Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04-05-2008, 21:25   #1
 
Irrlicht's Avatar
 
Reputacja: 1 Irrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znany
[Kość] Triarii: Der Mauer

Triarii: Die Mauer
~ poor domestic rpg session ~

http://lastinn.info/sesje-rpg-autors...die-mauer.html

[Wyjątek ze źródła nr 1315613]
[...]
- Więc jak ocenia pan sytuację Polski u progu XXII wieku?
- Mam wiele wątpliwości. Nie mamy pojęcia, do czego doprowadzi wojna Ameryki z Rosją, a wydaje się, że reperkusje będą musiały dotyczyć każdego z krajów. Pan wie...
- Tak. Nuklearny konflikt. To jest to, czym grożą sobie obie nacje. Co pan o tym sądzi?
Nalany człowieczek nachylił się do prezentera.
- Jak dla mnie, to za tą cholerną wojną stoją Niemcy. Czy pan naprawdę sądzi, że C-93, który zaczęli budować dwadzieścia pięć lat temu to przypadek? I proszę mi tu... Nie wciskać kitu, że to kompleks mieszkalny. Wie pan, jak Niemcy mówią na to? Die Mauer. Przez dwadzieścia pięć lat niemieccy inżynierzy pracują nad tym... Nad tym monstrum, a polska, ba! Światowa opinia nic sobie z tego nie robi. Pan żartuje? Niby dlaczego zwykły „kompleks mieszkaniowy”, jak oni to nazywają, jest podwójnie zbrojony? Niby dlaczego w budowie używa się najnowszej technologii stali? A wreszcie, dlaczego obserwujemy przez ostatnie sto lat wyścig technologiczny Niemiec?
- Ależ... Proszę pana...
- Pan tam nie był? Nie widział pan? Wie pan, o tym się nie mówi publicznie, ale obecnie zbudowano około setki bunkrów przeciwatomowych. A co ma Polska? Nic. Gówno. Co do mnie...
Nie dokończył. Ze strony publiczności padły strzały. Plamy krwi były dobrze widoczne na białej koszuli. Mężczyzna kaszlał krwią. Nie zdjął mikrofonu, pomimo wrzasków widowni było dobrze słychać jego szept:
- A teraz... Teraz stoimy u progu trzeciej wojny...

[Rok 2213, polska jednostka wojskowa Corregnatus]

- Witamy na kursie instruktażowym używania nowej broni biologicznej – zaczął beznamiętnie głos kobiety. Wydobywał się z głośnika. - Wszystkie kursy i szkolenia jednostek na ziemiach polskich są finansowane przez Benefactoris Nostrum, Wolny Kombinat Polski. Podczas tej prezentacji użyto więźniów z Carceri A-10, B-20 i B-21.
- Nowa broń biologiczna – podjął znowu – obejmuje praktyczne zastosowanie badań prowadzonych w rejonach dawnego Związku Radzieckiego w ekstremalnym działaniu promieniowania.
Nastała chwila ciszy. Oczy wszystkich były skierowane na pokój znajdujący się za szybą pancerną: Był on kompletnie pusty, za wyjątkiem żelaznego, pordzewiałego stołka. Po chwili odezwał się głos męski:
- A, witam panowie – podjął ktoś żywo po tamtej stronie. - Niestety, nie mogę zdradzić swojej osobowości. Rozumiecie, przepisy. W każdym razie, mam niewątpliwą przyjemność zaprezentować wam jedno z naszych zwierzątek, które znaleźliśmy w jednej ze swoich ekspedycji niedaleko Uralu.
Znowu trzask mikrofonu. Jego głos był daleki, jednak nikt, kto pracował dla Benefactoris Nostrum, nie mógł nie odróżnić komendy „Wprowadzić więźnia!”. Odchrząknięcie. Tamten kontynuował:
- Właściwie nie mamy pojęcia, jak nazwać to... Coś, co sprowadziliśmy stamtąd. Rząd nadał oczywiście swoją liczbową etykietkę... Jak to szło? A, H-3404. Nieważne, my to po naszemu nazywamy pluskwami. O, a oto i nasz obiekt!
Do pokoju został wprowadzony chudy, zarośnięty mężczyzna. Chwiał się lekko na nogach i miał razem ze sobą elektroniczne kajdanki. Posadzono go na krześle. Jeden ze strażników spojrzał na zegarek, dał znak, a reszta wniosła metalową klatkę. Pospiesznie wyszli z pomieszczenia i zamknęli za sobą drzwi, zasuwając rygiel.
Kajdanki po pewnym czasie puściły, jednak więzień wydawał się nie do końca zdawać z tego sprawy. Po dość długiej chwili wstał ze stołka i rozejrzał się.
- Narkotyki – mruknął jeden.
Klatka również otworzyła się i wypełzło z niej dziwne stworzenie.
Było ono mniej więcej wielkości małego psa. Miało cztery, chude, pająkowate odnóża i ciemną, pokrytą rzadką szczeciną skórę.



