Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10-06-2008, 14:25   #11
 
Manni's Avatar
 
Reputacja: 1 Manni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputację
Nie dam rady dzisiaj dać Książąt, cześć z nich już opisałem, ale strasznie dużo tego :/ Jak będę maił całość to wkleję. Póki co mały bonus


Karta Postaci

Mam szczerą nadzieję, że się przyda

Mogę też pomóc z podręcznikiem, ale to już musicie się pozgłaszać osobiście.
 
__________________
"If you want to know where your heart is,
look where your mind goes when it wanders"
Manni jest offline  
Stary 11-06-2008, 18:02   #12
 
Manni's Avatar
 
Reputacja: 1 Manni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputację
Już prawie wszystko co niezbędne do gry zostało dane Jednak jeszcze trochę. Jestem pewien, że coś mi umknęło. Ale to już wyjdzie w czasie gry i będę to reperował w trakcie sesji. Tak więc, jak obiecałem, kilku Książąt Ciemności, ogólnikowo opisze też Archaniołów, musicie mieć bowiem pojęcie do kogo należy dana "domena".


KSIĄŻĘTA CIEMNOŚCI

Andromalius, Książę Sądu

1. Charakterystyki:
Si:2; Wo:6; Zw:3; Po:6; Do:3; Wy:4; PM:59

2.Umiejętności:
Bajerowanie+3, Dyskusja+3, Strategia+1, Uwodzenie+1, Savoir-vivre+1

3. Zdolności:
Wola nadnormalna+3, Odporność+3, Niewidzialność+3, Dobro+3, Wróg+3, Niewidzialność+3, Najbliższa przyszłość+1, Kłamstwo+3, Odczytywanie myśli+2, Odgadywanie uczuć+3, Teleportacja+2, Ludzkość+3.

4. Odzyskiwanie PM:
- Co 24 godziny (dodaje do normalnego odzyskiwania) +1
- Za każdego demona regenta zdemaskowanego i zniszczonego +5

5. Zdolności przywilejowane:
- Niewidzialność
- Najbliższa przyszłość
- Kłamstwo
- Odczytywanie myśli
- Odgadywanie uczuć
- Ludzkość (specjalny)

6. Awans:
Andromalius stoi u boku Szatana od początku tej smutnej historii.

7. Wygląd i zachowanie:
Andromalius jest naprawdę bardzo, bardzo, bardzo potężnym Księciem (Patrzcie na jego PM). Jest znienawidzony przez inne Demony które boją się go, ponieważ jest odpowiedzialny za wyłapywanie i niszczenie wszystkich Demonów renegatów. Coś w stylu policji. Jego słudzy zawsze działają pod zasłoną i demaskują się tylko wtedy, gdy dokonują aresztu. Dla Andromaliusa i jego Demonów renegatem jest każdy, kto działa wbrew woli swojego Księcia. Dotyczy to również sytuacji gry działanie Demona nie jest wystarczająco "złe".

8. Cel:
Szatan używa Andromaliusa, by kontrolować Demony, które mogą doprowadzić do nieładu w szeregach swoich armii. Należy zauważyć, że każdy Książę może otrzymać pomoc Andromaliusa, ale zwykle sam próbuje się uporać z problemami w swoich legionach.

9. Możliwość interwencji: 1

10. Co Andromalius myśli o:
Ludziach - Nie interesują mnie.
Zwierzętach - Nie interesują mnie.
Polityce - Nie interesuje mnie.
Przemoc – Potrzebna.
Porządek i dyscyplina - Zasadnicze.
Inni Książęta - Zazwyczaj za mało surowi, co wywołuje problemy w wielkiej armii Szatana.
Słudzy - Służą mi do wykrycia wszelkich nieprawidłowości w tej wielkiej demonicznej maszynie.

11. Stosunki z innymi Książętami:
Wrogowie - Nikt.
Nieprzyjaciele - Wszyscy inni.
Neutralni - Belet, Malfas.
Wspólnicy - Baal, Baalberii.
Sprzymierzeńcy - Kronos.

12. Rangi dawane przez Andromaliusa:
1. Rycerz Wyroku: Ta ranga pozwala na wzbudzanie zaufania w dowolnej napotkanej istocie ludzkiej.
2. Kapitan Legionów Zbawienia: Ta ranga pozwala na tropienie ukrytych uczuć istoty ludzkiej (taki wykrywacz hipokryzji)
3. Baron Sprawiedliwości: Ta ranga pozwala na odszukanie istot ludzkich, które uważają, że nie mają sobie nic do zarzucenia.

***

Baal, Książę Wojny

1. Charakterystyki:
Si:5; Wo:3; Zw:3; Po:3; Do:3; Wy:5; PM:58

2.Umiejętności:
Wszystkie umiejętności walki+3, Strategia+3, Taktyka+3

3. Zdolności:
Zęby+1, Język+1, Pazury+2, Ogon+1, Rogi+2, Ogień+3, Kwas+1, Zbroja+3, Siła+2, Niewidzialność+0, Najbliższa przyszłość+2, Kłamstwo+1, Sztuka walki+3

4. Odzyskiwanie PM:
- Za każdego pokonanego przeciwnika (za przeciwnika uważamy istotę która walczy, rzeź niewinnych nie jest brana pod uwagę) +1


5. Zdolności przywilejowane:
- Pazury
- Ogon
- Rogi
- Ogień
- Zbroja
- Sztuka walki (specjalny)

6. Awans:
Baal stoi u boku Szatana od początku tej smutnej historii.

7. Wygląd i zachowanie:
Baal jest wojownikiem. Ma mniejszą klasę niż Belial, ale jest spokojniejszy od Krocella. Baal nie jest tylko bestią bez mózgu. Dla niego walka jest stylem życia. Zjawia się zwykle w postaci czerwonego potwora posiadającego ogromne możliwości fizyczne (patrz sztuka walki). Innym razem wciela się w normalnego człowieka (ubranego w garnitur) ale zawsze jest bardzo charyzmatyczny. We wszystkich przypadkach nie zostaje długo w tym samym miejscu. Nie tylko dlatego, że nienawidzi osób które spotyka, ale dlatego, że żyje w pośpiechu (zawsze gdzieś toczy się wojna, w której Baal uczestniczy).

