Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 20-07-2008, 22:05   #1
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 162 Qumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znany
[Dnd 3.5/Dnd 4, FR] Cienie Przeszłości

Cienie Przeszłości

Fragmenty z Wielkiej historii Krain(The Grand History of the Realms):

1374

Śródlecie
Pan Słońca Daelegoth Orndeir, przywódca herezji Powstałego Słońca, wzywa wiernych do Elversult, aby mogli podziwiać pierwszy zwiastun powrotu Amaunatora. Pan słońca rzuca zaklęcie Wieczne Słońce Amaunatora, które przyzywa drugie słońce, które nigdy nie zachodzi nad miastem Elversult. Słowo o tym czynie szybko się rozchodzi po Faerunie, a tak zwane zgromadzenia zaczynają się pojawiać u drzwi świątyń Pana poranku(Lathander), starając się nawrócić na „kościół Amaunatora”.

Uktar 2: Z głębokości 300 m z dna Morza Upadłych Gwiazd unosi się zagubiona enklawa Sakkors aby znowu unosić się nad Faerunem. Imperium Nethril zostało odrodzone.

Nocal 15: Sharriańscy zabójcy infiltrują Cienistą Doliną oraz atakują wieżę Elminstera. Po zaciekłej walce, Elminster znika a jego wieża wybucha zmieniając się w ruiną oraz przenosząc się na innym plan.

1375

Eleint 30: Długie, silne trzęsienie ziemi nawiedza Waterdeep wkrótce po świcie. Miasto ucierpiało niewiele, lecz wielu ludzi w mieście zostało nawiedzonych strasznymi wizjami krzyku, brodatym mężczyzną z oczami pełnymi gniewu, smutku i łez – Halaster, Szalony Mag Podgóry. Magowie, którzy doznali wizji opisują również sceny zniszczeń sporej części labiryntu, walące się filary, przesmyki, zawalone przejścia, zapadnięte skały oraz ciągłe wybuchy biało-niebieskich iskier. Szybko staje się jasne, że Halaster zniszczył sam siebie a w momencie swojej śmierci wysłał desperackie wizje i tajemnicze przesłania do poszukiwaczy przygód oraz osób z magicznym talentem po cały Faerunie.

Nocal 20: Lolth i Eilistraee walczą na śmierć w boskiej grze savy o losy drowów. Rycerz mrocznej pieśni na usługach Eilistraee zabija Selvetarma, Czempiona Lolth, za pomocą artefaktu znanego jako Ostrze Półksiężyca. Drowy wyznawcy Vhaerauna używają Wysokiej Magii pierwszy raz od czasu Zejścia. Udaje im się otworzyć portal do domeny Eilistraee, który Zamaskowany Pan chce użyć aby zabić swoją siostrę. Niestety sytuacja się odwraca i Eilistraee zabija swojego brata zamiast on ją. Kościół Vhaeraun zostaje wchłonięty przez kościół Eilistraee, natomiast kościół Selvetarma poprzez kościół Lolth.

1377 Rok Natarczywych myśli

Srinshee wraca do Myth Drannor i oferuje Illsevele Miritar Ostrze Władców jako dar za jej mądrość i światłe przewodnictwo podczas odnowy ich krainy. Illsevele pokornie przyjmuje ostrze i tytuł Koronowanej. Królowa Amlaruil przybywa aby pogratulować nowej Koronowanej oraz przynosi ze sobą Drzewo Dusz jako prezent dla nowej krainy. Artefakt zostaje posadzony w kolumnadzie na kształt pierścienia w sercu miasta znanego jako Seldarrshen Nieryll, Kaplica Gwiezdnych Dusz.

Wyznawcy Kiaransalee wywołują faerzress w pomroku aby wpłynąć na zdolność drowów na teleportację i używanie magii wróżenia. W nadziei na odwrócenie efektu wyznawcy Eilistraee organizują napad na Wiedźmy Kiaransalee, które rządzą Akropolis Thanatosa pomiędzy ruinami V’elddrinnsshar, głęboko pod górami Galena. W tym samym momencie, Q’arlynd Merlan i jego uczniowie, używając sześciu Miyeritari i kiira, używają Wysokiej magii, aby wymazać imię Kiaransalee z oblicza świata. Pozbawion wyznawców Krucza wiedźma znika ze świata.

