Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23-06-2008, 21:00   #11
 
MrYasiuPL's Avatar
 
Reputacja: 1 MrYasiuPL ma wspaniałą reputacjęMrYasiuPL ma wspaniałą reputacjęMrYasiuPL ma wspaniałą reputacjęMrYasiuPL ma wspaniałą reputacjęMrYasiuPL ma wspaniałą reputacjęMrYasiuPL ma wspaniałą reputacjęMrYasiuPL ma wspaniałą reputacjęMrYasiuPL ma wspaniałą reputacjęMrYasiuPL ma wspaniałą reputacjęMrYasiuPL ma wspaniałą reputacjęMrYasiuPL ma wspaniałą reputację
Hmm... wysłane. A jak długie mniejwięcej powinno być KP?
 
MrYasiuPL jest offline  
Stary 23-06-2008, 21:46   #12
 
Telomo's Avatar
 
Reputacja: 1 Telomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumny
Should be better...

A i jeszcze czemu się przyznałem: cóż... chciałem być uczciwy... to chyba dobrze, nie? A i dodałem opis mieszkańców i nazwę ludności wraz z odmianami.

A tu poprawione KP:

Główna postać: Balear Vash
Specjalna zdolność: technologia wojskowa
Opis postaci: Balear Vash. Arabski, despotyczny władca. Ma długie, kręcone włosy koloru smoły. Odcień skóry jest brązowy niemalże jak drewno. Ma małe barki, przez co nie wygląda na mocarnego, lecz w rzeczywistości niegdyś potrafił pokonać najtwardszych oprychów, wystarczyło mu dać coś, np. krzesło. Jego oczy są koloru piwnego, który dobrze odzwierciedla jego zamiłowanie do mocnych trunków. Ma podłużną twarz i długą brodę splecioną w warkocz. Posiada wiele interesujących i zniewalających pomysłów na modernizacje wojaków, dzięki czemu został wybrany na wodza plemienia Armara. Jako, iż jest bezpłodny, zabił swoją żonę, potem kolejną i następną także. Medycy stwierdzili, że to klątwa zesłana na niego. Potwierdzeniem jest to, iż kochał się z Nebuną, która miała już kilkoro dzieci. Jest to jego pierwsza kochanka, która pozostała przy życiu. Przez swe upośledzenie znany jest z rozpusty. W Armarze panuje przysłowie: "Jak Balear: rano, w południe i w nocy". Zazwyczaj jest odziany w jasnokremowe, długie szaty z dużym turbanem na głowie, który nie zasłania jego karku i twarzy, lecz pnie się hen daleko w górę. Na nogach nosi skórzane sandały. Dba o swoją higienę jak i rozwój fizyczny, lecz to drugie jest ograniczone, gdyż lwią część swego czasu poświęca na wynalazki nowych ulepszeń.
Nazwa plemienia: Armara
Nazwa ludności i odmiany: Armarańczycy/Armarańczykom/Armarańczyków/Armarańczyński
Ustrój w plemieniu: Despotyzm
Panująca religia: Islam
Kultura: Arabska. Domy, tworzone z solidnej, gęstej zaprawy, po wyschnięciu dająca żółtawy kolor. Dach jest podtrzymywany przez drewniane bele, które wystają poza jego krańce tak, iż są widoczne przechodniom. Ludność obnosi się w długich szatach, zaś mężatki zakrywają twarz tak, iż widać tylko oczy.
Opis mieszkańców: Mieszkańcy są spokojnymi i towarzyskimi ludźmi. Pałają się uproszczonym rolnictwem i łowami. Wszyscy mają czarne włosy, jedni po prostu mają je jaśniejsze, inni ciemniejsze, nawet od samego Baleara. Chodzą w turbanach i lekkich strojach, by nie doznać przegrzania oraz poparzeń słonecznych. Nie są zbytnio wyedukowani.
Opis krainy: Niemalże cała kraina wypełniona jest wszechogarniającą pustynią, której złotawy piasek mami kupców i spala zbłąkanych nomadów. Znajdują się tu nieliczne oazy. Całość jest położona na gigantycznym półwyspie, w którym na północnych terenach znajdują się bogate lasy deszczowe, zasilone przez różnorakie zwierzęta i niebezpieczeństwa. Zaś poprzez wioskę plemienia Armara przeciąga się wielka rzeka Styks, dzieląca półwysep na dwie, niemalże równe części. Jest to rzeka płynąca ze wschodniego morza: Wielkiej Ryby do morza na zachodzie, zwanego Morzem Krańca Świata. Na południu, za rzeką Styks, rozciągają się Góry Smocze, położone tak, że z lotu ptaka przypominają koło, zaś pod Morzem Wielkiej Ryby rozciąga się wielki Ocean Niespokojny.