8. Cel:
Demony Baala są na Ziemi po to by niszczyć i masakrować. Dlatego Baal musi ich trzymać stalową i szponiastą łapą. Dyryguje najpotężniejszymi oddziałami piekła. Dzięki temu jest wielkim strategiem i potężnym wojownikiem.

9. Możliwość interwencji: 1

10. Co Andromalius myśli o:
Ludziach - Świetni słudzy, jeżeli umie się ich edukować. Uwielbiają się bić i nie trudno sprawić, by sami się pozabijali.
Zwierzętach - Niektóre są wspaniałymi maszynami do zabijania (rekiny, mrówki), inne mnie nie interesują.
Polityce - Ogranicza bitwy i bywa tak, że przeszkadza wojną. Należy jej unikać.
Przemoc – Jest to sens mojego życia.
Porządek i dyscyplina - Zasadnicze w dużej armii. Nie może przesłaniać osobistej inicjatywy.
Inni Książęta - Pieprzę tych którzy biją się słowami. Inni są OK.
Słudzy - Nie uznaję tylko tych którzy służą mi nie bijąc się. Wszyscy inni są godni służenia mi.

11. Stosunki z innymi Książętami:
Wrogowie - Malfas.
Nieprzyjaciele - Abalam, Andrealfus, Belet, Kronos, Morax, Nybbas, Valefor, Vefar.
Neutralni - Wszyscy inni.
Wspólnicy - Belial, Bifrons, Kaym, Krocell, Furfur, Gaziel, Samigina, Skox, Vapula.
Sprzymierzeńcy - nikt.

12. Rangi dawane przez Andromaliusa:
1. Rycerz Czarnego Zakonu: Ta ranga pozwala na ocenienie czy dany sługa (człowiek, demon, zaufany, ożywieniec) jest zdolny do walki. (Zdolny oznacza, że chce się bić, a nie tylko ma umiejętności.)
2. Kapitan Armii Piekielnych: Ta ranga pozwala na poznanie dokładnej pozycji oraz stanu zdrowia każdego ze swoich sług.
3. Baron Sprawiedliwości: Ta ranga pozwala na przewidzenie o jedną rundę (sekundę) ruchu przeciwnika w trakcie walki wręcz.

***

Belet, Książę Koszmarów

1. Charakterystyki:
Si:2; Wo:6; Zw:3; Po:5; Do:3; Wy:5; PM:52

2.Umiejętności:
Śpiew+2, Bajerowanie+1, Dyskusja+2, Uwodzenie+1

3. Zdolności:
Sen+2, Wola+3, Szaleństwo+1, Wola nadnormalna+2, Regeneracja+1, Niewidzialność+3, Dobro+1, Kłamstwo+3, Rozmowa umysłowa+2, Koszmar+3, Śmiertelny koszmar+3.

4. Odzyskiwanie PM:
- Za 6 godzin snu +1

5. Zdolności przywilejowane:
- Śnić
- Wola
- Szaleństwo
- Rozmowa umysłowa
- Koszmar
- Śmiertelny koszmar (specjalny)

6. Awans:
Belet został Księciem Ciemności 6000 lat przed koszmarem Kaina.

7. Wygląd i zachowanie:
Ten Książę Ciemności nie kontaktuje się z innymi, a dyskutuje jedynie z Szatanem. Ten ostatni zna jego potęgę. Dlatego od czasu do czasu posyła go aby szpiegował innego Księcia, którego się „obawia”. Belet nigdy nie pojawia się na Ziemi, ponieważ istnieć może jedynie w krainie snów (wszystkie jego zdolności mogą zostać użyte jedynie w ten sposób)

8. Cel:
Książę Koszmarów służy Szatanowi by uprzykrzyć życie niektórym z jego wrogów. Jego rola polega na przekazywaniu wiadomości między Demonami, ale tez między Demonami a istotami ludzkimi.

9. Możliwość interwencji: 1

10. Co Belet myśli o:
Ludziach – Nie interesują mnie.
Zwierzętach – Nie interesują mnie.
Polityce – Nie bawi mnie. Szczególnie z innymi Książętami.
Przemoc – Strata czasu.
Porządek i dyscyplina – Nigdy nie mam tego typu problemów z moimi sługami..
Inni Książęta – Jedynym którego respektuję jest Szatan. Inni nie są tego warci.
Słudzy – To moi wysłannicy na Ziemi i w piekle. Są moimi oczami i uszami.

11. Stosunki z innymi Książętami:
Wrogowie – Nikt.
Nieprzyjaciele – Wszyscy inni.
Neutralni – Nikt..
Wspólnicy – Abalam, Andromalius, Kronos, Melfas, Morax
Sprzymierzeńcy – Nikt.

12. Rangi dawane przez Beleta:
1. Rycerz Rozwalaczy Głowy: Ta ranga pozwala na prowokowanie niewielkich koszmarów u istot w promieniu 500metrów. Koszmar ten nie służy do niczego poza poza pozwoleniem na wejście do Krainy Snów (celowi i użytkownikowi)
2. Kapitan Torturowanych Myśli: Ta ranga pozwala na poznanie czy osoba na którą patrzy jest pod wpływem koszmaru czy zwykłego snu.
3. Baron Koszmarów: Ta ranga pozwala na bardziej efektywne działanie w Świecie Snów. dostaje tam +2 kolumny do rzutów.

