainrir wkrótce będzie znanyRainrir wkrótce będzie znanyRainrir wkrótce będzie znanyRainrir wkrótce będzie znanyRainrir wkrótce będzie znanyRainrir wkrótce będzie znany
Bardzo podobają mi się założenia tej sesji, do tego aż 9 postaci, storrytelling, czas do znalezienia 9 osób, które nadleślą swoje KP... jeśli znajde czas, zaraz po napisaniu innego KP, zaczne prace i nad tym
 
Rainrir jest offline  
Stary 10-01-2008, 19:38   #3
Nansze
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
ja również wstępnie piszę się na sesję


Zapewne przyłącze się do Wodnego Klanu ;]
 

Ostatnio edytowane przez Nansze : 10-01-2008 o 22:21.
 
Stary 10-01-2008, 19:50   #4
 
John5's Avatar
 
Reputacja: 685 John5 jest godny podziwuJohn5 jest godny podziwuJohn5 jest godny podziwuJohn5 jest godny podziwuJohn5 jest godny podziwuJohn5 jest godny podziwuJohn5 jest godny podziwuJohn5 jest godny podziwuJohn5 jest godny podziwuJohn5 jest godny podziwuJohn5 jest godny podziwu


Mała prośba od jednego z MG:
Piszcie, do którego oddziału należeć będzie wasza postać
 
__________________
Jeśli masz zamiar wznieść miecz, upewnij się, że czynisz to w słusznej sprawie.
Armia Republiki Rzymskiej
John5 jest offline  
Stary 10-01-2008, 19:57   #5
 
Marcellus's Avatar
 
Reputacja: 51 Marcellus jest na bardzo dobrej drodzeMarcellus jest na bardzo dobrej drodzeMarcellus jest na bardzo dobrej drodzeMarcellus jest na bardzo dobrej drodzeMarcellus jest na bardzo dobrej drodzeMarcellus jest na bardzo dobrej drodzeMarcellus jest na bardzo dobrej drodzeMarcellus jest na bardzo dobrej drodzeMarcellus jest na bardzo dobrej drodzeMarcellus jest na bardzo dobrej drodzeMarcellus jest na bardzo dobrej drodze


No to ja tez sie pisze, mam tylko pytanie odnosnie "doswiadczenia" naszych postaci.
Mianowicie czy mamy byc swiezymi rekrutami czy tez mozna stworzyc np starego wyjadacza ktory nie jedno wiadro krwi juz przelal ?
PS. Zamierzam stworzyc zwiadowce lub kawalerzyste z klanu wilka. Stad tez moje drugie pytanie : przydaly by sie jakies opisy formacji - kawaleria to ciezkie rycerstwo, ciezka jazda czy tez moze lekka kawaleria ? A zwiadowcy to tacy lesnicy czy moze bardziej zwiad wojskowy stanowiacy oddzialy lekkiej kawaleri poruszajacej sie na przedzie armii ? ( cos jak Zwiad i Zaopatrzenie z Achajki :P)
A i jeszcze czy mozna sobie wybrac w ktorej armii sie znajdujemy, czy moze bedzie to przydzial " z gory" ?
 

Ostatnio edytowane przez Marcellus : 10-01-2008 o 20:00.
Marcellus jest offline  
Stary 10-01-2008, 20:18   #6
 
John5's Avatar
 
Reputacja: 685 John5 jest godny podziwuJohn5 jest godny podziwuJohn5 jest godny podziwuJohn5 jest godny podziwuJohn5 jest godny podziwuJohn5 jest godny podziwuJohn5 jest godny podziwuJohn5 jest godny podziwuJohn5 jest godny podziwuJohn5 jest godny podziwuJohn5 jest godny podziwu


Jesteście rekrutami świeżymi jak szczypiorek wiosną
Armia jest jedna więc wyboru jako takiego nie ma.
Za kawalerię i lekką piechotę odpowidam ja więc mogę od razu napisać.

Kawaleria jest jazdą ciężką, mocno opancerzona (ale nie mylić z rycerstwem! służą tam żołnierze tacy jak w reszcie armii) o dużej sile ataku.