Niewielkie trzęsienie ziemi na wybrzeżu Amn uszkadza Czarowięzy, więzienie na wyspie Brynnlaw. Paru ze zwariowanych magów wydostaje się poprzysięgając zemstę na narodzie, który ich uwięził.

1379 Rok Straconej Twierdzy

Kolonizacja Chult przez Amn w końcu zaczyna się zwracać. Całe plemię dzikich humanoidów siła zaciągniętych z głębokiej dżungli i przesiedlonych do zamkniętego rezerwatu w Amnijskim mieście Athkatli. Pasożytnicza choroba, która sieje swoje żniwo w Athkatli w 1379 i w końcu zabija członka Rady Sześciu, jest obarczona winą obecnością rezerwatu, lecz zanim dzikusy zostają zgładzone uciekają oni na zewnątrz Amn.

Lolth knuje przeciwko swoim rywalom w drowim panteonie. Pajęcza królowa próbuje zabić Ghaunadaura, lecz on okazuje się być siłą dużo starszą i potężniejszą niż myślała. Pan śluzów opuszcza pajęczą otchłań i udaje się do Głębokiej Jaskini.

1780 Rok Ognistej Dłoni

Kanał łączący Jezioro Pary i rzekę Nadaflow jest w końcu ukończony, połącz morze upadłych gwiazd z zachodnim oceanem.

Wysoki mag Araevin Teshurr ukańcza odnowę mythala Myth Drannor a po odwiedzinach w Waterdeep, Aglarond i Sildëyuir udaje się do ukrytej krainy Auseriel. Tam spotyka i zaprzyjaźnia się z księciem Lamruil. Opuszczają oni Auseriel pod opieką kanclerza Lamruil w poszukiwaniu zaginionej księżniczki maury, podążając za tajemniczą przepowiednią odkrytą za pomocą magii Araevina.

1383 Rok Odpokutowanego wojownika

Moradin przewodzi zgromadzonym bóstwom krasnoludzkim w krucjacie przeciwko mrocznym siłom Hammergrim. Gorn Gulthyn i Haela Brightaxe giną w bitwie, lecz Moradin zabija Laduguera a Clangeddin Duerrę z Podziemi. Plan Hammergrin rozprasza się na astralnym morzu w głośnych hymnach na cześć zwycięstwa.

1384 Rok Trzech strumieni splamionych krwią

Siamorphe kłóci się z Tyrem kiedy dwa bóstwa mają inne zdanie kto powinien wygrać w starciu Tethyrian i Calimshit’ów. Odchodzi po tym z domu Triady i dołącza do dworu Sune w Brightwater. Tyr wysyła Helma, aby przekonał Sune do jego zdania. Bogini miłości sugeruje małżeństwo Tyra i Tymory aby przywrócić równowagę na planach. Helm przynosi sugestię Sune do Tyra i zaczyna wysławiać związek Tyra i Tymory. Tyr omyłkowo uznaje, że Helm chce mu ukraść miłość Tymory i wyzywa go na pojedynek. Z uwagi na kodeks, honor i przekonania obydwu bóstw, walka jest nieunikniona. Tyr zabija Helma, zanim bóstwa mogą dojść do zrozumienia. Ze złamanym sercem, Tymora towarzyszy Tyrowi do Domu Triady. Nikt nie może tego udowodnić, lecz bóstwa podejrzewają robotę Cyrica w tym wszystkim.

Ze zniszczoną Triadą przez śmierć Helma, Illmater decyduje się opuścić domenę Domu Triady. Odbudowywuje swoją domenę w Brightwater na zaproszenie, które wysłała mu Sune.

