lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   Sesja RPG fantasy (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/5108-sesja-rpg-fantasy.html)

Crassus 24-02-2008 10:27

Sesja RPG fantasy
 
Potrzeba : 6 graczy
Dostepne rasy: Elf, Krasnolud, Człowiek, Niziołek, Mroczny Elf, Półelf, Mutant(Wiedźmin),
Bytiończyk (krzyżówka trolla z człowiekiem-int. człowieka, siła trolla)
Sesja story telling
* * *
Nad wykreślonym na podłodze pentagramem klęczał mag w czerwonej szacie. W jego oczach odbijało się światło świec i pochodni. Nagle z jednej z nich wypadła iskierka i wylądowała pośrodku gwiazdy. Pomieszczeniem wstrząsnęła eksplozja. To tajemniczy minerał, znaleziony przed kilkoma dniami przez górników zatlił się i wybuchł. W tym samym czasie do świątyni Isinfier na Płaskowyżu Msyuh dotarł posłaniec ze Stolicy Pellenoru. Pokazał arcymistrzowi pismo, poczym wybiegł pospiesznie. Mag długo wpatrywał się w treść listu, po czym tagże opuśił pomieszczenie. Następnego ranka na każdym rogu stolicy wisiało ogłoszenie, napisane ozdobnym pismem magów.
"Poszukuje się ochotników do niebezpiecznej wyprawy. Możliwość szybkiego zarobku."
* * *
Szkic KP wygląda tak:
->Imię
->Wiek
->Rasa
->Profesja
->Opis (w miarę rozbudowany)
->Historia (też rozbudowana)
->Ekwipunek
->Pochodzenie
->Umiejętności i zdolności
WARUNEK PRZYJECIA: szybkość zgłoszenia
KP mozecie wysylac do mnie lub Kościeja albo postem.

Kościej 24-02-2008 10:28

Mapka świata wygląda mniej więcej tak:

Cedryk 24-02-2008 10:31

Witam nowego.
Proszę o zapoznanie się z regulaminem zakładania sesji i ogólnym forum.
Regulamin
W wypadku pytań pomoc znajdziesz u obsługi lub w dziale tutoriale.
Pozdrawiam.
Cedryk.

Lord Artemis 24-02-2008 11:58

Wstępnie się zgłaszam. Tylko jak często trzeba pisać posty?

Crassus 24-02-2008 12:18

Artemis jestes na bakn w tej grze. Podoba mi sie twoja KP i widze ze znasz sie na tym. :] Jesli chodzi o cestotliwosc pisania postow to bedzie zalezne od zdarzenia, np. w walce mozna duzo pisac jakie czynnosci sie wykonuje a w czasie podrozy to nie wiem mozesz czasem cos dac to wszystko ile postow piszesz zalezy od ciebie(oczywiscie nie wbijaj postu za postem ^^)




