Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 06-05-2008, 21:46   #1
 
Pandemonicum's Avatar
 
Reputacja: 1 Pandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłość
[Warhammer 2 ed.]Przepraszam, czy mógłby pan mi zejść z ogona?

Ruszaj się, dupo-ludku! – zapiszczał przenikliwie czarny skaven, dźgając nożem pokrwawionego człowieka, który teraz, po dwóch godzinach niewoli, zupełnie już przedstawiciela swojej rasy nie przypominał. Bez lewej ręki, posiniaczony, z wydrapanymi oczami i opuszczoną głową. To zostało z dumnego wojownika.
A za nim dumnie kroczył Krikkit, który to był najwspanialszym ze wszystkich szczurów w całym Pod-Imperium, on to doprowadził bowiem do zniewolenia tej żałosnej istoty ludzkiej. Za nim natomiast szło osiem innych, szarych szczuroludzi, które wprawdzie odrobinę Krikkitowi pomagały, ale były na tyle żałosne, że żadna chwała im nie przysługiwała.
Stać-stać! – zapiszczał Krikkit, kopiąc przy okazji w łydkę niewolnika.
*piiisk*
*piiisk*
Rząd ośmiu szczurów za nim zatrzymał się. Przywódca , zgodnie z dobrym obyczajem wysikał się, tam gdzie stał, a następnie orzekł:
-Co robisz, głupku-głupku? Masz iść-iść!
W takim doskonałym porządku oddział prowadzony przez najwspanialszego ze wspaniałych przechodził przez kolejne tunele.
* * *

-Konfiskuję! Moje-moje! – ryknął piskliwie biały, rogaty szczur.
-Tak-tak, o wielki, wspaniały, cudny, najlepszy, wielki-wielki Szary Proroku! – Krikkit był zły, zły, zły!
-Rogaty Szczur tak chce! Ten ludek-ludek od teraz jest mój. – orzekł wystrojony kapłan, po czym zdzielił parokrotnie laską swój nowy nabytek. Odwrócił się w stronę drogi prowadzącej do Wielkiego Pisku, by odejść z człowiekiem.
-Trepek-pupek… – Zapiszczał cichutko pod nosem Krikkit, który był wszak najwspanialszym ze szczurów, ale żeby zdobyć należne mu stanowisko niepodzielnego władcy Pod-Imperium, a potem całego świata, musiał tymczasowo spełniać rozkazy Szarych Proroków.
* * *

-Co za dupek-pupek! Ja, najwspanialszy ze szczurów, usiałem oddać ludka-ludka! To nie do pomyślenia! – piszczał Krikkit, okazjonalnie dając kopniaka podwładnym i wymachując łapkami – O, Rogaty Szczurze! Zjedz tego białasa na kolację, a mnie przynieś należne miejsce w tym świecie-świecie! Niech będę tłusty od mięcha, nich sto płodnych samic się przede mną pokłoni, o tak-tak!
Nagle sierść zjeżyła mu się.
*węch, węch, węch*
-Ludek?... – wypiszczał cicho.
*węch, węch, węęęęęęęch*
-Nieee… nie ludek. Krasnoludek. O tak! Krasnoludek. –Wyprostował się i stwierdził głosem nie znoszącym sprzeciwu: - Zabijemy krasnoludka–ludka, a ja go zjem.
Po chwili dotarli do miejsca, gdzie rzekomy krasnoludek był. A raczej byli, bo krasnoludów było trzech, uzbrojonych po zęby.
Krikkit zobaczywszy to skalkulował błyskawicznie swoje szanse. Oficerski umysł dzielnego czarnoszczura przeliczył wszystko: Ich jest trzech… nas jest dziewięciu… Mają przewagę liczebną!
Piżmo paniki rozniosło się po tunelu, gdy mózg pierwszego szarego szczura obryzgał resztę.
W tył! W tył! Krasnoludki-ludki! Szarak! *łup!* i nie ma szaraka! Tam, tam, tam… ściana! Nie tam! Po trupku, po trupku! Tam, tam, tam… tunel! Tak! Tam, tam, tam! Życie! Ratunek! Tak!
*łup!*
Ból! Topór w czaszce!
Ból!
Śmierć!
* * *

Tak oto skończył żywot najwspanialszy z najwspanialszych skavenów, niedoszły władca świata, czarnoszczur Krikkit.