1385 Rok Błękitnego Ognia

Teraźniejszość


Od niedawna Coramanthor znowu stał się prężnym ośrodkiem elfiej kultury. Po wielu walkach i poświęceniach odzyskuje on spokój, a elfy znowu spacerują po elfim dworze. Dawny las pełny demonów i mrocznych elfów znowu staje się miejscem spokoju i nieziemskiego piękna dzięki mocy mythali i elfim wojownikom. Wysłannicy wielu królestw udają się do nowej ojczyzny wielu elfów w geście pomocy oczyszczenia pozostałych obszarów Coramanthoru, dyplomaci przybywają aby nawiązać kontakty polityczne, a kupcy handlowe. Nawet pomroki i wysłannicy imperium Nethril postanowili wysłać swoich emisariuszy, w końcu nowe królestwo elfów znajdowało się niedaleko obszaru, który znajdował się pod ich kontrolą. Królestwo prosperuje coraz lepiej, a pomoc oferowana przez inne kraje jest przyjmowana z wdzięcznością, więc problem wędrownych bandytów czy niedobitków potworów i mrocznych elfów szybko zniknie, a Coramanthor stanie się znów bezpieczny. Jedną z takich grup jesteście wy, podróżujecie już sporo czasu po krainach i równie długo znacie się. Znani w wielu zakątkach Faerunu poczuliście się zobowiązani odbyć ostatnią przygodę, ostatnią wyprawę do Myth Drannor. Już niedługo legendarne miejsce, pełne artefaktów, dziwów i potworów stanie się spokojnym zakątkiem lasu. Taka okazja już nigdy prawdopodobnie się nie trafi, a cel był szczytny, a przynajmniej dochodowy, gdyż zwrócić elfom mieliście tylko artefakty, magiczne przedmioty mogły należeć do was, podobnie jak złoto czy cokolwiek jeszcze mogliście tam znaleźć. Do miejsca, które mieliście oczyścić zaprowadził was jeden z łowczych Illsevele, po czym wrócił na swój posterunek.

To czego nie mogliście wiedzieć było tym, że byliście obserwowani, już od dawna. A chwila, która miała niepodzielnie nadjeść zbliżała się. Czerwone oko spoglądało na was z nieba, przyglądając się ostro, lecz litościwie na kolejne czyny i zwycięstwa na waszej drodze. Nie było pewności czy kiedykolwiek interweniowało swoją mocą, czy w ogóle mogło, lecz sam fakt że patrzyło zdawał się mieć znaczenie i wywierać piętno na waszej podróży, która zmierzała właśnie ku jej kulminacyjnemu punktowi. Czerwone piramidy nad Ascore już się wzniosły roztaczając cień nad piaskami Anauroch. Kiedy czerwień nieba spływała krwią u progu nocy, piramidy, wraz z piaskami przybierały wygląd jakby morza krwi, skąpanego w gniewie, zaś gdy noc nieoczekiwanie je obejmowała swymi rękoma, niby w smutku lub melancholii wyczekiwały kolejnego wieczoru.

Wszystkie pionki ustawiły się na szachownicy, każdy szczegół został dopracowany. Na tym świecie nie ma przypadków, jest tylko to co jest nieuniknione.


Opis gry

Miejsce: Forgotten Realms

Poziom: 13

Rasy/klasy: dowolne, maks epp. +3 (żeby rasy nie były jakimiś dziwadłami)

Charakter: dowolny, lecz grupa powinna być zgrana mimo możliwych różnic charakteru

Kasa: 110 000 zł(znaczy sz :P)

Karta w PcProfiler lub Excelu, lecz musi być w pełni wypełniona(no może nie musicie podliczać wagi przedmiotów bo to masakra…).

Atrybuty na gg lub pw wysłał bym wyniki, każdy ma prawo do 3 prób i może wybrać jeden z zestawów, podobnie jest z punktami wytrzymałości, z tym że jest tylko jedna próba.

Liczba graczy: nieokreślona

Czas trwania rekrutacji: tyle ile będzie trzeba :P

Dialogi piszemy normalnie od myślnika, myśli kursywą, imiona i nazwy własne pogrubioną czcionką. W grze być może skorzystam z ukrywania tekstu przed niektórymi userami, ale muszę jeszcze to sprawdzić jak działa. Przykład

-Witajcie, witajcie podróżnicy, w jakimże celu zaszczyciliście swoją obecnością niegodnego Balvuma, miasto Rosefall obfituje ostatnio w wiele niespodzianek… być może i wy macie jakąś dla mnie? – odpowiedział stary łysy człowiek wpatrując się w was wyjątkowo bystro, młodo, jakby oczy które posiadał nie należały do niego.
-Dziwny ten starzec.. mam nadzieję, że hrabia miał rację winiąc go za morderstwa, nie chciałbym zamknąć schorowanego staruszka… – Porucznik Helios pomyślał marszcząc brwi.

