lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Starcraft] Ku chwale Aiur (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/5337-starcraft-ku-chwale-aiur.html)

Hertion 29-03-2008 21:47

[Starcraft] Ku chwale Aiur
 
I Aiur znikało z waszych oczu. Lecieliście daleko od domu. Do Shakuras, na planetę daleko od rodzinnego Aiur. Wiedzieliście kto odebrał wam dom. To ten cholerny Overmind kazał swym sługom zaatakować wasz dom. Jednak wyszkoleni w sztuce wojennej przyrzekliście sobie wierność Aiur, nawet jeżeli już nie istnieje dalej jej chwała pozostanie w waszych sercach. Honor, walka i zemsta. Chcieliście zabić jak najwięcej Zergów, a najlepiej samego Overminda. Gotowaliście się chęcią zemsty i rzezi na tych prymitywnych stworach. Opuściliście oczy i zagłębiliście się w swoich myślach.

***

Dotarliście na Shakuras - plantetę templariuszy. Jako obrońcy swej rasy - potężnych i przedwiecznych Protossów mieliście prawo napawać się chęcią zemsty. Tu, w enklawie templariuszy macie się doszkolić i wyruszyć na misję. Misja ta będzie się dziać na nieznanej wam dotąd planecie, a wybrani do niej zostaną tylko najwięksi. To będą tylko ci, którzy mają w sercu moc, honor, wiarę i Khala. To wy macie być w legendach pokoleń i mitach potomków. Wy macie stać się bohaterami, którzy w zwycięskiej chwale odnajdą i odzyskają Aiur.


Witam, witam. Wiem że jest to niezbyt długi wstęp, jednak wszyscy lubiący Protossów wiedzą wszystko o klęsce Aiur i losie wojowników z tej planety. Jeśli ktoś nie wie nic o Aiur to tutaj jest podaję link do wydarzeń związanych z Char (planeta Zergów) i Aiur (planeta Protossów): StarCraft 2 - :: STARCRAFT2.NET.pl :: - strona o grze StarCraft 2

Potrzebuję 5 - 6 graczy. Mam nadzieję że nie będę musiał nikogo wyrzucać z sesji.

Karta Postaci:
Imię: (proszę o jakieś klimatyczne imię związane z Protossami)
Rasa: (oczywiście Protoss)
Klasa: (Zealot; Archon; Hight Templar; Dark Templar [tu pisać na PW]; pilot: Phoenix'a; Warp Ray'a)
Wygląd zewnętrzny: (opis wyglądu zewnętrznego bohatera)
Moc psioniczna: (określcie moc psioniczną swojego bohatera: słaba, powszechna, mocna. Proszę o dostosowanie tego czynnika do klasy i historii bohatera)
Umiejętności: (tutaj dawajcie co wasza postać potrafi, proszę o umiar)
Historia: (muszę tłumaczyć?)

KPki proszę wysyłać na PW. Pamiętajcie że mi się nie śpieszy, mam czas. Więc KP będą wybierane najbardziej przyzwoite (nie na maxa dobre we wszystkim lub słabe chucherka).

Pozdrawiam i czekam na graczy Hertion

Gettor 29-03-2008 22:49

Nie jestem pewien czy dobrze pamiętam, ale sądzę że w grze jednostka Observer (Observator?) była małym bezzałogowym stateczkiem szpiegowskim. Nie ma więc sensu by ktoś był pilotem ów statku.

Edit:
Raczej nie wezmę udziału, lecz nie ze względu na fabułę a ze względu na świat. Galaktyczne podróże i jakaś taka przyszłość mnie po prostu nie kręcą.

Hertion 29-03-2008 23:48

Kurde... ale wtopa. Już zmieniam. Dzięki Gettor. Ale mam nadzieję że będziesz chciał wziąć udział. Przygoda jest bardzo ciekawa.

Jendker 30-03-2008 02:44

Skuszę się. My life for the Aiur.

Ragnaak 30-03-2008 16:46

Jeśli chodzi o odpowiedzi to mam czas tak co 3 dni, ale jeśli chodzi o postać (historię) to ile jest czasu? Bo na napisanie historii potrzebuję trochę czasu, a to już problem bo za wiele czasu nie mam. (na odpisanie posta wystarczy 30 min a na historię dużo więcej).

W Starcrafta grywałem swego czasu sporo. Szkoliłem się jako wierny Aiur (moja ulubiona rasa). Teraz jeśli mam czas to grywam w Dawn of Wara, ale czekam z niecierpliwością na Starcraft 2.

Co do mocy? Mam sobie wymyślić, np. ze strzelam psychokinetycznym pociskiem? O coś takiego chodzi?