Więzień odskoczył i zaczął krzyczeć. Porwał stołek i rzucił w stronę pluskwy, jednak rozminął się i klatka poleciała w tył. Zwierz zasyczał i uskoczył z prędkością, której nie można by go podejrzewać.
- To nie potrwa długo... - dodał drugi.
Pająkopodobny stwór skoczył. Widać było, jak cztery cienkie igły wysuwają się z jego paszczy, która była umiejscowiona pod nogami. Więzień uskoczył, jednak jeden z zębów drasnął go w ramię. Zachwiał się. Stwór tymczasem znieruchomiał.
Po krótkiej chwili człowiek osunął się na kolana i upadł na plecy. Po paru kolejnych chwilach „pluskwa” podpełzła do jego ciała.
- Fantastyczne, prawda? - rozbrzmiał ponownie głos. - Patrzcie teraz. Przysysają się do twarzy pacjenta. Badania wykazały, że zrastają się z rdzeniem przedłużonym. A później... No, sami zobaczcie, co później.
Ekran nad szybą rozbłysł nagle, oślepiając wszystkich.
- Co to ma być, do kurw...
Obraz był transmitowany prawdopodobnie z kamery przed celą więzienną.
- Tak, tak, panowie. Wbrew pozorom proces zagnieżdżania się postępuje bardzo szybko, bowiem już po około trzech godzinach zwłoki powstają... Uch, przerażające, doprawdy. Widzicie tą wielką dziurę w okolicy krtani? Rozdrapują ją sobie zaraz po przebudzeniu i w nią wkładają sobie żarcie. Żywią się mięsem. Ten tutaj przypadek dawno nie dostał jedzenia, dlatego tak podrapał ściany. Karmimy ich wołowiną dla celów eksperymentalnych, ale i tak są zabijane, bo żrą dużo i nie chcą słuchać rozkazów. Uwierzycie? Nawet biomechaniczna inżynieria niewiele tutaj może zrobić. Wszystkie impulsy nerwowe są kompletnie zagłuszane przez pluskwę, która jest na głowie. A, co do głów. Jeśli przypadkiem będziecie kiedyś musieli walczyć z tymi... Trupami, celujcie właśnie w głowy. Po trzech seriach z karabinu maszynowego nadal nie chcą zejść. Jakieś pytania? Pytajcie, mikrofony są w pokoju.
Po dość długiej ciszy ktoś podniósł rękę.
- Tak?
- Dlaczego one ciągle krzyczą, stękają i wrzeszczą... „Pomóż mi”... No, i takie tam?
- Dobre pytanie. Podejrzewamy, że ma to związek z uszkodzeniem płatu czołowego mózgu, choć niedokładnie wiadomo, czemu właściwie ciągle powtarzają to w kółko. Istnieje teoria, że odgłosy, które wydają, są czymś pośrednim pomiędzy ostatnimi myślami... Pechowca a żądzą krwi pluskwy.
Ponownie zapadła cisza.