Po zakończeniu tej części gry nastąpi przeniesie do świata po 100 latach, akcja rozpocznie się w Silverymoon, obowiązywać będzie 4 edycja, jako, że warto by spróbować w nią zagrać. Zajmie nam to trochę czasu, więc zapewne wyjdzie już do tego momentu podręcznik do FR 4 edycji, wraz z nową klasą Swordmage, łącząca klasę maga z wojownikiem. Zagracie swoimi potomkami, lecz niekoniecznie potomkami swojej postaci, może to być potomek innej postaci, a nawet rodzeństwo. Dlatego zważcie na rasę, którą wybierzecie, gdyż potem będą tylko one lub ich mieszanki do wyboru.

ps. mam trochę materiałów o Dnd przetłumaczonych, więc mogę użyczyć w razie potrzeby(nowe klasy, rasy, itp)

pss. moje gg: 1631659

mój mail: laefor@gmail.com

karty postaci: RapidShare: Easy Filehosting
 

Ostatnio edytowane przez Qumi : 22-07-2008 o 16:49.
Qumi jest offline  
Stary 21-07-2008, 00:16   #2
 
Cosm0's Avatar
 
Reputacja: 75 Cosm0 wkrótce będzie znanyCosm0 wkrótce będzie znanyCosm0 wkrótce będzie znanyCosm0 wkrótce będzie znanyCosm0 wkrótce będzie znanyCosm0 wkrótce będzie znanyCosm0 wkrótce będzie znanyCosm0 wkrótce będzie znanyCosm0 wkrótce będzie znanyCosm0 wkrótce będzie znanyCosm0 wkrótce będzie znany
Hmm masakra powiem Ci - myślałem, że to będzie miła i spokojna sesja a tutaj prawie apokalipsa. Dlatego z początkowego 'GRAM NA 100%' zrobiło się 'MUSZĘ SIĘ ZASTANOWIĆ'.

Gdybym się jednak zdecydował to by to pewnie było coś z poniższego repertuaru:

rasa: człowiek albo elf (być może drow) - myślałem o pomroku, ale chyba by to tutaj niezbyt pasowało.

klasa: miał być cwaniaczkowaty szermierz-łotrzyk idący za głosem pieniądza, charakterem coś pomiędzy Jarlaxle, Indiana Jonesem i Hanem Solo, ale w obecnej sytuacji musiałbym się zastanowić nad odkładanym w nieskończoność Wojennym Czarodziejem Cormyru.

Niezłego mi bajzlu narobiłeś tym swoim postem powiem Ci, bo teraz nie wiem czy mi będzie do końca taka apokalipsa odpowiadać.
 
__________________
Wisdom of all measure is the men's greatest treasure.
Cosm0 jest offline  
Stary 21-07-2008, 07:45   #3
 
Sinthael's Avatar
 
Reputacja: 20 Sinthael jest na bardzo dobrej drodzeSinthael jest na bardzo dobrej drodzeSinthael jest na bardzo dobrej drodzeSinthael jest na bardzo dobrej drodzeSinthael jest na bardzo dobrej drodzeSinthael jest na bardzo dobrej drodzeSinthael jest na bardzo dobrej drodzeSinthael jest na bardzo dobrej drodze
Ciekawie się zapowiada. Zawsze chciałem zagrać w rejonie Cormanthoru z czystej sympatii do Myth Drannor, więc raczej nie mogę przepuścić takiej sesji

Kartę wyślę za kilka dni.
 
Sinthael jest offline  
Stary 21-07-2008, 08:57   #4
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 162 Qumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znany
Spoko Coms0, sesja będzie mniej więcej taka... choć to będzie raczej coś w stylu myth drannor - sporo walki, tajemnicza miejscowość - tajemnica - Ascore - tajemnica i walka, natomiast 4 edycja to właśnie na spokojnie raczej, żeby się oswoić z systemem, bo sam go jeszcze średnio znam :P
 
Qumi jest offline  
Stary 21-07-2008, 09:52   #5
 
RyldArgith's Avatar
 
Reputacja: 73 RyldArgith wkrótce będzie znanyRyldArgith wkrótce będzie znanyRyldArgith wkrótce będzie znanyRyldArgith wkrótce będzie znanyRyldArgith wkrótce będzie znanyRyldArgith wkrótce będzie znanyRyldArgith wkrótce będzie znanyRyldArgith wkrótce będzie znanyRyldArgith wkrótce będzie znanyRyldArgith wkrótce będzie znanyRyldArgith wkrótce będzie znany
Ciekawym jest tej 4 edycji, słyszałem że już jest, ale nie miałem sposobności sie z nią zaznajomić, bo nie było i jak, i moja znajomość angielskiego jest fatalna. Co do 3.5 mam materiały wiec mogę robić postać. Mówiłeś że masz część materiałów przetłumaczonych. Do 4 edycji jak mniemam? Chętnie bym rzucił swym okiem na to.
A co do postaci to pisze się i już kartę robie. Oczekuj na dniach.
 

