Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy Oznacz fora jako przeczytane

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19-01-2008, 02:32   #1
 
Shoujo's Avatar
 
Reputacja: 1 Shoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumny
Galaktyczne Wojny - strategio RPG.

Galaktyczne Wojenki :P

Galaktyczne Wojny są mieszanką strategii w kosmosie z RPG.

Historia w Wieeelkim skrócie :

Jest daleka przyszlosc, a wrecz i blizej nie okreslona bowiem rzec dzieje sie w innym wymiarze.
Galaktyka jest podzielona, na każdym jej krańcu wrze wojna i konflikty... Intrygi i batalie dziesiątek gwiezdnych okrętów wojennych mieszają sie ze sobą.
Czy trzeba wiedzieć więcej ? Wielu z was odpowie spewnoscią twierdząco.
No cóz, czeka mnie trochę wiecej pracy

Rzecz polega na tym iz szukam od 5-6 graczy ( co by dyplomacja sie dobrze rozwijala- wieksza iloś może być już zbyt wielkim obciązeniem dla mej biednej glowy.)
Gracze wcielają sie w stworzoną przez siebię rase.
Od KP wymagam opisu rasy, jej histori i opisu dostepnych dla niej statkow.

Historia wszak musi byc spojna z pozostalymi graczami ( naszczęscie galaktyka jest wieeelka ) dlatego też wyznaczę pewne granice :

1) Galaktyka rzadzi ( tzn jest najwieksza potegą aktualnie ) - Imperium Varthow. Varthowie sa przybyszami z sasiedniej galaktyki ( coś nadużywam tego slowa ), ktorzy przybyli w te rejony kosmosu przez wybudowana przez nich bramę. Brama jest niestety dość nie stabilna przez co dostawy i posiłki z Domu są utrudnione. Mimo to przewaga technologiczna Imperium pozwolila im zajac uklad planetarny nazywany teraz New Varth. Pod ich patronatem powstal senat galaktyczny ( tak wiem oklepane, ale skuteczne). Gdzie kazda z ras ma swojego przedstawiciela. Pozorny pokoj trwal przez wiele lat, ale teraz potęga Varthow jest wyraznie oslabiona. Stare konflikty odzywają na nowo. Rasy znów skaczą sobie do gardel, a flota Varthów nie moze byc wszedzię. 13-sty książe dynastii i zarazem Gubernator New Varth zadawala sie sankcjonowaniem kilku zasad na które zgodzil się senat.



Teraz o zasadach, ekonomi, produkcji i takich tam slów kilka :

1) Każda planeta produkuję określoną liczbe surowców naturalnych, które dla ułatwienia są automatycznie przeliczane na kredyty.
2) Kredyty sluża do produkowania jednostek : planetarnych i poza planetarnych.
3) Kredyty sluża do ulepszania ( rozwijania ) planet. Proces ten jest dla uproszczenia zniżony do tzw. poziomów rozwoju :

1) Poziom 0 - planeta nie skolonizowana, lub doszczętnie zniszczona.
2) Poziom 1 - planeta na stopniu rozwoju pozwalajacym na wydobycie zasobow i eksport ich do bankow rasy - produkuje 1000 kredytow na ture.
3) Poziom 2 - Produkuje 2000 kredytów.
4) Poziom 3 - 4000 kredytów
5)Poziom 4 - 5000 kredytów
6) Poziom 5 i ostatni - 6000.

Ilosc kredytow potrzebnych na podniesienie planety na nastepny poziom zalezy od jej klasy.
Klasy są 3 : A, B i C
A : 1/2 kredytow ktore przynosci poziom ktory chcemy uzyskac ( np jesli chcemy by nasza planeta podniosla swoj poziom na 3 - musimy zaplacic 2000 tysiaki. ).
B : 1/2 poziomu ktory chcemy osiagnac plus 1000.
C : 1/2 plus 2000.
Odzwierciedla to w swój prosty i ułomny sposób trudnosci środowiska.
Oczywiscie istnieja jeszcze inne klasy planet ale te nie nadają sie na kolonie.
Klasa D - mozna wybudowac na niej posterunek militarny ( outpost ).
E - planeta nie zdatna do niczego.


Teraz jednostki :

Statki kosmiczne : Najzabawniejsze jest to ze to wy sami tworzycie statki dla waszych ras
Nalezy jednak przestrzegac pewnych zasad by zachować równowagę :

Statki mają 4 wspólczynniki ;
SO - sila ognia
P - pancerz
Sz - szybkość
M - Manewrowość

Za co kazdy z nich odpowiada jest chyba jasne. Nie będe was tu męczyc tabelkami i wzorami co do rozwiązywania walk bo to generalnie moja działka :P

Statki dzielą sie na 4 klasy :
1) Patrolowce - 10 pkt na statystyki --------- 500 kd ( kd = kredyty )
2) Niszczyciele - 15 -------------------------------- 750 kd
3) Pancerniki - 20------------------------------------ 1000 kd
4) Lorniskowce - 25( lotniskowce mają dodatkowy wspolczynnik - pojemnosc hangarow ) 1500 kd
5) Transportowce : 10 pkt : nie moga brac uzbrojenia - przewoza jednostki ladowe.
1 pkt poświęcony na kabiny transportowe pozwala zabrać 2 regimenty piechoty lub jeden regiment czołgów ( lub mechow, lub innych pojazdow jakie tam sobie wymyslicie).
Kazda rasa może mieć nie więcej jak 10 róznych modeli statków.
W czasie gry będą wystepowac zdarzenia losowe ( ktore nie będą losowe ). Zdarzenia moga wachać sie od kataklizmów naturalnych, najazdów obcych cywilizacji, czy tez niespodziewanych okdryć waszych naukowców ( dajacych np bonusy jednemu typowi statkow itp ).

