|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
24-02-2008, 11:27 | #1 |
Reputacja: 1 | Sesja RPG fantasy Potrzeba : 6 graczy Dostepne rasy: Elf, Krasnolud, Człowiek, Niziołek, Mroczny Elf, Półelf, Mutant(Wiedźmin), Bytiończyk (krzyżówka trolla z człowiekiem-int. człowieka, siła trolla) Sesja story telling * * * Nad wykreślonym na podłodze pentagramem klęczał mag w czerwonej szacie. W jego oczach odbijało się światło świec i pochodni. Nagle z jednej z nich wypadła iskierka i wylądowała pośrodku gwiazdy. Pomieszczeniem wstrząsnęła eksplozja. To tajemniczy minerał, znaleziony przed kilkoma dniami przez górników zatlił się i wybuchł. W tym samym czasie do świątyni Isinfier na Płaskowyżu Msyuh dotarł posłaniec ze Stolicy Pellenoru. Pokazał arcymistrzowi pismo, poczym wybiegł pospiesznie. Mag długo wpatrywał się w treść listu, po czym tagże opuśił pomieszczenie. Następnego ranka na każdym rogu stolicy wisiało ogłoszenie, napisane ozdobnym pismem magów. "Poszukuje się ochotników do niebezpiecznej wyprawy. Możliwość szybkiego zarobku." * * * Szkic KP wygląda tak: ->Imię ->Wiek ->Rasa ->Profesja ->Opis (w miarę rozbudowany) ->Historia (też rozbudowana) ->Ekwipunek ->Pochodzenie ->Umiejętności i zdolności WARUNEK PRZYJECIA: szybkość zgłoszenia KP mozecie wysylac do mnie lub Kościeja albo postem.
__________________ Wolność gospodarcza: 63 Tradycjonalizm:-37 Wolności obywatelskie:54 Najbliższa Ci ideologia to: Libertarianizm Ostatnio edytowane przez Crassus : 24-02-2008 o 21:23. Powód: dodanie ras |
24-02-2008, 11:28 | #2 |
Reputacja: 1 | Mapka świata wygląda mniej więcej tak:
__________________ ZA KAŻDYM RAZEM KIEDY PISZESZ GŁUPIE POSTY BÓG ZABIJA KOTKA! |
24-02-2008, 11:31 | #3 |
Reputacja: 1 | Witam nowego. Proszę o zapoznanie się z regulaminem zakładania sesji i ogólnym forum. Regulamin W wypadku pytań pomoc znajdziesz u obsługi lub w dziale tutoriale. Pozdrawiam. Cedryk.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 |
24-02-2008, 12:58 | #4 |
Reputacja: 1 | Wstępnie się zgłaszam. Tylko jak często trzeba pisać posty? |
24-02-2008, 13:18 | #5 |
Reputacja: 1 | Artemis jestes na bakn w tej grze. Podoba mi sie twoja KP i widze ze znasz sie na tym. :] Jesli chodzi o cestotliwosc pisania postow to bedzie zalezne od zdarzenia, np. w walce mozna duzo pisac jakie czynnosci sie wykonuje a w czasie podrozy to nie wiem mozesz czasem cos dac to wszystko ile postow piszesz zalezy od ciebie(oczywiscie nie wbijaj postu za postem ^^) Imię: Argon z Tyritrith Wiek: nieokreślony Rasa: Elf Wysoki Profesja: Łowca Czarownic Pochodzenie: Tyritrith Opis: Argon z Tyritrith - Elf Wysoki (elfia rasa szlachciców). Argon ma długie, białe włosy, lazurowe oczy i bladą typowo elfią karnacje, spiczaste uszy, bez zarostu - już z daleka widać, że to elf. Jednak Argon nie jest taki jak inne elfy. Wyróżnia go blizna na lewym poliku oraz 3 miecze (sensacje wzbudzają już 2). U boku nosi