***

Belial, Książę Ognia

1. Charakterystyki:
Si:5; Wo:4; Zw:5; Po:3; Do:3; Wy:4; PM:51

2.Umiejętności:
Ciężka broń+3, Unik+2, Walka wręcz+2, Strategia+1, Taktyka+1, Przetrwanie na pustyni+1, Samochód+1

3. Zdolności:
Rogi+2, Ogień+3, Zbroja+3, Wola nadnormalna+2, Regeneracja+1, Ogień+3, Niewidzialność+1, Dobro+2, Wróg+1, Najbliższa przyszłość+1, Kłamstwo+1, Pożar+3

4. Odzyskiwanie PM:
- Za godzinę w temperaturze powyżej 120* +1
- Za godzinę odpoczynku w temperaturze powyżej 50* +1
- Za godzinę odpoczynku w temperaturze powyżej 120* +2
- Za pięć istot ludzkich spalonych +1
(Postać musi mieć odporność na ogień, by korzystać z tego typu regeneracji)

5. Zdolności przywilejowane:
- Rogi
- Ogień (atak)
- Ból
- Odporność na ogień
- Ogień (obrona)
- Pożar (specjalny)

6. Awans:
Belial został Księciem Ciemności w 1666 roku, po pożarze Londynu.

7. Wygląd i zachowanie:
Belial jest bardzo poważny, nie znosi dowcipnisiów, a szczególnie Korcella. Daje bezpłatne ograniczenie gdy jeden z jego sług wybiera zdolność związaną z lodem. Szatan lubi go, ale ogranicza jego potęgę w obawie o zamach stanu. Belial zazwyczaj pojawia się w garniturze z miotaczem ognia na plecach (co wygląda bardzo anachronicznie).

8. Cel:
Książę Ognia, tak samo jak Książę Chłodu, jest używany do misji bojowych oraz tam, gdzie siła uderzeniowa może być potrzebna.

9. Możliwość interwencji: 1

10. Co Belial myśli o:
Ludziach – Nie interesują mnie, bo nie mogą przeżyć w standardowych warunkach...
Zwierzętach – To zależy. Wole skorpiony i warany od niedźwiedzi syberyjskich.
Polityce – Do niczego nie służy. Ważna jest tylko brutalna siła.
Przemoc – Bardzo przydatna gdy pojawia się problem.
Porządek i dyscyplina – Zasadnicze.
Inni Książęta – Ważni sprzymierzeńcy prócz Korcella (mały pacan), który zabiera zbyt dużo miejsca w stosunku do mnie.
Słudzy – Respektuje ich dopóki trzymają się rozkazów. Moc ofensywna jest jedynym sposobem aby ich wynagrodzić.

11. Stosunki z innymi Książętami:
Wrogowie – Krocell
Nieprzyjaciele – Wszyscy inni.
Neutralni – Wszyscy inni.
Wspólnicy – Baal, Gaziel, Shaytan, Ufir, Vapula.
Sprzymierzeńcy – Nikt.

12. Rangi dawane przez Beleta:
1. Rycerz Piekielnego Pieca: Ta ranga pozwala na znanie (co do stopnia) temperatury miejsca w którym się znajduje.
2. Kapitan Wiecznego Ognia: Ta ranga pozwala na widzenie przez płomień (bardzo przydatna przy walce w pełnym pożarze, którą uwielbiają słudzy Beliala)
3. Baron Demonicznego Żaru: Ta ranga pozwala na podwyższenie temperatury dotykaniej istoty o kilka stopni (tak by zaczęła się pocić, lub pomyślała, że ma gorączkę).

***

Bifron, Książę Zmarłych

1. Charakterystyki:
Si:5; Wo:4; Zw:4; Po:5; Do:5; Wy:1; PM:50

2.Umiejętności:
Unik+1, Walka wręcz+1, Medycyna+3, Chemia+2, Strategia+3, Taktyka+1

3. Zdolności:
Zęby+3, Pazury+3, Trucizna+2, Przerażenie+3, Zbroja+3, Regeneracja+3, Niebezpieczeństwo+1, Zmartwychwstanie+3.

4. Odzyskiwanie PM:
- Za 10 zabitych istot ludzkich +1
- Za istotę ludzką przemienioną w Zmartwychwstałego(ożywieniec) +1

5. Zdolności przywilejowane:
- Trucizna
- Przerażenie
- Zombi
- Szkielety
- Strzyki
- Zmarwychwstanie (specjalny)

6. Awans:
Bifron był u boku Szatana od początku tej smutnej historii.

7. Wygląd i zachowanie:
Bifron jest takim tumanem, że każdy dziwi się jak doszedł on do tego stanowiska. Sekretny wróg Malfasa, przeprowadza zarówno akcje dyskretne (tak, jest to możliwe), jak i ogromne kampanie wojskowe przeciw Żołnierzom Boga przykrytych duża ilością Zmartwychwstałych. Przedziwnym trafem Bifron jest naczelnym generałem armii Szatana. Bardzo rzadko zjawia się na Ziemi. Jednak jeżeli to robi przyjmuje postać „wymarzonego Demona”, zupełnie jak w horrorach – ku uciesze małych i dużych.

8. Cel:
Wielka potęga Bifrona leży w jego armii zmartwychwstałych – prawi niezliczalnej. Jest używany przez Szatana głównie do rozwiązywania problemów wymagających wielkiej konwencjonalnej siły uderzeniowej (tak, zmobi jest siłą konwencjonalną)

9. Możliwość interwencji: 2

10. Co Bifron myśli o:
Ludziach – Te malutkie rzeczy pełne czerwonego soku? Taaak, to bardzo dobre, ale brudzi.
Zwierzętach – Tak jak ludzie. Ale są takie które gryzą.
Polityce – Co to jest?
Przemoc – Jeżeli to znaczy walić we wszystko co się rusza, to bardzo fajne. Zawsze dobrze się bawię.
Porządek i dyscyplina – Co to jest?
Inni Książęta – To chyba inni szefowie? Ale oni nie mają dużo wojska, to nie fajne. Podobno są nawet tacy, którzy są pacyfistami.
Słudzy – To są koledzy. Szczególnie Zombi, zawsze cholernie głodni. Tak jak ja.

