Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy Oznacz fora jako przeczytane

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 03-02-2008, 00:44   #1
Marchosias
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
[Autorski] Znany Świat



Zima była sroga, niemal bez przerwy padał śnieg, temperatura smagała niemiłosiernie wszystkich, którzy odważyli się opuścić ciepło domowego ogniska.
Ulice miasta były niczym jeden, długi, biały szlak, oświetlany czasem przygasającym już światłem latarni, wszystko zamarło, przysypane warstwą białego pyłu.
W portach, skute lodem statki, zmuszone do spoczynku, czekały na odwilż. Załogi upychały się w przyportowych karczmach i oberżach, nieraz wszczynając awantury.
Handel niemal ustał, funkcjonowały tylko główne szlaki, przez które przedzierały się karawany, opóźniane ciągiem zasp na drodze.

W czasie kolejnej śnieżnej zamieci, w przydrożnym zajeździe, na północ od portowego miasta Ludis, ucieczki przed zimnem znalazło wielu niedoceniających siły natury, którzy wyściubili nosa zza zabudowanych osiedli.
W środku panowała atmosfera przygnębienia, okraszonego martwą ciszą.
Lokal był sporych rozmiarów, na środku znajdował się pnący ku górze słup. Na jednym jego boku, skierowanym wprost na wejście, wisiała tarcza z wizerunkiem stojącego lwa z koroną na głowie, herbu Królestwa Leuw.
Rzeczą rzucającą się w oczy, już od samego progu, był pięknie grawerowany kominek. Ryty na kamiennej powierzchni przedstawiały uwielbiany przez wyższe sfery motyw kwiatowy, który zdawał się płonąć wraz z ogniem kominka.
Przy nim siedziało trzech mężczyzn, powoli sącząc trunki, w milczeniu wpatrując się na dogasający, ledwie podtrzymywany przez resztki chrustu ogień.
Pod ścianą, opatulony liczną ilością drogich tkanin, siedział szlachetny człek, niskiej postury, jednak widać na pierwszy rzut oka, że wysokiego urodzenia. Obok niego, w skórzanych, ciężkich kaftanach, siedzieli dwaj obwiesie, popijając jakieś podłe wino, szeptali do siebie w obcym dialekcie. Sam szlachcic wyglądał na wściekłego, wręcz emanowało tą wściekłością. Jakby w duchu przeklinał wszystkimi możliwymi czortami, belzebubami i demonami piekielną pogodę.
Naprzeciw barmana siedział wielki jegomość, na oko mierzący jakieś sześć stóp, haustami spijając ciemne, pieniste piwo z drewnianego kufla.
Sam barman, z nietęgą miną obserwował swój przybytek, od czasu do czasu dolewając wielkiemu jegomościowi trunku.
Przerywając srogą ciszę, nagle otworzyły się drzwi wejściowe, przez które natychmiast zaczął, noszony wiatrem, wlatywać śnieg. W drzwiach widać było tylko ciemny kontur, który po chwili wkroczył do środka, powoli odkrywając swoje kształty.

__________________________________________________ ___________________


Witam w moim własnym świecie fantasy, postaram się go w kilku zdaniach nieco przybliżyć.

Znany Świat, bądź po prostu Świat, jest miejscem podobnym do ziemi w czasach średniowiecza.
Sama rozgrywka będzie się działa w Leuw, położonym na długości całego wschodniego wybrzeża królestwie, jednym z bardziej liczących się w Znanym Świecie.
Jako główne źródło dochodów funkcjonuje rybactwo, zaś flota jest najznamienitszą w całych krainach.
Zachodnim sąsiadem jest Argelia, królestwo w stylu feudalnym, jak każde inne. Dawniej panowały dość napięte stosunki z tym sąsiadem, dlatego ciasna granica strzeżona jest przez liczne forty i umocnienia.
Północnym sąsiadem jest Wielkie Księstwo Pars, rządzone przez dwunastu Diuków, rozłożone jest niemal na dwanaście odrębnych państw. W ryzach trzyma to wszystko mocno usytuowany Patriarchat, będący głównym przedstawicielem religijnym Znanego Świata.