Witam wszystkich!
Ta rekrutacja dotyczy, jak widnieje w tytule, drugiej edycji Warhammera. Sesja będzie jednak różnić się od innych umieszczonych w tym uniwersum dość drastycznie, Wy, drodzy gracze, wcielicie się w postaci małych, śmierdzących, egoistycznych szczuroludzi – skavenów. Moja wiedza o skavenach bierze się z podręcznika dodatkowego „Dzieci Rogatego Szczura”. Oczywiście posiadanie tego podręcznika nie jest wymagane. Graczowi wystarczy podstawowa wiedza o świecie i mechanice Warmłotka, która zawarta jest w podręczniku podstawowym. Skrótowe informacje o skavenach podam tutaj.


Świat skavenów:

Pod-Imperium
Sieć miast i osad skavenów. Nie znajduje się tylko pod Imperium, nawet nie tylko pod całym Starym Światem, ale praktycznie pod całym światem! Tysiące tuneli, które łączą obszary z prowizorycznymi, nietrwałymi budynkami zbudowanymi z wszystkiego, co było pod ręką. Największe skaveńskie miasta to Czarna Rozpadlina (pod środkową Bretonią), Miasto Słupów (ruiny krasnoludzkiej twierdzy Karak Osiem Szczytów), Mousillon (Bretonia), Piekielna Otchłań (na północ od Praag), Pod-Altdorf (chyba nie trzeba tłumaczyć?), Skavenblight (Duszne Bagna), Szczurza Studnia (wschód od tileańskiego miasta Palona, pod Górami Puccini).

Religia
Jedynym i niepodważalnym bogiem skavenów jest Rogaty Szczur. Szczuroludzie są bardzo bogobojni, modlą się do boga parę razy w ciągu dnia, zawsze prosząc go o korzyści dla siebie. Jego kapłani to Szarzy Prorocy (o nich później).

Rządy
Całym Pod-Imperium rządzi Rada Trzynastu, czyli trzynaście najpotężniejszych skavenów. W jej skład wchodzą przywódcy Czterech Wielkich Klanów, siedmiu pomniejszych wodzów, Nadprorok i Rogaty Szczur (oczywiście tylko symbolicznie, bo to przecież bóg). Poza tym hierarchia jest bardzo rozbudowana, a chęć awansu jest jedną z podstawowych motywacji skavenów.

Klany
Każdy skaven należy do jakiegoś klanu, chyba że jest niewolnikiem. Klanów jest tysiące.

Cztery Wielkie Klany:

Eshin
W odległych czasach grupa szczurów wyruszyła na wschód. Wrócili po kilkuset latach jako klan Eshin. W odległym Kataju nauczyli się sztuki skrytobójstwa i magii cienia. Teraz są najlepszymi cichymi zabójcami wśród szczurów. Nie ma żywego szczura, który publicznie źle wypowiadałby się o tym klanie. Martwych jest wielu.

Skryre
Najpotężniejszy ze wszystkich klanów. Skryre to doskonali inżynierowie, którzy dzięki mocy spaczenia tworzą mordercze narzędzia zagłady, jak miotacze spaczenia, a także produktu, można powiedziać, codziennego użytku p. podziemną kolej. Ich wynalazki zaopatrują całe Pod-Imperium, dlatego cała rasa szczurza jest od nich uzależniona.

Moulder
Moulder jest klanem, który dzięki energii spaczenia przeprowadza eksperymenty na żywych stworzeniach, produkując potężne bestie, całkowicie posłuszne stwórcom, np. szczuroogry czy szczurowilki.

Pestilens
Wiele szczurów dawno temu wyruszyła na podróż za ocean. Dotarli oni do Lutrii. Ci, którzy to przeżyli stworzyli klan Pestilens. Są oni czcicielami Rogatego Szczura, skupiają się jednak na jednym jego aspekcie – zepsucie. To fanatyczni wyznawcy, nosiciele zarazy i chorób.

Inne ogromne klany to Mors, Flem, Skaar, Skab, Skaul, Sleekit i Verms.

