Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02-05-2008, 15:45   #1
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
XIII wydział- rekrutacja dodatkowa

Do Marry Whiteman, kierowniczki działu kadr NYPD
Z uwagi na ostatnie przypadki śmiertelne i zaognienie sytuacji w regionie miasta Nowy York zwracam się o rozpoczęcie naboru do XIII wydziału. Potrzeba dwóch detektywów którzy zastąpią detektywa Hitohiro Juna i detektyw Lou Pinh. Szczególne wymagania dotyczące kandydatów jak zwykle dołączone są oddzielnie.


szef wydziału XIII
inspektor Charles Brian Rook

ps. Wiązanki na pogrzeb detektywa Hitohiro słać na adres posterunku. Data pogrzebu zostanie ustalona po konsultacjach z rodziną.

Jak już napisano wyżej rekrutacja jest otwarta dla dwóch chętnych graczy. Czas zamknięcia rekrutacji to 21 V.
System tworzenia postaci.

Imię :
Nazwisko:
wyznanie:
Klasa:

dostępne są następujące:
detektyw- to zwykły policjant...ta klasa obejmuje osoby które w walce przekładają spluwy nad miotanie czarów.. Zwykle są glinami, którzy wykazali się na ulicy lub/i mieli spotkanie z istotami paranormalnymi
duchowny -szaman lub dowolny kleryk bądź kapłan prawie każdej religii wschodu i zachodu mającej swe korzenie w starożytnej przeszłości (dlatego odpadają protestanci, neopoganie i tym podobne twory...)
Posługują się inkantacjami wzmacnianymi wiarą do zmieniania rzeczywistości...szczególnie skuteczni w walce z demonami i duchami.
mag- czarodziej operujący zaklęciami, alchemik przygotowujący mikstury, czarownik voodoo, czy też wschodni mag znający tajemne zaklęcia ukryte w sztuce feng shui ...Ich wszystkich łączy jedno, znają tajemnice niedostępne innym...Jedni sami wstąpili do sekcji. Inni zostali odpracowują tu swoje ciemne sprawki.
obdarzony.-To ludzie mający wrodzone zdolności...Większość z nich to PSI : telepaci telekinetycy...etc. Inni to naznaczeni przez drugą stronę istoty obdarzone niewielka dawką nadnaturalnych zdolności.

cechy:
Dzielimy je na fizyczne i psychiczne
Typowa początkowa wartość fizycznych dla przeciętnego człowieka wynosi 3, maksymalna 5
Psychiczne wartości mają przeciętną wartość też 3, a maksymalne 9

siła (f)- wyznacza siłę fizyczną człowieka, zdolności zadawania ciosów i udźwig.
zwinność(f)- odpowiada za szybkość, celność ciosów w walce wręcz i refleks
wytrzymałość(f)- odpowiada za ilość ciosów jakie można wytrzymać zanim się padnie, a także odporność na zatrucie , choroby i radiację. Ważna cecha dla obdarzonego., bowiem używanie wrodzonych mocy jest wyczerpujące fizycznie
wola(p)- ważna cecha dla maga i obdarzonego, odpowiada bowiem za potęgę ich mocy/czarów. Poza tym od tej cechy zależy jak bardzo postać jest podatna na iluzje, oczarowanie i inne ataki oparte o psychikę .
wiara (p)- bardzo potężna cecha w grze. Od niej zależy moc inkantacji duchownych. Poza tym duchowni i tylko oni mogą wykonać dodatkowy test wiary jeśli nie powiedzie im się test woli. Od wiary zależy odporność na opętanie i wszelkie ataki uderzające w duszę.
percepcja (f)- odpowiada za spostrzegawczość i celność postaci
inteligencja(p)- pozwala na skojarzenie faktów i wykorzystanie znanej sobie wiedzy do uzyskania informacji pożytecznych w śledztwie

Ilość punktów przeznaczona na wydanie 29 punktów , na każda cechę trzeba wydać minimum jeden punkt. Wartości cech 2 i 1, dają bonusy ujemne. Wartość cechy 3 nie daje żadnych bonusów.

zalety:

Tu można opisowo przedstawić atuty swojej postaci...Nie zamierzam was z góry ograniczać. Zalecam jednak zdrowy rozsądek.
Detektyw ma dwie zalety.
Inne klasy jedną.