11. Stosunki z innymi Książętami:
Wrogowie – Andrealfus.
Nieprzyjaciele – Wszyscy inni.
Neutralni – Andromalius, Baalberit, Mammon, Samigina, Ufir, Vapula, Vefar.
Wspólnicy – Belial, Kaym, Krocell, Gaziel, Haagenti, Shaytan.
Sprzymierzeńcy – Baal, Furfur, Kobal.

12. Rangi dawane przez Bifrona:
1. Rycerz Cmentarza: Ta ranga pozwala na stwierdzenie przyczyny zgonu badanego ciała.
2. Kapitan Piekielnych Legionów: Ta ranga pozwala przejecie wszystkich cech istoty martwej (temperatura, brak oddechu). Ale nie przyznaje zdolności.
3. Baron Królestwa Zmartwychwstałych: Ta ranga pozwala na wytropienie wszystkich trupów w promieniu 20 metrów.

***

Haagenti, Książę Łakomstwa

1. Charakterystyki:
Si:5; Wo:4; Zw:5; Po:3; Do:3; Wy:4; PM:49

2.Umiejętności:
Dyskrecja+3, Bieg+1, Akrobacja+2, Unik+2, Walka wręcz+1, Dyskusja+1, Bajerowanie+2, Teatr+2, Humor+2, Kuchnia+3.

3. Zdolności:
Zęby+3, Odbijanie+3, Niewidzialność+2, Wróg+1, Niewidzialność+1, Najbliższa przyszłość+2, Niebezpieczeństwo+2, Kłamstwo+1, Telepatia+1, Odczytywanie myśli+1, Odgadywanie uczuć+1, Żarłoczność+3.

4. Odzyskiwanie PM:
- Za 10kg spożytego jedzenia +1
- Za 100kg spożytej materii +1
(trzeba posiadać zdolność „żarłoczność” żeby skorzystać z tego typu regeneracjii.)

5. Zdolności przywilejowane:
- Zęby
- Odbijanie
- Odczytywanie myśli
- Skok
- Podstęp
- Żarłoczność (specjalny)

6. Awans:
Haagenti został Księciem Ciemności w 1400roku p.n.e. podczas posiłku Atryd.

7. Wygląd i zachowanie:
Haagenti często przybiera postać małego diabełka z ogromną gębą pełną zębów ostrych jak żyletki. Przemieszcza się skacząc i pożera wszystko co mu wpadnie w łapy. Rozbawia Szatana przez co jest taki potężny. Dzięki jego uprzejmości lubiany jest niemal przez wszystkich Książąt Ciemności. Natomiast on nimi gardzi (głównie przez to, że ponad 600lat spędził w randze Zaufanego).

8. Cel:
Haagenti jest bratem Kobala (Książę Czarnego Humoru) i zajmuje prawie to samo miejsce co on. Jest to karzeł który wyspecjalizował się w żartach wizualnych. Jego słudzy schodzą na Ziemię, aby pomóc któremuś z Książąt, lub by pobawić się kosztem ludzi.

9. Możliwość interwencji: 3

10. Co Haagenti myśli o:
Ludziach – Są fajni, ale nie mają dobrego apetytu. Niektórzy są bardzo smaczni.
Zwierzętach – Nieliczne są godne by mi służyć (rekiny, piranie itp.) Inne są godne do służenia mi w charakterze deseru.
Polityce – Do niczego nie służy. Chyba, że pewnego dnia...
Przemoc – Trzeba zabijać, żeby jeść. Takie jest prawo natury.
Porządek i dyscyplina – Nie interesują mnie.
Inni Książęta – Są zbyt serio.
Słudzy – Wszyscy są zabawni.... albo będą moim kolejnym posiłkiem.

11. Stosunki z innymi Książętami:
Wrogowie – Andromalius, Baal.
Nieprzyjaciele – Belial, Kronos, Malfas, Morax, Valefor.
Neutralni – Wszyscy inni.
Wspólnicy – Asmodee, Bifron, Krocell, Furfur, Mammon, Ufir.
Sprzymierzeńcy – Kobal.

12. Rangi dawane przez Haagentiego:
1. Rycerz Uczt: Ta ranga pozwala na wytropienie jedzenia pod każdą postacią (przyswajalną przez istotę ludzką)
2. Kapitan Kanibali: Ta ranga pozwala nadawanie dowolnego smaku (dobrego czy złego) potrawie na czas 1k6, której dotyka.
3. Baron Potraw Satanistycznych: Ta ranga pozwala na przekształcenie na czas 1k6 minut wizerunek potrawy, którą dotyka. (jest to iluzja i działa jedynie na wzrok)

***

Kronos, Książę Wieczności

1. Charakterystyki:
Si:2; Wo:6; Zw:2; Po:6; Do:4; Wy:4; PM:48

2.Umiejętności:
Elektronika+1, Historia+3, Medycyna+1, Dyskusja+2, Taktyka+1.

3. Zdolności:
Śpiączka+2, Postarzanie+3, Wola nadnormalna+2, Odporność+3, Niewidzialność+3, Najbliższa przyszłość +3, Odczytywanie myśli+1, Odgadywanie uczuć+1, Teleportacja+2, Projekcja doczesna+3.

4. Odzyskiwanie PM:
- Za 6 godzin spędzonych na słuchanie upływającego czasu (duży zegar, budzik mówiący) +1

5. Zdolności uprzywilejowane:
- Starzenie
- Odbijanie
- Bez jedzenia
- Bez powietrza
- Najbliższa przyszłość
- Projekcja doczesna (specjalny)

6. Awans:
Kronos był u boku Szatana od początku tej smutnej historii.

7. Wygląd i zachowanie:
Kronos ukazuje się w postaci małego, szarego człowieka. Zawsze jest spokojny, a mówiąc nigdy nie podnosi głosu. Nigdy się nie spieszy podczas pracy (bywa to bardzo nieprzyjemne). Inni Książęta go szanują, bo zna Historię a raczej przypomina ją sobie i nigdy nie spóźnia się na spotkania (cecha bardzo szlachetna, która znika w naszych zdegenerowanych czasach). W Piekle jest odpowiednikiem Yves’a – Archanioła Źródeł.