Tok myślenia
Skaveny są egoistyczne, samolubne i chytre. Pragną zapanować nad światem, a każdy z nich uważa, że to on powinien rządzić. Walczą więc nie tylko z innymi rasami, ale głównie pomiędzy sobą. Chęć awansu jest wielka, daje to możliwość do znęcania się nad większą ilością podwładnych. Żyją w ciągłym strachu. W ogóle są też bardzo tchórzliwe, rzadko kiedy atakują, jeśli nie mają przewagi co najmniej czterech na jednego. I nienawidzą wszystkich wokoło.

Zachowanie
Piszcz, łącz i powtarzaj wyrazy, węsz, czuwaj (w końcu żyjesz w ciągym strachu), parskaj, narzekaj, okazuj uniżenie przełożonym, przechwalaj się, zakuj (czyli sikaj okazyjnie), pożeraj (Skaveny są istotami wiecznie głodnymi, żarłocznymi) itp…

Spaczeń
Czysta, zmaterializowana esencja Chaosu, magii. Rasa skavenów jest od niego uzależniona. Na energii spaczenia opierają się wynalazki Skryre, czary Szarych Proroków i Spaczoinżynierów, mutacje Moulder. Waluta Pod-Imperium.

Samice
Są, ale jest ich bardzo mało. Są wielkie, spasłe i trzymane oddzielnie od reszty świata, służąc społeczeństu jedynie do rozmnażania. Odurzane są za pomocą spaczeniowych narkotyków, nieświadome czegokolwiek, co się dzieje.

Typy
Wiele w życiu skavena zależy od tego, jakim się urodzi. Skaveny białe lub szare, z małymi wypustkami na głowie to przyszli Szarzy Prorocy. Oddzielani są od reszty miotu dostają kapłańskie wychowanie, by w przyszłości rządzić innymi szczurami. Czarnoszczury mają zapewnioną przyszłość wojowników, są bowiem najsilniejsze za wszystkich. Szczury zwykłe, czyli szare lub brązowe to cała reszta. Generalnie im ciemniejsze futro, tym silniejszy i lepiej zbudowany szczur.


Profesje

Podstawowe

Czarnoszczur
Czarnoszczury to kategoria, do której należą te Skaveny, które rodzą się cięższe, większe i znacznie silniejsze od zwykłych szczuroludzi. Mają ciemne, a czasem nawet całkowicie czarne futro i groźny wygląd. Niemal wszystkie czarnoszczury pragną dołączyć do szeregów sławnych szturmoszczurów. Zanim to nastąpi, strzegą uczniów Szarych Proroków, szponowładów i innych niezbyt ważnych osób.

Czciciel zarazy
Czciciele zarazy stanowią trzon armii klany Pestilens. Bez szemrania słuchają wynaturzonych nauk kapłanów zarazy. To brudne i chore istoty, często nękane pasożytami i zainfekowane jakąś paskudną, gnijącą zarazą. Większość czcicieli zarazy pada ofiarą swoich chorób jeszcze zanim zmierzą się z wrogiem w bitwie. Łatwo ich rozpoznać, ponieważ owijają się brudnymi bandażami i otaczają ich chmary much, które żerują na trędowatej skórze.

Harcownik
Nielicznym klanbraciom klanu Skryre powierza się tak ważny oręż, jak kule trującego wichru lub spaczeniowa broń palna. Uformowani w jednostkę, mogą okazać się decydującą i niszczycielską siłą na polu bitwy – zarówna dla siebie, jak i dla wrogów. Najlepsi poznają dalsze tajemnice inżynierów spaczenia, choć awanse są żadkie.

Klanbrat
Klanbracia to ciało, mięśnie i serce skaveńskiego społeczeństwa. Pracują w wielkich, smrodliwych fabrykach Pod-Imperium, walczą w pierwszych szeregach stad uderzeniowych i pełnią rozliczne inne funkcje: od niewolniczej pracy aż po szpiegowanie na rzecz Szarych Proroków lub chwalebną śmierć na polu bitwy, oczywiście ku większej chwale klanu.
Życie klanbrata jest krótkie i brutalne, pełne pragnień i żądz, głodu, bólu i strachu. Niewielu z nich przeżywa dłużej, ale wtedy mogą uzyskać awans na odpowiedzialne pozycje stając się szponowładami lub znaczniejszymi członkami klanu. Słabsi wysyłani są do klanu Moulder, gdzie stają się obiektami eksperymentów i mutacji, albo giną na rytualnych ołtarzach Szarych Proroków, jako część ofiary dla Rogatego Szczura.