Można zyskać dodatkowe atuty, w zamian jednak płacąc wadę za atut.
Np. Szybki- moja postać ma talent. Uczestniczyła już wielu zawodach lekkoatletycznych i w biegu na 100 metrów nikt jej nie pokonał. Reprezentowała już swój koledż w wielu imprezach i prawie zawsze wykrywała. Nawet dzisiaj biega szybciej niż przeciętny śmiertelnik.

wady:
O ile nie bierze się dodatkowych zalet wad się nie ma. Lecz każdy dodatkowy atut kosztuję jedną wadę adekwatną mocą do atutu.

moce/czary/inkantacje:

Tutaj opisujecie swoje moce/czary/inkantacje ..Sposób ich rzucania i działanie. Nie będę was z góry ograniczał. Pamiętajcie jednak że wygląd i działanie musi być zależny od tego kogo wybraliście. Inaczej czary rzuca mag voodo, inaczej uniwersytecki arkanista.
Ilość dozwolonych czarów i etc. zależy od cechy ważnej dla danej postaci wola dla obdarzonych i magów, wiara dla duchownych i wynosi 2+ bonus (+1 za 4, +2 za 6, +3 za 8 )
Oczywiście także liczę tu na zdrowy rozsądek... Przepakom mówimy NIE

umiejętności:

Ilość punktów umiejętności wynosi 10 + 3*(INT-3), czyli maksimum 28(10+ 3*(9-3), a minimum 4 (10+3*(1-3). (jak widać załączonym obrazku nie opłaca się mieć niskiej inteligencji ).

Umiejętności do trzeciego poziomu kupuje się za 1 punkt, zaś powyżej niego płaci się już 2 punkty, zaś za umiejętności powyżej 5 płaci się 3 punkty.
Wyjątkiem są umiejętności klasowe za które płaci się jeden punkt aż do piątego, a powyżej piątego dwa punkty.
Maksymalny poziom umiejętności wynosi 9.

Umiejętności klasowe detektyw:
1) Bron palna- krótka,
2) jazda samochodem,
3 czytanie/pisanie język angielski,
4)broń specjalna pałka policyjna,
5) procedury policyjne,
6)psychologia,
7)prawo
8 ) walka wręcz(sztuka walki),
9) dowolna inna zależna od historii postaci
Umiejętności klasowe duchowny:
1)teologia
2) czytanie/pisanie język angielski,
3) czytanie/pisanie język starożytny lub kultury ( w zależności od tego jakim duchownym się gra),
4)wiedza o demonach/duchach,
5)jazda samochodem,
6) procedury policyjne
7) psychologia
8 ) dwie inne zależne od rodzaju duchownego
Umiejętności klasowe mag:
1) wiedza o sztukach tajemnych,
2) czytanie pisanie język angielski,
3) czytanie pisanie język starożytny lub kultur,
4) procedury policyjne
5) jazda samochodem
6) znajomość symboli
7)wiedza o demonach/duchach
8 ) dwie inne zależne od rodzaju maga.
Umiejętności klasowe obdarzony:
1) Czytanie/pisanie język angielski
2) Medycyna
3) Medytacja
4) Jazda samochodem
5) Procedury policyjne
6) Broń palna krótka
7) Psychologia
8 ) dwie inne zależne od klasy postaci

Poza tym można mieć dowolne inne nie klasowe umiejętności np. pływanie , mechanika, informatyka, archeologia etc. ..jakie tylko uda się wam wymyślić.
Następujące umiejętności każda postać musi mieć na wymaganym poziomie.
Detektyw.
Broń palna na min.3, Procedury policyjne na min. 3, jazda samochodem na min. 3, czytanie/ pisanie język angielski na min. 3
Duchowny
Teologia na min.3, jazda samochodem na min.1, czytanie/ pisanie język angielski na min.3, procedury policyjne na min. 1, Język starożytny lub kultury na min.1
Mag
Wiedza o sztukach tajemnych, na min.3, jazda samochodem na min.1, czytanie/ pisanie język angielski na min.3, procedury policyjne na min. 1, Język starożytny lub kultury na min.1
Obdarzony
Broń palna na min.1, Procedury policyjne na min. 3, jazda samochodem na min. 3, czytanie/ pisanie język angielski na min. 3, Medycyna na poziomie min. 2

wiedza:
To jest to co postacie wiedzą otaczającym je świecie...Punkty wiedzy zależą od inteligencji.
Ilość punktów wiedzy wynosi 10 + 3*(INT-3), czyli makimum 28(10+ 3*(9-3), a minimum 4 (10+3*(1-3).
Poziomy wiedzy kupuje się poziom za punkt (maksimum dla poziomu wiedzy= 9).

Przykłady wiedzy:
Wiedza o polityce
Wiedza o stanie Nowy York
Wiedza o mieście Nowy York
Wiedza o ogrodnictwie
etc..
UWAGA
Posiadanie Wiedzy o broni katana.. Nie oznacza, że będzie sprawnie taką bronią sprawnie fechtować.

Charakter:

Nawyki, co lubi ,czego nie, tiki nerwowe...wszystko co nada waszej postaci głębię charakteru.

Wygląd:
Życiorys:

Najważniejsza sprawa...To on będzie decydował o przyjęciu do gry. zaczynacie jako zwykli policjanci/duchowni...Magowie i obdarzeni mają większe pole do fantazji.
Rodzina:
Trzeba jakąś mieć.
Znajomi:
W tym i kontakty w środowisku przestępczym.
Posiadłość:
Opisać dom w którym mieszka postać, jego zawartości, wybrać samochód jakim jeździ do pracy.
Pamiętajcie że jesteście policjantami i zarabiacie tyle ile detektyw.
Zapomnijcie o Hummerze lub lamborgini.
Ekwipunek:
To co zwykle nosi w pracy...nie toleruję minigunów, śrutówek , ani niczego co przyciągało by uwagę gawiedzi.