8. Cel:
Kronos zajmuje się wszystkimi spotkaniami Szatana i ich zaplanowaniem. W Piekle zajmuje się sprawami administracyjnymi i biurowymi. Jego znajomość historii raczej jest ciekawostką niż wykorzystywanym talentem.

9. Możliwość interwencji: 1

10. Co Kronos myśli o:
Ludziach – Istoty które istnieją od zbyt krótkiego czasu.
Zwierzętach – Istnieją trochę dłużej.
Polityce – Zabiera za dużo czasu.
Przemoc – Może rozwiązywać problemy w krótkim czasie, lecz istnieją wyjątki (wojna stuletnia, Viet-Nam)
Porządek i dyscyplina – Zasadnicze, żeby zmieścić się w czasie.
Inni Książęta – Wykonują swoją pracę – ja swoją. Niektórzy za często się spóźniają (szczególnie Korcell i Vefar)
Słudzy – Niech uważają, jeśli się spóźnią na spotkanie zemną. Będą się uczyć liczyć jako słudzy – budziki na moim biurku.

11. Stosunki z innymi Książętami:
Wrogowie – Krocell, Kobal, Valefor.
Nieprzyjaciele – Andrealphus, Asmodee, Furfur, Haagenti, Mammon.
Neutralni – Wszyscy inni.
Wspólnicy – Andromalus, Baal, Belet, Nybbas, Vapula.
Sprzymierzeńcy – Baalberi.

12. Rangi dawane przez Kronosa:
1. Rycerz Trzeciego Wymiarut: Ta ranga pozwala na znanie dokładnej godziny (co do sekundy) bohater może też służyć jako chronomer.
2. Kapitan Piekielnej Klepsydry: Ta ranga pozwala na poznanie dokładnego wieku (przedmiotu, budynku czy istoty) przez dotyk.
3. Baron Czasu: Ta ranga pozwala na przekształcenie na poznanie dokładnego toku wydarzej historycznych (wydarzenie wybiera demon)

***

Malfas, Książę Niezgody

1. Charakterystyki:
Si:2; Wo:6; Zw:3; Po:5; Do:3; Wy:5; PM:50

2.Umiejętności:
Bajerowanie+3, Dyskusja+3, Uwodzenie+1, Savoir-Vivre+2.

3. Zdolności:
Wola nadnormalna+2, Niewidzialność+2, Polimorfizm+3, Wróg+1, Niewidzialność+1, Najbliższa przyszłość+2, Niebezpieczeństwo+1, Kłamstwo +3, Telepatia+1, Odczytywanie myśli+3, Odgadywanie uczuć+2, Niezgoda+3.

4. Odzyskiwanie PM:
- Za każdy wywołany konflikt (słowny lub nie) +1

5. Zdolności uprzywilejowane:
- Polimorfizm
- Kłamstwo
- Telepatia
- Odczytywanie myśli
- Odgadywanie uczuć
- Niezgoda (specjalny)

6. Awans:
Malfas był u boku Szatana od początku tej smutnej historii.

7. Wygląd i zachowanie:
Malfas pojawia się na Ziemi pod postacią starszego pana o nieprzyjemnej urodzie. Jego twarz nosi wszystkie cechy zbrodniarza wojennego i tyrana. Jest szanowany przez Szatana i żadne Książę Ciemności nie brzydzi się go. Malfas nie może znieść tych, którzy używają przemocy by dotrzeć do celu. Niestety wielu książąt z niej korzysta.

8. Cel:
Szatan używa Malfasa do wszystkich ważnych misji dyplomatycznych. Malfas zawsze jest w pobliżu gdy należy rozpętać wojnę, podpisać traktat handlowy lub zmienić czyjeś poglądy.

9. Możliwość interwencji: 2

10. Co Malfas myśli o:
Ludziach – Bardzo śmieszne jest obserwowanie, gdy denerwują się o byle co.
Zwierzętach – Nie interesują mnie.
Polityce – Moje najmilsze zajęcie.
Przemoc – Przemoc jest ostatnim stadium nieudolności.
Porządek i dyscyplina – Potrzeba by kontrolować proste istoty.
Inni Książęta – W Piekle nie ma miejsca dla tych którzy posługują się przemocą.
Słudzy – Moi posłańcy i sprzymierzeńcy.

11. Stosunki z innymi Książętami:
Wrogowie – Bifron, Furfur.
Nieprzyjaciele – Baal, Baalberi, Kaym, Haagenti.
Neutralni – Wszyscy inni.
Wspólnicy – Andrealfus, Kobal, Mammon.
Sprzymierzeńcy – Belet, Nybbas.

12. Rangi dawane przez Malfasa:
1. Rycerz Zdezorientowania: Ta ranga pozwala na wytropienie i ocenę nienawiści między dwoma osobami.
2. Kapitan Hipokryzji: Ta ranga pozwala na wzbudzenie zaufania w napotkanej istocie ludzkiej.
3. Baron Sknerstwa: Ta ranga pozwala na poznanie słabych cech psychicznych swojego rozmówcy (fobie, kompleksy).

***

Ouikka, Książę Niebios

1. Charakterystyki:
Si:4; Wo:2; Zw:5; Po:5; Do:3; Wy:4; PM:38

2.Umiejętności:
Ładunki wybuchowe+3, Karabin+2, Broń ręczna palna+3, Unik+3, Dyskusja+3, Bajerowanie+2.

