Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12-04-2008, 13:28   #1
 
Reputacja: 1 Sawassas nie jest za bardzo znany
[Autorski] Czarne godziny Tamriel

Jest rok 24 ery 4. Dynastia Septimów prawdopodobnie wygasła, tak więc panuje bezkrólewie. Tzw. prawdziwi dunmerowie wykorzystali to do przejęcia władzy nad Morrowind i zaciągnęli przedstawicieli innych ras do niewoli. W Cyrodill władcy miast walczą o tron. Zdaje się, że to koniec Tamriel. Lecz nie wszystko jeszcze stracone. Organizacja Ostrza próbuje pogodzić miasta i odnaleźć następcę tronu. Sądzą, że znalezienie takiego usunie powody do wojny. Nie znają jednak żadnego co by się nadawał. Ocato, który dotychczas był głową cesarstwa został zamordowany przez Mroczne Bractwo, ale nikt nie ma na to czasu, wszyscy są zajęci wojną pomiędzy miastami. Czempion Cyrodill – dunmer Yornad Ussas gdzieś zaginął, co jeszcze bardziej pogorszyło sprawę. Każde miasto oskarża inne o jego uprowadzenie z obawy że dołączy do kogoś innego. Prawda jest jednak inna, lecz o niej dowiecie się później...
***

Witam wszystkich RPG-maniaków. Pewnie wiele z was słyszało o serii The Elder Scrolls, a szczególnie o Oblivionie. Właśnie o tym będzie ta sesja. Znajdujecie się w Cyrodill, w którym już nikt nikomu nie ufa. To będzie moja pierwsza rozgrywka, którą sam organizuję. Mam nadzieję, ze was nie rozczaruję. Przyjmę 3 osoby. Kto tu rządzi? Ja i kostunie . Jeśli macie coś przeciwko temu to się nie piszcie na to.

Rasy:
Cesarski – najbardziej podobni do realnych ludzi. Od dawna rządzą Tamriel. Są wyrobieni towarzysko, najczęściej są wojownikami. Początkowe atrybuty: siła 12, inteligencja 6, mądrość 7, zręczność 10, wytrzymałość 12, osobowość 10.
Argonianin – pół jaszczury. Są odporni na choroby i na trucizny. Mają ostre pazury, radzą sobie z wytrychami i mogą oddychać pod wodą. Początkowe atrybuty: siła 8, inteligencja 6, mądrość 6, zręczność 12, wytrzymałość 10, osobowość 7.
Breton – można ich nazwać pół elfami. Są uzdolnieni magicznie i odporni na nią. Początkowe atrybuty: siła 6, inteligencja 12, mądrość 10, zręczność 8wytrzymałość 7, osobowość 10.
Dunmer - mroczne elfy pochodzące z Morrowind. Są dobrzy we wszystkim i odporni na ogień. Początkowe atrybuty: siła 9, inteligencja 8, mądrość 8, zręczność 8, wytrzymałość 8, osobowość 7.
Altmer – elfy wysokiego rodu osadzeni na Summerset. Znają się na magii. Uważają się za najlepszą rasę na świecie. Początkowe atrybuty: siła 6, inteligencja 13, mądrość 9, zręczność 5 wytrzymałość 7, osobowość 10.
Khajiit – są to inteligentni i zwinni kotoludzie zamieszkujący Elsweyr. Są doskonałym kandydatem na złodzieja. Widzą w ciemnościach. Początkowe atrybuty: siła 6, inteligencja 10, mądrość 10, zręczność 12, wytrzymałość 7, osobowość, 7.
Bosmer – leśne elfy nadają się na złodziei. Są też najlepszymi łucznikami. Potrafią opanować małe stworzenia. Początkowe atrybuty: siłą 7, inteligencja 6, mądrość 10, zręczność 12, wytrzymałość 8 osobowość 7.
Nord – uodpornieni na zimno, silni ludzie. Nadają się na barbarzyńców. Początkowe atrybuty: siła 12, inteligencja 6, mądrość 7, zręczność 7, wytrzymałość 12, osobowość 8.
Ork – po klęsce jeden z elfickich dowódców, razem ze swoim ludem zmienił się w zielonoskórych, silnych, odpornych na magię orków. Gdy wpadną w szał bojowy są niepokonani. Orkowi płatnerze słyną ze swego kunsztu. Początkowe atrybuty: siła 14 inteligencja 6, mądrość 6, zręczność 7, wytrzymałość 13, osobowość 6.
Redgard – przypominają murzynów. Są bezlitośni, silni i odporni na trucizny. Początkowe atrybuty: siła 13, inteligencja 6, mądrość 7, zręczność 8, wytrzymałość 10, osobowość 7.

