Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14-05-2008, 23:04   #1
 
Alaron Elessedil's Avatar
 
Reputacja: 1 Alaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputację
(Inne) Ildatch

Mężczyzna w czarnych szatach przechadzał się w pobliżu Tęczowego Jeziora. Pod naciągniętym na głowę kapturem błyszczały czarne oczy, wpatrując się w rzekę, w której woda była lekko zabarwiona czernią.
Mężczyzna rozmyślał o przeszłości i przyszłości.
Wiele razy analizował już historię, zaczynając od zbuntowanego Druida, Brony, który stał się mrocznym Lordem Warlockiem, aż po ostatniego z geniuszy, Rimmera Dalla.
Lord Warlock był mistrzem w swoim fachu, którego potęga przekroczyła całą siłę Paranoru. Był tak potężny, że potrafił zabić samym jednym spojrzeniem, jednakże miał wadę, słabość, która doprowadziła go do zagłady. Był mistrzem kłamstwa tak dobrym, że okłamywał samego siebie. Miecz Shannary ukazał prawdę o nim samym, zaś ona go zabiła. Dosłownie.
Potem Demony zstąpiły na ziemię, odkrywając przejście, lukę, wyłom w nieprzekraczalnej barierze jaką dla nich stanowiła Elcrys, długowieczne, pradawne drzewo Elfów. Dagda Mor, najpotężniejszy z Demonów również miał wszelkie szanse na wygraną, jednakże również jeden błąd doprowadził go do zagłady, a mianowicie zbyt wielka pewność siebie i zbyt wczesne przekonanie o zwycięstwie. Został zabity przez Druida Allanona, a potem Amberle Elessedil stała się Elcrys, zamykając Demony z powrotem za barierą.
Widma Mord działały chaotycznie. Nie miały dowódcy, jakim był Lord Warlock. Chociaż były potężne, nie miały szans na wygraną.
Rimmer Dall był Cieniowcem i prawdziwym geniuszem. Cieniowce mogły wniknąć w ciała ludzkie dowolnie zmieniając je. Mało tego, zmusił, wraz ze swoimi Cieniowcami, Elfy do ucieczki poza Cztery Krainy. Uciekły, by nie być znowu potrzebnymi pozostałym rasom. Miały już dosyć i uciekły. Tym samym zachwiały równowagę Czterech Krain. Za czasów Widm Mord, stworzenia te opanowały Paranor i Druid Allanon był zmuszony unicestwić Warownię Druidów, zawartą w niej Magią.
Uczynił również coś, czego nie uczynił nikt przed nim. Ukradł Magię i uwięził ją wewnątrz Strażnicy Południowej.
Przeszkodziły mu wtedy Dzieci Shannary. Historia zatoczyła pełne koło i wszystko zaczynało się od początku.
Kerhel Harr obrzucił Srebrną Rzekę, płynącą w oddali, pogardliwym spojrzeniem i skierował swe kroki ku Strażnicy Południowej. Nagły poryw wiatru zdjął mu kaptur, ukazując dziką, wychudłą twarz szaleńca porośniętą krótką, czarną brodą. Uśmiechnął się drapieżnie, ukazując długie kły i białe zęby.
Szybko naciągnął kaptur na głowę, orękawiczonymi dłońmi, po czym zanurzył się w mroku Strażnicy.