3. Zdolności:
Fala uderzeniowa+3, Niewidzialność+3, Niebezpieczeństwo+3, Teleportacja+3, Lot+3, Znikanie.

4. Odzyskiwanie PM:
- Za 10 osób zabitych w zamachu (planowanym przez gracza) +2
- Za 1 osobę porwaną i przetrzymywana przez co najmniej jeden dzień +1

5. Zdolności uprzywilejowane:
- Fala uderzeniowa
- Niewidzialność
- Niebezpieczeństwo
- Teleportacja
- Lot
- Zniknięcie (specjalny)

6. Awans:
Był Demonem Korcella – trzecie rangi. Został Księciem Ciemności 2.04.1988 roku, po wysadzeniu w powietrze Boeinga nad malutkim miasteczkiem angielskim „Lockerbie”. W tym zamachu zginęło 250 osób.

7. Wygląd i zachowanie:
Oiukka ujawnia się w postaci młodego europejczyka o ciemnej karnacji i ubranego w mundur, na którym wisi przesadnie dużo różnych bibelotów (medale, dekoracje). Może być zimny i niewzruszony, ale też burdeliczny i gówniarski. Może być anarchistą lub faszystą – to zależy jedynie od jego humoru. Bardzo mu się podobają żarty (szczególnie wizualne) i zawsze jest gotowy do wysadzenia gdzieś jakiejś bomby lub granatu żeby „rozerwać” przechodniów. Jest on nieprzewidywalny i chory psychicznie. Nikt nie ufa mu do końca.

8. Cel:
Głównym cele Oiukki jest przeniknięcie do wszystkich organizacji terrorystycznych oraz ich kontrolowanie. Jest bardzo potężny, nawet jeśli nie używa swej potęgi zbrojnie. Lękają się go inni, a szczególnie Książęta zajmujący się polityką (Malfas itp.)oraz Ci którzy sądzą, że terroryzm nie jest dobrym środkiem kontestacji.

9. Możliwość interwencji: 2

10. Co Oiukka myśli o:
Ludziach – Są to wymarzone ofiary.
Zwierzętach – Nie interesują mnie.
Polityce – Jest to silnik mojej akcji na Ziemi. Powód wszystkich moich zbrodni.
Przemoc – Możliwość wymowy.
Porządek i dyscyplina – Od czasu do czasu potrzebna. Hamulec dla mojego rozwoju na Ziemi.
Inni Książęta – Korcell jest naprawdę strasznym jajcarzem, tak jak bracia (Haagenti i Kobal), ale inni są zbyt serio.
Słudzy – Są gotowi umrzeć dla mnie. W tym co robią są bardzo wyszukani.

11. Stosunki z innymi Książętami:
Wrogowie – Nikt.
Nieprzyjaciele – Kronos, Andromalius, Belet, Andrealfus, Malfas.
Neutralni – Wszyscy inni.
Wspólnicy – Furfur, Baal, Belial
Sprzymierzeńcy – Haagenti, Kobal, Krocell.

12. Rangi dawane przez Oiukkę:
1. Rycerz Dozorów Więziennych: Ta ranga pozwala na opanowanie wszystkich języków świata na poziomie 0. (może komunikować się z dowolną osoba na Ziemi)
2. Kapitan Terrorystów: Ta ranga nadaje umiejętność „Ładunki wybuchowe” na poziomie +3.
3. Baron Zamachów: Ta ranga pozwala na bezproblemowe przechodzenie przez wykrywacze metalu na lotniskach lub innych miejscach, nawet jeżeli ma przy sobie broń czy inne żelastwo.

***

Valefor, Książę Oszustw

1. Charakterystyki:
Si:2; Wo:5; Zw:6; Po:5; Do:6; Wy:2; PM:51

2.Umiejętności:
Akrobacja+3, Unik+3, Bajerowanie+3, Dyskrecja+3, Włamywanie+3, Manipulacja+3, Broń ręczna palna+1.

3. Zdolności:
Wola nadnormalna+1, Mnożenie+2, Regeneracja+1, Niewidzialność+2, Kameleon+1, Niewidzialność+1, Najbliższa przyszłość+3, Niebezpieczeństwo+3, Skok+1, Szybkośc+1, Otwieranie+3

4. Odzyskiwanie PM:
- Za 500zł – skradzionych +1

5. Zdolności uprzywilejowane:
- Niewidzialność
- Kameleon
- Niebezpieczeństwo
- Skok
- Podstępowe
- Otwieranie (specjalny)

6. Awans:
Valefor został Księciem Ciemności w 1900 roku, po kradzieży przepowiedni Nostradamusa z prywatnego biura Yves’a.

7. Wygląd i zachowanie:
Swoją rangę osiągnął niedawno i dlatego jest słabszy niż jego wspólnicy, ale jest przykładem tego, komu się udało. Jest karłem innych Książąt ale nie obraża go to. Przychodzi na Ziemię w postaci małego chłopca lub huligana.

8. Cel:
Szatan uznaje zalety Valefora i często go używa. Valefor urządza na Ziemi największe włamania i oszustwa. Nigdy nie jest używany jeżeli w grę wchodzi ryzyko walki.

9. Możliwość interwencji: 3

10. Co Valefor myśli o:
Ludziach – Są fajni, szczególnie biedni. Inni nie są zabawni.
Zwierzętach – Są takie które są bardzo fajne – na przykład małpy. Nie lubię psów, a w szczególności owczarków niemieckich.
Polityce – Co to jest?
Przemoc – Trzeba jej przestrzegać.
Porządek i dyscyplina – Ani boga, ani pana.
Inni Książęta – Wszyscy są potężniejsi ode mnie. Nigdy nie uda mi się im dorównać. Tak, tak przysięgam wam.
Słudzy – Są bardzo fajni. Normalnie, są po mojej stronie.

11. Stosunki z innymi Książętami:
Wrogowie – Andromalius, Bifron, Kronos.
Nieprzyjaciele – Abalam, Baal, Belial, Kaym, Krocell, Gaziel, Haagenti, Shaytan, Ufir.
Neutralni – Wszyscy inni.
Wspólnicy – Kobal, Malfas, Morax, Nybbas, Vapula, Mammon.
Sprzymierzeńcy – Andrealfus, Asmodee.