Niewolnik
Bez niewolników społeczeństwo skavenów już dawno by upadło. Ci nieszczęśnicy są sprzedawani i kupowani za kawałki spaczenia na targach niewolników w większych skupiskach Pod-Imperium. W nowych jamach czeka ich bezustanny znój i ból. Drążenie nowych tuneli, karmienie szczuroogrów, służenie za pokarm dla swoich panów albo jako obiekty doświadczalne badań klanów Sryre lub Moulder – to tylko kilka z wielu możliwych losów, jakie mogą stać się udziałem skaveńskich niewolników.

Poganiacz
Poganiacze to skaveńscy nadzorcy odpowiedzialni za kontrolowanie i zaganianie potworów tworzonych przez mistrzów ciałokształtowania. Większość poganiaczy kontroluje roje szczurów, kierując je prosto na wroga. Innym zlecono prowadzenie przerażających szczuroogrów. W ostateczności niemal każdy poganiacz kończy jako posiłek własnych podopiecznych.

Posłaniec nocy
Większość wojowników Eshin to posłańcy nocy. W odróżnieniu od zwykłych klanbraci odbierają podstawowe wyszkolenie w sztukach walki poznanych przez klan w odległym Kataju. Są szybsi niż zwykliklanbracia i równie szybko zabijają, wciąż poszukując okazji, by wyeliminować następnego wroga. Posłańcu nocy, którzy dowiodą swojej wartości, czasami awansują na rynsztokowców.

Uczeń Szarego Poroka
Co pewien czas, bardzo rzadko, rodzi się szczuroczłek z małymi wypustkami na skroni, okryty białym lub szarym futrem. To kwilące okropieństwo zostaje oddzielone od reszty miotu i jego los jest już przypieczętowany. Czeka go życie wypełnione brutalnym szkoleniem, ale także obfitujące w zbytki i wygody. Te wyjątkowe Skaveny to żywe symbole łaski Rogatego Szczura, przejawiają bowiem umiejętności władania magią spaczenia. Uczniowie nie przynależą do żadnego konkretnego klanu, ale służą jako ich doradcy, a częściej jako faktyczni władcy pomniejszych przedstawicieli swojej rasy. Ich główną bronią jest strach. Tym, którzy myślą o zdradzie, dają nauczkę, niszcząc winnych (lub tylko podejrzanych) w nader bolesny sposób. Mimo wielkiej mocy uczniowie Szarych Proroków nie mają gwarancji przetrwania. Ich doświadczeni mentorzy wykorzystają każdy pretekst, by zniszczyć takich aspirantów, zabijając ich przy najmniejszej prowokacji. W rezultacie uczniowie Szarych Proroków zrywają ze swoimi mistrzami tak wcześnie, jak się da, samodzielnie ucząc się tego, co jeszcze jest im potrzebne do przetrwania, aż okażą się równie zdolni jak ich dawni nauczyciele.


Zaawansowane

Diakon zarazy
Chociaż Szarzy Prorocy uważani są za ostateczny autorytet w kwestii doktryn Rogatego Szczura, klan Pestilens czci skaveńskiego boga w jego aspekcie Pana Rozkładu. Badając wszystko, co wiąże się z powolnym zniszczeniem i gniciem, niektórzy zwracają się ku magii, którą zostal obdarowani przez swojego pana. Chociaż w teorii moc ta pochodzi od bóstw, faktem jest, że wykorzystuje to samo czarnoksięstwo, jakiego używają Szarzy Prorocy, aczkolwiek zwężone do zaklęć związanych z chorobami. Diakoni zarazy to adepci sztuki tajemnej, stawiający pierwsze kroki na drodze ku pełniejszemu zrozumieniu mrocznych sztuk Rogatego Szczura.