Witam na mojej rekrutacji do sesji RPG toczącym się w autorskim świecie Triarii. Świat Triarii, ogólnie rzecz biorąc, jest światem niedalekiej przyszłości(zaczynamy w roku 2213), gdzie trwa wojna pomiędzy Unabhängige Deutsche Korporation(UAK) a Wolnym Kombinatem Polski(WKP) cz też Benefactoris Nostrum. Świat, od czasu Trzeciej Wojny Światowej, pogrążył się w chaosie, pozostawiając całą Azję i wschodnią Europę w obliczu atomowej zimy, zaś pozostałe państwa, po załamaniu się ekonomii USA, Chin i Rosji zmagają się z własną, trudną koniunkturą gospodarczą. Polska, jaką dziś znamy, znikła krótko po wojnie atomowej(2010 – 2052). Obecnie w Polsce swoje rządy gospodarczo – militarne prowadzi Kombinat, starając się zburzyć niemiecki Mauer(Mur), który ma chronić Neoberlin przed domniemanymi atakami ze strony Kombinatu, a także starając się chronić obiekty swoich badań. Kombinat nie chce, by Die Mauer został wybudowany do końca, dlatego zamierza przetestować nową broń biologiczną na Korporacji i na mieszkańcach Neoberlina. Gracze mogą obrać dowolną stronę konfliktu i przeżyć bombardowanie Neoberlina lub osobiście przyłożyć do tego rękę. Mogą być uciekinierem ściganym przez Korporację lub być hakerem infiltrującym jej informacje, prywatnym detektywem, który usiłuje odnaleźć zaginioną osobę. W istocie, potrzebuję tylko tych, którzy chcą przeżyć swoją historię w tym świecie. Dlatego też gracze sami określają swoje miejsce, w którym zaczynają, swoje życie, swoje cele. Moim zadaniem jest poprowadzić ich przez ten świat i powiązać ich losy, które przeżyją na arenie wojny BN i Korporacji.
Więc dla kogo jest ta sesja?
Przede wszystkim dla tych, którzy chcą dotrwać do końca. Masz wątpliwości, czy dotrwasz do końca? Nie posyłaj karty postaci, ot, co.
Po drugie, dla tych, którzy lubią intrygę. Jeżeli kogoś interesują kulisy badań Kombinatu czy Korporacji, czy też lubi zawiłe zagadki połączone z akcją, kombinowanie jak przeżyć w Neoberlinie czy też manipulowanie innymi do nakręcania sieci swojej intrygi – w takim razie ta sesja jest dla tych osób.
Potrzebuję czterech graczy, ni mniej, ni więcej. Rekrutacja potrwa względnie długo(do 18 maja), więc nie trzeba się spieszyć, bardziej decyduje jakość karty postaci.

Jeżeli chodzi o uwagi czysto techniczne, to jeden post na tydzień wystarczy całkowicie. Ja będę dopisywał odpowiedzi dopiero wtedy, gdy wszyscy umieszczą swoje posty.

Karta postaci

Imię – panuje dowolność. Może być ksywka.
Wygląd – wiadomo. Wystarczą dwa akapity.
Profesja – W świecie Triarii można być praktycznie każdym, jednak warto wziąć pod uwagę fakt, że gros, jeśli nie wszyscy ludzie są jakoś powiązani z Kombinatem lub Korporacją. Tak więc częściej spotyka się medyków polowych, żołdaków czy członków warband rabujących peryferia Firnamenti niż biurokratów. Im wyżej w hierarchii społecznej Gracz się znajduje, tym trudniejsza staje się rozgrywka. Ludzie nie powiązani z tymi dwoma frakcjami mają trudniejsze życie, jako że nie mają protektora.
Lista przykładowych profesji: wojskowy(maksymalnie ze stopniem plutonowego; różne specjalizacje, od zwykłego gemajna aż do nurka czy artylerzysty – zaznaczyć w karcie, czym dokładnie się zajmuje; warto także zauważyć, że żołnierze Korporacji mają tendencje do bycia modyfikowanymi genetycznie czy chirurgicznie, szczególnie jeśli chodzi o piechotę); policjant; kierowca frachtowca; naukowiec(napisać specjalizację); prywatny detektyw; kwatermistrz; operator radaru; wędrowny kupiec; członek warbandy; student; gospodarz tawerny, haker; etc. Ekwipunek dobieram ja, jakkolwiek jestem otwarty na sugestie w tym względzie.
Rasy - Tylko człowiek.
Koneksje - Twoje zakorzenienie w świecie Triarii. Minimum pięć znajomych, z którymi masz związek, jesteś od nich jakoś zależny lub interesuje Cię ich los. W tych pięciu ludziach musi znaleźć się choć jedna osoba, która jest powiązana z interesami Kombinatu lub Korporacji. Koneksje oczywiście opisać, co kto robi w Waszym życiu.
Ostateczny cel - Należy się określić, co robicie, dlaczego robicie i po co robicie. Czy chcesz, tak jak rzesze innych, sforsofać Die Mauer? A może interesują Cię tylko pieniądze? Cel jest to kotwica(lub kotwice), która będzie prowadzić gracza przez większość sesji i motywować jego działania. Umieszcza on niejako gracza na tle wydarzeń i może, ale wcale nie musi mieć czegokolwiek wspólnego z konfliktem. Jakkolwiek nie ukrywam, że gdy będzie miał, to pewnie będzie bardziej interesujący.
Historia i charakter - Wiadomo. Minimum osiem akapitów Times New Roman 12 na A4. Nie bać się światotworzenia - to, że przypadkiem stworzycie jakąś firmę lub jednostkę, której nie ma, to dużo się nie stanie. Bynajmniej, by była banalna. Mile widziane różnorakie osoby i organizacje współpracujące z graczami. Sieć powiązań i wzajemnych zależności bardzo mile widziana.