Chcę się dowiedzieć jak najwięcej, aby postać była bardzo zbliżona do twojego wizerunku (bo każdy ma odmienną wizję wspaniałych Protossów).

Pozdrawiam.

Hertion 30-03-2008 18:00

Jeśli chodzi o historię. To pisz, pisz i jeszcze raz pisz. Mówię ci jednak że o przyjęciu do sesji świadczy jakość kart, więc trudno mi określić ile trwa rekrutacja.

Również Protossi są moimi ulubieńcami, a w Dawn of War gram. Aktualnie w dodatek Dark Crusade (ulubieńcami Nekrusi i Chaos).

Co do mocy... wiecie pewnie że Protossi mają moce psioniczne. Moce psioniczne są u nich bardzo aktywne i silne. Zealoci formują swoją energię w ostrza, jednak jeśli jesteś zealotem to możesz je uformować jako pociski. Bardzo dozwolone. Archoni to stworzenia połączone z dusz dwóch Wysokich Templarów. Jest to istota o najbardziej pojemnych "zbiornikach" mocy psionicznej. Jest cały stworzony z tej tajemniczej energii. Może ją formować we wszelki sposób. Może stworzyć promień lub wiązkę energii przecinającej najtwardsze stopy metali, lub utworzyć wielkie ostrze o mocy i ostrości jak żadna inna broń. Możliwości jest wiele. Piloci formują je w dwójnasób: do sterowania swych maszyn lub telekomunikacji dalekosiężnej. To że świecą im się oczy potwierdza aktywność psioniczną. Zaś Dark Templary nie mają mocy psionicznej. Zostały pozbawionej jej przez Khala. Potrafią oni czerpać energię z tzw. Pustki, czyli świata pomiędzy wymiarami. Ta energia jest nieznana reszcie rasy Protossów. To potrafią tylko wygnańcy Khala. Ich moce są niewyobrażalne. Proszę jednak o nie robienia z siebie boga. Karty o zbyt wielkich zdolnościach NIE PRZYJMĘ!!!.

Wiem że każdy chce mieć swojego mega-Protossa, Jednak nim staniecie się po skończeniu przygody.
Pozdrawiam Hertion

Sierak 30-03-2008 18:05

Adun forever!
Zgłaszam się też.
Zaraz piszę do Ciebie PW i zaczynam truć Ci z postacią ;p.

EDIT: Hertion, Zealoci owszem mają moce psioniczne, jednak są one mocno ograniczone na rzecz treningu bitewnego, a ostrza na ich przedramionach są wynikiem umieszczenia na nich kryształów pomagających skupiać im energię, bez tego nie mogli by tworzyć ostrzy ;p.

Jendker 30-03-2008 19:05

Hym. A co powiesz na taki układ.

[ciach!]

Jendker:
Usunąłem ten kawałek na prośbę Hertiona.

Ragnaak 30-03-2008 22:32

Też się piszę na sesje i mam nadzieję, że zdążę z postacią.

Ale takie małe pytanko. Jest wybór np Zealota lub Archona. Skoro Zealot jest ograniczony mocą psoniczną na rzecz walki to i tak nie ma szans z Archonem. Więć osoba wybierająca Zealota już na starcie jest przegrana z Archonem.

Wiem, wiem, że chodzi o zabawę i dobrą grę, ale jednak jakieś równe prawa muszą być :). Nie lepiej jak każdy by zaczynał jako "jednostka podstawowa". Zealot lub pilot a z czasem awansował - tylko taka moja sugestia.

Pozdrawiam ...

Hertion 30-03-2008 22:41

Słuchaj, zealot jest jednostką podstawową i nie ma tak wysokorozwiniętych mocy psionicznych jak archon, to prawda. Jednak zealot nadrabia to swoją pasją w mordzie i wojnie. Również jego patriotyzm wzmaga jego siłę woli. Archony to Hight Templary, które połączyły się tworząc mocne ciało energetyczne władające jak nikt "magią" psioniczną. Jednak archony nie są z Aiur i nie mają zapału do walki. Jednak mądrość i władza nad potęgą pioniczną Vs. wściekły i wysoce wyszkolony Zealot... To jest dość trudne stwierdzić kto wygra. Zealot będzie z całych sił próbował zgładzić przeciwnika, jednak archon będzie miał pewne psychiczne opory by zabić, jednak jego moce przekraczają zdolności zealota więc może spokojnie unikać ciosów. Trudno jest wyprowadzić kontratak na zealota, który nie przestaje atakować, zadawać pchnięć i cięć. Nie jest powiedziane że archon zaraz ma wygrać z zealotem. Jesteś zadowolony moją odpowiedzią?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:02.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172