Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28-02-2008, 10:47   #1
 
Nimsarn's Avatar
 
Reputacja: 19 Nimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znany
[Autorski / Ścieżka] Szczodrość

Witam
Jest to moja pierwsza sesja na Lastinn (pierwsza na PBF ), dlatego proszę o wyrozumiałość. Wdzięczny będę za wszelkie konstruktywne uwagi.

Głośny jęk naprężonego do granic możliwości drewna ponownie obwieścił nocy, wyrzucenie kolejnej bryły granitu w stronę stojącej na wzgórzu wieży. Ogłuszający huk wstrząsnął podwórcem, po chwili deszcz gruzu zagrzechotał na kamiennym bruku, kryjąc gęstym pyłem kulących się przy bramie obrońców zamku. - Pani tędy! - Potężna postać w rogatym hełmie, stojąca przy kamiennej cembrowinie, zamachała do skulonych pod murem niewiast. Te jak tylko pył opadł, z lękiem ruszyły w stronę olbrzyma, odruchowo kuląc się na każdy dźwięk tej niespokojnej nocy. - Złapcie linę pani! Gaspar czeka na dole! - blada z zaciśniętymi ustami, piękna władczyni zamku, rozpoczęła powolną wędrówkę w głąb kamiennej studni...

Potrzebuję 3 graczy (opis wysyłać na priwa), z chwilą zgłoszenia się 3 osoby, lub, gdy będę miał dość czekania, rekrutację uznaję za zamkniętą - choć nie definitywnie jak ktoś będzie chętny może przesłać swoją postać po terminie, ale wówczas jej ewentualne dołącznie zależeć będzie od mojego widzimisie i ew. akceptacji przez inne postacie (czy stworzycie drużynę zależy tylko do was).
Od chętnych oczekuję: Nadesłania opisu wyglądu postaci, ekwipunku, cech fizycznych i umysłowych (współczynniki określam metodą losową, należy wskazać, które atrybuty są priorytetowe), określenia przynależności do jednej z 4 klas (Wojownicy, Łowcy -Złodzieje i Myśliwi, Bardowie, Magowie), przynależność do rasy i nacji (Ludzie z Księstw, Ludzie z wysp, Orkowie, Elfy Królewskie, Dzikie Elfy, Krasnoludy), umiejętności postaci (po prostu napiszcie, co chcecie by wasza postać potrafiła, ja odpowiednio przypiszę umiejętności do opisu - można się w jednej umiejętności specjalizować!) i krótkiej historii postaci, w której szczególne należy uwydatnić powód wyruszenia na trakt (Na początek możecie się tylko do tego ograniczyć). W wypadku grania magami proszę scharakteryzować sobie znane czary (ich wyceny dokonam ja). Ich ilość zależna jest od rasy postaci - ludzie 3, krasnoludy 2-3, orki 1-3; elfy 3-5.

Kilka uwag:
Częstotliwość dwa posty/tydzień lub, jeśli kogoś nieobecność zakuci tok akcji wytoczę Deus ex machina - nie będę przejmował kontroli, nie będę uśmiercał - są inne środki;
Rzuty wykonuję tylko ja;
Walka to z uwagi na formę narzuconą przez PBF będzie wyglądała następująco:
Gdy do tego dojdzie oczekuję od graczy deklaracji, która obejmowałaby cały okres walki. Proszę także w niej zawrzeć takie elementy jak;
-taktykę walki - czy postać stara się cały czas atakować i bronić się tylko w tedy, gdy to konieczne, czy bronić się i wyczekiwać okazji na atak, a może jedynie się bronić lub tylko atakować?;
- warunek - co postać zrobi, gdy sprawy zaczną przybierać nie ciekawe barwy - weźmie nogi za pas, zacznie się bronić itp.
Po otrzymaniu deklaracji przeturlam całą walkę, sam wynik publikując w formie ciekawego, mam nadzieję opisu. W wypadku jakiś tragicznych kolei losu postaram się skontaktować z ofiarami na GG. Każdy z graczy ma ode mnie prezent, 1 punkt ratunkowy, który właśnie można wykorzystać w opisanym wyżej wypadku. Nie będzie to skutkowało anulowaniem wyniku, a jedynie jego łagodniejszą formą;
Znajomość świata nie jest wymagana -ze swej strony, z założenia wychodzę, iż to postacie graczy wiedzę o świecie posiadają, nie gracze sami, tedy informacją szczodrze karmić was będę.
Kontak: GG2832090
Karty postaci odeślę na priva.

