|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
15-01-2008, 23:43 | #1 |
Reputacja: 1 | [Stroytelling - otwarta] Co kryją chmury? [MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=2bE0OLNcIjg[/MEDIA] [MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=HubfqYznwM8[/MEDIA] Witam Mam do zaproponowania sesje, gdzie świat to połączenie Appleseed z Last Exile. Jednym słowem to, co najlepsze. Nie mam pojęcia jak sesja się potoczy, bo ma być ona podatna na wasze działania, jednym słowem scenariusz to improwizacja, także będzie dla gracza zapewniona duża swoboda ruchu. Sesja ruszy jak będzie przynajmniej 3 graczy, których KP mi się spodoba. Sesja będzie miała charakter otwarty także miejsc zawsze dość dla każdego Śmierć to rzecz naturalna w tym świecie bardziej niż w każdym innym, dlatego proszę się nie denerwować gdy przypadkiem wasza postać zostanie przysypana gdzieś jakimś gruzem, albo poderżną jej gardło zaraz po tym jak ją zgwałcą. Grać można dowolną postacią poza: obywatelem jednego z Miast Bogów, imperatorem, jednym z 5 Ojców Finei. Czyli wy możecie być np. pilotem fightera, dowódcą okrętu wojennego, marines, dziwką, anarchistą itp. Co do częstotliwości postów to ja będę odpisywał najrzadziej co tydzień, chodź pewnie będą i takie dni, że kilka postów dziennie się pojawi. ---------------------------- KP: Imię: Frakcja: Historia: Cel: Charakter: Ekwipunek: Nacje: „Miasta Bogów” – 10 latających, potężnych miast, każde z nich posiada tajemnicze kryształy o niewyczerpalnej mocy. Mają pakt o wzajemnej pomocy w obronie, jednocześnie zakaz bezpośredniej ingerencji w konflikt na powierzchni. Każdym miastem zarządza rada pięciuset. Do miasta nikt nie może się zbliżyć, ani tym bardziej dostać. Z miasta także ludzie nie są wypuszczani na powierzchnię. Całkowita izolacja. Miasta znajdują się ponad obłokami tak, że maja czyste powietrze i deszcz, jedyne źródło wody. Czasem odkupują ją od powierzchni w zamian za nowinki techniczne. Flota powietrzna nieliczna składająca się głównie z szybkich i zwrotnych fighterów. Brak właściwie jakiejkolwiek siły ofensywnej naziemnej. Nieliczne jednostki piechoty to dobrze wyszkoleni ludzie w dobrych pancerzach, coś na kształt lżejszego mecha. Jednym słowem mało liczna, ale wyjątkowa pod względem technicznym armia. Ich siła ujawnia się dopiero wtedy, gdy gromadzą się wszystkie 10 flot. Cecha charakterystyczna to pozłacane elementy i kult kryształu. Imperium Finea: Brak oficjalnego przedstawiciela, jest 5 najpotężniejszych rodów, i każdy z nich ma swoją armię, przez wewnętrzne kłótnie ustępują natarciu Cephei. Panuje feudalizm. Klasa najniższa to ludzie traktowani jak niewolnicy. Brak prawa. Silniejszy rządzi. Ród Avilla Ród Servia Ród Yang Ród Tuo Ród Salival Ich armia jest lepsza technologicznie od Cephei, natomiast nie jest aż tak masywna. Fightery, lotniskowce, pojazdy opancerzone to jest ich siła. Imperium Cephei – władza: imperator. Znak rozpoznawczy to czerwień. Duża ilość lotniskowców i okrętów wojennych. Przestarzałe fightery, jeśli porównać je do tych z miast bogów i Cephei. Ogólnie masa w powietrzu i na lądzie, jednak wszystko dość starej daty. Wiedzą o istnieniu ludzi z nadzwyczajnymi zdolnościami, na takich też polują i przyłączają do swojej armii, wpierw poddając ich praniu mózgu. Jeden wódz, liczebne wojsko, ludzie o specjalnych zdolnościach w armii to wszystko razem wzięte daje potężną siłe ofensywną, która aktualnie z powodzeniem naciera na Finea. Organizacja Anarchia – brak dowództwa i jednolitości, walczy ten, kto czuje potrzebę. Czasem wydzielają