wykuty ze srebra, z bogato zdobioną głownią miecz, na ostrzu widnieją starożytne runy. Jest to Methril- miecz przodków Argona. Kolejne 2 miecze nosi inaczej niż wszyscy, zakłada je na plecy niby łuk czy kołczan. Są to 2 miecze z czystej rudy. Wielkie Inkwizytory - bo tak się nazywają – otrzymuje je tylko najlepszy z najlepszych Łowców wszelkiego czarciego nasienia. Kiedy Argon wchodzi do miasta zakłada na skórzaną zbroję jedwabne szaty, Wielkie Inkwizytory zawija w szmaty i przypina do innych bagaży, które nosi jego kary rumak, przy boku ma tylko Methril. Historia: Argon dorastał na szlacheckim dworze w okolicy Tyritrith (stolicy Elfów Wysokich). Jego rodzina była bardzo lubiana i znana w całym elfim świecie. Szanowały ją nawet Krasnoludy i Ludzie. Rodzina ta wspomogła Króla Niedamira podczas wyprawy przeciwko jednemu ze Smoków. Sprowadziło to na rodzinę gniew Salamryus. Smok-Ożywieniec wysłał Poszukiwaczy i Czarnego Maga aby wybili oni całą rodzinę Argona. Rodzina nie była świadoma zagrożenia. Właśnie teraz wychodziła za mąż siostra Argona. Związek ten połączyłby najsilniejsze rodziny Tyritrith. Ale co to za sukces byłby gdyby te dwie rodziny zniszczone były jednego dnia. To był słoneczny, letni poranek, wszyscy goście zasiedli do stołu, rozpoczęła się uczta. - Chciałbym wznieść toast za młodą parę…- mówił ojciec pana młodego. Nagle zza drzew wyłoniła się zakapturzona postać. Wszyscy zamarli w bezruchu. - Witajcie! Mój Pan nie jest zadowolony z waszych poczynań w sprawie czarnej magii. Musicie ponieść karę. – Czarny Mag machnął ręką jakby coś ciął. Nagle nastał mrok. Ze wszech stron wypełzło czarcie nasienie i zabijało wszystkich. Czarny Mag stał spokojnie i mówił przerywając słowa demonicznym śmiechem: -Zginiecie! Wszyscy! Wasz ból ukoi serce mego Pana!!! Argon wtedy był jeszcze nastolatkiem. Jeden z potworów zaatakował Argona, jednak główne uderzenie przejął jego ojciec. Argon padł na ziemie i z pokrwawioną twarzą próbował dojść pod stół. Tam przeczekał całą masakrę. Kiedy mrok ustąpił i wyszło słońce Argon odważył się wyjść z ukrycia. Teren uczty usłany był zmasakrowanymi zwłokami. Argon zachował trzeźwość umysłu i nie snuł się jak wrak człowieka po pobojowisku by zidentyfikować rodzinę, pobiegł szybko do domu, założył pancerz ojca, wziął Methril i złoto i wybiegł do lasu. Mieszkał w lesie przez kilka lat. Tam odkrył, że jest kasta wojowników która zabija czarownice i inne demoniczne stwory. Zapisał się do niej i coraz bardziej stawał się najlepszy w swym fachu. Nie myślał już o tamtych dniach, z biegiem czasu w zabijaniu czarownic nie prowadziła go zemsta tylko poczucie obowiązku. Aż pewnego dnia opuścił Krainę Elfów i poszedł w nieznane. Doszedł do Stolicy Pellenoru, gdzie zobaczył ogłoszenie. Najbardziej przykuło jego wzrok słowo „szybkiego zarobku…” Ekwipunek: Methril, Wielkie Inkwizytory, Siewca Śmierci (łuk), skórzana zbroja, jedwabne szaty, pożywienie na najbliższych kilka tygodni (suchary podróżnicze, woda, piwo, trochę mięsa Białych Jeleni, białe wino), 10.000 złotych monet Umiejętności: Mistrz Łucznictwa, Mistrz Szermierki, skradanie się, ostrzenie oręża, targowanie się, kłamanie, ważenie mikstur, zbieractwo, ziołolecznictwo, regeneracja, Zdolności: rysowanie, zwinność, zręczność, pływanie, spostrzegawczość, jeździectwo,