Trochę faktów:
Król Leuw: Griffith Jonas Gelterburg VII
Król Argelii: Marmaduke Gothfryd II
Diuków Pars nie będę wymieniał, bo są nieistotni
Patriarcha Najświętszego Kościoła Z Woli Boga: Durward Marcus I
Herb Leuw: Na czerwonym tle, biały lew w pozycji stojącej, na głowie ma złotą koronę.
Herb Argelii: Na niebieskim tle, czarny kruk rozpościerający skrzydła, trzymający w dziobie berło.
Herb Pars: Na tle białym hełm z przyłbicą, zamknięty, przyozdobiony błękitnym pióropuszem, pod hełmem winorośl z błękitnym kwiatem.
Religia: Wiara w Boga, stwórcę wszystkiego, dawcę życia, kowala losu. Ogółem religia taka, jak w średniowieczu.
Potwory: Potworów na dobrą sprawę nie ma, poza przypadkami żeglarzy mówiących o wielkich ośmiornicach, czy chłopach widzących wielkie smoki, nie wiadomo, czy coś takiego naprawdę istnieje.
Magia: Podstawą jest wiara w Boga i jakiekolwiek formy magii postrzegane są jako szarlataństwo, czy to klątwy, czy konszachty z diabłem.
Waluta: Przelicznik waluty wygląda następująco (taki sam dla wszystkich trzech państw, gdyż podpisali pakt o ujednoliceniu waluty):
1 sztuka złota = 100 srebrników
1 srebrnik = 100 miedziaków

Napiszę teraz o wyróżnionych miejscach na mojej super mapie:

Arbegen - jest to dość pokaźnych rozmiarów twierdza (największa w rejonie), położona na wysokim wzgórzu. Strategiczny punkt na wypadek wojny, odbudowywana trzykrotnie, podczas różnych konfliktów z Argelią.

Grad - Miasto oparte w większości na rybołówstwie, nie jest wysoko rozwinięte, jednak z powodu na położenie w strefie bogatej w ławice legendarnych już wśród konsumentów ryb, jest jednym z głównych zaopatrywaczy w ten produkt.

Walt - Potężna twierdza, wbudowana w górę, jest głównym punktem dzielącym zachodniego sąsiada od terenów za wschodzie.

Rudedorf - Miasto znajdujące się na głównych rozdrożach szlaku handlowego, stąd droga prowadzi na zachód, do Grad, na wschód do Kalterberg, na północ do Pars oraz na południe do Ludis.
Główne miasto handlowe Leuw.

Ludis - Miasto-port, około 40% miasta to doki. Tutaj stacjonuje większość floty Leuw.

Kalterberg - Stolica, istny moloch. Dawno, gdy jeszcze nie było podziału na państwa, żyło na tych terenach wiele plemion, które zostały zjednoczone pod wodzą najsilniejszego. Po latach od tego miejsca zaczęło formować się jedno z pierwszych państw, powstawały pierwsze miasta.
Wszystkie pobliskie miasta, wsie oraz osady zostały połączone w jedno, wielkie miasto.
Jest tutaj wszystko, strzeliste katedry, dzielnice biedoty, pałace bogaczy oraz potężny zamek królewski, będący drugą co do potęgi twierdzą Leuw (po Walt).


To w sumie wszystkie informacje, jakie powinniście wiedzieć. Wiem, że trochę jest to rzucanie gracza na szerokie wody, w mgielny dzień, gdy najbliższy ląd oddalony jest o kilkanaście kilometrów, ale nie mogę zdradzić zbyt wiele na temat Znanego Świata, gdyż wszystko ściśle jest powiązane z fabułą, która składa się w aktualnej formie z dwóch rozdziałów. Ta rozgrywka to pierwszy rozdział, który ma ukazać przyczyny rozdziału drugiego.

Pamiętajcie, wszelakie pytania kierować na PM, mail lub forum.

