lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [warhammer 2] Wolność... (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/5519-warhammer-2-wolnosc.html)

zbik_zbik 30-04-2008 10:21

[warhammer 2] Wolność...
 
- Gdzie teraz pojedziemy? Co my teraz zrobimy!? Jak nas złapią to powieszą! - krzyczał panicznie mały Halfling.
- Nie martw się. - odrzekł spokojnym głosem wysoki Elf.
- Jak mam się nie martwić! nigdzie się nie ukryjemy! Elfy nas zabiją, ludzie powieszą a Hobbity wykopią za drzwi i doniosą komuś gdzie jesteśmy. Rozwiesili to wszędzie gdzie się dało! - krzyczał ciągle Niziołek wskazując na listy gończe z długą listą przestępstw.
- Jest miejsce gdzie nas nie będą szukać...
- Gdzie? - spytał po chwili ciszy maluch?
- Księstwa graniczne... tam uzyskamy wolność.



- Przepraszam, czy to miejsce wolne,

czy może zajęte?

To nic, jeżeli zająć sobie pozwolę?

(usiadł, czym prędzej)


Czy mógłbym wyciąć ten las?

Czy mógłbym ciebie zlać?

A mogę tu: naśmiecić?

Kilka zwierząt zamęczyć?

Usunąć wszystkich biednych

a zostawić tych ‘potrzebnych’?


Swoje państwo tu założę

Czy mi w tym pomożesz?


__________________________________________________ ________________________________________________

Dzień dobry.

Zapraszam do mojej rekrutacji.

Graczy chcę co najmniej 4, jeśli nie uzbieram tylu z odpowiednimi KP (jakie to są odpowiednie później), to albo przedłużę rekrutację albo zrezygnuję z pomysłu.

Rasy, profesje, ekwipunek... itp. Obojętne... Ważne jest dla mnie aby z historii wynikało dlaczego profesja jest taka a nie inna.

W sesji będą używane kości wirtualne (kostnica).

Teraz coś o postaciach:
Tworzycie postać która popełniła jakieś duże przestępstwo i musi uciekać, listy gończe za nią mają być porozwieszane po całym imperium a może też w państwach sąsiadujących. Postać ma uważać że jedynym sposobem na uzyskanie wolności jest udanie się do księstw granicznych.

Gra zacznie się od momentu ustalenia 'drogi ucieczki', na tym powinna się kończyć historia.

Szczegółowiej o KP:

1. Imię, Nazwisko, ksywa. Wiek.
2. Rasa.
3. Profesja (tu podstawowa i rozwinięcie), umiejętności/zdolności (wszystkie z wstępnej i trzy kolejnej).
4. Cechy (sami wylosujcie, jeśli uznam za mało prawdopodobne to pozmieniam:twisted: )
5. Historia.

Rekrutacja potrwa do 11 Maja.

Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć w tym temacie.

KP wysyłajcie na: zbik_zbik@o2.pl , wolałbym w 'wordzie':) i proszę pisać swój nick z forum w temacie i tytuł sesji.

Zapraszam do zgłaszania się i dziękuję za przeczytanie rekrutacji.

Pandemonicum 30-04-2008 17:17

Wstępnie się zgłaszam.

Czy korzystamy jedynie z podręcznika podstawowego czy też mogę wybrać profesję z dodatku?

Gdzie zaczynamy, albo czy jest jakieś wskazanie co miejsca pobytu postaci pod koniec historii?

zbik_zbik 30-04-2008 18:11

Profesje tylko z podręcznika podstawowego drugiej edycji WH. :)

Cytat:

Postać ma uważać że jedynym sposobem na uzyskanie wolności jest udanie się do księstw granicznych.

Gra zacznie się od momentu ustalenia 'drogi ucieczki', na tym powinna się kończyć historia.
Może to brzmi nie wyraźnie, więc historia kończyć się ma w dowolnym miejscu, w momencie gdy postać decyduje się na ucieczkę - podróż do księstw granicznych. Może to być w Kislevie, Bretoni jak i w samym Imperium.

Acha,to będzie dłuższa kampania.

Pandemonicum 30-04-2008 18:25

Cytat:

Napisał zbik_zbik (Post 140540)
Profesje tylko z podręcznika podstawowego drugiej edycji WH. :)

Zagrałbym sobie kimś z Księgi Spaczenia, a tu lipa.:(

No cóż, będę musiał coś innego wymyślić. Kartę wyślę do niedzieli.

Jeszcze jedno pytanko:
Który jest rok? Standartowy, czyli 2522? Bo to czy połowa Imperium leży w gruzach, a Archaon siedzi sobie w Górach Środkowych i liczy sługusów jest dość istotną informacją. ;)

zbik_zbik 30-04-2008 21:36

Zgodnie z założeniami podręcznika rok 2522 jest dobrym rokiem na rozpoczęcie wędrówki. ;)

A przy tworzeniu postaci proszę o odrobinę chociaż oryginalności. Gdy prowadziłem podobną sesję w realu wszyscy gracze stworzyli zwykłych notorycznych morderców różniących się niewieloma rzeczami. Pamiętajcie że na listy gończe można trafić równie dobrze przez dziwne zbiegi okoliczności, wrobienie, czy nawet wielkiego pecha.
Postacie oryginalne mają większą szansę na przyjęcie, choć tak naprawdę ta przygoda jest dla naprawdę wielu osób.

A jak dwie osoby chcą aby ich postacie się znały i podróżowały razem to też nie mam nic przeciwko.

Terrapodian 01-05-2008 19:55

Chyba się zgłoszę. Kartę postaci wyślę w czasie dłuższego weekendu. Zarys historii już obmyśliłem. Mam tylko drobne pytanie;
Cytat:

umiejętności i zdolności (wszystkie z wstępnej i trzy kolejnej).
Czyli mam wybrać trzy dodatkowe umiejętności z wybranego rozwinięcia profesji, bez ich "kupowania"?

Petros 02-05-2008 20:08

Ja wbijam z chęcią kartę nadeślę do niedzieli zapewne

zbik_zbik 02-05-2008 23:56

Cytat:

Napisał Terrapodian (Post 140753)
Czyli mam wybrać trzy dodatkowe umiejętności z wybranego rozwinięcia profesji, bez ich "kupowania"?

:) Możesz uznać że je "kupujesz"... po prostu chcę bardziej rozwinięte postacie. :mrgreen:

Petros 03-05-2008 12:49

"3. Profesja (tu podstawowa i rozwinięcie), umiejętności i zdolności (wszystkie z wstępnej i trzy kolejnej)."

Czyli 3 um. i 3 zd. czy tylko um.?

Maciekafc 03-05-2008 12:50

Pan żbik już wie, że przygotowuję postać.

Za materiały..bardzo dziękuję. Postaram się jak najszybciej.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:01.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172