Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30-07-2008, 14:43   #1
 
Gruby95's Avatar
 
Reputacja: 11 Gruby95 nie jest za bardzo znany
[Fullmetal Alchemist] Zbłąkany Kundel

1997 rok, Amestris – Centrala. Drzwi od biura Półkownika Punchera, z samego rana, otworzyły się z wielkim trzaskiem. Do biura wpadł młody mężczyzna, który na oko miał nie całe dwadzieścia pięć lat. Ubrany był w schludny, wojskowy mundur, a na głowie zjeżyły się lekko przycięte, blond włosy. Mężczyzna ten miał błyszczące, jasne, brązowe oczy, a na swojej małej, kwadratowej twarzy, malowało się przerażenie. Naprzeciwko niego stało biurko za, którym siedział Półkownik Puncher. Był to starszy, siwiejący już człowiek. Miał krótkie brązowo-szare włosy, niebieskie oczy i długi haczykowaty nos, który podtrzymywał stare i poniszczone okulary. W biurze było pełno portretów, były to obrazy rodziny Puncherów od pokoleń, Półkownik opowiadał o niej bez przerwy. Biurko jak i krzesła, były bardzo stare, a za razem mocne i w dobrym stanie. Ściany były pomalowane na biało, jak w większości biur, co w porównaniu ze starodawnymi obrazami i meblami, wyglądało trochę śmiesznie. Na podłodze leżała szara wykładzina, dochodząca pod same ściany. Drzwi były białe i drewniane, z małą szybką i ładnie wykonaną złotawą klamką. Półkownik aż wzdrygną, gdy zauważył Sierżanta Bonesa, który wbiegł z głośnym trzaskiem i z wielkim przerażeniem. Półkownik, bardziej zdziwniony niż oburzony, już otwierał usta by coś powiedzieć, ale Sierżant Bones zaczął mówić.

- Pułkowniku, melduje że wczoraj wieczorem miało miejsce włamanie do biura podpułkownika Hawka i…
- Co wy pieprzycie Sierżancie? Włamanie do kwatery wojskowej? Czy wiecie kto to zrobił?
- Mamy podejrzenia, ale nie są one jeszcze pewne…
- No mówcie!
- Na miejscu zbrodni widziany był Chris Kowalsky…
- Wolframowy Alchemik? Żołnierz? Nie możliwe, sam go zrekrutowałem, on nie mógł by…
- Proszę się nie denerwować Półkowniku, powiedziałem że to nic pewnego.
- Zwołajcie mi wszystkich ludzi, którzy widzieli tamten incydent! Chce przesłuchać ich osobiście.
- Z Żyjących świadków, mamy tylko jednego, Chorążego Tutka. Resztę osobiście usunął, a Jim Tutek patrzył z ukrycia.
- I co widział? Przesłuchiwaliście go?
- Przykro mi, był w szoku, nie mogliśmy z nim porozmawiać, ale wiemy że Wolframowy zniknął i pewnie się gdzieś ukrywa.
-Ukrywa? Nie dobrze. On może być nie bezpieczny. Ma specjalne rękawice które chronią go od prądu i jednocześnie pozwalają mu razić prądem wszystko czego dotknie.
- Taa… Alchemicy to potrafią robić szkody.
- Więc musimy porozmawiać z Hawkiem i Tutkiem, gdzie oni aktualnie przebywają?
- Podpułkownik Hawk, przebywa aktualnie we wschodniej kwaterze, a Chorąży Tutek ma urlop, przeżył szok, widząc dzieło Kowalskiego.
- Rozumiem… Gdy Hawk wróci, niech przyjdzie do mojego gabinetu. Chce mu sam wszystko powiedzieć. Przesłuchaniem tutka, zajmą się państwowi alchemicy, których także wyślę w poszukiwanie Kowalskiego.
- Państwowi Alchemicy? Czy oni muszą wykonywać za nas każdą robotę?
- Tylko dobry, pies może wytropić zbłąkanego kundla. Czy wiadomo już czego szukał Kowalsky?
- N… Nie, jeszcze tego nie wiemy, ale możliwe że jego nagłe posunięcie do przodu ma coś wspólnego z podpułkownikiem Hawkiem.
- Podejrzewacie że Wolframowy, poluje na Hawka?
- Nie koniecznie, możliwe że Hawk ma jakieś dokumenty, które są potrzebne Wolframowemu, lub Hawk wie o czymś czego nie powinien.
- Nie wiemy co dokładnie zamierza Kowalsky, ale każdy w armii może czuć się zagrożony. Nie długo do armii dołączy nowy oddział wojskowych kundli, oni się zajmą tą sprawą. Do kiedy Podpułkownik będzie jeszcze na tym wschodzie?
- Jeszcze tydzień. Zadzwonić do niego?
- Nie! Mówiłem już, porozmawiam z nim jak wróci. O niego się nie przejmuj. Mam do ciebie sprawę.
- O co chodzi, pułkowniku?
- Gdy skończy się egzamin na państwowych alchemików, przyprowadź do mnie tych co dostaną licencje.
- T… Tak jest!
- Możecie odmaszerować. Widzimy się za kilka dni.