O systemie:
Ścieżka jest moim autorskim system. Nie jest to system nowy, ale dopiero teraz zdecydowałem się go poprowadzić na forum, a będę to czynił na podstawie jeszcze niepublikowanej do tej pory wersji 1.4.8. Jest to typowy świat fantasy (realia bliższe fantastycznemu średniowieczu). Gra zwykle się toczy w zamieszkałych przez ludzi księstwach. Na północny zachód od nich żyją orki, na południowy zachód elfy, a za nimi krasnoludy, na wschód od brzegów księstw znajdują się zamieszkałe przez barbarzyńskie plemiona ludzi wyspy. Jedno z siedmiu księstw, leżące na południu, dzięki potężnej magii, dąży do dominacji nad znanym światem. Postacie scharakteryzowane są 2 cechami podstawowymi Ciało i Umysł (od nich zależy między innymi ilość znanych umiejętności liczba ran i ilość znanych czarów) i 4 cechami głównymi Siła, Zręczność, Inteligencja, Moc (ich wysokość zależy między innymi od cech podstawowych).

Tło
Akcja rozpoczyna się w nadmorskim księstwie Morite, w jego południowej części.
Przedwiośnie, kilka miesięcy temu potężny sztorm zatopił lub w poważnym stopniu uszkodził trzon floty księstwa. W wyniku nieodpowiedzialnych decyzji jednego z kapitanów, który krwawo najechał jedną z wysp, ogołocone z osłony wybrzeże stało się celem odwetu wyspiarzy, którzy nie napotkawszy większego oporu coraz śmielej zapuszczają się w głąb lądu. Kraj odcięty od morza, wyniszczony najazdami barbarzyńców zaczyna odczuwać skutki głodu. Żywność zdrożała czterokrotnie, a chłopi obawiają się wyjść w pole. Jeśli Książe nie podejmie zdecydowanych kroków, krajowi grozi rozpad. Trakty zachodnich i południowych prowincji zapełniły się tajemniczymi inwiduami, w wiadomym sobie celu kursującymi miedzy dworami władców południowych prowincji.
 

Ostatnio edytowane przez Nimsarn : 29-02-2008 o 08:59.
Nimsarn jest offline  
Stary 28-02-2008, 11:29   #2
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 27485 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Proponowałbym usunąć błędy ortograficzne typu "wierzy" i literówki, takie jak "lekiem" czy też "odłączenie" zamiast "dołączenie".

Co rozumiesz pod pojęciem "cechy fizyczne"? Wymienione później Ciało i Umysł?
Ekwipunek... - jakieś przedmioty magiczne?
Cytat:
Łowcy -Złodzieje i Myśliwi
Łowca-Złodziej i Łowca-Myśliwy? czy też Łowcy, Złodzieje, Myśliwi?
Cytat:
Postacie scharakteryzowane są 2 cechami podstawowymi Ciało i Umysł (od nich zależy między innymi ilość znanych umiejętności liczba ran i ilość znanych czarów) i 4 cechami głównymi Siła, Zręczność, Inteligencja, Moc (ich wysokość zależy między innymi od cech głównych).
Czy też zależą od cech podstawowych?
Są jeszcze jakieś inne cechy, tu nie wymienione?
 
