Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18-01-2008, 17:04   #1
 
Numriel's Avatar
 
Reputacja: 0 Numriel nie jest za bardzo znanyNumriel nie jest za bardzo znany
Cool [Autorski] Magonia

Forma
Storytelling czyli snucie opowieści.
Wymagam by każda część historii był spójna z pozostałymi i logiczna.Przed zamieszczeniem jej w wątku radzę pokazać mi ją w PW.
Kolorem zielonym będe dawał wam w wątku dodatkowe informacje o świecie,moje sugestie,wydarzenia itd. .
Graczy powinno być trzech,tyle przewiduje moja historia na początku.
Oczywiście gdyby było więcej chętnych których zaakceptuje z czasem może pojawić się więcej postaci odgrywanych przez graczy (to nawet zalecane bo historia musi się jakoś rozwijać ale będą wchodzić na scene stopniowo).

Przyjmuje do gry tych którzy wyślą mi na PW karty postaci:
Imię,Nazwisko,Przydomek:
Wiek(nie musi być dokładny,np. wygląda na czterdzieści lat):
Historia: przeszłość postaci
Charakter:czyli wszystko co wynika z jej przeszłości
Ekwipunek:to co wynika z przeszłości i upodobań
Gracze będą wypowiadać się w ustalonej na początku kolejności i pisac jedynie o uczuciach,czynnoścach czy kwestie dialogowe tylko własnej (własnych) postaci.

Światy
Świat pierwszy:nasz świat czyli obecna rzeczywistość która nas otacza,na razie nie ważny ponieważ początkowe przygody będą dziać się w Świecie drugim.

Świat drugi:alternatywny,nazwany Magonią

Magonia
1. Geografia
Znany obszar to pojedynczy kontynent,dosyć zróżnicowany pod względem klimatycznym czy ukształtowania terenu (można tam znaleźć zarówno pustynie jak i "wewnętrzne morze").Spory system jaskiń pod całym kontynentem,dodatkowo rozbudowany.
Mapy sporządze gdy już znadą się chętni do gry.
2.Flora i fauna
Świat roslinny nie rózni się zbytnio od tego spotykanego w świecie pierwszym,no może prócz mniejszej ilości upraw.
Świat zwierzęcy czyli to na co będziesz polował to najbardziej spektakularne efekty ewolucji/kreacji (niepotrzebne skreślić) w świecie pierwszym z przeszło kilkudziesięciu ostatnich milionów lat plus moje własne pomysły,spójrz na próbke tego co może cię spotkać,nie licz na miły spacer po lesie.
3.Historia
Ginie w mrokach dziejów,trochę więcej wiedzą o niej stworzenia długowieczne czy uczeni.Powszechne są dosyć mętne wzmianki o ucieczce z inneo miejsca przed jakimś kataklizmem naprawde dawno temu i dosyć nieprzyjemne historie o adaptacjii w nowej rzeczywistości.
4.Język
Magoniański ,rózne dialekty ale nie ma to większego znaczenia.By odróznić go od innych stworzenia posługujące się nim używają szyku zdania OVS.
5.Podział polityczny
Magonia rozdzielona jest pomiędzy siedmiu hegemonów,rządz taki ze stolicy swojej hegemoni.Podlega mu rada,armia urzędników,siły zbrojne czyli pospolite ruszenie i regularnie opłacane drużyny i pomniejsi właściciele ziemscy który z koleji podlegają jakieś wioski.
Hegemonie nie mają stałych granic i nie graniczą ze sobą.Między soba mają zawsze pas ziemii niczyjej które przecinają szlaki handlowe.
6.Gospodarka
Ronictwo - ograniczone do sadów,róznych ogrodów i ogródków,główne źródło pożywienia to mięso upolowanych zwierząt.Nie ma to większego znaczenia dla środowiska tego świata bo ludzi jest stosunkowo niewiele
Przemysł wydobywczy - działa w najlepsze
Zaawansowanie technologiczne - mieszanka techniki średniowiecznej niemal z tą z XIX w. Objawia się to mieszanką walki na miecze czy łuki z bronią palną (dosyć prymitywną) czy podróżowania przy pomocy wozów zaprzężonych w konie (lub inne zwierzęta) z miejscową wersją koleji ("metro",tory podwieszone u sufitu dostatecznie dużych,naturalnych i sztucznych jakskiń).
Takie wynalazki jak samochód,samolot czy kino są jednak niezwykle rzadkie i dopiero w fazie prototypów.
7.Rzemiosło
Jest to tutejsza wersja "magii",polega na wykupieniu odpowiedniego kamienia szlachetnego,ukształtowanie go i wymówienie w jego obecności odpowiednią formułkę by osiągnąć zamierzony efekt.
Liczy się odpowiednie rozstawnie kamieni i intonacje głosu,natężnie i barwa dźwięku wydobywającego się z ust mówiącego (a nie treść).
Popularne jest wstawianie takich kamieni do broni,ubrań,zbroji czy nawet używanie niewielkich odłamków jako grot do strzał czy elementów naboji do broni palne (zwykłe noaboje czy strzały nie przebiją odpowiednio wzmocnionej zbroji).Możliwości jest sporo.
8.Rasy inteligentne