Mundur noszony w armii Amestris:


A więc tak: Sesja zaczyna się gdy grupka państwowych alchemików, prosto z ogłoszenia wyników, przychodzi do biura Pułkownika. Jeśli chodzi o Fullmetal Alchemist, akcja w mandze i anime różni się, a ta sesja zaczyna się długo po zakończeniu anime. Jeśli nikt z was nie oglądał tego anime, podaje linki do przydatnych artykułów, a i piszę co jest wymagane, by zagrać w sesję. To niezbędne co powinniście wiedzieć: (Może zawierać parę spojlerów, ale trzeba to wiedzieć, żeby zagrać.)

-Alchemia polega na zrozumieniu, dekonstrukcji i ponownym stworzeniu. Aby coś transmutować należy narysować krąg transmutacji. Podstawą kręgu transmutacji, stanowi okrąg, symbolizujący połączenie energii, która uwalnia się, za pomocą narysowanemu w nim wzorowi.

-Państowi alchemicy, nazywani także wojskowymi kundlami, nie są zwykłymi żołnierzami, ale ich stopień, jest równy stopniowi Majora. Każdy państwowy alchemik może awansować na wyższy stopień.

-W świecie alchemii nie ma boga, jest tylko „brama”, w której jest „Prawda”. Gdy bohater FMA wszedł do bramy, tajemnicza postać powiedziała: „jestem tym co wy nazywacie światem… Albo kosmosem… Albo bogiem… Jestem też prawdą. Wszystkim… I jednym… Jestem też… Tobą!”. Brama dzieli 2 światy. Pierwszy jest to świat alchemii, drugi zaś jest to nasz świat. Pod koniec anime FMA, brama została zniszczona z obu stron. Gdy była brama, można było otrzymywać z bramy, choć by i takie potworności jak Homunculusy, czyli sztuczni ludzie, ofiarując coś w zamian ( zasada równo-wartej wymiany ). Ten kto zobaczył „prawdę” mógł dokonywać transmutacji, bez rysowania kręgu, tylko przez połączenie rąk.
Zdjęcie Bramy:


Tu zamieszczam parę linków, których przeczytanie nie jest obowiązkowe, ale zawiera przydatne informacje:

Alchemia - Fullmetal Alchemist World
S�ownik Alchemika - Fullmetal Alchemist World
Fullmetal Alchemist - Wikipedia, wolna encyklopedia

Po zaznajomieniu się z tym, powinniśmy jako-tako sobie poradzić.

Liczba Graczy: co roku, do egzaminu przystępuje ok. 1000 alchemików, ale dostaje się tylko kilku, więc do gry potrzebuje 3 – 5 państwowych alchemików.
Sesja będzie się działa w 1997 r. czyli kilkadziesiąt lat, po wydarzeniach z filmu „Fullmetal Alchemist: Conqueror of Shamballa”.
Ponieważ waluta w FMA, jest taka jaka używana w Japonii, aby było łatwiej w naszej sesji, posługujemy się dolarami.