Kerm jest teraz online  
Stary 28-02-2008, 12:00   #3
 
Nimsarn's Avatar
 
Reputacja: 19 Nimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znany
Teks poprawiony

Cytat:
Łowca-Złodziej i Łowca-Myśliwy? czy też Łowcy, Złodzieje, Myśliwi?
Klasa Łowca obejmuje oba aspekty, tzn. i myśliwy i złodziej, zajmują się łowami, czyli są Łowcami. Różni ich tylko zwierzyna i środowisko.

Cechy główne (Siła, Zręczność, Inteligencja i Moc) zależą między innymi od cech podstawowych (Ciało i Umysł). Od cech podstawowych zależą także takie wskaźniki jak: liczba lekkich/ciężkich ran, ilość czarów dziennie, ilość umiejętności i Podstawa testu tych, że.
Nie, nie ma więcej cech.

Pisząc:
Cytat:
Nadesłania opisu wyglądu postaci, ekwipunku, cech fizycznych i umysłowych (współczynniki określam metodą losową, należy wskazać, które atrybuty są priorytetowe),..
Chodziło mi o wskazanie, które cechy główne mają być uznane za priorytetowe.

Cytat:
Ekwipunek... - jakieś przedmioty magiczne?
Nie, jakimi przedmiotami postać się zwykle posługuje, czyli: broń, pancerz, ubranie, sprzęty, wierzchowce itp. Magiczne przedmioty są na tyle rzadkie, iż wątpię by mogły dostać się w normalnych warunkach (nie podczas sesji) w ręce postaci. Ale jak ktoś się uprze i będzie potrafił to uargumentować - to, czemu nie
 

Ostatnio edytowane przez Nimsarn : 28-02-2008 o 13:40.
Nimsarn jest offline  
Stary 28-02-2008, 17:50   #4
 
Tor Zirael's Avatar
 
Reputacja: 11 Tor Zirael nie jest za bardzo znany
Czym różnią się między sobą rasy, zwłaszcza ludzie z wysp od ludzi z księstw, i elfy królewskie od dzikich elfów? W jaki sposób przedstawiciele innych ras traktowani są na terenach zdominowanych przez ludzi? Neutralnie, z dużą dozą rezerwy czy jako gorsi obywatele?

EDIT: KP wysłana.
 
__________________
So why don't you dance to music I hear inside my head?

Ostatnio edytowane przez Tor Zirael : 29-02-2008 o 11:44.
Tor Zirael jest offline  
Stary 28-02-2008, 20:30   #5
 
Nimsarn's Avatar
 
Reputacja: 19 Nimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znany
Charakterystyka poszczególnych ras nie odbiega w sposób znaczący od kanonu, tzn.: elfy są wysokie, mądre i długowieczne; krasnoludy niskie, chciwe i krewkie; a ludzie wszechstronni.
Jedynie orki wyłamują się nieco ze schematu, są wielkie i mało mądre, według rachuby ludzkiej, ale nie mają jasno zielonej skóry i wystających z ust kłów.

Różnicę między Ludźmi z Księstw a Ludźmi z Wysp i między Elfami Królewskimi a Dzikimi Elfami, stanowi tak na prawdę tylko odmienność kulturowa. Ci drudzy (Ludzie z Wysp, Dzikie Elfy) są postrzegani przez swych kuzynów jako barbarzyńcy/dzikusy.

Odnośnie stosunku Ludzi z Księstw do innych nacji.
Elfy Królewskie są w większości księstw bardzo poważani, nawet przez szlachetnie urodzonych.
Orków ludzie się boją, z racji ich częstych łupieżczych wypraw, ale i pogardzają, gdyż spotykane zwykle na terenie księstw orki to byli niewolnicy.
Ludzie z Wysp są postrzegani jako groźni piraci, ale też wprawni honorowi wojownicy. Słowem traktuje się ich z mieszaniną szacunku i strachu.
Do krasnoludów ludzie czują zawiść (za ich bogactwo) i pogardę (za zdałoby się bezgraniczną miłość do pieniądza).
Dzikie Elfy występują w księstwach sporadycznie zwykle często myleni są ze swoimi bardziej kulturalnymi krewnymi. Po prostu traktuje się ich jako biedniejszych krewnych "tych wspaniałych elfów". Królewskie Elfy za to gardzą swymi dzikimi pobratymcami. Obie nacje w sposób znaczący różnią się swym poglądem na magię - Dzikie Elfy raczej od niej stronią - uznają ją za zło.