Ostatnio edytowane przez RyldArgith : 21-07-2008 o 10:25.
RyldArgith jest offline  
Stary 21-07-2008, 09:56   #6
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 162 Qumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znany
Mam do 3.5 edycji przetłumaczone... nie zajmowałem się tłumaczeniem 4 edycji.. sporo tego :P ale chyba mógłbym opisy klas czy ras przetłumaczyć, moce, czary, atuty to już problematyczne i czasu zajmuje sporo :P
 
Qumi jest offline  
Stary 21-07-2008, 10:22   #7
 
Zapatashura's Avatar
 
Reputacja: 1335 Zapatashura ma z czego być dumnyZapatashura ma z czego być dumnyZapatashura ma z czego być dumnyZapatashura ma z czego być dumnyZapatashura ma z czego być dumnyZapatashura ma z czego być dumnyZapatashura ma z czego być dumnyZapatashura ma z czego być dumnyZapatashura ma z czego być dumnyZapatashura ma z czego być dumnyZapatashura ma z czego być dumny
Z tą dowolnością rasy to tak lepiej nie szaleć. DnD 4.0 ma dość ograniczoną ilość ras grywalnych w stosunku do 3.5.
Wcześniej wspomnianym pomrokiem choćby grać sie nie da na dzień dzisiejszy, a czy podręczniki do Faerunu zapełnią lukę to średnio wiadomo.
 
Zapatashura jest offline  
Stary 21-07-2008, 10:44   #8
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 162 Qumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znanyQumi wkrótce będzie znany
Potomstwo pomroków może być człowiekiem, poza tym to 100 lat, mogą to być nawet 2 pokolenia, no i istnieje też pewna doza wyobraźni i ustaleń z MG co do ras z 4 edycji, jeśli nie będzie odpowiednika z 3.5, poza tym w Księdze Potworów 4 ed na końcu jest całkiem pokaźna lista ras i ich cech, tak żeby grać nimi, nie ma tylko opisów ich kultury, itp, ale statystyki, umiejętności są Np. koboldy, drowy, doppelgangery, githyanki, gnomy, gobliny, itd
 
Qumi jest offline  
Stary 21-07-2008, 11:15   #9
 
RyldArgith's Avatar
 
Reputacja: 73 RyldArgith wkrótce będzie znanyRyldArgith wkrótce będzie znanyRyldArgith wkrótce będzie znanyRyldArgith wkrótce będzie znanyRyldArgith wkrótce będzie znanyRyldArgith wkrótce będzie znanyRyldArgith wkrótce będzie znanyRyldArgith wkrótce będzie znanyRyldArgith wkrótce będzie znanyRyldArgith wkrótce będzie znanyRyldArgith wkrótce będzie znany
Mam pewien problem. Otóż na chwilę obecną mam przy sobie jedynie podstawowe podręczniki do 3.5, wersja SRD. Opis Feurunu jest w wersji 3.0, przy czym zostawiłem go na działce, do której nie mam w chwili obecnej dostępu i nie będę mieć przez około tydzień co najmniej. Na działce jest też podręcznik do Podmroku. Mógłbyś przesłać opisy ras ( w szczególności diabelstwo, bez ras podmroku)?
 

Ostatnio edytowane przez RyldArgith : 21-07-2008 o 11:18.
RyldArgith jest offline  
Stary 21-07-2008, 11:39   #10
 
Kaworu's Avatar
 
Reputacja: 454 Kaworu jest po prostu świetnyKaworu jest po prostu świetnyKaworu jest po prostu świetnyKaworu jest po prostu świetnyKaworu jest po prostu świetnyKaworu jest po prostu świetnyKaworu jest po prostu świetnyKaworu jest po prostu świetnyKaworu jest po prostu świetnyKaworu jest po prostu świetnyKaworu jest po prostu świetny
Zgłaszam się do sesji
Więc w kwestii podręczników- mam PG 3.5, ale korzystam z klas prestiżowych do 3.0 (nie przeszkadza?) i jeszcze możliwe że z pieniędzmi będą drobne zgrzyty polegające na różnicy cen przedmiotów z PMP 3.0 i 3.5. Mam nadzieję że to nieduży problem
Korci mnie żeby zagrać piękną i zabójczą ninja ze wschodu
 
Kaworu jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:35.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166