Teraz powinno być lepiej. Jako, iż mają nie być zbytnio zaawansowani, musiałem użyć pewnych ograniczeń co spowodowało zmniejszenie ilości tekstu, choć i tak są pewne przekłamania.

A oto uproszczona mapka by me:
 
Telomo jest offline  
Stary 23-06-2008, 21:49   #13
 
sante's Avatar
 
Reputacja: 1 sante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodze
Cytat:
Napisał MrYasiuPL Zobacz post
Hmm... wysłane. A jak długie mniejwięcej powinno być KP?
Im bogatsze w informacje tym lepiej. Shas'O Kais opisał w swoim KP filozofie życia plemienia, krainę, historie. Jeśli byłoby sporo chętnych to wiadomo, że wybiorę te najładniejsze KP. Chociaż jak na razie popytu na tą sesje zbytniego nie ma więc dostaną się Ci którzy są w ogóle chętni.

Terminu zakończenia rekrutacji puki co nie ustalam, chociaż na oko można przyjąć 1 lipca.


Edit:

Telomo to już wygląda o niebo lepiej Co do edukacji ludzi, to faktem jest że są zacofanym, pustynnym plemieniem. Twoje doniosłe czyny zmienią ten stan rzeczy dopiero podczas sesji
 
__________________
"War. War never changes" by Ron Perlman "Fallout"

Ostatnio edytowane przez sante : 23-06-2008 o 21:54.
sante jest offline  
Stary 23-06-2008, 22:01   #14
 
Telomo's Avatar
 
Reputacja: 1 Telomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumny
A i takie pytanko: nasze postaci będą się starzeć. Czy przewidywana jest śmierć naturalna?

Bo mniemam, iż po śmierci aktualnego wodza rządy przejmie kolejna osoba zgodnie zustrojem politycznym

Przy okazji: też lubię Civ :P
 
Telomo jest offline  
Stary 23-06-2008, 22:37   #15
 
sante's Avatar
 
Reputacja: 1 sante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodze
Cytat:
Napisał Telomo Zobacz post
A i takie pytanko: nasze postaci będą się starzeć. Czy przewidywana jest śmierć naturalna?

Bo mniemam, iż po śmierci aktualnego wodza rządy przejmie kolejna osoba zgodnie zustrojem politycznym

Przy okazji: też lubię Civ :P
Wodzowie w bitwie nie mogą zginąć, jeśli natomiast chodzi o część rpg to raczej też do tego nie dojdzie. Postać natomiast może lvl-ować zyskując cechy dodatnie lub ujemne. Ustrój mi jest potrzebny tylko do tego, bym wiedział jak tworzyć tą część rpg. Gdy mamy dyktatora/króla to nie ma żądnego problemu, natomiast gdybyśmy mieli republikę/demokracje to wtedy inaczej by wyglądała część rpg. Mariaże, czyny i słowa postaci mają inne znaczenie dla państwa gdy postać jest tylko ułamkiem władzy a inne gdy sprawuje ją w pełni.
 