__________________________________________________ ___________________


TESTY: Będziemy korzystać z tego śmiesznego panelu, wbudowanego w forum, służącego do rzucania kostkami. Doszedłem do wniosku, że powinniście wiedzieć, jak i co wam poszło.
Co do samych rzutów, rzucamy d100, im bliżej górnej granicy testowanej cechy (czyli jeśli mam 50 siły, to im bliżej 50 wypadnie na kości, tym lepiej), tym lepiej, wynik równy granicy oznacza krytyczny sukces (NAPRAWDĘ spektakularny sukces).
Ja piszę, co się dzieje po rzutach, efekty działań.

CECHY: na starcie wszystkie cechy równe są wybranemu stereotypowi, następnie należy wylosować i przydzielić punkty według następującego schematu:
Wykonać 9 rzutów 2d10, najwyższy wynik dowolnie przypisać pomiędzy parametry, uprzednio resztę przypisując do poszczególnych cech.
Przykład: moje wyniki to 13; 6; 9; 13; 15; 6; 7; 6; 13, odkładam najwyższy wynik (15), po czym następująco, wedle uznania, przypisuję liczby do cech Ch-9; Int-6; Kon-13; Per-6; Sił-13; W-6; Zr-13; Zw-7, następnie rozdaję moje odłożone piętnaście punktów między dowolne cechy, wynik końcowy wygląda tak (w nawiasach, ile dodałem):
Ch-10(+1); Int-10(+4); Kon-13; Per-10(+4); Sił-13; W-9(+3); Zr-13; Zw-10(+3)

Stereotypy:
Zbrojny: Ch-15; Int-15; Kon-30; Per-20; Sił-25; W-25; Zr-20; Zw-20
Uczony: Ch-20; Int-30; Kon-15; Per-25; Sił-15; W-25; Zr-20; Zw-20
Szlachetny: Ch-30; Int-25; Kon-20; Per-15; Sił-20; W-15; Zr-25; Zw-20

Charakter (Ch) - poziom ogłady postaci.
Intelekt (Int) - inteligencja postaci, jej wiedza i zdolność myślenia.
Kondycja (Kon) - zdrowie fizyczne, odporność na ból itp.
Percepcja (Per) - spostrzegawczość postaci, wyczucie.
Siła (Sił) - siła fizyczna, krzepa.
Wola (W) - odporność psychiczna, na przykład stres, strach.
Zręczność (Zr) - zdolności manualne, precyzja ruchach dłoni, rąk.
Zwinność (Zw) - szybkość, zachowanie równowagi, gibkość.

ZDOLNOŚCI:
Zdolności (x) są zdolnościami zaawansowanymi i nie można ich wykonywać bez ich znajomości, zdolności (1/2) są „proste” i można podejmować się ich wykonywaniu z karą do testu wymagana cecha podzielić przez 2.
Nie napisałem, jaką cechę należy posiadać przy danej zdolności, gdyż to będzie zależało od sytuacji, na przykład cięcie kogoś mieczem jest testem siły (szybkość ataku, siła kolizji), zaś próba wyminięcia gardy testem zręczności.
Nie daję ograniczeń, jeśli chodzi o dodawanie zdolności, liczę na waszą inwencję twórczą i sensowność (np. będąc zwykłym piekarzem, nie dodawajmy sobie walki bronią, strzelectwa i skradania, tylko po to, by być „lepszym”).
Każda postać dostaje 10 punktów +1d5 (wynik na kości 10 ściennej, podzielony przez dwa, zaokrąglony w górę) na rozdanie pomiędzy zdolności.
Zakładam, że każda z postaci graczy potrafi czytać i pisać, więc nie ma takiej zdolności ani talentu (jeśli ktoś bardzo chce, może dodać sobie wadę „niepiśmienny”).
Każda zdolność może zostać rozwinięta do maksymalnie trzeciego poziomu, pierwszy to brak kar, drugi to bonus +10 do testów, zaś trzeci to bonus +20.
Proszę o uwzględnienie w historii, dlaczego postać posiada więcej, niż jeden poziom w zdolności, a już w szczególności, jeśli jest to trzy.