się z niej bardziej zorganizowane grupy, ale nadal brak tu większej ogłady. Rozpoznaje się ich po tym, że mają coś błękitnego, kryształ, szkło, cokolwiek. Błękit ma symbolizować wolność, jaką daje niebo i potęgę, jaką dają kryształy Miast Bogów. Nie lubią Miast Bogów za ich izolacje i pozostawienie powierzchni na pastwę wojny. Cephei za traktowanie ludzi jako bydło do pracy i walki. Finea za bezprawność. Żyją wszędzie, na każdym terytorium, ale jeśli znajdują się w Finei czy Cephei to musza mieć świadomość, że prędzej czy później zostaną złapani i przydzieleni do wojska, albo zabici. Świat to jedno wielkie miasto. Żywność jest produkowana na własną rękę: hodowanie szczurów, robaki, ludożerstwo. Ogólnie panuje totalny głód. Rośliny uprawiane po domach przy sztucznym oświetleniu, bądź w słońcu które co jakiś czas wyjrzy przez gęste chmury. Dla „powierzchni” niebo jest wiecznie rdzawe, jako ze pył i inne zanieczyszczenia gęsto spowijają świat. Wojsko posiada własne uprawy roślin, na specjalnych chemicznych poletkach. Energia przeważnie geotermalna w stolicach (niezniszczone dzielnice, daleko od frontu). Na okrętach wojennych (chodzi o powietrzne, nikt już nie wojuje na wodzie), energia wodorowa i inna. Broń jądrowa jest zakazana, jeśli ktoś by jej użył miałby do czynienia z Miastami Bogów (kryształy wadliwie zaczynają pracować po takim wybuchu, co mogłoby spowodować katastrofę upadku miasta, czego nie wiedzą Finea i Cephei). Nie ma czegoś takiego jak mech, jedyna tego wersja i to tak taka bardziej wysublimowana jest u żołnierzy z Miast Bogów. Śmigłowce to też antyk i jedynie można je spotkać gdzieś w ruinach, imperia używają nadal topornej machiny wojennej jaką są: bomby, rakiety, karabiny, pojazdy opancerzone. Jedynie napędy, zwrotność i możliwości bardzo się różnią od tych które my znamy. Nie ma czegoś takiego jak humanoidalny robot, jedynie zmechanizowane części ciała, ale to i tak tylko u tych najbogatszych. Człowiek jest mniej warty od pocisku który go zabija. Dlatego jeśli zobaczysz u przeciwnika kamizelkę i hełm to znaczy, że widzisz jakąś elitarną jednostkę, bo zwykły piechur nic poza karabinem nie dostanie od armii. W handlu najwyższą wartość ma żywność i czysta woda. Im czystsza tym cenniejsza (skala zabrudzenia 0-10, 10 oznacza że to prawdziwe radioaktywne błoto). Nie ma w obiegu pieniądza papierowego, jedynie złoto i srebro, chodź najpopularniejszą formą zapłaty jest inny towar. P.S. Inspiracją dla sesji są obrazy Tomasza Jędruszka
__________________ "War. War never changes" by Ron Perlman "Fallout" Ostatnio edytowane przez sante : 16-01-2008 o 15:53. |
16-01-2008, 15:30 | #2 |
Reputacja: 1 | Noooo, oba anime bylo piekne ( moze apple mniej mi przypadl do gustu:P). Oki no to jam zrobie Dowodce Okretu Bojowego z Cephei. Ktos chce sie pisac do zalogi ?? |
16-01-2008, 15:56 | #3 |
Moderator Reputacja: 1 | Z wielką chęcią bym zagrał, jednak nie chcę chce się podejmować tworzenia postaci z tak ubogą informacją o świecie. Czyli łaskawy Mistrzu Gry przepisz coś jeszcze. W jakim stopniu jest rozwinięta technika, co z magią, religią, społeczeństwem oraz jak mają się tym świece znaleźć postacie graczy – co robić. Nie chodzi mi co będzie się działo na sesji, jednak co postać może robić w świecie. Uprzednio wymienione elementy oraz najważniejszy, ostatni pozwolą mi spokojnie zasiąść do tworzenia karty postaci, a na sesji mieć pojęcie o świecie w którym żyje moja postać. Jeśli otrzymam taki informacje w tym temacie karty postaci można spodziewać się w niedługim czasie od pojawienia się informacji.