Mroczna postać odziana w czerń stała przy krawędzi urwiska, wpatrując się w jej głębię. Jednoręka postać w czarnym płaszczu trwała tak niczym posąg z czarnego kamienia, zaś delikatny wiatr szarpał poły jego płaszcza. Wydawało się, że ta ów postać stworzona została z najciemniejszych cieni.
Starała się ona przeniknąć nieprzeniknione oraz zobaczyć niewidoczne, jednakże bez skutku.
-To niemożliwe…-wyszeptał sam do siebie Walker Boh, wpatrując się w dziurę w ziemi. Tu stał kiedyś mroczny las. Malemord. Był on domem dla pewnej księgi niosącej zło od zarania dziejów od czasów zbuntowanego Brony aż po Rimmera Dalla, najsilniejszego z Cieniowców. To przez nią zło tego świata rozpleniało się niczym obrzydliwy śluz niszczący Cztery Krainy. Rimmer Dall żył bardzo długo, przechowując w sobie nauki zniszczonej księgi.
Kiedy ów księga została zniszczona Rimmer Dall był nikim, zaś dzięki potędze zawartej w stronicach tomu, stał się postrachem.
Ale to wszystko się przecież skończyło! Lord Warlock, czyli Brona, nie żył zabity przez Miecz Shannary, Zwiastuny Śmierci podzieliły jego los, księga zniszczona tak samo jak Rimmer Dall i jego Cieniowce. To było niewykonalne, ale jednak się stało.
-To niemożliwe!-krzyknął do wnętrza rozpadliny.
-Przecież Ildatch została zniszczona! Rozbita w pył! Jak to się stało?!-mówił do siebie dramatycznym szeptem.
Ta potężna, mroczna Księga to Ildatch. Źródło wszelkiego zła. Ona nie mogła powrócić! A jednak to zrobiła.
Niegdyś Brin Ohmsford, posiadająca potężną, wrodzoną magię, udała się tutaj, sprzeciwiając się Widmom Mord, mimo iż jej magia, Pieśń, niszczyła ją jak każda magia jej użytkownika.
A jednak przyszła tu wraz z Coglinem, jednym z ostatnich Druidów i jego Mistrzem oraz Kimber Boh, której był bezpośrednim potomkiem. Przybyła tutaj i weszła do Malemord, którego nawet Allanon nie potrafił sforsować. Weszła do puszczy, wieży i po długiej walce z własnymi pokusami oraz pragnieniami, wygrała Pieśnią niszcząc Ildatch.
Magia była bardzo niebezpieczna, szczególnie dla jego posiadacza. Zawsze żądała czegoś w zamian, by po pewnym czasie zawładnąć jej posiadaczem. Oczywiście Druid Allanon oraz Druid Bremen, ojciec Allanona, używali jej z rozwagą, nie pozwalając nad sobą zapanować. Podobnie Coglin nienawidzący Druidów w równym stopniu co on, Walker Boh.
Wybudzony został ze Snu Druidów, gdyż Cztery Krainy potrzebowały go. Nie był chętny do wykonywania tego obowiązku, który spoczął na jego barkach, jednakże nie mógł nic na to poradzić. Był ostatnim Driudem, więc musiał zrobić co w jego mocy, by ponownie zniszczyć Ildatch, ale tym razem na zawsze.
Walker szybko odwrócił się od rozpadliny, wracając w kierunku Paranoru. Miał przed sobą kilka dni drogi, jednakże wiedział już co zrobi. Będzie potrzebował pomocy ze strony rodu Ohmsfordów, bezpośrednich potomków Elfiego króla Jerle’a Shannary. Tyle razy losy Czterech Krain spoczywały w ich rękach, a on tak bardzo nienawidził wykorzystywania, które stosowali Druidzi. Musiał jednak to zrobić. Brzydził się samego siebie, ale musiał po raz kolejny poprosić ich o pomoc.
Sam oczywiście nie pozostanie bierny, gdyż w jego krwi, razem z krwią Bohów, płynęła krew Ohmsfordów, do której tak niechętnie się przyznawał.
Dzięki Bogom, że znał przypuszczalne miejsce pobytu Ildatch, jednakże Druid wiedział, iż zadanie będzie graniczyło z niewykonalnością.
Tak jak zawsze-pomyślał z goryczą, gdy nagle poczuł na sobie czyjeś spojrzenia. Cieniowce. Wyczuły go, gdyż przebywał tu zbyt długo. Wiedział, że musiał się spieszyć, by udać się do Dzieci Shannary.
Szybkim krokiem oddalił się od rozpadliny, będącej kiedyś Malemord, w kierunku Graymarku, twierdzy wzniesionej przez Trolle, a otaczała go zniszczona, umierająca natura.

Oto druga moja sesja. Pierwsza została zawieszona i nie długo powróci do życia.
Zapraszam serdecznie do „Ildatch”!

Sprawy techniczne sesji:
Częstość postowania ustalam na 1 post/3 dni. Może zdarzyć się częściej, lecz nie rzadziej. Z postem czekam na graczy 3 dni, a jeżeli dostanę prośbę o przedłużenie to czekam 1 dzień i ani chwili dłużej.
Jeżeli mimo wszystko ktoś nie będzie mógł się wyrobić i napisze mi o tym to nic się nie stanie. Po prostu napisze o wszystkim w kolejnym poście i nie będzie najmniejszego problemu, ale tylko w tej sytuacji.
Nieobecność należy zgłaszać do mnie, a również nie będzie żadnego problemu.
Jest to storytelling, a więc brak kości, chyba że nastąpią walki pomiędzy graczami, podczas walki finałowej oraz w jakiejś nieprzewidzianej sytuacji.
Liczba graczy: najwięcej 10 osób.

Sprawy techniczne świata:

Rasy:
Karły są tym samym co Krasnoludowie, ale powszechna nazwa w tamtym świecie to właśnie Karły, więc postać grająca tą rasą przy użyciu nazwy „Karzeł” nie ma prawa obrazić się czy wykazać jakiegokolwiek niezadowolenia.
Trolle to nie są bezmózgie osiłki. Są inteligentnymi, potężnymi stworzeniami, jednakże nie wszystkie profesje są im dostępne.
Gnomy porównywalne do Gnomów innych światów.
Elfy również porównywalne.
Ludzie są identyczni.
Nie dopuszczam Cieniowców. Mieszanki dozwolone.

