[Autorska mechanika na podst. DnD, własny świat]Czarny krogulec. [Rekrutacja zakończona, jednak w przyszłości będzie druga tura, dla kolejnej grupy nowych postaci do tej sesji] Witam! Chętnie poprowadzę sesje w autorskiej, jednak mocno opartej na DnD mechanice (zmiany dotyczą przede wszystkim jej urealnienia; ale także np. wzmocnionego akcentu okolicznościowego tzn. duże znaczenie na mechanikę ma sytuacja, obojętnie ile wyrzucisz, jeśli atakujesz z pełnego zaskoczenia ciężko Ci wogóle nie trafić). Świat jest autorski, na pewno mocno realny (nie spotkasz artefaktu w byle pałacu ;) Co do wymogów do graczy: Liczba: około 3-5 graczy (lepiej osoby nie znające się na co dzień, a jeśli to lepiej wszystkie lub parami ;) Najlepiej średnio lub słabo (ale lepiej nie wogóle ;) znające się na DnD, tak samo doświadczone. Co do rzutów kostką: Najprawdopodobniej rzuty przed ekranem, każdy swoje, chyba że będzie (ale nie sądzę) gorąca prośba, żebym rzucał za wszystkich (imho to odbiera zabawę). Termin rekrutacji: na razie nieokreślony, pewnie aż zbierze się ekipa. Pre definiowane postaci: Dowolne rasy, ale nie orkowie. Poziom będzie początkowo 5 (ale przypominam, że mechanika jest zmodyfikowana). |
Do przeniesienia, dział Rekrutacji trochę wyżej, pozdrawiam |
ok jasne pomyłka była |
Tak się jakoś przyjęło że żeby zachęcić graczy MG w pierwszym poście daje próbkę swoich możliwości - jakieś opowiadanko - wstęp do fabuły czy coś w tym stylu. No i jeśli to własny świat mógłbyś go opisać - historia postaci z <tu wpisz nazwę krainy> dobrze nie wygląda. |
ok, mogę napisać, ale myślałem, że raczej jak zbiorą się gracze to z każdym z osobna sprawdzę czy on-ja się nadaje, ale ok (niestety nie znam za dobrze lastinn.info) co do zmian w mechanice to krótko te ważniejsze (o urealnieniu i okolicznościowych rzutach już pisałem): - czary wskrzeszające - znacznie rzadsze i mistyczne ("ponoć w Ghurn jest człowiek, co potrafi wskrzesić"). - trafienie typu poderżnięcia gardła, tętnicy szyjnej etc. albo się udadzą całkowicie, albo wogóle - rozbrojenie to test z siły ale z karą -10 dla próbującego rozbroić - duża waga okoliczności walki, testu etc. - krzywda ma rzut obronny na wolę (to wiadomo ;) i etc. w ten urealniający deseń, ale już chyba takich ważnych rzeczy nie zostało do wymieniania Co do samej przygody: Będzie więcej myślenia, działania, a nieco mniej potyczek niż normalnie. Imho będzie ciekawie, ale nie jestem obiektywny ;) Co do mojego stylu (choć imho główny plus to intryga, której oczywiście nie mogę na razie zdradzić): Przesiadujecie teraz w karczmie "Pod starym krzesłem". Nic nie zwraca szczególnie Waszej uwagi: w pomieszczeniu jest kilkunastu ludzi i grupka, siedzących w rogu gospody, krasnoludzkich najemników, grających w nieznaną Wam grę. W pewnym momencie podchodzi do Was karczmarz z przyklejonym na ustachu śmiechem: "Witajcie szlachetni podróżnicy! Czego się napijecie? A może chcecie skosztować naszego jadła? Polecam Gtundanderbeng, najlepsze piwo w całej okolicy..." W tym momencie (skądinąd niespecjalnie interesujący Was) monolog karczmarza przerywa jeden z grających dotąd krasnoludów: "Daj spokój, Melipin, to pewnie ci zbóje z północnego traktu. Niczego od ciebie nie kupią." A co do świata: Tak najbardziej w skrócie jak mogę. Na północy pokój, ludzie utrzymują względnie dobre stosunki z krasnoludami. Na południu elfowie w Alis Alam walczą z najazdem dzikich plemion z zachodu, a jeden z władców orków przyłączył się do najeźdźców. Wy zaczynacie na północy, w mniejszym mieście o nazwie Barhin. Najbardziej palącym problemem okolicy jest przede wszystkim nie wielka wojna na południu, a grasujące tu miejscowe samozwańcze sekty i organizacje, które wezbrały na sile jakieś 20 lat temu, gdy dokonano udanego zamachu na księcia Armolu (Barhin to jedno z miast w tym księstwie). Od tego czasu szerzy się więc anarchia, a wy zostaliście wezwani do siedziby rady miasta (nie wyjaśniono Wam powodu, nie znacie się, Wasze pierwsze spotkanie następuje przed gmachem rady miasta). |
Piszę się na to. Karta wysłana. |
A jak z tymi KP, mamy sobie sami ustalić parametry czy MG będzie za nas rzucał koścmi? |
Ja tez sie zapisuje o mam pytanie w sprawie parametrow. |
Ok jutro na spokojnie przejrzę Wasze zgłoszenia i dam odpowiedzi wszystkim. Jak coś to możecie proponowane KP przesyłać też na polgrafic@interia.pl, jeśli nie będą przesadzone, nie będę się czepiał ;) |
Zgłaszam się. Karta już wysłana:) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:26. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0