Kartę postaci wysyłać na mail abishai@o2.pl

Więcej szczegółów jest w starej rekrutacji:

http://lastinn.info/archiwum-rekruta...turalnych.html (Wydział XIII do spraw nadnaturalnych)

Poniżej linki do sesji i do komentarzy:

http://lastinn.info/sesje-rpg-autors...zial-nypd.html

http://lastinn.info/komentarze-do-se...zial-nypd.html
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.

Ostatnio edytowane przez abishai : 02-05-2008 o 15:56.
abishai jest offline  
Stary 03-05-2008, 00:08   #2
 
Extremal's Avatar
 
Reputacja: 1 Extremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemu
Mało jest interesujących sesji na tym forum, a tematyka z całą pewnością stawia tą sesje przed szereg przeciętności, jedno małe ale mam zanim zacznę pisać KP, czy niezbędne jest grono znajomych? Myślałem ze znajomych na potrzeby akcji wymyśla się w trakcie sesji
 
__________________
Jednogłośną decyzją prof. biskupa Fiodora Aleksandrowicza Jelcyna, dyrektora Instytutu Badań Nad Czarami i Magią w Sankt Petersburgu nie stwierdzono w naszych sesjach błędów logicznych.
"Dwóch pancernych i Kotecek"
Extremal jest offline  
Stary 03-05-2008, 00:46   #3
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Znajomi tak jak rodzina stanowią część życia każdego człowieka... Owszem, nie musisz wymyślać wszystkich znajomych jakich ma i będzie można tworzyć jakiś kumpli z widzenia...
Niemniej paru kumpli,kolegów z szkolnej ławy, z woja, od kielicha, ważniejszych informatorów etc..trzeba z grubsza opisać. Ponieważ:
a) nada to głębi tworzonej postaci, a dzięki kumplom postać gracza stanie się częścią NY, a nie tylko BG wśród BNów
b ) być może pojawią się zahaczki dotyczące znajomych ( z góry uprzedzam, że nie zamierzam ich eksterminować...to zbyt ograny chwyt)
c) fajnie się napić piwa z Fredziem którego postać zna od lat, niż z Tadziem stworzonym na potrzeby ruchu, czyż nie?
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline  
Stary 04-05-2008, 13:51   #4
 
Odyseja's Avatar
 
Reputacja: 1 Odyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputację
Ekhm... Ja chciałam tylko powiedzieć, że z całego serca polecam tą wspaniałą sesję, w której gram od listopada 2007 roku. Ciekawa fabułą, genialne opisy... Abi jest jednym z najlepszych MG u których miałam okazję grać.

Na prawdę, zapraszam .
 
__________________
A ja niestety nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Co spróbuję coś napisać, nic mi nie wychodzi. Nie mogę się za nic zabrać, chociaż bardzo bym chciała. Nie wiem, co się ze mną dzieje. W najbliższym czasie raczej nic nie napiszę. Przepraszam.
Odyseja jest offline  
Stary 04-05-2008, 14:25   #5
Mugen
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
Lubię oryginalne pomysły na sesje.
Biorę się za robienie karty, myślę, że postać podeślę w przeciągu paru dni.

No i postać wysłana.
 

Ostatnio edytowane przez Mugen : 05-05-2008 o 18:46.
 
Stary 05-05-2008, 21:06   #6
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację


W kwestii dotąd otrzymanych przez mnie KP...Imponujące.
Naprawdę świetna robota...Co do ewentualnych poprawek do końca tygodnia prześlę moje uwagi.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline  
Stary 06-05-2008, 07:26   #7
 
Tammo's Avatar
 
Reputacja: 1 Tammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputację


Na chwilę obecną są jakieś preferencje co do postaci (poza tymi powyżej)? Np. bardziej pasuje duchowny / glina, inne?
 
__________________
Zamiast PW poślij proszę maila. Stare sesje:
Dwanaście Masek - kampania w świecie Legendy Pięciu Kręgów, realia 1 edycji
Shiro Tengu
Kosaten Shiro
Tammo jest offline  
Stary 06-05-2008, 16:19   #8
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację


Nie stosuję tego typu wyborów...Można wybrać dowolny archetyp.
Liczy się pomysł, praca włożona w postać etc..
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline  
Stary 06-05-2008, 16:24   #9
 
enneid's Avatar
 
Reputacja: 1 enneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodze


a właśnie czy przewidujesz, jakiś rozwój późniejszy postaci czyli PD ??
 
enneid jest offline  
Stary 06-05-2008, 16:29   #10
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację


Tak..przewiduję. Choć rozwój ten jest różny w zależności od klasy postaci.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:10.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172