__________________ Wolność gospodarcza: 63 Tradycjonalizm:-37 Wolności obywatelskie:54 Najbliższa Ci ideologia to: Libertarianizm Ostatnio edytowane przez fleischman : 24-02-2008 o 14:26. |
24-02-2008, 14:07 | #6 |
Reputacja: 1 | ->Imię:Raziel Dawn -> Wiek:24 lata -> Rasa:elf -> Profesja:Wojownik -> Opis Wysoki brunet,ukrywa twarz,czasem tylko widać nienaturalnie niebieskie oczy,nosi płaszcz z kapturem i ubiera się na czarno.Jest osobą wyrachowaną,zimną,gotową walczyć w każdej chwili,jednakże posiada kodeks honorowy według którego postępuje. -> Historia Nie pamięta zbyt wiele ze swojej przeszłości.To wynik pewnego eksperymentu: pewien mag chciał sprawdzić do jakiego stopnia można pozbawić istotę ludzką pamięci bez używania magii.Torturował Raziela przez 4 lata,od czasu gdy skończył 12 lat. Po tym jak go przymusowo wypuścił,chłopak imał się różnych zajęć,głównie pracował w ochronie.Tam nauczył się jednego:nie ufaj nikomu. -> Ekwipunek:katana,kolczuga. -> Pochodzenie:nieznane -> Umiejętności i zdolności:walka wręcz,widzenie w ciemności,polowanie,pływanie,jazda konna,posługiwanie się każdą bronią. Ostatnio edytowane przez killihno : 25-02-2008 o 17:31. |
24-02-2008, 20:12 | #7 |
Reputacja: 1 | Wstepnie sie zglaszam do sesji. KP wysle na PW.
__________________ Nie ma emocji - jest spokój. Nie ma ignorancji - jest wiedza. Nie ma namiętności - jest pogoda ducha. Nie ma chaosu - jest harmonia. Nie ma śmierci - jest Moc. |
24-02-2008, 23:32 | #8 |
Reputacja: 1 | Ja juz po wyslaniu zgloszenia zobaczylem ze jest Wiedźmin No cóź mój pech. |
25-02-2008, 15:50 | #9 |
Reputacja: 1 | Do Wszystkich !!! Jeśli Chcecie Jakąś Zmiane Jeszcze To Piszcie Nową Kp!!! Zmiany Nie Będą Dawane Jak Rozpocznie Się Gra!!!
__________________ Wolność gospodarcza: 63 Tradycjonalizm:-37 Wolności obywatelskie:54 Najbliższa Ci ideologia to: Libertarianizm |
25-02-2008, 17:21 | #10 |
Reputacja: 1 | Karte postaci juz wyslalem, poprawiona. Chcialbym wiedziec, czy zostalem przyjety do sesji. Kiedy ona w ogole ma sie zaczac i ile jest juz graczy??? Ponawiam proźbę o zapoznanie się z Regulamin. Obsługa nie jest od poprawiania błędów. Jeśli masz ważny powód należy zgłosić to oficjalnie obsłudze. Podejmiem wtedy decyzję czy zezwolić ci na pisanie bez polskich znaków. Pozdr. C
__________________ Nie ma emocji - jest spokój. Nie ma ignorancji - jest wiedza. Nie ma namiętności - jest pogoda ducha. Nie ma chaosu - jest harmonia. Nie ma śmierci - jest Moc. Ostatnio edytowane przez Cedryk : 25-02-2008 o 17:45. Powód: Błędy |