Oto wzór karty postaci:
Imię:
Nazwisko:
Wiek: (18 – 35 lat)
Zdolność/Specjalizacja: (Czyli co nam pozwoliło zostać Państwowym alchemikiem, np. Płomienny Alchemik, używał płomienia.)
Ekwipunek: (Tutaj, mogą być jakieś rękawiczki, pierścień, lub inny przedmiot z narysowanym kręgiem transmutacji np. Płomienny alchemik, miał rękawiczki z kręgiem transmutacji pozwalającym mu na używanie płomienia, bez konieczności rysowania kręgu. Może też służyć do tego tatuaż.)
Umiejętności: (Po prostu, to na czym postać się zna.)
Historia: (Powinno się znaleźć dzieciństwo postaci, coś o jego nauce alchemii i o rodzinie)
Charakter:
Wygląd:

Jest to moja pierwsza rekrutacja i chciałbym żeby nie była klapą. Nie boję się krytyki, możecie mówić co sądzicie o sesji, rekrutacje zakończę gdy uzbiera się wystarczająco ludzi. Jeśli macie jakieś pytania, pytajcie ja odpowiem śmiało. KP przysyłajcie na PW. Niżej podaje kontakt:

GG: 5927247 – Zwykle jestem niewidoczny.
Email: gruby1995@gmail.com
 

Ostatnio edytowane przez Gruby95 : 01-08-2008 o 12:41.
Gruby95 jest offline  
Stary 31-07-2008, 12:13   #2
 
Medivh's Avatar
 
Reputacja: 11 Medivh nie jest za bardzo znany
Ja jestem za Karte postai zrobie w najbliższej przyszłosci zamieszczającej sie w jakiś MAX połtorej tygodnia
 
__________________
..::// "Release Your ANGER ! Come to THE DARK SIDE !" \\::...
Medivh jest offline  
Stary 31-07-2008, 23:29   #3
 
Gruby95's Avatar
 
Reputacja: 11 Gruby95 nie jest za bardzo znany
A właśnie, moi drodzy chciałbym jeszcze wyjaśnić parę rzeczy, które doszły do mnie po otrzymaniu karty od Medivha:

W świecie FMA modne (a raczej często wykorzystywane) są automaile (automatyczne zbroje) czyli stalowe protezy. Ale są one montowane w przypadku stracenia jakiejś kończyny, a nie dla tego że tak fajnie.

Oficjalny przydomek dla państwowych alchemików, dostaje się dopiero po ogłoszeniu wyników, jeśli ta osoba zostanie wojskowym.
 

Ostatnio edytowane przez Gruby95 : 01-08-2008 o 12:40.
Gruby95 jest offline  
Stary 01-08-2008, 10:02   #4
 
Medivh's Avatar
 
Reputacja: 11 Medivh nie jest za bardzo znany
cytat- "Oto wzór karty postaci:
Imię:
Nazwisko:
Przydomek: ( Powinien to być przymiotnik do którego dodaje się słowo: Alchemik: np. Młoto-Ręki Alchemik, ale otrzymacie go dopiero po wizycie u pułkownika! )
"

czyli po co to jest w karcie :P mamy to sobi euzupełnić jak to dostaniemy ??...
P.S. to usuń z mojej karty ten przydomek i nadaj mu własny...poprostu ja myślałem że sami mamy nadać.
 