Errata :
mysliwce : kazdy punkt pojemnosci hangarow u lotniskowcow pozwala zabrac na poklad
1 eskadre mysliwców lub 1/2 eskadry bombowców. Przy tworzeniu lotniskowca należy wybrać jaki zestaw maszyn znajduje się na pokladzie statku. Np mój lotniskowiec ma 4 pkt hangarów, może więc przenosić 2 eskadry mysliwców i 1 eskadre bombowców lub 4 eskadry mysliwców. Przed wyslaniem mojej karty do MG muszę ustalić jaki uklad sił znajduję sie na pokladzie dla kazdego standartowo budowanego lotniskowca mojej rasy.

Sily naziemnne : dzielą się na piechote i pojazdy. Jeden regiment piechoty kosztuje 150kd jeden regiment pojazdów kosztuje 300 kd. Walki na planetach są rozwiązywane automatycznie, przezemnie po uprzednim wzięciu pod uwage sil obu stron, rozwoju planety, jej klasy itp.
Mapa galaktyki i cala reszta już potym jak zbiorą sie gracze.( jeśli się zbiorą )
 

Ostatnio edytowane przez Shoujo : 19-01-2008 o 18:05.
Shoujo jest offline  
Stary 19-01-2008, 12:41   #2
 
sante's Avatar
 
Reputacja: 1 sante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodze
Wszystko zrozumiałem, teraz tylko pytanie ile kredytów mamy na start? Czy są jednostki piesze, np. do okupacji lub abordażu (czy można stworzyć statek do abordażu pod kategorią "patrolowiec").
Jak ma wyglądać dyplomacja, gdy na przykład chce coś uknuć przeciw drugiej postaci tak by ona o tym nie wiedziała, na PW?
Ile planet i jakiej klasy mamy w posiadaniu na starcie?
Wydobycie jest co jaki czas? dzień, tydzień, post?

To narazie wszystkie pytania jaki mi przychodzą do głowy.
 
__________________
"War. War never changes" by Ron Perlman "Fallout"
sante jest offline  
Stary 19-01-2008, 12:47   #3
 
grabi's Avatar
 
Reputacja: 1 grabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwu
JA mam za to kilka innych pytań:
1. Jakiego typu jednostki mogą być przenoszone w lotniskowacach.
2.Czy statki służą tylko do ataku/ obrony, czy można dzięki nim pozyskiwać jakoś fundusze (np. zbierać pozostałości statków wroga, lub prowadzić handel z innymi nacjami)?
3. Jest opcja kolonizowania niezamieszkałych planet?
więcej pytań nie przychodzi mi do głowy póki co.
 
grabi jest offline  
Stary 19-01-2008, 15:42   #4
 
Shoujo's Avatar
 
Reputacja: 1 Shoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumny
Oki więc, zaczynając od początku :

@sante
-Startowe kredyty zostaną zdecydowane w oparciu na waszą rase.
- O jednostkach naziemnych zapomnialam napisać i zaraz to poprawię ( w pierwszym poście)
- abordaż jest ciekawym rozwiązaniem, jednakże spowodował by on w moim mniemaniu niepotrzebny chaos. ( w czasie bitwy i w zarządzaniu flotami )
-Dyplomacja odbywa się przez PW, jednakże prosiła bym o wysylanie każdej komunikacji mi.
Jest to spowodowane dwoma rzeczami : sprawdzaniem, czy trzymacie tzw. klimat ( to pewnie nie potrzebne tutaj :P) i tym bym miała z całego interesu jakąś zabawe
- Wydobycie jest co turę - ile czasu rzeczywistego bedzie trwac tura, zależeć będzie od tego jak się umuwimy po zebraniu graczy.
- Macie jedną losowo wybraną planete. ( w sesnie klasa jej jest losowa, ale tylko pomiedzy A i B. )
@grabi :
- myśliwce oczywiscie - o których także zapomnialam napisać.
- Handel odbywa się nijako automatycznie. Przelew kredytów za jakąś tam rzecz ( np planete, artefakt itp ).
- oczywiście- o tak ważnej rzeczy też zapomnialam. Statki kolonizacyjne są klasy patrolowej ( większe sie nie opłaca ). Moduł kolonizacyjny kosztuje 5 pkt budowy statku. Wybudowanie koloni kosztuje 500kd + 100 za klase - A : 600, B : 700 itd.