__________________
"War. War never changes" by Ron Perlman "Fallout"
sante jest offline  
Stary 23-06-2008, 22:39   #16
 
Telomo's Avatar
 
Reputacja: 1 Telomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumny
To trochę lipton... postać powinna móc ginąć nawet w bitwie czy zostać przegłosowana (głosy) o czym świadczyłby pomyślny rzut kostką. I wtedy musielibyśmy wykreować nową postać :P
 
Telomo jest offline  
Stary 24-06-2008, 10:32   #17
 
Marcon's Avatar
 
Reputacja: 1 Marcon ma wspaniałą przyszłośćMarcon ma wspaniałą przyszłośćMarcon ma wspaniałą przyszłośćMarcon ma wspaniałą przyszłośćMarcon ma wspaniałą przyszłośćMarcon ma wspaniałą przyszłośćMarcon ma wspaniałą przyszłośćMarcon ma wspaniałą przyszłośćMarcon ma wspaniałą przyszłośćMarcon ma wspaniałą przyszłośćMarcon ma wspaniałą przyszłość
Zaitrygował mnie pomysł z sesją strategiczną. Sam grałem kiedyś (na innych forach) w kilka takich gier, lecz wszystkie wcześniej, czy później updałay. Mam nadzieje że w tym wypadku to się nie zdaży

Z chęcia bym zagrał, lecz przydałoby się wiećej informacji o mechanice. Sam napisałeś jedynie o infrastrukturze, a co z resztą? Jak będą rozwijane? Jak będzei się pozyskiwało nowe technologie? Na jakiej podstawie będą przydzielane dochody? Jak będzie odbywała się rekrutacja jednostek? etc, etc. Nie podałeś prawie żadnych informacji na ten temat. Proszę o informacje, czy mas już wszystko obmyślone, czy może zajmiesz się tym dopiero w czasie sesji (a może to mieć opłakane skutki) ?
 
Marcon jest offline  
Stary 24-06-2008, 11:43   #18
 
Telomo's Avatar
 
Reputacja: 1 Telomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumny
Cytat:
a co z resztą? Jak będą rozwijane? Jak będzei się pozyskiwało nowe technologie? Na jakiej podstawie będą przydzielane dochody? Jak będzie odbywała się rekrutacja jednostek?
Cóż... większość zależy od ustroju, jaki w danym momencie będzie panował. Np. kraj komunistyczny, nastawiony na militaria będzie brnął w kierunku rozwijania technologii wojskowej, niejednokrotnie prowadząc niewyedukowany naród. Dochody: podatki, haracz, łup, przekręty... Nowe Technologie: przydzielane przez MG gdy uzna to za stosowne. Rekrutacja Jednostek: zależna od ustroju w danym państwie/plemieniu. Wiesz... bynajmniej ja to tak widzę.
 
__________________
Nie ma to jak dobra książka, odpowiednie światło, śnieg za oknem, ciepły koc i lampka porządnego wina.

Jeżeli chcesz się skontaktować, pisz na mail lub gg: 13085699
Telomo jest offline  
Stary 24-06-2008, 11:50   #19
 
Umbriel's Avatar
 
Reputacja: 1 Umbriel ma w sobie cośUmbriel ma w sobie cośUmbriel ma w sobie cośUmbriel ma w sobie cośUmbriel ma w sobie cośUmbriel ma w sobie cośUmbriel ma w sobie cośUmbriel ma w sobie cośUmbriel ma w sobie cośUmbriel ma w sobie cośUmbriel ma w sobie coś
Wstępnie bym się pisał, ale mam zapytanie - Co w razie nieobecności wakacyjnej? Wydaje mi się że zNPC'owanie czy zamrożenie królestwa odpada.
 
__________________
13 wydział NYPD
Pijaczek Barry
"Omnia mea mecum porto"
Umbriel jest offline  
Stary 24-06-2008, 11:53   #20
 
Telomo's Avatar
 
Reputacja: 1 Telomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumnyTelomo ma z czego być dumny
Równie dobrze możemy zacząć wtedy, kiedy każdemu będzie to pasowało
 
__________________
Nie ma to jak dobra książka, odpowiednie światło, śnieg za oknem, ciepły koc i lampka porządnego wina.

Jeżeli chcesz się skontaktować, pisz na mail lub gg: 13085699
Telomo jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:25.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172