Lekka piechota jak sama nazwa wskazuje jest opancerzona nie najmocniej, uzbrojeniem raczej nie odbiega od zwykłej piechoty.

To tak po krótce Konkretne listy ekwipunku jak napisał Yasiu są na razie tajemnicą.
 
__________________
Jeśli masz zamiar wznieść miecz, upewnij się, że czynisz to w słusznej sprawie.
Armia Republiki Rzymskiej

Ostatnio edytowane przez John5 : 10-01-2008 o 20:20.
John5 jest offline  
Stary 10-01-2008, 20:30   #7
 
Bulny's Avatar
 
Reputacja: 129 Bulny wkrótce będzie znanyBulny wkrótce będzie znanyBulny wkrótce będzie znanyBulny wkrótce będzie znanyBulny wkrótce będzie znanyBulny wkrótce będzie znanyBulny wkrótce będzie znanyBulny wkrótce będzie znanyBulny wkrótce będzie znanyBulny wkrótce będzie znanyBulny wkrótce będzie znany


Ja bym sobie pograł, tylko nie wiem jeszcze kim. Zdecyduję się jutro
 
__________________
"Gdy Ci obcych ludzi trzech mówi że jesteś pijany to idź spać" - Stare żydowskie przysłowie ;)
Bulny jest offline  
Stary 10-01-2008, 21:13   #8
 
grabi's Avatar
 
Reputacja: 33 grabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodzegrabi jest na bardzo dobrej drodze


Zgłaszam się do sesji, sama kp na dniach.
Mam jednak jedno pytanie. Nie da się podać, jakim typem broni będzie posługiwał się konkretny oddział? Mam pomysł na piechura z włócznią, jednak nie wiem czy nie zostanie mi przydzielona inna broń, wobec czego punkt zdolności zostałby zmarnowany.
 
grabi jest offline  
Stary 10-01-2008, 21:48   #9
 
Bronthion's Avatar
 
Reputacja: 36 Bronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodze


Wstępnie zapisuje się, szkoda że nie ma elfów Jakoś nie preferuje grać ludźmi ale dam rade, KP zrobie w weekend, grałbym rębajłą z Żelaznego Klanu zdolności: siła i szczęscie, formacja - lekka piechota czyli w skrócie, szybki, dosc zwinny, precyzyjny wojownik walczący 2 mieczami jeśli 2 miecze nie zostaną zatwierdzona to przerzuce się na cięzką piechotę. Mam nadzieje ze ta sesja wypali bo zapowiada sie obiecujaco, inaczej niz wiekszosc (musicie uratowac świat przed demonami na przykład )

I pytanie: KP ma wyglad jak np z PCP Profiler tylko ze potrzebne pola wypelnione? Czy napisac w takim wordzie punkty ze schematu KP naszego MG z opisem? Pierwszy raz gram PBF więc wole się upewnic :P
 
__________________
"Kiedy nie masz wroga wewnątrz,
Żaden zewnętrzny przeciwnik nie może uczynić Ci krzywdy."

Afrykańskie przysłowie

Ostatnio edytowane przez Bronthion : 10-01-2008 o 22:05.
Bronthion jest offline  
Stary 11-01-2008, 06:23   #10
 
DrHyde's Avatar
 
Reputacja: 365 DrHyde jest po prostu świetnyDrHyde jest po prostu świetnyDrHyde jest po prostu świetnyDrHyde jest po prostu świetnyDrHyde jest po prostu świetnyDrHyde jest po prostu świetnyDrHyde jest po prostu świetnyDrHyde jest po prostu świetnyDrHyde jest po prostu świetnyDrHyde jest po prostu świetnyDrHyde jest po prostu świetny


Interesujący pomysł i świat. Pisze się na to. KP wyśle Ci John wieczorkiem dzisiaj. Na pewno będzie to klan wilka
Jak mi się jakieś pytania nasuną, zagadam do Ciebie na gg.
Pozdrawiam.
 
DrHyde jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:11.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166