Imię: Argon z Tyritrith
Wiek: nieokreślony
Rasa: Elf Wysoki
Profesja: Łowca Czarownic
Pochodzenie: Tyritrith
Opis: Argon z Tyritrith - Elf Wysoki (elfia rasa szlachciców). Argon ma długie, białe włosy, lazurowe oczy i bladą typowo elfią karnacje, spiczaste uszy, bez zarostu - już z daleka widać, że to elf. Jednak Argon nie jest taki jak inne elfy. Wyróżnia go blizna na lewym poliku oraz 3 miecze (sensacje wzbudzają już 2). U boku nosi wykuty ze srebra, z bogato zdobioną głownią miecz, na ostrzu widnieją starożytne runy. Jest to Methril- miecz przodków Argona. Kolejne 2 miecze nosi inaczej niż wszyscy, zakłada je na plecy niby łuk czy kołczan. Są to 2 miecze z czystej rudy. Wielkie Inkwizytory - bo tak się nazywają – otrzymuje je tylko najlepszy z najlepszych Łowców wszelkiego czarciego nasienia. Kiedy Argon wchodzi do miasta zakłada na skórzaną zbroję jedwabne szaty, Wielkie Inkwizytory zawija w szmaty i przypina do innych bagaży, które nosi jego kary rumak, przy boku ma tylko Methril.
Historia: Argon dorastał na szlacheckim dworze w okolicy Tyritrith (stolicy Elfów Wysokich). Jego rodzina była bardzo lubiana i znana w całym elfim świecie. Szanowały ją nawet Krasnoludy i Ludzie. Rodzina ta wspomogła Króla Niedamira podczas wyprawy przeciwko jednemu ze Smoków. Sprowadziło to na rodzinę gniew Salamryus. Smok-Ożywieniec wysłał Poszukiwaczy i Czarnego Maga aby wybili oni całą rodzinę Argona. Rodzina nie była świadoma zagrożenia. Właśnie teraz wychodziła za mąż siostra Argona. Związek ten połączyłby najsilniejsze rodziny Tyritrith. Ale co to za sukces byłby gdyby te dwie rodziny zniszczone były jednego dnia.
To był słoneczny, letni poranek, wszyscy goście zasiedli do stołu, rozpoczęła się uczta.
- Chciałbym wznieść toast za młodą parę…- mówił ojciec pana młodego.
Nagle zza drzew wyłoniła się zakapturzona postać. Wszyscy zamarli w bezruchu.
- Witajcie! Mój Pan nie jest zadowolony z waszych poczynań w sprawie czarnej magii. Musicie ponieść karę. – Czarny Mag machnął ręką jakby coś ciął.
Nagle nastał mrok. Ze wszech stron wypełzło czarcie nasienie i zabijało wszystkich. Czarny Mag stał spokojnie i mówił przerywając słowa demonicznym śmiechem:
-Zginiecie! Wszyscy! Wasz ból ukoi serce mego Pana!!!
Argon wtedy był jeszcze nastolatkiem. Jeden z potworów zaatakował Argona, jednak główne uderzenie przejął jego ojciec. Argon padł na ziemie i z pokrwawioną twarzą próbował dojść pod stół. Tam przeczekał całą masakrę. Kiedy mrok ustąpił i wyszło słońce Argon odważył się wyjść z ukrycia. Teren uczty usłany był zmasakrowanymi zwłokami. Argon zachował trzeźwość umysłu i nie snuł się jak wrak człowieka po pobojowisku by zidentyfikować rodzinę, pobiegł szybko do domu, założył pancerz ojca, wziął Methril i złoto i wybiegł do lasu.
Mieszkał w lesie przez kilka lat. Tam odkrył, że jest kasta wojowników która zabija czarownice i inne demoniczne stwory. Zapisał się do niej i coraz bardziej stawał się najlepszy w swym fachu. Nie myślał już o tamtych dniach, z biegiem czasu w zabijaniu czarownic nie prowadziła go zemsta tylko poczucie obowiązku. Aż pewnego dnia opuścił Krainę Elfów i poszedł w nieznane. Doszedł do Stolicy Pellenoru, gdzie zobaczył ogłoszenie. Najbardziej przykuło jego wzrok słowo „szybkiego zarobku…”
Ekwipunek: Methril, Wielkie Inkwizytory, Siewca Śmierci (łuk), skórzana zbroja, jedwabne szaty, pożywienie na najbliższych kilka tygodni (suchary podróżnicze, woda, piwo, trochę mięsa Białych Jeleni, białe wino), 10.000 złotych monet
Umiejętności: Mistrz Łucznictwa, Mistrz Szermierki, skradanie się, ostrzenie oręża, targowanie się, kłamanie, ważenie mikstur, zbieractwo, ziołolecznictwo, regeneracja,
Zdolności: rysowanie, zwinność, zręczność, pływanie, spostrzegawczość, jeździectwo,

killihno 24-02-2008 13:07

->Imię:Raziel Dawn
->
Wiek:24 lata
->
Rasa:elf
->
Profesja:Wojownik
->
Opis Wysoki brunet,ukrywa twarz,czasem tylko widać nienaturalnie niebieskie oczy,nosi płaszcz z kapturem i ubiera się na czarno.Jest osobą wyrachowaną,zimną,gotową walczyć w każdej chwili,jednakże posiada kodeks honorowy według którego postępuje.
->
Historia Nie pamięta zbyt wiele ze swojej przeszłości.To wynik pewnego eksperymentu: pewien mag chciał sprawdzić do jakiego stopnia można pozbawić istotę ludzką pamięci bez używania magii.Torturował Raziela przez 4 lata,od czasu gdy skończył 12 lat. Po tym jak go przymusowo wypuścił,chłopak imał się różnych zajęć,głównie pracował w ochronie.Tam nauczył się jednego:nie ufaj nikomu.
->
Ekwipunek:katana,kolczuga.
->
Pochodzenie:nieznane
->
Umiejętności i zdolności:walka wręcz,widzenie w ciemności,polowanie,pływanie,jazda konna,posługiwanie się każdą bronią.

Karpik 24-02-2008 19:12

Wstepnie sie zglaszam do sesji.
KP wysle na PW.

Marjan 24-02-2008 22:32

Ja juz po wyslaniu zgloszenia zobaczylem ze jest Wiedźmin :D
No cóź mój pech.

Crassus 25-02-2008 14:50

Do Wszystkich !!! Jeśli Chcecie Jakąś Zmiane Jeszcze To Piszcie Nową Kp!!! Zmiany Nie Będą Dawane Jak Rozpocznie Się Gra!!!

Karpik 25-02-2008 16:21

Karte postaci juz wyslalem, poprawiona.
Chcialbym wiedziec, czy zostalem przyjety do sesji.
Kiedy ona w ogole ma sie zaczac i ile jest juz graczy???

Ponawiam proźbę o zapoznanie się z Regulamin.
Obsługa nie jest od poprawiania błędów. Jeśli masz ważny powód należy zgłosić to oficjalnie obsłudze. Podejmiem wtedy decyzję czy zezwolić ci na pisanie bez polskich znaków.
Pozdr.
C


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:41.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172