Broń biała (1/2) - posługiwanie się orężem takim jak miecze, topory, halabardy, włócznie.
Empatia (1/2) - zdolność wpływania na innych oraz odczytywania werbalnych komunikatów (gestykulacja, wyrazy twarzy itp)
Rzucanie (1/2) - umiejętność celnego rzucania, czy się da.
Skradanie (1/2) - zdolność do skradania się, cichego poruszania oraz „wnikania” w teren.
Strzelectwo (1/2) - wiedza na temat obsługi broni strzeleckiej takiej jak łuk czy kusza.
Walka wręcz (1/2) - umiejętność walki bez użycia broni.
Alchemia (x) - wiedza o roślinach, ziołach, herbach, zdolność ich mieszania, przyrządzania wywarów.
Jeździectwo (x) - zdolność jazdy na koniu, ośle, czy co tam będzie gracz ujeżdżał (tylko zwierzęta się wliczają).
Nauka (x) - poziom obeznania w naukach ścisłych, jak matematyka czy astrologia.
Opatrywanie (x) - zdolność opatrywania ran.
Pułapki (x)- wiedza na temat pułapek, zdolność zastawiania ich oraz rozbrajania.
Rzemiosło (x) - należy określić, jaki typ rzemiosła zna postać (obróbka skór, kowalstwo, gotowanie itp), każdy typ rzemiosła liczy się jako oddzielna zdolność.
Sztuka przetrwania (x) - wiedza na temat dziczy, przetrwania w niej.
Wiedza (x) - ogólna wiedza na temat znanego świata, znajomość dat, ważniejszych wydarzeń.
Zamki (x) - zdolność do otwierania najróżniejszych typów zamków.

TALENTY: Wasze zadanie, wykombinować trzy talenty, takie coś jak oburęczność, wyczucie kierunku i temu podobne. Opiszcie, co dany talent daje, gdy nazwa jest nie do końca oczywista.

WADY: Dwie wady, coś jak alkoholizm, ślepota, niepiśmienność. Nie starajcie się wyminąć tego punktu jakimiś bzdetami jak obgryzione paznokcie, czy blizna na prawym pośladku. Wiem, że niektórzy tego nie lubią, ale jakieś wady każdy ma (w szczególności wasze postacie).

EKWIPUNEK: Sam wam przypiszę ekwipunek, jeśli jednak coś chcecie, to napiszcie? Co do pieniędzy, wywnioskuję z historii postaci.

DOŚWIADCZENIE: Będę przydzielał, zależnie od waszych osiągnięć w grze (czyli standard), oto cennik tego, co możecie za nie kupić:
Cecha +5 - 1xp
Cecha +10 - 2xp (zastępuje Cecha +5, które trzeba mieć uprzednio wykupione)
Cecha +15 - 3xp ( zastępuje Cecha +10, które trzeba mieć uprzednio wykupione)
Cecha +20 - 4xp ( zastępuje Cecha +15, które trzeba mieć uprzednio wykupione)
Dla każdej cechy podbicie jej kupuje się oddzielnie.
Zdolność poziom 1 - 2xp
Zdolność poziom 2 - 3xp
Zdolność poziom 3 - 4xp

Starajcie się wszystkie statystyki zgrać z historią postaci, jej charakterem.

