Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09-06-2008, 12:33   #1
 
Reputacja: 54 MrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodzeMrYasiuPL jest na bardzo dobrej drodze
[Autorskie-dodatkowa rekrutacja] Wolność

Cześć.
Ok. Z powodu rezygnacji/wywalenia paru graczy ja i John5 szukamy 3 osób do sesji w Autorskich "Wolność".

Ogólnie mówiąc system autorski, fantasy, storytelling z kościanymi elementami. Możecie zacząć jako ktoś podróżujący przez góry lub ich mieszkaniec. Nie jesteście doświadczeni, świerzaki z was. Wiem że mało szczegółów ale jakby co to zapraszam do przeczytania tego co na razie było w sesji: lastinn - rpg - sesje rpg ([Autorskie] Wolność)
Wybieramy tych którzy napiszą najlepsze KP. Rekrutka skończy się jak będą 3 osoby.


A teraz wzór KP.

Imię:
*Rasa: (Człowiek z klanu..., Krasnolud lub Nieumarły)
*Klasa: (Wojownik, Myśliwy, Kupiec, Czarodziej, Rybak, Pijak, Kamienna Tarcza, Niszczący Magię, Wieśniak, Tancerz, Łowca Ostrzy)
Wygląd: (może być też zdjęcie)
Charakter:
Historia:
Ekwipunek: (tylko bez przesady, nie licząc jakiś drobiazgów maksymalnie 2 bronie, jakieś ciuchy albo lekki pancerz i tyle)

*Opisy poniżej.




Rasy

Klan Wilka

Klan wilka jest jednym z czterech ludzkich narodów na Wyspie. Mimo iż jest to klan to jednak jest złożony z kilku plemion spokrewnionych ze sobą. Zamieszkuje on pokryte lasami i stepami wyżyny w północno-zachodniej części kontynentu. Plemiona tego klany maja charakter koczowniczy i z tego powodu cały klan nie ma jakiegoś oficjalnego przywódcy. Najważniejsze sprawy są omawiane na specjalnym zebraniu przedstawicieli poszczególnych plemion, które jest organizowane od czasu do czasu w zależności od potrzeb.
Nazwa klanu pochodzi oczywiście od wilka, który jest zwierzęciem czczonym przez członków tego klanu. Najważniejsze osoby i najmężniejsi wojowie tego klanu mają zaszczyt nosić na sobie wilcze skóry. Mówi się, że dzięki temu są oni szybcy jak te zwierzęta i mogą oni używać wilczych zmysłów. Członkowie tego klanu różnią się od innych ludzi szczególnie wysokim wzrostem i szczupłą sylwetką. Doskonale jeżdżą konno, szybko biegają i co ważniejsze na długie dystansy. Ludzkie bajania mówią o takich, którzy potrafili biec bez odpoczynku nawet kilkadziesiąt kilometrów.
Jako, że jest to lud koczowniczy zajmują się oni przeważnie hodowlą zwierząt, polowaniami i zbieractwem. Z innymi ludami handlują głownie skórami i ziołami, które występują jedynie na północy.
Wojownicy tego klanu noszą najczęściej lekkie zbroje. Jeśli chodzi o broń to najczęściej używają włóczni,, toporów i innych rodzai broni drzewcowych. Ich zamiłowanie do władania broniami drzewcowymi spowodowane jest tym, że w praktyce jedynym źródłem metali jest dla nich handel.

Żelazny Klan

Klan ten jest bardziej zintegrowany niż Klan Wilka. Zamieszkują oni północne zbocza Wielkich Gór. Prowadzą osiadły tryb życia i budują swoje osady głównie w dolinach górskich i przy zboczach. Ich miejscowości są obwarowane tak, by nikt nie pokusiłby się o napaść na nie. Najważniejszym miastem tego klanu jest miasto Ildimir. Jest to stolica kraju, w której mieszka książę i w której znajduje się najwięcej kopalń.
Zajmują się głównie górnictwem. Nie są wstanie dorównać krasnoludom, jednak dzięki położeniu swoich osad łatwiej jest im handlować z innymi. Ich górnicy są znani z talentu do wyszukiwania nowych złóż. Używają oni przez siebie wymyślonych narzędzi, które pozwalają im skutecznie poszukiwać złoża, od żelaza po cynk.
Struktura społeczna tego klanu nie zmienia się od lat i oparta jest na kastach. Nikt nie jest w praktyce wyrwać się ze swojej kasty i jeśli urodził się w kaście wojowników to zostanie wojownikiem i musi się z tym pogodzić. Klan Żelaza naraził się innym Klanom i Imperium tym, że w swoich kopalniach używają niewolników, którzy pochodzą z niemal wszystkich ludów zamieszkujących Wyspę.
Trzon armii tego klany stanowi piechota odziana w ciężkie zbroje, nosząca tarcze i posługująca się pięknie zdobionymi mieczami. wojownicy tego klanu są średniego wzrostu i odznaczają się męstwem i wytrzymałością.