Klasy:
Klasę tworzymy sami. Najpierw wybieramy jak ma się nazywać. Potem wybieramy 4 dowolne umiejętności. Następnie opisujemy ją. I to tyle! Przykładowa klasa: Wojownik. Umiejętności: blokowanie, ciężki pancerz, ostrza, atletyka.

Umiejętności:
Blokowanie – pozwala blokować ciosy tarczą lub mieczem.
Płatnerstwo – pozwala samemu zrobić pancerz i oręż z różnych surowców.
Ciężki pancerz – pozwala nosić ciężkie zbroje. UWAGA: W ciężkich zbrojach nie można używać czarów.
Obuchy – maczugi, buławy, topory itp.
Ostrza – miecze, krótkie miecze itp.
Małe ostrza – noże, sztylety itp.
Atletyka – wyćwiczenie bohatera. Odpowiada za szybkość jego poruszania.
Walka wręcz – walka gołymi pięściami, lub pięściami z rękawicami lub szponami.
Zniszczenie – magia zniszczenia służy do niszczenia życia i innych rzeczy.
Przemiany – zaklęcia umożliwiające chodzenie po wodzie, oddychanie w niej, otwieranie zamków itp.
Iluzje – zaklęcia paraliżujące, zwiększające zaufanie do bohatera itp.
Przywołania – przywoływanie stworzeń z zaświatów oraz magicznych broni i pancerza.
Mistycyzm – zaklęcia odbierające moc, rozpraszające magię, przyciąganie przedmiotów itp.
Przywrócenie – zaklęcia leczące choroby, rany itp.
Alchemia – tworzenie mikstur z różnych składników.
Zabezpieczenia – otwieranie zamków, rozbrajanie pułapek itp.
Skradanie się – chyba nie trzeba tłumaczyć o co chodzi
Akrobatyka – określa jak wysoko możesz skoczyć. Pomaga także przy unikaniu ciosów.
Lekki pancerz – najczęściej używany przez klasy złodziejskie. Nie przeszkadza w rzucaniu czarów
Celność – możliwość używania łuków, kuszy, shurikenów itp
Handel – możliwość wyhandlowania lepszej ceny.
Retoryka – umiejętność przybliżania do siebie ludzi za pomocą łapówek, miłych słówek itp.

Aby się nauczyć umiejętności trzeba znaleźć ich nauczycieli.

Zdrowie i mana:
Zdrowie wychodzi z dodania wytrzymałości z siłą. Wyznacza ona ile jeszcze ci do śmierci dostało. Mana wychodzi z pomnożenia inteligencji x 3. Zużywasz ją na czary.

Początkowy ekwipunek:
Masz do wyboru: 100 septimów, długi żelazny miecz ( 1k8 ), zardzewiały sztylet (1k4 ), zardzewiała buława ( 1k8 ), żelazny kirys ( 1k8 ), czar Flara (6, mana 5 ), czar Lekkie Wyleczenie ( 8, mana 5 ), 5 wytrychów.

Karta Postaci:

IMIĘ:
NAZWISKO:
RASA:
KLASA:
OPIS KLASY:
UMIEJĘTNOŚCI:
ATRYBUTY:
EKWIPUNEK:
CZARY:
ZDROWIE:
MANA:
OPIS POSTACI:

Tak więc warunkiem przyjęcia jest wiedza o Tamriel (nie musi być zbyt wielka). Kraty Postaci do mnie na PW. Pytania także.

PS. To moja pierwsza wiadomość . Bądźcie więc wyrozumiali!
 
__________________
Fehu: Nie można "wiedzieć nic". Można " nie wiedzieć niczego", albo "nic nie wiedzieć" ;)
~~~~~~Sawassas, fantast pospolitus~~~~~~
Piję by padać, padam by wstać, wstaje by żyć, żyję by pić...

Ostatnio edytowane przez Sawassas : 12-04-2008 o 19:10.
Sawassas jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:12.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172