Herszt klanu
Herszt kontroluje fragment dużego klanu. Jeśli klan ma przedstawicielstwo w jednym z miast Pod-Imperium, herszt otrzymuje rozkazy od swojego wodza i pana. Chociaż nadal mu podlega, sprawuje całkowitą władzę nad własnymi poddanymi. Herszt klanu, który dowiedzi swojej wartości, pewnego dnia może stać się wodzem, zastępując (zwykle mordując) swojego pana. Chociaż każdy herszt uważa, że to jego prawo i przeznaczenie, niewielu przeżywa na tyle długo, by osiągnąć cel.

Inżynier spaczenia
Skaveny wymyśliły wiele potwornych rzeczy 0 choroby, zmutowane bestie, hordy szkodników – ale najbardziej słyną z bluźnierczego połączenia zwykłej inżynierii i spaczenia. Wielu żołnierzy straciło życie od kul snajperów używających muszkietów spaczeniowych; wiele wiosek zostało wymordowanych przez kłęby paskudnej, trującej mgły; wiele miast zostało zniszczonych przez działa spaczeniowy. W istocie ta właśnie broń daje skavenom jedną z największych przewag, a za powstanie tych narzędzi odpowiedzialni sąinżynierowie spaczenia – Skaveny obdarzone zmysłem technicznym, które trudzą się w warsztatach klanu Skryre, by wynajdować nowe i przerażające rodzaje broni, które mają zniszczyć słabe rasy na powierzchni i okrywać chwałą szczuroludzi

Kadzielnik
Jednym z największych zaszczytów, jaki może spotkać skavena z klanu Pestilens, jest prawo władani kadzielnicą zarazy. Ta paskudna broń to w rzeczywistości cep bojowy, ale zamiast bijaka ma zawieszoną na łańcuchu kadzielnicę. Kapłani zarazy napełniają ją spaczeniem i materiałami przenoszącymi zarazki. Kadzielnik ma zapala zawartość i rusza do bitwy, szaleńczo wymachując kadzielnicą, siejąc śmierć i cierpienie wśród wszystkich, których trafi. Jednakże zaszczyt władania tą bronią równa się wyrokowi śmierci, ponieważ kadzielnicy zawsze wystawieni są na silniejsze działanie oparów.

Kapłan zarazy
Wodzowie, Szarzy Prorocy, a nawet potężne szturmoszczury wzbudzają lęk i respekt wśród wrogów, ale żaden z nich nie wywołuje tak absolutnego przerażenia, jak kapłani zarazy. Ci groteskowi kapłani szerzą naukę o zepsuciu poprzez plugawe mikstury, które warzą, oraz za pomocą specjalnie hodowanych szczurów zarazy. Za każdym razem, gdy śmiertelnik pada ofiarą paskudnej śmierci z powodu jednego z ich wynalazków, kapłani wychwalają swego mistrza, czyli Pana Rozkładu. W nagrodę za ich nieustające poświęceni Rogaty Szczur obdarza ich ciała najgorszymi chorobami, jakie znane są na świecie.

Mistrz człekokształtowania
Istoty stworzone w laboratoriach klanu Moulder przerażają nawet Szarych Proroków. Dla mistrzów ciałokształtowania nie ma nic świętego, nawet prawa natury można, a nawet trzeba zmieniać. Łączą części ciał przeróżnych stworzeń, by wyhodować coś większego, lepszego, silniejszego – koszmar, który zabezpieczy miejsce klanu Moulder na szczycie hierarchii skavenów. Zaznajomieni z przekazywanymi z pokolenia na pokolenie technikami ciałokształtowania, są odpowiedzialni za powstanie wielu potworności.

Mistrz mutator
Mistrzowie mutatorzy dowodzą potwornymi legionami wypaczonych stworów. Te szalone Skaveny pilnie strzegą mrocznych sekretów swej sztuki, skąpo wydzielając informacje mistrzom ciałokształtowania i powierzając im tylko tyle wiedzy, ile trzeba, by chronić klan. Pozostałe tajemnice zachowują dla siebie, chcąc uchronić się przed utratą własnej pozycji. Nie wiadomo, jakie inne wynaturzenia zostały stworzone przez mistrzów muratorów, ale niektórzy wierzą, że nie wszystkie okropieństwa w Starym Świecie powstały z woli Pana Przemian.