Jest jedno wymaganie dotyczące całej karty postaci. Postać musi być w jakiś sposób bezpośrednio związana(szpiegować, pracować, ochraniać, etc) z die Mauer.

Karty oczywiście wysyłać na PW.

System - Gramy w prostym systemie Kość[Gobas: Kość: podręcznik]. Ma się 10 punktów na rozdysponowanie je pomiędzy umiejętności i atrybuty. Podsyłacie mi tylko to, cechy ustalam sam. Poniżej znajduje się przykładowy KP, który mi podsyłacie, o resztę dbam ja. System ma rolę tylko i wyłącznie rozsądzać spory, nie zaś dominować gry. Rzutów kośćmi więc nie uświadczycie, ergo wizualnie będzie to wyglądać jak storytelling, jakkolwiek mechanikę rozstrzygam ja.

Przykładowe rozdysponowanie 10 PK:
Pies, haker korporacji
Ciało: 2
Umysł: 2
Duch: 1
Komputery: 3; Broń lekka: 2

Jan Kowalewski, żołnierz Korporacji

Ciało: 3
Umysł: 2
Duch: 1
Umiejętności: Broń snajperska 2, broń sieczna 1, broń lekka 1,

Poniżej znajduje się krótki słownik ważniejszych rzeczy występujących w settingu.
Jeżeli nie umieszczono czegoś, pytać, chociaż pewne rzeczy zostały nie umieszczone dlatego, aby je można odkryć podczas sesji.

Dlaczego UAK?
UAK, eksperymentuje na ludziach. Ci fanatyczni pół ludzie, pół cyborgi, którzy przewodniczą Korporationsleitung, są zafascynowani body enhancementem. Powszechnie podejrzewa się ich o rozpętanie Trzeciej Wojny, jako że wykryto koneksje Korporacji z Pentagonem. Zdarzały się także przypadki najeżdżania miast i zabierania ich mieszkańców do Neoberlina – takiemu losowi uległa spora część miast zachodniej Polski.
Kolejnym powodem, dlaczego Kombinat chce zniszczyć UAK, jest postępująca izolacja Polski od zachodu. Represje dla niemieckich kupców, handlujących z Polskimi głównie jedzeniem, zwiększają się. Nie wiadomo, dlaczego UAK nie zbombardowało także Polski, jako że potwierdzono, że mają oni aktywne głowice nuklearne. Pomimo tego, ciągłe działania zbrojne na zachodniej granicy Polski spotykały się z większymi lub mniejszymi sukcesami, jednak rejonu muru, notabene silnie chronionego, nie udało się nigdy sforsować. Ukończenia konstrukcji muru obawia się najbardziej Polskie dowództwo, gdyż będzie to niechybny znak do zakończenia izolowania się zachodu od Polski, co doprowadzi niechybnie do jej zniszczenia.

Religia w Triarii
Zarówno Korporacja, jak i Kombinat pozwalają różnym religiom przechodzić przez swoje szeregi, dopóki nie stają im na drodze. Istnieją księża-kapelani, jednak są to nieoficjalne jednostki i nie mają z tego względu dużych przywilejów. Ogólnie rzecz biorąc, Niemcy i Polska jako kraje przestały przywiązywać dużą wagę do religii, jako że i w jednym i w drugim kraju nie sprawdziła się jako obrona przed apokalipsą. Wyznawcy są tolerowani, jednakże większość kościołów została zniszczona podczas Trzeciej Wojny, a sporo dóbr kościelnych zostało zarekwirowane. Gros społeczeństwa ma obojętny do niej stosunek.