12. Rangi dawane przez Valefora:
1. Rycerz Drobnych Kradzieży: Ta ranga pozwala na opanowanie języka migowego.
2. Kapitan Rozbójników: Ta ranga pozwala na szybka ocenę dokładnej wartości dotykanego przedmiotu.
3. Baron Perfekcyjnego Wykroczenia: Ta ranga pozwala na stwierdzenie przez dotyk, czy dana rzecz została skradziona.


ARCHANIOŁOWIE

Bianka, Archanioł Snów
Opis: Tego Archanioła posyła się do najpotężniejszych Demonów (z drugiej strony trudno jest porównywać moc jakiegoś głupiego demona z potęgą Archanioła), aby zdobyć od nich informacje oraz zmienić ich myśli i wspomnienia. Bianka sporadycznie spotyka się z Aniołami niższej rangi (uważa ich za gorszych), a nawet poddani widzą ją dosyć rzadko.

***

Daniel, Archanioł Kamienia
Opis: Oprócz swoich niewinnych przyjemności, Daniel ma bardzo ważne zadanie: jest odpowiedzialny za wszystkie ruchy tektoniczne. Poza wywoływaniem ruchów tektonicznych musi jeszcze zajmować się zwalczaniem wpływów Szatana w tej dziedzinie.

***

Dominik, Archanioł Sprawiedliwości
Opis: Dominik został wyznaczony przez Boga, aby wykryć Anioły nie podążające właściwą drogą. Dominik przygląda się Aniołom, którzy zachowują się podejrzanie. Do realizacji swojej misji używa przebrań (jeżeli jest to konieczne). Jeżeli przyłapie jakiegoś Anioła na niewłaściwych czynach, nakazuje mu stawić się przed Sądem (konsekwencje moga prowadzić do śmierci i straty boskości).

***

Janus, Archanioł Wiatrów
Opis: Janus jest krytykowany w środowisku boskim, ale Bóg uważa, że robi bardzo dobrze rzeczy. Janus kradnie pieniądze siłom Zła, aby je przekazać organizacjom humanitarnym pod zasłoną wysokich dygnitarzy.

***

Jan, Archanioł Pioruna
Opis: Jan zajmuje się technologią. W ten sposób, nawet jeżeli ludzki potencjał intelektualny jest dość skromny, udaje im się zdobywać niesamowite i nieprzewidywalne osiągnięcia.

***

Józef, Archanioł Inkwizycji
Opis: Dziwnym może wydawać się fakt, że osobnik o takim charakterze jest przedstawicielem Sił Dobra. Jednak, Bóg twierdzi, że zawsze trzeba mieć asa w kieszeni na wypadek konfliktu... Używa więc Józefa w przypadku absolutnej konieczności. np. kiedy bitwa może zostać przegrana. Jego metody są ostro krytykowane przez Radę Boską (a pierwszym jest Guy). Sposoby działania Józefa sa akceptowane jedynie przez Dominika.

***

Ludwik, Archanioł Miecza
Opis: Ludwik jest najważniejszym szefem w boskie armii, a swoje obowiązki wykonuje bardzo dobrze. Dyryguje Aniołami posiadającymi pod swymi rozkazami Sekcje żołnierzy Boga. Zawsze zdaje sprawozdania Bogu ze swojej pracy. Stwórca zawsze się dziwi, że Szatan jeszcze istnieje.

***

Michał, Archanioł Wojny
Opis: Jeżeli Ludwik zajmuje się armią Boga, to Michał jest szefem tych, którzy walczą „free-lance”. Dosyć dawno temu został postawiony przed sądem Dominika i Józefa. Chcieli go osądzić za to, że u swoich ludzi faworyzował pogański kult broni. Bóg osądził Michała i uznał go za niewinnego. Obawiał się bowiem, że wraz z Michałem odejdą z Raju wszyscy najlepsi żołnierze.

***

Novalis, Archanioł Kwiatów
Opis: Jak wskazuje jego imię, Novalis jest ogrodnikiem Ziemi, ale w tej chwili najbardziej jest zajęty Amazonią, gdzie Szatan koncentruje dużo swoich sił.

***

Yves, Archanioł Źródeł
Opis: Yves jest strażnikiem Wiedzy filozoficznej i religijnej na całej Ziemi. Yves wie wszystko, a to czego nie wie – kreuje. Jest wyrocznią dla wszystkich, prócz Boga. Jego tytuł, może zmylić dotyczy on źródła wiedzy.

***


Póki co to będzie na tyle. Kilka informacji jeszcze zamieszczę w następnym poście, żeby nie mieszał się z tym. Jeżeli ktoś znajdzie jakieś błędy, to proszę mnie o nich powiadomić, nie sposób tak łatwo nad tym zapanować. Uff.
 
__________________
"If you want to know where your heart is,
look where your mind goes when it wanders"
Manni jest offline  
Stary 11-06-2008, 18:19   #13
 