Rasy grywalne

Ludzie - niczym szczególnym się nie wyrózniają
Teriantropy - relikt dawnych czasów,można je spotkac w trzech formach:
- stworzenia niczym na pierwszy rzut oka nie różniące się od zwykłych ludzi (przynajmniej niczym co można ukryć pod ubraniem czy odpowiednim uczesaniem),zwykle silniejsze i bardziej zwinne od zwykłych ludzi i gorzej radzące sobie z Rzemiosłem (zddarzają się wyjątki)
- stworzenia istotnie różniące się od ludzi wyglądem i mozliwościami,czasem możliwe jest przejście z formy pierwszej do tej pod wpływem silnych emocjii,Rzemiosła lub bez widocznego powodu,w drugą strone jest to raczej niemożliwe,zwłaszcza gdy zmiany są zbyt duże
- pod wpływem Rzemiosła można zmienić Teriantropa w niemal zwyczajne zwierze na jakiś czas,stosowane gdy potrzebny jest szpieg lub posłaniec który nie rzucał by się w oczy (osoba przemieniona zachowuje swoją inteligencje i pamięć)
Smoki Większe - kolejny relikt przeszłości,istnieją teorie że zostały stworzone przez ludzi w dawnych czasach (podobnie jak teriantropy),chyba tylko same smoki znają prawdę bo w odróznieniu od smoków mniejszych są niezwykle nawet jak na gady długowieczne,inteligentne choć z drugiej strony mają paskudny charakter i mało kto zdołałby z takim porozmawiać.
No tak,stworzenia te umieją mówić (niewyraźnie ponieważ ich aparaty mowy nie jest przystosowany do wypowiadania wszystkich dziwięków) choć najczęściej zioną ogniem,kwasem (zależy o rodzaju) lub nic nie mówią bo właśnie przełykają naszego wierzchowca czy znajomego.
Prócz tej dosyć zaskakującej cechy niektóre rodzaje smoków potrafią latać,używać prymitywnej wersji Rzemiosła (ale nie szlifować kamienie potrzebne do tego,są zbyt duże na taką precyzyjną robotę) czy wytwarzać różne przedmioty.

Do historii przeszły już opowieści o smokach które sprzymierzyły się z ludźmi na czas napaści na jakieś miasto dla zabawy czy korzyści lub mające w swojej jaskini zbiór róznych zbroi z okresu kilku wieków.
Co istotne z ich skóry,wnętrzności,kości itp. robi się różne mikstury,ozdoby poza tym starsze smoki mają często własnoręcznie zbudowane zbroje z całej masy kamieni szlechetnych naznaczonych Rzemiosłem (kamieni takich nie potrafią robić więc musiało sporo osób w nieżle uzbrojonych zginąć...).Z nich można zrobić masę zbroi wykrojonych dla ludzi.Są niezwykle rzadkie i cenne.Właściwie za jednego smoka można wykupić na własność kilka wiosek i ich okolice.
Dlatego też istnieją wypecjalizowane grupy polujące na smoki.