Mistrz skrytobójca
Rynsztokowy, którzy osiągnęli mistrzostwo w swej sztuce, mogą mieć nadzieję na poznani największych sekretów katajskich sztuk walki. Chociaż nadal wykazują przywary typowe dla skavenów, mistrzowie skrytobójcy są bardziej cierpliwi i bezwzględni niż ich kamraci. Potrafią zabijać dotykiem, są mistrzami niezliczonych typów broni i potrafią niezauważeni zakradać się do najsilniej strzeżonych warowni.

Nadprorok
W Pod-Imperium najpotężniejszymi użytkownikami magii są Nadprorocy. Przetrwali rywalizację z innymi Szarymi Prorokami i ucieleśniają kapryśną wolę Rogatego Szczura, z wielkim znawstwem posługując się magią spaczenia. Większość Nadproroków doradza wodzom i hersztom, subtelnie kierując ich planami i działaniami, by jak najlepiej wypełniali wolę ich plugawego boga.

Rynsztokowiec
Posłańcy nocy, którym udało się przetrwać mają dwie drogi dalszej kariery, jeśli chcą rozwijać się w obrębie swojego klanu. Po pierwsze, mogą przyjąć odpowiedzialne stanowisko stając się mocarzami (patrz opis szponowłada) i prowadzić misje przeciwko wrogom klanu. Po drugie, mogą zostać wybrani do poznania tajemnic Sztuki Cichej Śmierci. Przechodzą wtedy intensywny trening bojowy, doskonaląc umiejętności podchodów i mordowania. Rynsztokowy operują poza zwykłymi grupami skavenów i często samotnie, jako najlepiej przystosowani do infiltracji obozowisk wroga i siania zamętu za jego liniami.

Skaveński zaklinacz
Sztuka Cichej Śmierci to nie jedyna tajemnica, jaką klan Eshin poznał w Kataju. Niewielka liczba skavenów zajęła sięmrocznymi sztukami magicznymi. Łącząc to, co już wiedziały o spaczeniu, z technikami katajskich czarodziejów, opracowały nowy typ magii, który służy zwiększaniu potęgi i mistycyzmu ich klanu. Zaklinacze Eshin są nieliczni, tajemniczy i trzymają się z daleka od innych. Są świadomi, że Szarzy Prorocy nie zniosą konkurencji w postaci innych skaveńskich czarowników.

Szary Prorok
Szarzy Prorocy zajmują szczególne miejsce w społeczności skavenów. Używając mocy danej im przez ich plugawego boga, oni i tylko oni mogą interpretować rozkazy i wolę Rogatego Szczura. Z tego powodu uważani są za jego proroków i pośredników. Doradzają Wojowniczym Klanom, subtelnie nimi kierując w celu realizacji uknutego przez siebie złowieszczego planu, niezależnie od tego, czy powstał z inspiracji Rogatego Szczura, czy z ich własnych wytworów wyobraźni. Szarzy Prorocy dysponują niezrównaną władzą, bowiem każdy, kto się im sprzeciwi, zostanie okrzyknięty heretykiem i zdrajcą, sprowadzając na siebie szybką i straszliwą śmierć. Wpływy i pozycja dają najsilniejszym z nich więcej swobody i bezpieczeństwa niż jakimkolwiek innym skavenom, ale zdrada jest w tej kulturze zakorzeniona głęboko. Wraz z władzą przychodzi zawiść, przez co wielu Szarych Proroków kończy z nożem w plecach.

Szponowład
Szponowłady osiągnęły odpowiedzialną pozycję dowódców oddziałów, zwykle poprzez awans lub mordując swojego poprzednika. Chociaż zachowują niekwestionowaną władzę nad podległymi klanbraćmi, w oczach wodzów i hersztów to tylko nieco ważniejsze sługi. W związku z tym szponowłady są równie dobre do poświęcania na polu bitwy, co inne skaveny.

Szturmoszczur
Czarnoszczury, które dowiodą swej sprawności bojowej i wierności swej rasy, dołączą do słynnych oddziałów szturmoszczurów. Uznawane za najbardziej niszczycielskich wojowników w społeczności skavenów, jednostki szturmoszczurów strzegą hersztów, szponowładów, a najlepsze służą jako gwardia przyboczna Szarych Proroków.