__________________ Otium sine litteris mors est et hominis vivi sepultura. |
16-01-2008, 17:48 | #4 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
naturalne, które zresztą często są słabo wykształcone. Przykładem takiej zdolności może być np. wyostrzona intuicja czyli postać wyczuwa niebezpieczeństwo; jasnowidztwo, czyli widzenie zdarzeń odległych, ważnych, ale niekoniecznie oznacza to, że umie się je sprecyzować. itp. praktycznie może to być dowolna zdolność byleby nie przesadzona i pasująca w ramy świata, czyli miotanie błyskawicami itp odpada. Broń jest konwencjonalna. Pancerze zresztą też, nie ma czegoś takiego jak pole siłowe. Na ziemie królują opancerzone pojazdy np. W powietrzu natomiast królują : Krążowniki - największa jednostka, dobrze opancerzona i silna. Potrafi obronić się przed każdym typem jednostek o ile nie przeważa go w znaczącej liczbie. Jest ich niewielka ilość, ale jeśli ktoś je ujrzy wie że ujrzał kres swojego życia. Posiada własną mini załogę fighterów w liczbie 20 Lotniskowce - pomieści w hangarach do 100 fighterów, używana tylko przy ważnych starciach, wielkością dorównuje krążownikom Niszczyciele - Sporo mniejsze jednostki, świetnie sprawdzają się w walkach z większymi jednostkami, jako jednostka wspierająca. W walce ustępują pola fighterom. Fregaty - Niewielkie jednostki uderzeniowe, dobrze się sprawdzają jako wsparcie dla piechoty, oraz jako osłona przeciw fighterom. Ich siła to broń lżejszego typu. W starciach z niszczycielami i okrętami większego typu szans nie mają. Korwety - małe pojazdy, kilku załogowe. Używa się ich do zwiadów, ewentualnie większe wersje do desantu żołnierzy Fightery - natrętny, mały, jedno-dwu załogowy statek o niesamowitej zwrotności. Dobra jednostka jako eskorta większego typu jednostek. Religia? Wiara w siłę broni. Wierz w co chcesz, Boga i tak nie spotkasz, jeno śmierć. Co robić? Sam określasz jakie masz cele w swym życiu i co z tym życiem robisz. Ja pisze skutki twoich działań, co się dzieje, wtrącam jakieś wątki i postacie.
__________________ "War. War never changes" by Ron Perlman "Fallout" | |
16-01-2008, 18:05 | #5 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Przy okazji Cytat:
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. | ||
16-01-2008, 18:16 | #6 |
Reputacja: 1 | Melduję się jako młodszy oficer kapitanie! P.S.: Dwa pytanka: 1. Giwery są współczesne ma się rozumieć? 2. Jak tam z bronią białą? Widziałem jej szerokie zastosowanie w filmikach, ale chcę sie upewnić. |
16-01-2008, 18:36 | #7 | |
Reputacja: 1 | Post wyżej wymieniłem przykłady. Cytat:
2. Broń biała może być jeśli chcesz kogoś gdzies zaszlachtować, bo to zresztą oszczędniejsze niż pakowanie w kogoś kul. Tylko pamiętaj, że pocisków klingą jak jedai nie odbijesz
__________________ "War. War never changes" by Ron Perlman "Fallout" | |
16-01-2008, 18:40 | #8 |
Reputacja: 1 | Czyli technologia bardziej w kierunku elektrycznej wersji steampunka? Mechaniczne protezy kończyn wchodzą w rachubę?
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. |
16-01-2008, 18:57 | #9 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Link do zdjęć z tech: ShamanX's deviantART Gallery Oczywiście poza mechami (nie istniały) i śmigłowcami(wycofane z użytku). Mechaniczne protezy mogą być, tylko nie każdy może taką mieć Bogactwo ważna rzecz
__________________ "War. War never changes" by Ron Perlman "Fallout" | |
16-01-2008, 21:05 | #10 |
Moderator Reputacja: 1 | Post rozjaśnił mi wgląd w świat i w ciągu najbliższych dni prześle KP. Pozostaje tylko jedno pytanie, gramy żółtodziobami czy średnio zawansowanymi postaciami które ciut przeżyły i potrafią sobie poradzić? Zagram członkiem Organizacji Anarchia. Za wolność, ku upadkowi skorumpowanych i bogatych, pełen nadziei, idei oraz wiary że nie to wszystko ma sens. Czyli człowiekiem pełnym młodzieńczej naiwności i pasji. Dowódcą malej grupy bojowo – partyzanckiej. Kto chce zderzyć naiwna walkę o wolność z brutalną rzeczywistością razem ze mną?
__________________ Otium sine litteris mors est et hominis vivi sepultura. |
| |