Wodny Klan

Klan ten zamieszkuje znajdujący się na wschodzie Półwysep Wiatrów. Miasta położone są głownie na wybrzeżu i są to wspaniałe porty, przez które przewija sie masa statków. Główną siłą społeczeństwa tego klanu są kupcy i to właśnie kupieckie rady rządzą poszczególnymi miastami i całym krajem.
Członkowie Wodnego Klanu zajmują się rolą (ci mieszkający w głębi Wyspy), rybołówstwo i handlem morskim (mieszkający na wybrzeżach). Handlują oni niemal z każdą rasą, choć nie wszystkich darzą sympatią. Handlują wszystkim nawet, choć się do tego nie przyznają, niewolnikami sprzedawanymi Klanowi Żelaza.
Przedstawiciele tego klanu są oczywiście świetnymi pływakami. Są średniej postury, mają talent do handlowania, są zwinni i celnie strzelają z łuku. Najczęściej nie noszą zbroi, bo zbroja na morzu to więcej kłopotów niż pożytku. Walczą wszystkim co mają pod ręką.

Krasnoludy

Rasa krasnoludów jest bardzo stara. Tak na prawdę oni sami nie wiedzą skąd dokładnie pochodzą. Najstarsze zachowane krasnoludzkie zwoje zawierają jedynie historię tej rasy obejmującą kilka wieków wstecz. Starsze zwoje przepadły dawno temu i już nikt nie pamięta o czym traktowały.
Krasnoludzki lud mieszka w dużym masywie górskim zwanym ostrymi skałami. Tam budują swoje miasta nazywane przez innych wiszącymi, gdyż ze względu na to, iż skały są niemal pionowe domy są budowane tak, że wiszą przyczepione do grani. Jedynie niewielka część krasnoludzkich miast jest widoczna z zewnątrz. Większość to komnaty i tunele wykute w sakle wewnątrz gór. Nikt nie wie jakim sposobem ich domy nie runęły jeszcze w dół, choć niektóre liczą sobie wiele set lat. Takie miasto posiada zawsze przynajmniej dwa wyjścia, krasnoludy zawsze mają jakiś tajny tunel, który mogą wydostać się z miasta w razie niebezpieczeństwa.
Krasnolud jest istotą niższą od człowieka, przystosowaną do życia w górach. Jest krępy i szeroki w barach. Nosi brodę, nie jako ozdobę lecz ze względów praktycznych - chroniąc w ten sposób twarz przed mrozem. Każdy krasnolud zna się na dwóch rzeczach: walce i górnictwie. Góry to niebezpieczne miejsce, gdzie czają się najróżniejsze stwory, więc umiejętność władania bronią jest podstawą przeżycia. Do górnictwa krasnoludy są po prostu stworzone, niski wzrost i silne mięśnie spowodowały, że górnictwo i przeróbka metali są głównymi zajęciami tej rasy. Wiele lat temu dokopali się oni do złóż leżących bardzo głęboko pod ziemią. Złoża te zawierały kamienie, które zawierały naturalną moc ziemi. Te magiczne kamienie są odtąd stosowane przez krasnoludzkich Mędrców do napędzania ich magii. Jednakże kopali oni tak głęboko, iż obudzili siły, o których nie mieli pojęcia. Zbudzone zostały pradawne stwory, olbrzymie węże, które powoli zaczęły drążyć tunele w skale kierując się ku powierzchni. Ich jedynym celem jest zniszczenie życia na powierzchni ziemi, dlatego krasnoludy zaczęły z nimi walczyć. Walczyły samotni, ponieważ nie chciały by ktoś obcy posiadł tajemnicę magicznych kamieni. Aczkolwiek rasa krasnoludów nie miała szans w zwykłej walce z podziemnymi bestiami. Ginęło wielu, aż Mędrcy nie opanowali całej mocy kamieni i nie użyli ich przeciw wężom. Dzięki temu jeszcze żaden wąż nie wyszedł na powierzchnię.