Jak powinna wyglądać karta postaci, którą mi podeślecie (e-mailem lub PM, wszystko jedno):

Imię:
Wiek:
Wygląd zewnętrzny: nie bądźcie zbyt dokładni, potem opiszecie go w pierwszym poście w grze
Charakter:
Historia postaci: jest to główne kryterium przyjęcia do gry, co nie oznacza, że macie pisać trzysta stron maszynopisu. Wystarczy coś konkretnego, niebanalnego, coś co po prostu mi będzie pasowało (wiem, mało sprecyzowane, chodzi po prostu o to coś, urzekła mnie twoja historia i takie sprawy).
Napiszcie, dlaczego podróżujecie do Rudedorf. Nie będę miał obiekcji, jeśli będziecie wymyślać nieco własnych elementów świata, jak miasta, czy postacie. Tylko nie ingerujcie na zbyt dużą skalę, jak na przykład wymyślanie władców królestw, czy dodawanie smoków.
Wolałbym, abyście wszyscy pochodzili z Leuw, bo inaczej kampania mogłaby się nieco pobabrać.
Edit: Aktualnie znajdujecie się w tym zajeździe, wspomnianym z opowiadania.

Cechy:
Stereotyp: wybrany stereotyp
Int - bazowa cecha (dodana ilość z wyniku rzutu; dodana ilość z „wolnych” punktów)
Kon -
Per -
Sił -
W -
Zr -
Zw -
wyniki rzutów:
Cytat:
przykład cechy: Int - 37 (15; 2)
Zdolności:
podać listę zdolności według podanego schematu, jedna zdolność pod drugą:
Nazwa zdolności (poziom zdolności)

Talenty:
Nazwa talentu - co daje talent

Wady:
Nazwa wady - czym jest wada

To by było na tyle, w razie jakichkolwiek niejasności, pisać na forum, lub kontaktować się poprzez e-mail lub PM

E-mail: Mokushi@onet.eu

Adnotacje:
Ilość graczy: 3-5, preferowane 4
Jedyną dostępną rasą jest człowiek, gdyż inne nie istnieją.
Tępo gry: Jeden post na trzy dni, w przypadku napisania posta przez wszystkich graczy, gra idzie dalej bez oczekiwania na koniec limitu, jednak "nadrabia" to o kolejne trzy dni w przód. Czyli jeśli w przeciągu trzech dni przeprowadzono dwie rundy, to liczy się to jako rozegranie następnych trzech dni. Nie będę sumował do więcej niż trzy dni w przód.
To te rzeczy, które musiałem przemyśleć i dlatego dodałem teraz
 

Ostatnio edytowane przez Marchosias : 04-02-2008 o 20:44. Powód: Decyzje, decyzje, decyzje.
 
Stary 03-02-2008, 23:14   #2
 
Labalve's Avatar
 
Reputacja: 1 Labalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwu


Ja się z przyjemnością piszę na tę sesję jako młody żeglarz, trochę oszust, bardziej pirat. Może być? Jak tak to kartę wyślę niebawem.
A jeśli chodzi o rzuty to ja jestem za śmiesznym panelem.
Pytanie:
1.Dlaczego tak wolne tempo?
 
__________________
"Precz z agresją słowną!
Przejdźmy do czynów!" - Labalve
Labalve jest offline  
Stary 04-02-2008, 14:23   #3
 
Mortarel's Avatar
 
Reputacja: 1 Mortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputację


Chetnie bym zagrał, ale 1 post na tydzien to troche wolno. Proponowalbym zmniejszyc troche ten czas, z tygodnia do kilku dni.
Jesli da sie to załatwić to przyśle karte postaci
 
Mortarel jest offline  
Stary 04-02-2008, 16:00   #4
Marchosias
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
Nie ma sprawy, czas do następnego posta niechaj będzie... trzy dni?
Pamiętajcie, że jak wszyscy napiszą w jeden dzień, to już następnego postaram się coś napisać, czyli im większa aktywność graczy, tym szybciej gra będzie iść.

Labalve: Może być, jak najbardziej. Już mam pomysł, co zrobić z twoją postacią

By było bardzo fajnie, gdyby ktoś kogoś bardziej politycznego, szlachcica czy może jakiegoś księcia utworzył.
Dołożę wszelakich starań, aby gracze mieli wpływ na kształtowanie się świata i by ich decyzje były nieco znaczniejsze dla polityki Znanego Świata.

Myślę, że trochę odstąpię od pierwotnej koncepcji i zaczniemy od momentu, kiedy zgłosi się do mnie czterech graczy, będzie tak chyba lepiej.

