[Storytelling] Piękna Pani z Conäth Pamięć bywa zawodna Szczególnie łatwo jest nam zapomnieć o tym, o czym pamięć powinna przetrwać Nie staraj się wyrzucić niczego z pamięci Nie warto bowiem żałować chwili, która już odeszła Możemy jedynie decydować o tym, co zrobić z teraźniejszością A o czasach, które już przeminęły, możemy jedynie pamiętać... . . . Klejnot niebios Córka piekieł Ulubienica światła I pani ciemności Nazwano ją Piękną, bo zrodzona była z najprawdziwszego piękna Nazwano ją Wiedźmą, bo jej duszą i umysłem zawładnął Cień... . . . Jedynie kroniki z dawnych lat pamiętają złe czasy, kiedy Wiedźma z Północy panoszyła się na świecie. Straszna była i piękna jak jutrzenka, a groźna i tajemnicza jak morze. Nie była kobietą śmiertelną... Sześćsetnego roku Ery Ludzi doszło do wielkiej bitwy. Wszystkie nacje świata zjednoczyły się i wspólnymi siłami zwyciężyły ogromną i straszliwą armię Wiedźmy. Ją sama skazano na uwięzienie na dalekiej wyspie Conäth, gdzie pozostać miała na wieki wieków... Na wyspie wzniesiono skromną kryptę, w której osadzono Wiedźmę. Komnata została zabezpieczona najpotężniejszymi zaklęciami, a dookoła niej wzniesiono zaklęty labirynt, którego nie można było przejść... . . . Niniejszym ogłaszam, że rekrutacja do mojej nowej sesji rozpoczęta! Powyżej macie króciutkie wprowadzenie, po którym można sie domyślić ogólnego zarysu fabuły ;) Gra toczyć się będzie bez żadnego systemu, ani mechaniki - po prostu storytelling... Podaję teraz szablon (wymagania) karty postaci, które proszę pisać na PW... Imię: (chyba oczywiste) Ewentualne nazwisko/pseudonim/ksywka/przydomek: (wiadomo...) Wiek: (wiadomo... jeśli rasa inna niż Człek, to proszę podać w przeliczeniu na lata ludzkie, żeby nie było np. : Elf, lat 300...) Rasa: (do wyboru: Człek, Elf, Krasnolud, Niziołek, Pół-Elf) Klasa: (dowolna, ale z rozmysłem ;] ) Charakter: (opisowo; proszę uwzględnić takie rzeczy jak: stosunek do prawa, zasady moralne, stosunek do otoczenia, stosunek do innych ras, poszanowanie przyrody, zachowanie w "towarzystwie", zachowanie w sytuacjach stresowych, religijność, stosunek do płci przeciwnej, ewentualnie orientacja seksualna) Wygląd: (opisowo; proszę uwzględnić: twarz, włosy, karnacja, budowa ciała, [bardziej u mężczyzn] 'ilość masy mięśniowej', w co się zazwyczaj ubiera, ewentualnie jaką fryzurę zazwyczaj nosi ;P ) Ekwipunek: (tu proszę uwzględnić tylko najpotrzebniejsze rzeczy, takie jak broń i ewentualnie przedmioty, które postać wszędzie ze sobą zabiera - proszę uważać na realizm! wasze postacie nie mają żadnych plecaków ani toreb i mogą zabrać tylko tyle, ile uniosą w kieszeniach/pochwach na miecze etc.) Umiejętności: (opisowo; co postać nauczyła się robić przez całe swoje życie - proszę pisać tylko to, co stanowi coś ważnego i nieprzeciętnego... proszę więc nie pisać np. że postać umie czytać i pisać, albo że wie, jak się robi jajecznicę) Historia: (tu proszę o dłuuugi i wyczerpujący opis przeszłości z życia bohatera/bohaterki... można uwzględnić takie rzeczy jak: miejsce i ewentualne okoliczności narodzin, rodzina, rodzeństwo, lata dzieciństwa, społeczeństwo i warunki w jakich się wychowywał/a, ewentualny przebieg edukacji [jeśli takowa miała w ogóle miejsce], gdzie i w jaki sposób nabywał/a poszczególne umiejętności, jakieś młodzieńcze przygody - być może pierwsza miłość, [bardzo ważne!] skąd/od kogo dowiedział się o historii Wiedźmy, kiedy/w jakim wieku opuścił/a dom - z jakiego powodu, ewentualnie kiedy i dlaczego zmarło któreś z jego rodziców [xD], kim zostało jego/jej ewentualne rodzeństwo, dlaczego postanowił/a zostać członkiem takiej a nie innej klasy, kto go/ją uczył fachu - kiedy i w jakich okolicznościach, może jakieś ciekawe przygody - na przykład w drodze do wielkiego miasta, [bardzo ważne!] dlaczego postanowił/a wziąć udział w wyprawie odkrywczej na dalekich wyspach, i tak dalej i tak dalej... liczę na oryginalne i ciekawe pomysły z waszej strony... [znów ważne!] każda historia musi kończyć się na przybyciu postaci do portu w Avél-Darvell) Liczę na ciekawe i barwne postacie ;) Wszelkie pytania i komentarze proszę dawać także w tym temacie, ewentualne proszę pytać na GG ;) |