__________________
..::// "Release Your ANGER ! Come to THE DARK SIDE !" \\::...
Medivh jest offline  
Stary 01-08-2008, 12:42   #5
 
Gruby95's Avatar
 
Reputacja: 11 Gruby95 nie jest za bardzo znany
No w sumie, sam nie wiem po co to dałem do karty :P Ale cóż, moja pierwsza rekrutacja, trochę się stresowałem, każdy by chciał żeby jego sesja była jak najlepsze i czasem się traci głowę
 
Gruby95 jest offline  
Stary 01-08-2008, 13:30   #6
 
Solaxe's Avatar
 
Reputacja: 22 Solaxe jest na bardzo dobrej drodzeSolaxe jest na bardzo dobrej drodzeSolaxe jest na bardzo dobrej drodzeSolaxe jest na bardzo dobrej drodzeSolaxe jest na bardzo dobrej drodzeSolaxe jest na bardzo dobrej drodzeSolaxe jest na bardzo dobrej drodzeSolaxe jest na bardzo dobrej drodzeSolaxe jest na bardzo dobrej drodze
Skoro akcja będzie się dziać tak wiele lat później, to czy nastąpił jakiś postęp technologiczny, czy nadal epoka przemysłowa?
 
__________________
Poniższe zdanie jest fałszywe

Powyższe zdanie jest prawdziwe
Solaxe jest offline  
Stary 01-08-2008, 14:03   #7
 
Gruby95's Avatar
 
Reputacja: 11 Gruby95 nie jest za bardzo znany
Postęp technologiczny nastąpił, taki jaki jak normalnie, a dokładniej w 1997 roku, czyli są komputery, telewizory i inne tego typu rzeczy. (tyko mi tu nie wyjeżdżajcie z jakąś komórką, z aparatem 7 mp. kartą 4 gb i ekranikiem 240x320 ) Co do postępach a alchemii i mechanice w FMA, nie wiemy zbyt dużo, więc jeśli chodzie o te sprawy, niech pozostanie jak jest
 
Gruby95 jest offline  
Stary 01-08-2008, 14:51   #8
 
Solaxe's Avatar
 
Reputacja: 22 Solaxe jest na bardzo dobrej drodzeSolaxe jest na bardzo dobrej drodzeSolaxe jest na bardzo dobrej drodzeSolaxe jest na bardzo dobrej drodzeSolaxe jest na bardzo dobrej drodzeSolaxe jest na bardzo dobrej drodzeSolaxe jest na bardzo dobrej drodzeSolaxe jest na bardzo dobrej drodzeSolaxe jest na bardzo dobrej drodze
No to fajnie . Piszę się na to, ale mam jeszcze jedno pytanie - czy dozwolone sa małe zmiany w uniformie? Tzn. moja postać ma nosić pewne niezbędne mechanizmy, jednak do tego potrzebne by były pewne korekty w ubiorze
 
__________________
Poniższe zdanie jest fałszywe

Powyższe zdanie jest prawdziwe
Solaxe jest offline  
Stary 01-08-2008, 16:08   #9
 
Gruby95's Avatar
 
Reputacja: 11 Gruby95 nie jest za bardzo znany
A więc chcesz przerobić mundur wojskowy? Ok, możesz go sobie przerobić ale mundur jak i inne rzeczy dostaniecie dopiero wkrótce :]

EDIT:

Mam już 3 karty, a jak już wcześniej pisałem, egzamin pomyślnie kończą właśnie 3 czy 4 osoby (czasem nawet żadna). Mogę jeszcze przyjąć 2 graczy, więc rekrutacje zakończę 6 sierpnia wieczorem, a 2 dni później (może mnie, może więcej) napiszę pierwszego posta i komentarze.
 

Ostatnio edytowane przez Gruby95 : 01-08-2008 o 18:22.
Gruby95 jest offline  
Stary 06-08-2008, 08:31   #10
 
Gruby95's Avatar
 
Reputacja: 11 Gruby95 nie jest za bardzo znany
Rekrutacja zakończona! Zebrałem 3 karty:

-Solaxe
-Hiran
-Medivh

Sesje rozpocznie się nie długo, mam nadzieje że nikt jej nie oleje i będzie odpisywać stale. Częstotliwość pisania przewiduję jakieś 2 posty na tydzień.

Proszę o zamknięcie tego tematu.
 

Ostatnio edytowane przez Gruby95 : 06-08-2008 o 08:33.
Gruby95 jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:29.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166