Uwaga do chcących grać Ludźmi z Wysp. Jeśli miałbym szukać podobieństw ich kultury w kulturach naszego świata, określiłbym ich jako mieszaninę kultury Szkockich Górali i Wikingów. Słowem dzielni do szaleństwa goście chodzący w kraciastych spódnicach.
 
Nimsarn jest offline  
Stary 28-02-2008, 21:52   #6
 
shadowdancer's Avatar
 
Reputacja: 40 shadowdancer jest na bardzo dobrej drodzeshadowdancer jest na bardzo dobrej drodzeshadowdancer jest na bardzo dobrej drodzeshadowdancer jest na bardzo dobrej drodzeshadowdancer jest na bardzo dobrej drodzeshadowdancer jest na bardzo dobrej drodzeshadowdancer jest na bardzo dobrej drodzeshadowdancer jest na bardzo dobrej drodzeshadowdancer jest na bardzo dobrej drodzeshadowdancer jest na bardzo dobrej drodzeshadowdancer jest na bardzo dobrej drodze
Witam.
Cześć Kerm... ;p;p;p;p
Jak zwykle kilka dzikich pytań:

1. Czy to ma storytelling w założeniach i rzuty pomocniczo czy tylko i wyłącznie rzuty?
2. Jak zapatrujesz się na różnorodność ras (jakieś ograniczenia co do liczby np. elfów)?
3. A stosunek między np. krasnoludami i elfami? Wrogi? Neutralny? (raczej nie przyjazny) ;p
4. Czy istnieje coś takiego jak możliwość niepowodzenia czaru? Dla maga w zbroi?
5.
Cytat:
Magiczne przedmioty są na tyle rzadkie, iż wątpię by mogły dostać się w normalnych warunkach (nie podczas sesji) w ręce postaci. Ale jak ktoś się uprze i będzie potrafił to uargumentować - to, czemu nie
Czy to znaczy, że jest szansa na jakieś magiczne przedmioty podczas misji? Bo u mnie z myśleniem ciężko i nie wiem czy dobrze rozumiem...



Szczególnie chodzi mi o pierwsze pytanie, bo rzuty to nie to co tygrysy lubią najbardziej... Po tym co Loona robiła ze mną w sesji za pomocą kostek odrzuca mnie od nich. Ale jeśli to mają być tylko rzuty to nie znaczy, że musisz mnie skreślić na swojej liście! ;p;p

Możesz uznać tego posta jako wstępne zgłoszenie do sesji. I podoba mi się ta cała ścieżka, choć trochę to skomplikowane na początku...
 
__________________
uwaga na potwora latające spaghetti xD
shadowdancer jest offline  
Stary 29-02-2008, 08:12   #7
 
Nimsarn's Avatar
 
Reputacja: 19 Nimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znany
To może najpierw odpowiem na pytania

Ad 1. W założeniach wygląda to tak, że ja rzucam, gracze kości nie dostają. Tak, więc storytelling to nie jest. Ale z rzutami nie będę przesadzał, gdyż kości to pomoc głównie dla mnie - omnibusem nie jestem Słowem rzadko a dobrze.

Ad 2. Różnorodność dodaje kolorytu - niema ograniczeń, ale trzeba pamiętać, że ludzie skłonni są ufać głownie ludziom. Co do elfów też nie widzę przeciwwskazań, ale trzeba pamiętać, iż ze względów na ich długowieczność istnieje spora szansa, iż wszystkie elfy w drużynie będą ze sobą spokrewnione.