Rasy inteligentne niegrywalne lub czyjeś wytwory

Bezimienni - stworzenia o dosyć dziwnej anatomi,żyją w ruinach dawnych miast czy też posiadłości które zapewne same kiedyś budowały.Przekazy mówią że to oni wymyślili Rzemiosło a ludzie jedynie zaadopotowali dla swoich potrzeb ta sztuke.
Bezimienni potrafią między innymi wskrzeszać ludzi i teriantropy pierwszego rodzaju dzięki swojej technice.Wystarczy kawałek ciała przynieść w ciągu trzech dni od śmierci klienta.Nikomu nie odmawiają,właściwie nie porozumiewają się z nikim.Wystraczy pokazać część ciała i już wiadomo o co chodzi.
Nie domagają się żadnej zapłaty ale zwyczajowo zostawia sie im jedzenie.
Nikt jeszcze nie potrafi skopiować tej techniki więc jeśli nie chcesz zbym mocno się narażać upewnij się że znajdujesz się w dosyć uczęszczanej okolicy a w poblizu mieszka choć jeden Bezimienny.
Ciemne - zwana też ochydniakami czy stregonami,są podobni do Bezimienych ale można też dostrzec pewne róznice,żyją w systemie jaskiń pod Magonią,znają pewien rodzaj Rzemiosła i atakują zawsze gromadą,jeden z poważnych powodów by nie zapuszczać się w ów system jaskiń
Słudzy - stworzenia stworzone przez wyjątkowo dobrych Rzemieślników,złożone z różnych części i kamieni naznaczonych Rzemiosłem,najczęściej udziwnione wersje zwierząt jako ochroniarze,ich rozmiar i dodatkowe właściwości zalezą od umiejetności,potrzeby i fantazji Rzemieślnika,wykonują każde polecenie ich pana.
Strażnicy - przypominają wojowników w starych,zniszczonych zbrojach,właściwie są samymi zbrojami,ma ich każda stolica i wiele uczęszczanych dróg,nie można nimi sterować ale zabijają każdego kto walczy w ich obecności,mają że tak powiem funkcje odstraszającą każdego bandytę i awanturnika.Gdy dochodzi do oblężeni jakiegoś miasta gdzie są Straznicy napastnik stara sie na czas walki spętać je a niezniszczyć bo są dosyć cenne.
Trudno je zniszczyć i właściwie nikt już nie wie jak,kiedy i przez kogo zostały zbudowane.
Często służą za słup informacyjny bo nie reagują gdy ktoś po nich pisze.


To właściwie chyba wyczerpałem informacje ogólne o świecie który mi chodził po głowie od dłuższego czasu.To oczywiście tylko szkic.
Nie znam się zbytnio na GM więc mile widziani są pomocnicy którzy już coś tam mi podpowiedzą czy pomogą.

Właściwa historia
Postać A (człowiek a przynajmniej tak wygląda,obeznany z Rzemiosłem) razem Postacią B (-//-,pomocnik lub znajomy,nie ma dokładnego podziału między wojem a magiem ale ta postać skupia się raczej na zwykłej walce)
udają się na odludzie i wypróbowują pewien zapis i kamienie znalezione/skradzione/zakupion (zalezy od tego jaką postacią postanowicie grać),z ciekawości lub jakiś innych pobudek,w efekcie sprowadzają z pierwszego świata (naszej rzeczywistości) postać C (człowiek,zamarzyłem sobie według konwencji że to będzie młody chłopak ale nie koniecznie).
Oczywiście sami nadacie imiona Postaciom.
Co dalej?To już będzie zalezało od tego kim będą postacie,z kim się spotkają itd. ,wyjdzie w praniu.
Postać C na pewno będzie chciała na początku wrócić do swojego świata a Postać A i B tam się dostać ale będzie to trudne bo podczas eksperymentu było BUM!,kamienie szlak trafił a w okolicy zaczeły się w dziać niepokojące rzeczy.Nikt nie mówił że będzie łatwo.
No jak już pisałem to tylko szkic,pytania ślijcie na PW,doprecyzuje pewne sprawy czy ocenie wasze pomysły.
 

Ostatnio edytowane przez Numriel : 19-01-2008 o 14:21.
Numriel jest offline  
Stary 18-01-2008, 21:31   #2
 
Shoujo's Avatar
 
Reputacja: 47 Shoujo jest na bardzo dobrej drodzeShoujo jest na bardzo dobrej drodzeShoujo jest na bardzo dobrej drodzeShoujo jest na bardzo dobrej drodzeShoujo jest na bardzo dobrej drodzeShoujo jest na bardzo dobrej drodzeShoujo jest na bardzo dobrej drodzeShoujo jest na bardzo dobrej drodzeShoujo jest na bardzo dobrej drodzeShoujo jest na bardzo dobrej drodzeShoujo jest na bardzo dobrej drodze
Hmm, czyli jeśli dobrze rozumię można grać smokiem ?
Normalnie jesli tak to sie piszę na smoczycę do postaci B :P
Jesli nie to postać B ale zwierzoczłek.
 
Shoujo jest offline  
Stary 18-01-2008, 21:45   #3
 
Numriel's Avatar
 
Reputacja: 0 Numriel nie jest za bardzo znanyNumriel nie jest za bardzo znany
To są trzy podstawowe postacie.Jak będzie chętnych więcej i przygoda nabierze rozmachu to na pewno będzie i smok (smoczyca,ale zapomnij o przystawianiu się do każdego osła w okolicy ),może nawet dwa albo trzy.
Bo nie ma co ukrywać to klasa sama w sobie,nie mają prawie żadnych naturalnych wrogów i tylko gdy są odpowiednio ambitni mogą wpaść w kłopoty.