Nieumarli
Tak popularnie nazywana jest rasa Aplayów. To oni pierwsi zamieszkiwali wyspę. Ich cywilizacja osiągnęła wysoki stopień a Aplayscy magowie są uważani za najpotężniejszych w historii. Była to rasa pokojowa, żyjąca z polowań na zwierzynę. Posługiwali się kamienną a najczęściej krzemienną bronią. Musieli jednak walczyć z nękającym ich przeciwnikiem który przybył z innego świata. Nie dawali sobie rady, było ich zaledwie parę tysięcy. Magowie znaleźli jednak wyjście z beznadziejnej sytuacji. Jeden z nich odkrył, jak stać się nieśmiertelnym. Większość chciała poddać się rytuałowi mającemu uczynić ich niezwyciężonymi ale niektórzy nie mogli się z tym pogodzić i odeszli. Do wywołania tak potężnego czaru zgromadziło się 50 magów. Rytuał trwał 2 dni. Nikt jednak nie spodziewał się, że jego skutkiem będzie zniszczenie Aplayów i ich wrogów. Ludzie polegli ale nadal żyli nie mogąc się wydostać ze swych ciał. Po latach, wszyscy przebudzili się. Wyglądali jak martwe zwłoki. Ich skóra była wyschnięta, prześwitywały przez nią kości. Czar okazał się klątwą. Ci którzy nie zgodzili się na udział w nim, zachowali ciała ale również nie mogli umrzeć. Przedstawiciele tej pradawnej rasy mają wiek około tysiąca lat. Większość nich nie żyje ale dusze nie mogą wyrwać się z ich ciał. Czasami można spotkać nawet samą głowę Aplaya, posiadającą świadomość.

Klasy

Wojownik
Wiadomo, walczy wybraną bronią.

Myśliwy
Posługuje się łukiem, umie się skradać i posiada zdolności pozwalające my przetrwać w ciężkich warunkach

Kupiec
Potrafi handlować oraz posiada zdolności charyzmatyczne.

Czarodziej
Dużo bardziej skomplikowane, jeśli ktoś chce tą klasę niech napisze do mnie najpierw PMa.

Rybak
Osoba posługująca się bagiennym stylem walki. Jej bronią jest sieć i włócznia.

Pijak
Nietypowa klasa, jeśli Pijak jest pijany, myśli i walczy znacznie lepiej. Nie czuje też strachu.

Wieśniak
Zna się na zwierzętach i roślinach, nie ma jeszcze dokładniej ustalonej klasy.

Niszczący Magię
Zna sposoby na zniszczenie, opanowanie magii. Często jest to osoba chcąca zostać magiem ale nie mająca talentu do tego.

Kamienna Tarcza
Twardziel. Potrafi wytrzymać większość ciosów i nawet przy tym nie drgnąć. Używa wielkiej pawęży.

Tancerz
Czyli coś jak skrytobójca. Posługuje się krótkimi mieczami lub sztyletami. Nie skrada się jednak ale walczy w zwarciu.

Łowca Ostrzy
Wojownik-akrobata.


PS
Streszczenie sesji
Trwa wojna między północą a południem. Na północy gdzie jest zimno żyją klany, niezbyt cywilizowany. Na południu znajduje się ludzkie imperium oraz bagna, lasy… ogólnie jest tam cieplej. Drużyna składa się z różnych osób, niedobitków z oddziałów pokonanej armii północy. Więźniów uwalnia z pod rąk kata potężny mag który okazuje się szpiegiem. Drużyna ma zbadać sprawę związaną z wężami-potworami które wydostają się z głębi krasno ludzkich tuneli. Nie mają jednak przewodnika. Grupa znajduje wioskę gdzie panuje zaraza. Przez noc wszyscy mieli dziwne sny a rano po obudzeniu widzą potwora stojącego nad ciałami dwóch martwych towarzyszy. No i na razie tyle.
 

Ostatnio edytowane przez MrYasiuPL : 12-06-2008 o 18:52. Powód: bo tak
MrYasiuPL jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:03.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167