PS. Jeszcze dzisiaj zedytuję glowny post by uwzględnić w nim jednostki naziemne i myśliwce. Te zapomnienia wynikają z tego iż, bazuję sie na grze, która zrobiłam jako planszówkę kilka lat temu i upraszczając zasady niektóre rzeczy mi umykają.
 

Ostatnio edytowane przez Shoujo : 19-01-2008 o 16:32.
Shoujo jest offline  
Stary 20-01-2008, 12:14   #5
 
sante's Avatar
 
Reputacja: 1 sante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodze
Jednostkom naziemnym rozdziela się jakieś pkt? Ma ona możliwość obrony planety przed flotą? Jakie będzie jej zadanie, jeśli nie abordaże?
Mieszkańcy planety zamieniają się w jakiś oddział planety gdy są atakowani? Taki bunt przeciw oprawcy.

Trudne pytania, ale space marines to jest to co lubię na równi z walkami kosmicznych myśliwców

tak poza tym to ja się już biorę za KP
P.S. Mam nadzieję, że nie ma czegoś takiego jak jedai coby wpadli mi do siedziby głównej, odbijając mieczem wszystkie pociski, po czym zabiliby mi postać
 
__________________
"War. War never changes" by Ron Perlman "Fallout"

Ostatnio edytowane przez sante : 20-01-2008 o 12:45.
sante jest offline  
Stary 20-01-2008, 13:19   #6
 
Chrapek's Avatar
 
Reputacja: 1 Chrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłość
To znaczy, jeśli dobrze rozumiem: gracze są tylko przywódcami polityczno-militarnymi swojej rasy, czy też bawią się we wszystkie najdrobniejsze szczegóły? Czyli, jeśli atakuję planetę/układ innego gracza, to czy wystarczy, że napiszę w poście, o wydaniu ogólnego rozkazu do ataku, czy też może będę się musiał wcielić w kolejnych kapitanów atakujących okrętów? Jak to widzisz ?
 
__________________
There was a time when I liked a good riot. Put on some heavy old street clothes that could stand a bit of sidewalk-scraping, infect myself with something good and contageous, then go out and stamp on some cops. It was great, being nine years old.
Chrapek jest offline  
Stary 20-01-2008, 14:36   #7
 
Shoujo's Avatar
 
Reputacja: 1 Shoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumny
Zaczynając od początku :
Siły naziemne slużą do zajmowania i bronienia własnych planet. Rozumiem że abordaż jest ciekawym rozwiązaniem ( i istnieje w wersji papierowej ), ale musicie zrozumieć że czasami będe musiała przeprowadzać 4-5 bitew na ture i wtedy bylo by to zbyt czaso-zjadające dla mnie :P
Co do roli gracza - tak jesteście glówno dowodzącymi waszej rasy, czyli prezydentami, imperatorami, królami czy czym tam jeszcze. Wy wydajecie rozkazy a wasi generałowie je wykonują ( są oni że tak to ujmę NPC)
 
Shoujo jest offline  
Stary 20-01-2008, 16:32   #8
 
grabi's Avatar
 
Reputacja: 1 grabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwu
Wśród tych 10 typów statków, jakie mamy zrobić, ma się również znaleźć statek kolonizacyjny oraz myśliwce? Czy mamy wpływ na statystyki myśliwców i bombowców (ich siłę, pancerz itd.)?
A i ostatnie pytanie. Jak chcemy mieć lotniskowce z 2 kombinacjami (np. 1 lotniskowiec - same myśliwce, 2 lotniskowiec - same bombowce), to musimy zużyć na takie lotniskowce 2 sloty na typy statków (z 10 możliwych)? (Wielkość hangarów i innych współczynników statków się nie zmienia, jedynie zawartość hangarów.)
 

Ostatnio edytowane przez grabi : 20-01-2008 o 16:41.
grabi jest offline  
Stary 20-01-2008, 16:39   #9
 
sante's Avatar
 
Reputacja: 1 sante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodze
Cytat:
Napisał grabi Zobacz post
Wśród tych 10 typów statków, jakie mamy zrobić, ma się również znaleźć statek kolonizacyjny oraz myśliwce? Czy mamy wpływ na statystyki myśliwców i bombowców (ich siłę, pancerz itd.)?
Te statki które wymieniłeś, podchodzą pod patrolowce. Czyli są pkt do przyznania.


KP wysłane !

Edit: Jednak nie są. Mg właśnie mi wyjaśnił
 
__________________
"War. War never changes" by Ron Perlman "Fallout"

Ostatnio edytowane przez sante : 20-01-2008 o 18:16.
sante jest offline  
Stary 20-01-2008, 18:05   #10
 
Panda's Avatar
 
Reputacja: 1 Panda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodnie
Do kiedy przyjmujesz KP i ile trwać będzie tura? Jestem ciekaw czy mamy jakiś czas na zastanowienie się nad KP, dopracowaniem jej itp czy jest zasada "Uzbieram 5 graczy i zaczynam"??
 
Panda jest offline  
 


Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:09.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172