Profesje:
Driud-dopuszczę tą profesję jedynie w przypadku gracza znającego realia świata serii Shannara.
Tropiciel-nie trzeba wyjaśniać.
Wojownik-tego również.
Uzdrowiciel-tak jak poprzednie.
Myśliwy-profesja Elfów podobna do wojowników, potrafi znikać dla niewprawnych oczu.
Jeździec Roków-elitarne siły nie podlegające pod władzę Króla Elfów, ale sprzymierzone z nim. Ich domem są skały Wing Hove. Przyjmę przy wybitnej Karcie Postaci.
Bard-swego rodzaju Bardami byli Par i Coll Ohmsfordowie.
Brak-to również jest dopuszczalne.

Nie przejmujcie się małą ilością profesji, gdyż naprawdę nie ma to znaczenia, a większa ilość mijałaby się z celem.
Wojownik jest szerokim pojęciem. Może posługiwać się łukiem, mieczem, włócznią itp.
Ludzki wojownik może się poszczycić przynależnością do Legionu Granicznego państwa Callahorn, po środku mapy. Legion Graniczny nigdy nie dał się pokonać.
Wybitny Elf wojownik należy do Straży Domu i ochrania Króla. Wyszkoleni tak, by być niewidocznymi.
Wolno Urodzeni-siły banitów pod wodzą Padishara Creela za czasów Federacji ludzi pod kierownictwem Pierwszego Szperacza, Rimmera Dalla. Przestała istnieć wraz z kresem Federacji.
To są prestiżowe siły.
Najlepsi medycy pochodzą z gnomie wioski, Storlock, ale tam są tylko zawodowi medycy z talentem, a nie po prostu ot taki sobie człowiek.
Jeźdźcy Roków-elitarne siły Elfów. Zwykle nie mieszają się do spraw swoich kuzynów. Stosują podział Elfów na Powietrzne, którymi się mienią, oraz Lądowe z władzą Króla. Są nastawione przyjaźnie do Elfów Lądowych.
Druidzi-mają ogromną wiedzę o Czterech Krainach oraz jej historii. Powołani przez Elfa Druida Galaphiele’a, który zwołał pierwszą radę w Paranorze. Mają moc magiczną.

Magia:
Tutaj każdy miecz jest obosieczny. Korzystając z magii, trzeba jej coś oddać i wielu robi to nieświadomie. Każdy czar ma swoją cenę, lecz na różnych ludzi oddziałuje inaczej.
Rozmowa z duchami w Hadeshornie jest dostępna tylko Druidom, a oni oddają cząstkę duszy w zamian za to.

Jak to wszystko wygląda?
O tak:
http://hem.passagen.se/josa99/shanmap.jpg
Na poprzednio podanym adresie mapa przestała istnieć. Na tym jest poprawna mapa.

Mam jednak szczególną prośbę. Zanim zabierzecie się za robienie Karty Postaci, której szablon podam za chwilę, proszę o przysłanie charakteru, rasy oraz profesji postaci.
Dlaczego?
Otóż odpowiadam. Nie ukrywam, że potrzebne mi są pewne postacie, a mianowicie
-członek rodu Ohmsfordów, z którym będę musiał ustalić kilka rzeczy
-członek królewskiego rodu Leah
-członek królewskiego rodu Callahornu
-członek królewskiego rodu Westlandii
-ewentualnie Druid, ale tylko dla persony, która przeczytała choć jeden tom z naciskiem na Miecz Shannary lub osoby będącej w trakcie czytania
Z tym, że te tytuły przyznaję sam. Dlatego właśnie chciałbym najpierw dostać te trzy punkty.
Wymagania na każdy podpunkt:
-Ohmsford: człowiek, półelf lub elf, przyjaciel Leah
-Leah: człowiek, wojownik, przyjaciel Ohmsforda
-Callahorn: człowiek
-Westlandia: elf
-Druid: wymagania dla gracza, a nie postaci

Pierwsza część KP:
Rasa:
Profesja:
Chatakter:

Druga część KP:
Imię:
Nazwisko: (konieczne jedynie u podanych postaci, dla reszty opcjonalne)
Wiek:
Wygląd:
Historia: (na to patrzę najbardziej)

Jeżeli coś pominąłem to pytajcie. Jak przypomni mi się coś istotnego odnośnie świata to również napiszę.

Znajomość świata nie jest obowiązkowa (oprócz Druida), a jedynie może pomóc. Nie mniej jednak jak najbardziej przyjmuję nie wiedzących nawet czym to jest.

Rekrutację kończę 21.05.08r. i zastrzegam możliwość poczekania na jakąś Kartę Postaci.
 
__________________
Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje.
Nie jestem moją postacią i vice versa.

Ostatnio edytowane przez Alaron Elessedil : 18-05-2008 o 17:59.
Alaron Elessedil jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:18.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172