Brawo, jeśli ktoś przebrnął przez profesje i dotarł aż tutaj! (no chyba, że profesje się ominęło…)


Teraz trochę więcej na temat samej rozgrywki.
Będzie to sesja różnorodna, opierająca się na walkach, intrygach i przede wszystkim odgrywaniu postaci skavena, próbie odnalezienia się w ich brutalnym świecie. Będzie też nieco humoru i nieco horroru.

Mechanika
Celowo nie podawałem statystyk przy profesjach. Na razie mechanika i kostkowanie Was nie interesuje. Właściwe karty postaci tworzyć będą tylko te osoby, które się na sesję dostaną. Wybierać profesję należy tylko na podstawie opisów fabularnych, bo najważniejsze będzie odgrywanie.

Karta postaci
Ta systemowa, Warhammerowa będzie później, dla szczęśliwców, którzy się dostaną. Wysyłacie mi natomiast na PW karty fabularne, o takim schemacie:

Imię:
Profesja:
Charakter i tok myślenia:
Wygląd:
Historia:


O przyjęciu decyduje jakość KP. To nie wyścig, tylko raczej sprawdzian umiejętności pisarskich i kreatywności, należy się więc postarać.

Wybieracie oczywiście spośród profesji podstawowych.

Postać Szarego Proroka (a więc też jego ucznia i Nadprorok) jest dla graczy niedostępna.

Przyjmę tylko jedną postać czarnoszczura bądź harcownika, bo są to postaci elitarne. Ktoś, kto decyduje się na taką postać będzie miał więc utrudnione dostanie się na sesję (no chyba, że otrzymam tylko jedną taką postać ). Należy też pamiętać, że taki elitarny szczur jest bardziej narażony na knucie innych graczy. Tak, dobrze przeczytałeś/łaś, można spiskować przeciwko innym (przez PW albo ukryte posty), a nawet jest to wskazane, bo Skaveny spiskują zawsze.

Resztę profesji podstawowych można wybierać bez ograniczeń.

Przyjmę od trzech (wariant pesymistyczny) do ośmiu (wariant optymistyczny) graczy.

Rekrutacja zakończy się w terminie bliżej nieokreślonym, czyli gdy otrzymam wiele dobrych KP albo się zniecierpliwię.

Serdecznie zapraszam!

 
Pandemonicum jest offline  
Stary 06-05-2008, 22:20   #2
 
Empress's Avatar
 
Reputacja: 1 Empress jest godny podziwuEmpress jest godny podziwuEmpress jest godny podziwuEmpress jest godny podziwuEmpress jest godny podziwuEmpress jest godny podziwuEmpress jest godny podziwuEmpress jest godny podziwuEmpress jest godny podziwuEmpress jest godny podziwuEmpress jest godny podziwu
Hmmm. Niestety, nie jestem zbyt obeznana z tym aspektem Warhammer'a, więc pozwolę sobie zapytać, jak ma się sprawa płci w społeczeństwie Skaven'ów?
 
Empress jest offline  
Stary 06-05-2008, 22:25   #3
 
Pandemonicum's Avatar
 
Reputacja: 1 Pandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłość
"Samice
Są, ale jest ich bardzo mało. Są wielkie, spasłe i trzymane oddzielnie od reszty świata, służąc społeczeństu jedynie do rozmnażania. Odurzane są za pomocą spaczeniowych narkotyków, nieświadome czegokolwiek, co się dzieje."

Radzę najpierw przeczytać całego posta, a potem zadawać pytania.

Gra samicą jest niemożliwa, bo ograniczałaby się do siedzenie, przyjmowania pożywienia podawanego przez samców, narkotyzowania się i rodzenia. Nie za ciekawie, nie sądzisz?

Bez względu na płeć trzeba więc grać samcem.
 
Pandemonicum jest offline  
Stary 06-05-2008, 22:28   #4
 
Empress's Avatar
 
Reputacja: 1 Empress jest godny podziwuEmpress jest godny podziwuEmpress jest godny podziwuEmpress jest godny podziwuEmpress jest godny podziwuEmpress jest godny podziwuEmpress jest godny podziwuEmpress jest godny podziwuEmpress jest godny podziwuEmpress jest godny podziwuEmpress jest godny podziwu
Eh, faktycznie, nieco pośpiesznie się przebiłam przez post. Cóż, w istocie nie za ciekawa perspektywa . Namyślę się, ale raczej spróbuję. Oryginalna sesja.
 
