lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Neuroshima] Alcatraz (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/5165-neuroshima-alcatraz.html)

Lio 01-03-2008 22:11

[Neuroshima] Alcatraz
 
- Myśleliście, że skoro Moloch cały czas kopie nasze dupska, każdy może chwycić za broń i zabić kogo mu się podoba? - Gumowa pałka ze świstem przecięła powietrze, zatrzymując się dopiero na prawym barku jednego z wiezionych ciężarówką więźniów. - Byliście w błędzie, a jeśli nadal jesteście, szybko powybijam wam to z waszych pustych łbów. - Niewysoki, postawny mężczyzna rozejrzał się po twarzach dwunastu skazańców, dzielących razem z nim tył ciężarówki. Zarówno ręce jak i nogi były unieruchomione, więc choć pragnienie by skopać tego klawisza było ogromne, nadal pozostawało poza zasięgiem.
- Nowy York nie podda się zbrodni, która burzy porządek tworzony w pocie czoła przez wszystkich obywateli. Zostaliście skazani na podstawie naszego prawa i przyszedł czas by odpłacić społeczeństwu za błędy. Zostaniecie osadzeni w Alcatraz, więzieniu, które tacy jak ja budowali z czystą przyjemnością myśląc o ścierwie waszego pokroju.
Ciężarówka zatrzymała się i do uszu pasażerów doszedł dźwięk pracy jakiegoś mechanizmu. Moment później pojazd znowu ruszył by kilka metrów dalej ostatecznie się zatrzymać.
- Łajzy, wysiadać! - Wrzasnął klawisz, dosłownie wyrzucając jednego po drugim. Kiedy wykonał swe zadanie odjechał na pace samochodu.
Więźniowie oślepieni słońcem dopiero po chwili byli w stanie dojrzeć jakiekolwiek szczegóły. Wysokie, masywne mury otaczały ich ze wszystkich stron, do tego cztery wieże, z których spoglądali na nich uzbrojeni mężczyźni w jednolitych mundurach. Chwilę później do grupy podszedł mężczyzna. Po jego mundurze, można było wnioskować, że nie jest byle kim.
- Witamy w Alcatraz. - Po tych słowach, odwrócił się i odszedł.

------------------------------------

Nie będąc w stanie znaleźć odpowiedniej przygody, postanowiłem rozpocząć własną. Do rzeczy.
Akcja toczy się w postapokaliptycznym świecie znanym z kart podręcznika do Neuroshimy. Znajomość mechaniki nie będzie jednak w żaden sposób potrzebna. Nie cyfry czy rzuty będą tu decydowały o sukcesie bądź porażce, ale inteligencja i zdolność odnalezienia się w sytuacji.

Odnośnie samej rozgrywki. Zostajecie osadzeni w więzieniu, za zbrodnie, które sami będziecie mogli sobie wymyślić i będziecie musieli sobie w nim radzić. Sposobów jest milion i jeszcze więcej, wszystko ogranicza wasza wyobraźnia. Możecie zabijać, starać się przetrwać pozostając w cieniu, próbować uciec, założyć gang, wchodzić w układy z klawiszami.
Nie będzie to przy tym sesja łatwa dla graczy. Nie liczcie na sytuacje, w których z powodu braku aktywności przenoszę przygodę do przodu, by popchnąć rozgrywkę. Tutaj to w większości przypadków, ja reaguje na to co wy robicie, odwrotnych sytuacji będzie raczej niewiele, zwłaszcza w późniejszych etapach rozgrywki. Dlatego jeśli macie zamiar tylko pisać posty, zamknijcie ten temat, tu chcę widzieć tylko prawdziwych graczy. Zabijanie nieuważnych postaci, to dla mnie żaden problem, dobrze żebyście mieli to na uwadze.

Jak już więc wiecie, system to Neuroshima. Liczbę graczy ograniczę na razie do 4 osób, które stworzą karty, które według mnie najlepiej trafią w realia, a co za tym idzie, najlepiej odnajdą się w sytuacji.
Co zaś się tyczy owych kart. Dobrze gdyby miały następujący wzór:

Imię i Nazwisko [+ewentualny pseudonim]
Profesja
Wygląd
Osobowość
Historia


W tym miejscu przyda się niewielkie wyjaśnienie. W historii ważne będą takie rzeczy jak pochodzenie, umiejętności i przestępstwo. Od razu zaznaczam, że dla mnie umiejętności to nie są tylko literki na karcie postaci. Jeśli chcecie nauczyć się obsługiwać broń, to nie piszcie mi, że to umiecie, chcę to zobaczyć w waszej historii. Tylko, żeby nie było sytuacji, w których ktoś się będzie upierał, że zna się na broni, bo w historii jest informacja o dwóch godzinach spędzonych na strzelaniu do butelek. Nie musicie być jednak znowu aż tak dokładni, zresztą każdy rozgarnięty kandydat powinien sobie z tym poradzić. Pochodzenie, bo jak każdy wie, samo z siebie narzuca pewne cechy i umiejętności, co również da mi do myślenia. Ostatnia sprawa to oczywiście wasz powód trafienia do więzienia, czyli przestępstwo. To pozostawiam już wam, Strażnicy oraz organ prawa nie działają jeszcze najlepiej, więc nie ma podziału na więzienia z różnym poziomem rygoru. Traficie do Alcatraz tak za zabójstwo jak i zwykłą kradzież, ale to tak sztandarowe przykłady, że chyba spróbujecie mnie zaskoczyć czymś ciekawszym? Choć oczywiście, nawet takie zbrodnie przy odpowiedniej oprawie, zyskują ciekawą formę i mogą zostać zaakceptowane.
Profesja jest absolutnie dowolna. Jeśli jednak chcecie wybrać coś czego nie można znaleźć w podstawowym podręczniku, musicie wcześniej się do mnie zgłosić i o tym poinformować. Wtedy będę decydował czy postać zostanie przyjęta.

Kończę tego przydługiego posta i czekam na wasz ruch.

Verax 01-03-2008 22:49

Witam!
Ciekawy projekt i nie powiem, chętnie spróbuję swoich sił. Do kiedy masz zamiar prowadzić rekrutację? Sztuczki, uwzględniasz je, jeśli tak ile możemy sobie wybrać, czy po prostu, jeśli nabyliśmy, którąś z nich to uwzględniamy to w KP?

Lio 01-03-2008 23:40

Wiele sztuczek ma to do siebie, że można je podciągnąć pod umiejętności, tylko że bardziej konkretne. Dlatego jeśli ujmiesz to w historii nie ma problemu.

Na tej sesji nie ma różnicy czy jesteś najemnikiem, który zabił w swoim życiu tysiące ludzi, czy złodziejem, który beknął za kradzież butelki czystej wody. Twórzcie takie postacie jakie będzie wam się dobrze odgrywało, bo właśnie odgrywanie jest na tej sesji najważniejsze.
Jak silną zrobicie postać nie ma znaczenia, bo nawet taka może paść w więzieniu, napadnięta przez bandę dziesięciu złodziei z prowizorycznymi nożami.

Jak już mówiłem, mechanika jest w tym wypadku nieistotna. Dobra historia (a innej nie przyjmę), jest taką, która da mi odpowiedź na pytanie z czego jesteście w stanie wyjść cało, a przynajmniej jeśli chodzi o momenty kiedy w ruch idą pięści.

Co do terminu. Będę szczery, wymagania, które postawiłem, są dla wielu nie do przeskoczenia (mówię przy tym ogółem, z którym się spotkałem, nie wiem jaka jest sytuacja na tym forum, a nie chcę nikogo obrażać). Nie jestem osobą, która zadowala się tym co jest, dlatego nie wyznaczam terminu. Mam zamiar czekać na cztery osoby, które naprawdę spełnią moje oczekiwania. Dopóki takich nie znajdę, nie widzę sensu w ruszaniu z tą przygodą.

Hertion 02-03-2008 09:56

Świetny pomysł, już od dawna nie było rekrutki z neuroshimy! Już się biorę do roboty!

buek 02-03-2008 11:49

KP w temacie czy na PW?

@Kerm
dzięki za info :)

Kerm 02-03-2008 12:52

Na tym forum nie umieszcza się KP w rekrutacji ;)
Chyba, że MG sobie tego wyraźnie zażyczy :)

Empress 02-03-2008 14:18

Hmm, hmm...jestem nieco nowa w tym wszystkim, jednak chciałabym spróbować zagrać, o ile MG nie miałby nic przeciwko...
I jeszcze pytanie natury czysto egzystencjalnej. Czy więźniowie są segregowani choć pod względem płci? Strach się bać jeśli nie...

Lio 02-03-2008 18:57

A co miałbym mieć przeciwko?
Co do płci. Mężczyźni i kobiety śpią w różnych celach, ale oprócz tego, wspólnie robią wszystko to co mogą nadzorować strażnicy, czyli spacerniak, stołówka itd.

Blady 02-03-2008 20:23

O ja jestem chętny. Już długo na to czekałem. Do wtorku powinienem przesłać kartę.

Maciass0 02-03-2008 21:41

Lio, tak jak wysłałem ci PW, zrobię postać i ci wyślę, ale to może nastąpić gdzieś w tygodniu, bądź nawet w następny weekend. Mam nadzieję że poczekasz z zamknięciem rekrutacji.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:29.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172