Pozdrawiam.
 
 
Stary 04-02-2008, 20:03   #5
 
Labalve's Avatar
 
Reputacja: 1 Labalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwu


Tak, trzy dni to jest to, a jeśli chodzi o postać to jeszcze pracuję nad historią, ale postaram się skończyć do jutra. BTW, mam się bać? XD

Jakby co mapa rządzi - zrobiłeś jakimś programem, czy ręcznie tuszem?
 
__________________
"Precz z agresją słowną!
Przejdźmy do czynów!" - Labalve
Labalve jest offline  
Stary 04-02-2008, 20:38   #6
Marchosias
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
Mapę zrobiłem za pomocą prostego, darmowego programu do obróbki zdjęć.
Najpierw znalazłem OGROMNĄ mapę, z której uciąłem rogi i wszystko posklejałem, po czym narysowałem na białym tle mapkę (3x3 pędzel) kanciastą mapę, którą potem skopiowałem i wkleiłem na pergamin (wklejałem z opcją automatycznego rozmycia, dlatego tak ciekawie wyszło).
Potem tak samo zrobiłem domki (wzorowane na tych z pierwszych settlersów) i dodałem napisy.
Wzorowałem się na starej mapie jakiejś części Ameryki, ale nie pamiętam jakiej.

Dzięki za słowa uznania, dostaniesz darmowe doświadczenie i tobołek z kanapkami
A tak serio, nie musisz się bać od razu, to i tak niczego nie zmieni. Jesteś tylko małą, bezbronną owieczką, której los został przesądzony jeszcze przed przyjściem na świat

Zdecydowałem: Będziemy korzystać z tego śmiesznego panelu do rzucania kostkami, muszę powoli się z tym zaznajomić. Mam też w planach wstawianie muzyki. Nie wiem, kto to zrobił, ale był geniuszem, dając Lastinn playera (czy jak to się tam nazywa).

To na razie, życzę weny twórczej i natchnienia podczas tworzenia postaci.
 
 
Stary 04-02-2008, 22:46   #7
 
Shoujo's Avatar
 
Reputacja: 1 Shoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumny


Jeśli pasuje ci szlachcianka zamiast szlachcica to ja się pisze. Oczywiście nie będzie to zwykła bezbronna niewiasta :P
 
__________________
Reaching out a paw
I catch you by your ankle
as you walk past me.
"Cat Haiku"
Shoujo jest offline  
Stary 04-02-2008, 23:02   #8
Marchosias
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
Żadna kobieta nie jest bezbronna, a bynajmniej takiej nie widziałem
Pamiętajmy, że najdotkliwsze rany zadaje się nie orężem, a słowem.
 
 
Stary 04-02-2008, 23:21   #9
 
Elmero's Avatar
 
Reputacja: 1 Elmero ma wyłączoną reputację


Również z chęcią zagram. Wcieliłbym się w barda-złodzieja, który zwęszył interes w Ludis wykorzystując przemarzniętych wędrowców. Dokładniej opisze wszystko w KP. Co do rzutów, jestem za tym, aby GM się tym zajmował. Będziemy mogli bardziej skupić się na odgrywaniu postaci, ale jak większość będzie chciała "śmieszny panelik" to nie mam nic przeciwko.
 
Elmero jest offline  
Stary 04-02-2008, 23:30   #10
 
Labalve's Avatar
 
Reputacja: 1 Labalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwuLabalve jest godny podziwu


Marchosias, twoje słowa wcale nie przynoszą otuchy, wręcz czuję się jeszcze niebezpieczniej -.-' .
Nieobrazisz się, jeśli z "trochę pirat", zrobię "stanowczo pirat"? Bo jak mnie klawiatura poniosła, to tak właśnie wyszło, ale jest fajnie. Jeszcze doszlifuję to i owo i będzie git. Karty na PM?
 
__________________
"Precz z agresją słowną!
Przejdźmy do czynów!" - Labalve
Labalve jest offline  
 


Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:42.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172