Empress jest offline  
Stary 06-05-2008, 22:32   #5
Banned
 
Reputacja: 1 Arango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodze
A jak z postaciami epizodycznymi ? Przewidujesz miejsce na takowe ? Na sesję raczej sie nie pisze (czas, czas...), ale jakiś epizod ?
 
Arango jest offline  
Stary 06-05-2008, 22:39   #6
 
Pandemonicum's Avatar
 
Reputacja: 1 Pandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłość
Cytat:
Napisał Arango Zobacz post
A jak z postaciami epizodycznymi ? Przewidujesz miejsce na takowe ? Na sesję raczej sie nie pisze (czas, czas...), ale jakiś epizod ?
Oczywiście dla chętnych takie postaci się znajdą, o ile uznam umiejętności pisarskie tychże chętnych za wystarczające. Czyli Ty masz takową postać zapewnioną, gdybyś chciał.

Ale oczywiście zachęcam do próby wykrzesania trochę czasu i wzięcia udziału jako gracz.
 
Pandemonicum jest offline  
Stary 06-05-2008, 22:40   #7
 
Macharius's Avatar
 
Reputacja: 1 Macharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputację
Skaveński uczeń na Szarego Proroka Vomule pisze się na sesje-przygode!

Kartę prześle jeszcze dzisiaj.

I jedno pytanko, planujesz rozwój postaci w ciągu sesji?
 
Macharius jest offline  
Stary 06-05-2008, 22:46   #8
 
Pandemonicum's Avatar
 
Reputacja: 1 Pandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłośćPandemonicum ma wspaniałą przyszłość
Cytat:
Napisał Macharius Zobacz post
Skaveński uczeń na Szarego Proroka Vomule pisze się na sesje-przygode!

Kartę prześle jeszcze dzisiaj.

I jedno pytanko, planujesz rozwój postaci w ciągu sesji?

Fajnie, że się zgłaszasz, ale proszę Was, czytajcie wszystko!

"Postać Szarego Proroka (a więc też jego ucznia i Nadprorok) jest dla graczy niedostępna."

Jest to postać zbyt elitarna, bym na nią pozwolił. Przykro mi, ale musisz zmienić profesję.

Rozwój postaci będzie jak najbardziej, o ile przeżyjecie wystarczająco długo. :P
 
Pandemonicum jest offline  
Stary 06-05-2008, 22:55   #9
 
Terrapodian's Avatar
 
Reputacja: 1 Terrapodian ma wspaniałą przyszłośćTerrapodian ma wspaniałą przyszłośćTerrapodian ma wspaniałą przyszłośćTerrapodian ma wspaniałą przyszłośćTerrapodian ma wspaniałą przyszłośćTerrapodian ma wspaniałą przyszłośćTerrapodian ma wspaniałą przyszłośćTerrapodian ma wspaniałą przyszłośćTerrapodian ma wspaniałą przyszłośćTerrapodian ma wspaniałą przyszłośćTerrapodian ma wspaniałą przyszłość
To może być dobre! Wstępnie się zgłaszam jako Posłaniec nocy. Kartę wyślę w wolnej chwili.

I, tak, przeczytałem wszystko.
 
Terrapodian jest offline  
Stary 07-05-2008, 17:30   #10
 
Kivan's Avatar
 
Reputacja: 1 Kivan wkrótce będzie znanyKivan wkrótce będzie znanyKivan wkrótce będzie znanyKivan wkrótce będzie znanyKivan wkrótce będzie znanyKivan wkrótce będzie znanyKivan wkrótce będzie znanyKivan wkrótce będzie znanyKivan wkrótce będzie znanyKivan wkrótce będzie znanyKivan wkrótce będzie znany
Witam

Ja również się zgłaszam. Bardzo chętnie odegram jakiegoś pokręconego szczurka. Tylko najpierw mam pytanko: Do kiedy można przesyłać karty postaci oraz czy sesja będzie grana na zasadzie jednego posta dziennie, czy zbieramy się np. 18.00 i gramy przez dwie godziny? Bo u mnie właśnie są problemy z wygospodarowaniem czasu o tych godzinach, w których zazwyczaj innym pasuje.
 
Kivan jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:14.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172