Ad 3. Z krasnoludami i elfami jest tak, iż obie rasy są sobie obce kulturowo, ale w niektórych miejscach ze sobą sąsiadują, a z sąsiadami bywa różnie. Czyli niema jakiś przyrodzonych antypatii, choć uprzedzenia mogą się znaleźć.

Ad 4. Zasadniczo w Ścieżce zbroja nie wpływa na powodzenie czarów, gdyż magia funkcjonuje tutaj jako działanie istot z poza świata. Mag tak naprawdę tylko zaprasza/prosi owe istoty o ich działanie, a one działają przez niego.
Odnośnie niepowodzeń czaru, to się zdarza - obcowanie z istotami z poza rzeczywistości może doprowadzić do pewnych zaburzeń psychicznych, a im istota potężniejsza tym ryzyko większe.

Ad 5. Nie, nie uchylę rąbka tajemnicy (Ha! Chciałeś mnie podejść)
Magiczne przedmioty istnieją jako wyraz woli duchów opiekuńczych, albo jako wynik działania magii. Tak czy siak bardzo rzadko.

To może teraz coś o tych duchach opiekuńczych.
Dla nikogo w świecie Ścieżki nie jest tajemnicą, iż z chwilą stworzenia go na jego powierzchnię zostało zesłanych dziewięć duchów opiekuńczych (czworo mężczyzn i pięcioro kobiet). Te kapryśne i kochliwe istoty nie są przedmiotem kultu, mimo iż w imieniu stwórcy doglądają jego dzieło. Nienawidzą magii gdyż zrządzeniem losu są jej podległe. Ich kaprysy i miłostki częściej są powodem utrapienia mieszkańców świata niż powodem do miłości. Ale ich historie, a raczej dzieje ich kontaktów ze śmiertelnymi są niekończącą się pożywką dla wszelkiej maści artystów.
A istnieje możliwość zagrania ich dziećmi.

Zgłoszenie przyjęte - dzięki za dobre słowo.
 
Nimsarn jest offline  
Stary 29-02-2008, 08:26   #8
 
Szabel's Avatar
 
Reputacja: 0 Szabel nie jest za bardzo znany
Nim, może byś im zlinkował podręcznik w wersji 1.4.3? Nawet jeśli są pewne różnice od 1.4.8, to to jednak solidna podstawa jest.
 
Szabel jest offline  
Stary 29-02-2008, 08:41   #9
 
Nimsarn's Avatar
 
Reputacja: 19 Nimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znany
No tak należało mi się 8)
Oto link do starej, zdezaktualizowanej wersji http://www.konglomerat.yoyo.pl/e107_...ieka_1.4.3.pdf
Drzewiej system był już kiedyś dostępny w sieci, no ale świat się kręci
Mam nadzieję, że was to nie z-nie-chęci
 

Ostatnio edytowane przez Nimsarn : 29-02-2008 o 08:57.
Nimsarn jest offline  
Stary 29-02-2008, 21:48   #10
 
Qrowsky's Avatar
 
Reputacja: 0 Qrowsky nie jest za bardzo znanyQrowsky nie jest za bardzo znanyQrowsky nie jest za bardzo znanyQrowsky nie jest za bardzo znanyQrowsky nie jest za bardzo znanyQrowsky nie jest za bardzo znany
Już wysyłam KP

Mam nadzieję, że parę osób się zgłosi, ponieważ tak ja to będzie twoje pierwsze prowadzenie sesji przez forum, to będzie moja pierwsza gra przez forum.

P.S. Może byś jednak podał jak ma wyglądac mw. KP tutaj w topicu? Bo z tego co widze, nie przypomina ona innych systemów

P.S.2 Również możesz to uznać jako zgłoszenie

EDIT:
KP wysłane
 

Ostatnio edytowane przez Qrowsky : 01-03-2008 o 10:49.
Qrowsky jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:00.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166