Ooo... ciekawe ^^ jutro przychodzi KP bo na odwal się nie chcę pisać :D Ale masz już chętnego. Mam pomysł na kontrowersyjną postać, ale nie wiem jak mi wyjdzie odgrywanie jej, gdyż jestem całkiem inny od moich założeń, ale będzie odmienne chociaż :D A jest mechanika? Bo z chęcią wziąłbym krasnoludzką strzelbę :D A w średniowieczu czytanie i pisanie nie było rzeczą przeciętną, oj nie :D |
Hmm... jak zawsze przeginam ale... można grać inżynierem czy innym świństwem z alechmicznymi/prochowymi ładunkami? Pozatym powiedz trochę o świecie. |
Nie można. Powód jest prosty - takie wynalazki jak proch nie istnieją w świecie gry. Świat jest autorski, wymyślony na potrzeby sesji. Jest pięć grywalnych ras: ludzie, elfy, pół-elfy, krasnoludy i niziołki. Klimaty są jak najbardziej średniowieczne, czyli takie typowe fantasy. Klasy powinny się zawierać we wszelkiej maści wojownikach, takich jak rycerze, strażnicy, obrońcy, gwardziści, czy pogromcy, oraz wszelkiej maści czarodziejach, czyli kapłanach, druidach, magach, elementalistach, klerykach, zaklinaczach itp. Oczywiście można grać także łotrzykiem, łowcą, tropicielem, złodziejem, zwiadowcą, tancerzem ostrzy, minstrelem, bardem... Nie można jednak grać alchemikami, którzy używają prochu strzelniczego, rusznic, wybuchających kul itp. Akcja całej rozgrywki zawierać sie będzie w stosunkowo niewielkim obszarze, dlatego znajomość geografii świata jest kompletnie nie potrzebna. |
O lol! Ja zawsze myślałem, że alchemik prędzej robi mikstury niż proch :D A inżynier czy coś jego pokroju, np. bombardier robią broń i amunicję :] A można grać zwyczajnymi klasami czy będzie tu cholerna walka? Bo z chęcią zagrałbym właśnie alchemikiem który sporządza różne wzmacniające trunki i w miarę dużo wie o zielarstwie. A co do stosunkowo niewielkiego obszaru: to opisy miejsc będą wiały nudą :( Gracze raczej nie lubią się kotłować w jednym miejscu. Co jak zamierzymy pójść gdzieś indziej? Zaczarujesz nas w magiczny sposób i zmienimy tok myślenia? |
@Telomo: Po pierwsze, alchemicy to nie tylko zielarze i mistrzowie eliksirów. W naukach alchemicznych zawierała się także inżyniera, oparta na materiałach wybuchowych i prochu strzelniczym! Po drugie, w sumie to można grać klasą, która nie zna sie zbytnio na walce. Na przykład taki medyk, czy zielarz, albo zbrojmistrz. Wolałbym jednak, aby każda postać umiała się w jako taki sposób bronić, bowiem w przygodzie przewidziane jest trochę walki. Ponadto zwróćcie uwagę na to, że wasze postacie będą brały udział w wyprawy odkrywczej, a na taką wyprawę byle gosposi domowej nie wezmą. Po trzecie, nie chciałem zdradzać za bardzo przebiegu wyprawy, ale żeby rozwiać wszelkie wątpliwości: akcja toczyć się będzie głównie na morzu i na kilku wyspach, dlatego napisałem, że obszar będzie stosunkowo niewielki. Skoro większość będzie na morzu, to nie widzę możliwości, aby gracze mieli się gdzieś zapodziać, gdzie być nie mieli... |
Coen Dobra właśnie przesyłam Kartę mojej postaci... Myślę że bedzie dobra... :) Pozdrawiam... |
Już wysłałem swoją Karte Postaci ...... Mam nadzieje ze będzie bezbłędna ....... |
A takie jeszcze pytanko, bo chyba nie wyczytałem: kiedy koniec rekrutacji? A mi prąd padł i KP diabli wzięli :( od nowa trzeba pisać... |
Witam mam pytanie odnośnie sesji. Czy wymagane jest jakieś doświadczenie związane z uczestniczeniem w sesji ponieważ dopiero dzisaj dołączyłem na forum i nie wiem czy jest sens pisać swoją kartę postaci jeśli miałaby ona zostać na wstępie odrzucona:-? |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:14. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0