Poziom technologiczny

Wbrew pozorom nie jest aż tak zaawansowany. Wielka część uzbrojenia funkcjonuje dalej w niewiele zmienionej formie. Trwają badania nad teleportacją, jednak pomimo tego, że są one zakrojone na wielką skalę(szczególnie w Korporacji), to nie jest ona zaawansowana i jej użycie wymaga ogromnych zasobów energii. Nowością w międzynarodowym uzbrojeniu jest pojawienie się broni pulsowej, która może strzelać na średnie i dalekie odległości wiązkami energii. W Korporacji powszechne są modyfikacje implantowe żołnierzy, szczególnie w zakresie mózgu, a mianowicie: Percepcji, znieczulania, leczenia(egzoszkielety Korporacji posiadają pewną dozę podstawowych antytoksyn a także maski przeciwgazowe), wspomagania(mechaniczne ramiona są rzadkie, jednak występują), etc. Jakkolwiek implanty także nie są obce Kombinatowi, to jednak społeczeństwo Niemiec posiada najwięcej wszczepów.
Poza tymi drobnymi różnicami można przyjąć, że poziom technologiczny jest podobny do naszego.

Neoberlin
Neoberlin jest zupełnie innym miastem, niż był 200 lat temu. Dawna stolica RFN, z powodu wojny domowej w latach 2100-2110 została poważnie zniszczona. Od tamtego czasu, Neoberlin przemienił się metropolię i moloch. Północno-zachodnią część zajmują laboratoria i fabryki; północny wschód i południowy zachód wypełniają bloki i budynki mieszkalne. Największe zagęszczenie budowli militarnych znajduje się wokół muru, choć pewne strażnice w regularnych odstępach są rozmieszczone po całym mieście. Neoberlin to Firnamentum, jak zwykło się mawiać na wielkie miasta od czasu Trzeciej Wojny – istnieje parę Firnamenti w świecie Triarii, jednak Neoberlin jest bezapelacyjnie jednym z największych. Obskurne budowle i fabryki kontrastują z wielkimi wieżowcami, zaś nad wszystkim wznosi się Die Mauer. Neoberlin jest domem dla wielu ludzi; mętów, złodziei , żebraków, a także biurokratów, wojskowych czy rebeliantów, a hierarchia jest ściśle zarysowana.

Benefactoris Nostrum

Benefactoris Nostrum jest luźnym związkiem militarno-gospodarczym stacjonującym na terenach byłej Polski; tak więc, bazy rozmieszczone w różnych miejscach posiadają sporą autonomię. Głównie jednoczy je cel do walki z UAK. W zasadzie jest to sieć baz czy też ruchomych jednostek współpracujących ze sobą tylko z powodu chęci przeżycia. Zjednoczone, tworzą pokaźną siłę, której nie lekceważy nawet Korporacja.
Obecnie siły Kombinatu są skoncentrowane na froncie zachodnim Polski, a także w zrujnowanych Gliwicach, tak zwanej bazie Corregnatus.

Pytania do sesji w tym temacie.

Sesja jest inspirowana: Half-life, Half-life 2 i Fallout.

~ Lista przyjętych ~
wojto16
Hellian
Sekal
Hija


 

Ostatnio edytowane przez Irrlicht : 03-07-2008 o 14:15.
Irrlicht jest offline  
Stary 05-05-2008, 19:25   #2
 
wojto16's Avatar
 
Reputacja: 1 wojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumny
Nie ma bata. Zgłaszam się. Jak Irrlicht jest MG to nawet gdyby to była sesja w świecie Gumisiów i tak bym się pewnie zgłosił. Kp na dniach.
 
wojto16 jest offline  
Stary 07-05-2008, 22:33   #3
 
Irrlicht's Avatar
 
Reputacja: 1 Irrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znany
A tak w ogóle, to gwoli ścisłości, Mauer w języku niemieckim ma rodzajnik die. Wiem, to wstyd, ale ciągle mi się zdawało, że Mauer ma rodzajnik der. Niech jakiś mod zmieni ten tytuł, jeśli można...