Nie jestem pewien czy da się zrobć tak by jeden gracz mógł w pewnym momencie obsługiwać dwie lub więcej postaci albo gdy jedna postać umrze przejał następną,wtedy na pewno coś by ci się trafiło.

ps.gwoli ścisłości,nazwanie zwierzoczłeka zwierzoczłekiem,zwierzoludziem czy podobnie to tak jakby nazwać osobę rasy czarnej czarnuchem,przejaw rasizmu ale jak najbardziej dopuszczalny (bo nie są zbyt lubiani,ludzie nie lubią wyrózniających się a ci są rozproszeni więc kmiotkom wydaje się że jeden taki to łatwy cel).

Mam już dwie osoby które chcą grać (jak to będzie to się okaże) a potrzebne są trzy na początku chyba że sam się włącze ale to będzie trudne.
Wolę opisywać świat a gracze... no cóż,gracze będą pisać historie która wpłynie na ten świat."od zera do bohatera".W pewnym sensie.

Wszyscy zainteresowani to pierwsze o co spytali to smok.Taki wabik.
Musicie zrozumieć czym lub kim jest smok,tu nie mamy żadnego zera tylko silną,egoistyczną,kapryśną istote.
Jeśli ma ochotę spalić kogoś to to robi (chyba że nie zieje ogniem),jeśli chce wypróżnic się na rynek jakiegoś miasteczka,prosto na głowy przechodniów to to robi a jak się obrazi to koniec,ON lub ONA może sobie pozwolić na różne chumory i zachcianki.
Dlatego też musicie wyjaśnić sobie i mi dlaczego taki ktoś miałby pomagać słabeuszom (w jego katergoriach),no i gdzie są granice możliwości tego stworzenia.
Im więcej w tej kwesti tym mniej niedomówień i trudności potem (trochę o jego wyglądzie i zdolnościach na początku).

Druga sprawa to teriantropy,opisałem w pierwszym poście tak jak i smoki tę rasę,teraz doprecyzuje.
Teriantropy to dosyć róznorodna,rozproszona i raczej nielubiana grupa,opisałem czym mogą się róznić od zwykłych ludzi,wam pozostawiam szczegóły.W jakiej jest formie (raczej pierwszej na mój gust powinien być),czy może przejść w formę drugą (w jakich okolicznościach?) i czy zdecydowałby się poświęcić i stać na jakiś czas zwierzęciem (forma trzecia),jakimi cechami i umiejętnościami zwierzęcymi go (ją) obdarzycie (jak będzie wyglądać w innych formach) itd. .
Wszystko się ze sobą łączy.

To na razie tyle.

No!
Potrzebuje jeszcze kogoś!
Jakby coś to pisać na PW,wyjaśnie sprawy które są niejasne,wiem że potrafie pisać zupełnie chaotycznie ale tu wkracza wasza inwencja twórcza.
Zalezy mi na tym by ożywić świat z mojej wyobraźni...

Jeśli od teraz nie będe tu pisał temat wkrótce utonie,trudno.
Nie będe się produkował jak nie ma chętnych,nie ma przymusu.
 

Ostatnio edytowane przez Redone : 29-01-2008 o 15:33. Powód: Post pod postem
Numriel jest offline  
Stary 28-01-2008, 16:58   #4
 
Aiwe's Avatar
 
Reputacja: 12 Aiwe nie jest za bardzo znany
fajny pomysł. Pierwszy raz prowadzisz sesje?
 

Ostatnio edytowane przez Aiwe : 28-01-2008 o 17:13. Powód: kaprys
Aiwe jest offline  
Stary 28-01-2008, 23:21   #5
 
Numriel's Avatar
 
Reputacja: 0 Numriel nie jest za bardzo znanyNumriel nie jest za bardzo znany
Tak,dlatego nie ma żadnych technicznych spraw.
Będe polegać na pewnej wizji świata,logice i pomysłowości swojej i graczy.

Zasadniczo jak wyślesz zgłoszenie będe miał dwoje graczy.To już coś.
 
Numriel jest offline  
Stary 02-02-2008, 14:15   #6
 
Numriel's Avatar
 
Reputacja: 0 Numriel nie jest za bardzo znanyNumriel nie jest za bardzo znany
Potrzebna jeszcze jedna osoba (pod warunkiem że dwie poprzednie nie znikna i się nie roizmyslą).No załamać się można.
 
Numriel jest offline  
Stary 06-02-2008, 00:32   #7
 
Numriel's Avatar
 
Reputacja: 0 Numriel nie jest za bardzo znanyNumriel nie jest za bardzo znany
Sesja rozoczęta bo odpowiednia liczba graczy już jest (może jednak być więcej,kto chce...) ale coś chowają się,może pojawienie się wątku coś ich pobudzi.
 
Numriel jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:55.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166