Manni's Avatar
 
Reputacja: 1 Manni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputację
Więc odnośnie postaci. zęby nie wdarły się pewne niejasności.
1. Grę zaczynamy z rangą 0, a nie pierwszą.
2. Wiek postaci jest nieistotny (wiadomo, że nikt nie będzie grać noworodkiem), ale granie dzieckiem? Nie ma problemu. Nie dostaje się za to żadnych bonusów czy ograniczeń. To nasz nieśmiertelny i czarny duch jest nasza siła. Ale trzeba sie liczyć z tym, że mogą być problemy z powodu niepełnoletności. Zasięg ramienia też będzie mniejszy.
3. Zdolności!! Mamy cztery, które losujemy (jak wyżej), do tego dodajemy jedną z tabeli naszego Księcia Ciemności. Czyli w sumie mamy 5!. Możemy także świadomie wybrać jedno ograniczenie, za co mamy jedną dodatkową zdolność. Możemy także zrezygnować z którejś zdolności na rzecz podniesienia innej, (jakiej już mamy) na poziom +1. (Poziomy zdolności są takie same jak umiejętności, z tą różnicą, że jeżeli nie posiadamy danej zdolności nie użyjemy jej. Umiejętności możemy używać.) Proszę zauważyć też różnicę między umiejętnością i zdolnością.
4. Podczas rzutu mogą wystąpić sytuacje krytyczne. (wylosowanie najmniejszego lub największego rzutu) w In Nomine także ma to znaczenie. Gdy wylosujemy 666 to Lucyfer (himself) interesuje się działaniem które przeprowadzamy. Dla nas, Demonów jest to zbawienie, dla Aniołów.. no cóż, chyba nie muszę tłumaczyć. Za to przy rzucie 111 Bóg (himself) interesuje się naszymi działaniami. Dla Demonów to nie kończy się ciekawie, dla Aniołów wręcz odwrotnie. Takie rzuty zawsze muszą skończyć się bardzo "demonstracyjnie" rezultaty sa już zależne od woli MG, czuli mojej

Wydaje mi się, że to będzie chyba wszystko. Nie opisuje Zdolności, bo to mija się z celem. Jest ich naprawdę dużo...
 
__________________
"If you want to know where your heart is,
look where your mind goes when it wanders"
Manni jest offline  
Stary 16-06-2008, 22:22   #14
 
Medivh's Avatar
 
Reputacja: 1 Medivh jest na bardzo dobrej drodzeMedivh jest na bardzo dobrej drodzeMedivh jest na bardzo dobrej drodzeMedivh jest na bardzo dobrej drodzeMedivh jest na bardzo dobrej drodzeMedivh jest na bardzo dobrej drodzeMedivh jest na bardzo dobrej drodzeMedivh jest na bardzo dobrej drodze
nie jestem pewien czy rozumiem to wybieranie zdolności...wybieram sobie jedną z tych "rang dawanych " a reszta jest losowana ??
 
__________________
..::// "Release Your ANGER ! Come to THE DARK SIDE !" \\::...
Medivh jest offline  
Stary 16-06-2008, 23:14   #15
 
Manni's Avatar
 
Reputacja: 1 Manni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputację
Nie do końca. Ten "bonus" z okazji rangi jest darmowa, nie trzeba wydawać PM na nie. Po prostu używamy . Co do zdolności. Jedną wybieramy z tabeli naszego Księcia Ciemności, (czyt. z punktu 5. w opisie Księcia "Zdolności uprzywilejowane", polecam zdolność specjalną, bowiem ta umiejętność może byc posiadana jedynie przez Demona należącego do danego Księcia.). Czyli mamy już jedną zdolność. Następne cztery losujemy. Rzucacie k666 i dajecie mi wyniki, ja daje wam zdolności (jak macie podręcznik, to losujecie sami). Można też wybrać jedno darmowe ograniczenie. (Tabela umiejętności zaczynająca się od 6, dla tych co mają podręcznik.) Za to możemy wylosować sobie jeszcze jedną zdolność. Czyli koniec końców mamy 6 umiejętności i jedno ograniczenie, jeżeli się na nie zdecydujemy, jeżeli nie to mamy 5. Jeżeli jakaś zdolność nam się nie podoba, ale za to chcieli byśmy mieć inną na wyższym poziomie, to możemy zrezygnować (z tej pierwszej) i dać sobie +1 do tej drugiej.

Mam nadzieje, że zrozumiałe trochę bardziej teraz. Nie bójcie się robić KP. W razie czego wszystko poprawie i omówię z Wami, żebyście wiedzieli co i jak
 
__________________
"If you want to know where your heart is,
look where your mind goes when it wanders"
Manni jest offline  
Stary 17-06-2008, 11:55   #16
 
Medivh's Avatar
 
Reputacja: 1 Medivh jest na bardzo dobrej drodzeMedivh jest na bardzo dobrej drodzeMedivh jest na bardzo dobrej drodzeMedivh jest na bardzo dobrej drodzeMedivh jest na bardzo dobrej drodzeMedivh jest na bardzo dobrej drodzeMedivh jest na bardzo dobrej drodzeMedivh jest na bardzo dobrej drodze
oki. dzięki . Moja karta powinna pójść dzisiaj do ciebie.
 
__________________
..::// "Release Your ANGER ! Come to THE DARK SIDE !" \\::...
Medivh jest offline  
Stary 17-06-2008, 12:20   #17
 
Kaworu's Avatar
 
Reputacja: 1 Kaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputację
Znalazłoby się jeszcze jedno miejsce w sesji?
 
Kaworu jest offline  
Stary 17-06-2008, 16:20   #18
 
Manni's Avatar
 
Reputacja: 1 Manni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputację
póki co nie mam jeszcze żadnej KP. Tak więc miejsca jest sporo
 
__________________
"If you want to know where your heart is,
look where your mind goes when it wanders"
Manni jest offline  
Stary 17-06-2008, 18:10   #19
 
Kaworu's Avatar
 
Reputacja: 1 Kaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputację
To może zadam jedno małe pytanko- czy jeśli mój książe () odzyskuje punkty mocy w jakiś szczególny sposób, to mnie ta szczególna zasada dotyczy?
 
Kaworu jest offline  
Stary 17-06-2008, 18:35   #20
 
Manni's Avatar
 
Reputacja: 1 Manni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputację
Tak, Książę pod którego podlegasz daje Ci możliwość odzyskiwania PM w ten "specjalny" sposób. Jak i daje Ci rangi. Pamiętajcie też, że Demon którym gracie musi w 60-70% mieć takie same przekonania co jego Książę Ciemności, Demon od Bofrona czy Baala raczej nie będzie pacyfistą, a od Haagentiego raczej nie będzie poważnym i zdystansowanym osobnikiem w garniturze
 
__________________
"If you want to know where your heart is,
look where your mind goes when it wanders"
Manni jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:54.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172