Btw: KP można także posyłać na mail: invictvs@o2.pl

Wszelkich zainteresowanych również zapraszam na gg: 675928
 

Ostatnio edytowane przez Irrlicht : 10-05-2008 o 16:01.
Irrlicht jest offline  
Stary 11-05-2008, 16:33   #4
 
Irrlicht's Avatar
 
Reputacja: 1 Irrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znany
Uwaga co do modów: Pomimo tego, że za tydzień rekrutacja się kończy, chciałbym, aby nie wkładano jej do archiwów rekrutacji, jeśli nie będę miał kompletu graczy(na razie zgłosił mi się jeden). Chodzi o to, że możliwe jest, że podczas samej sesji mogą się zgłosić inni gracze, którym chcę umożliwić rozgrywkę.
 
Irrlicht jest offline  
Stary 12-05-2008, 00:56   #5
 
Hellian's Avatar
 
Reputacja: 1 Hellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwu
Zgłaszam się oficjalnie
Potrzebuję kilku dni na postać W środę powinna być.
Bardzo mi się Twoja rekrutacja podoba
 
Hellian jest offline  
Stary 12-05-2008, 11:03   #6
 
Durendal's Avatar
 
Reputacja: 1 Durendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputację
Hmmm zgłaszam się Rekrutka bardzo fajna i dopracowana. Postać powinna powstać do piątku bo pomysł który powstał mi w głowie wymaga duuuuużo pracy
 
__________________
Oj Toto to już chyba nie jest Kansas...
"Ideologia zawsze wynika z przyczyn osobistych, ja nie podaję wrogowi ręki chyba, że chcę mu połamać palce"
Durendal jest offline  
Stary 14-05-2008, 20:44   #7
 
Irrlicht's Avatar
 
Reputacja: 1 Irrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znany
By the way: Sama sesja rozpocznie się 19-ego; powtarzam, do 18-ego maja czekam na KP.
 
Irrlicht jest offline  
Stary 18-05-2008, 20:17   #8
 
Irrlicht's Avatar
 
Reputacja: 1 Irrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znany
Świetnie! Mamy bardzo ładne karty postaci, prawda?
Sesja rozpoczyna się jutro; gracze, którzy nie dostali jeszcze swoich list ekwipunku dostaną krótko przed sesją.
Jednocześnie zaznaczam, że rekrutacja trwa nadal - nie wyrzucać jej do śmieci; będzie trwać dopóki, dopóty nie dojdzie czwarty gracz lub sesja się nie zakończy.
Durendal podsyła swoją KP jutro.
Dziękuję!
 
Irrlicht jest offline  
Stary 18-05-2008, 22:25   #9
 
Sekal's Avatar
 
Reputacja: 1 Sekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputację
To ja się zgłoszę z polecenia Helian, hehe. Postać zaraz wykombinuję, tylko muszę poczytać o co tu właściwie biega.

EDIT: Potrzebuję jednak 1-2 dni na napisanie historii, trochę się przy tym jednak trzeba pomęczyć.
 

Ostatnio edytowane przez Sekal : 18-05-2008 o 22:50.
Sekal jest offline  
Stary 24-06-2008, 14:20   #10
 
Irrlicht's Avatar
 
Reputacja: 1 Irrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znany
Przypominam, że wciąż mamy jeden wakat.
Sesja toczy się bardzo prężnie, a gracze wykazują entuzjazm godny podziwu. Nie jest to zresztą nic dziwnego: Zebrała się pokaźna elita :> Mówiąc prosto, jest bardzo ładnie. Słodko wręcz.
Jakkolwiek, ubolewamy niezmiernie nad tym, że musimy się zabawiać tylko we trzech. Czwarty gracz jest mile widziany w naszych progach.
Sesja pojawiła się już na LIczach i stale zachęcamy, by się dołączyć. Różne uznane źródła pokazały, że robimy solidną robotę. Przyznajemy rację tym źródłom i jednocześnie rugamy je za to, że jeszcze nie dołączyły.
CHCESZ DO NAS DOŁĄCZYĆ!? POŚLIJ SOLIDNĄ KP I DOŁĄCZ DO NASZEGO GRONA! TWOJA WALKA O ŻYCIE W DIE MAUER DOPIERO SIĘ ROZPOCZĘŁA!

 
Irrlicht jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:06.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172