Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy Oznacz fora jako przeczytane

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01-08-2008, 02:03   #1
 
Kagonesti ZW's Avatar
 
Reputacja: 1 Kagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłość
[Autorski CP] Syndykat: Kroniki - "Niewygodny sojusznik"

[MEDIA]http://mendokaze.googlepages.com/syndicate_wars_psx_audio_track_02_hq.mp3[/MEDIA]

Kod:
[Impax Industries Terminal HD-32]
Please choose your language: 

English
Polski
Deutsch
�-国


GSIE Software v. 2.0.2 Witamy w Nowej Przyszłości. 

Przesyłam dane... Proszę czekać.
Skanuję DNA... Proszę czekać. 
Ładuje personalne ustawienia... Proszę czekać. 





Witaj obywatelu. Masz dwie nowe wiadomości: 

Wiadomość 1:
OD: PHARMAN&SUNLITE WYSŁANA: 19 STY 2152 "Dzień dobry. W imieniu korporacji PharMan i firmy SunLite, informujemy iż od 30 stycznia 2152 roku w ramach porozumienia z Wielkim Syndykatem i podpisaniem deklaracji o współpracy, będzie można używać Społecznych Jednostek Kredytowych (SCV) jako środków płatniczych dla naszych produktów. Na naszych portalach makrosieciowych i stacjach mikrosieci, można pobierać informacje na podręczne nośniki o tym jak korzystać z usługi płacenia SCV, w naszych punktach sprzedaży będzie można skonsultować się ze specjalistami, zaś każdy obywatel USA będzie mógł zamówić podręcznik za pomocą domowych terminali zaopatrzeniowych. Z tego miejsca chcielibyśmy podziękować za tak wielkie społeczne wyróżnienie. Jesteśmy dumni, że możemy przyczyniać się do eskalacji zdrowia na świecie." Prezes zarządu PharMan - Damon Hadgrim. PharMan&SunLite - ZDROWIE WAŻNE JEST DZIŚ.
Wiadomość 2:
OD: MyJoy [znajomy] WYSŁANA: 19 STY 2152 "Siema! Wysłałem Ci to co chciałeś. Wszystko świeże, przetłumaczone i na DePeku. Paczka będzie do odbioru w przesyłce konduktorskiej kolei magnetycznej dziś o 9 PM, numer: 349234. Dzięki za kasę." Skocz do: Makrosieć (opłata 2 SCV/h) Archiwum wiadomości Odebrane pliki Administracja Ustawienia Wylogowanie Zapisuję ustawienia... Proszę czekać. Wysyłam log... Proszę czekać. Wylogowanie... Proszę czekać. Dziękujemy za skorzystanie z usług GSIE Software. GSIE Software v. 2.0.2 Do zobaczenia w Nowej Przyszłości!

*** *** ***

Cytat:
Nowy Porządek Świata - historia kryzysu i odnowy
John Bolensky

*UWAGA materiał, jak i jego wydanie na drukowanym papierze (DePeku) nie jest autoryzowane przez żaden z organów Wielkiego Syndykatu. Wydanie to jest NIELEGALNE. Czytasz na własną odpowiedzialność. Nie ponosimy odpowiedzialności za konsekwencje wynikłe z jego posiadania!*

*Materiał to tylko wybrany fragment publikacji*

Rok 2152. Ziemia. Świat ludzi... a raczej to co z niego zostało. Nie, nie było żadnej wojny nuklearnej, ataku kosmitów, nic nie spadło na nas znienacka. Po prostu... Tak jak skorodowany kawałek żelaza, tak świat powoli psuł się i wykruszał. Nikt nie pamięta kiedy załamała sie gospodarka, nikt nie pamięta kiedy podczas jednego z ataków nieświadomej bojówki, wybuchł niezwykle cenny eksperyment - w skutek reakcji łańcuchowej, atmosfera została skażona, a powłoka mocno zniszczona. Na dodatek, skażone powietrze skutecznie niwelowało kolejne warstwy atmosfery. Zaczęły pojawiać się anomalie i kataklizmy, m. in. kwaśne deszcze, dziury ozonowe i kosmiczne radiacje. Ludzie zeszli w obawie do podziemi. Władza podziemna szybko przeszła w ręce nowo utworzonych związków zawodowych i bojówek terrorystycznych. Ci pierwsi dlatego, iż ludzie dość mieli biurokracji, powstał nowy kult pracy, neo-socjalizm, przewagę miał ten który przyczyniał się do rozwoju podziemnego. Powstawały małe syndykaty, które przejmowały strefy wpływów. Mimo to państwa podziemne rozwijały sie dość szybko. Nikt jednak nie wiedział, że nie wszyscy zeszli do podziemi. Grupa dzielnych naukowców i kosmonautów została na powierzchni, by zbudować coś na wzór "zagęszczaczy atmosfery", i "rozpylić je" wokół planety. Użyli do tego wielkiego działa jonowego, umieszczonego na orbicie. Jednakże długie przebywanie na skażonej powierzchni przypłacili życiem. Zostali nazwani Grupą Hyperion i do dziś czczeni są przez wszystkie frakcje i syndykaty jako wielcy bohaterowie. Atmosfera jednak w wielu miejscach globu na zawsze będzie miała bordową otoczkę, a ludzie nie ujrzą już światła słonecznego w czystej postaci. Większa część państw podziemnych wyszła na zewnątrz. Wspólnymi silami zaczęli odkażać świat i na nowo gospodarować. Tu tez było wiele poświeceń, lecz wkrótce udało sie odnowić tereny do życia. Ludzie zaczęli osiedlać sie z powrotem na powierzchni. Mimo tego, ten niezwykły jak dla ludzi pokój i spokój, był jak zawsze tylko cisza przed burzą. Niedługo potem wyszły na jaw nawyki i zapędy związków, frakcji i syndykatów. Szybko znów lud planety Ziemia, podzielił sie. Jeden z syndykatów przejął coś więcej niż którykolwiek. Udało mu sie przejąć kontrolę nad generatorem podtrzymującym sztuczną atmosferę, a także kontrolę nad emiterami sztucznego światła słonecznego i akceleratorami tlenu. Na dodatek, połączył się z frakcja kosmiczna, która posiadała stare, lecz wciąż sprawne systemy zbrojne w kosmosie. Dzięki temu, oraz dzięki agresywnej polityce, sabotażom i szantażom pod groźba ataku z kosmosu, ów syndykat zdołał podporządkować, zasymilować, lub zlikwidować każdą opozycję. Ów grupa, nazwała sie Wielkim Syndykatem (choć tak naprawdę stała sie konsorcjum) i funkcjonuje do dziś, kontrolując kukiełkowe i bojaźliwe społeczeństwo. Poza Wielkim Syndykatem, na Ziemi funkcjonują niezależne frakcje, partie, stowarzyszenia, bojówki i grupy opozycji. Nie stanowią one większego zagrożenia dla konsorcjum. Rządy krajów są tylko ich reprezentatywnym organem, albo innych frakcji. Każdy przejaw większej siły, skutecznie likwidowany jest przez agentów Wielkiego Syndykatu. Jedynie Yakuza, Triada (zwana Chińska Zjednoczona Partią Związków Podziemnych, czyli CZPZP), oraz SOK (Stowarzyszenie Obrońców Koranu), są stowarzyszeniami godnymi obaw Wielkiego Syndykatu, choć w tym wypadku Wielki Syndykat jest dla ów stowarzyszeń bardzo przyjazny i raczej skłania sie do rozwiązywania problemów politycznie, niż bojowo. Jak działa Wielki Syndykat? Jest to władza, do której nikt nieplanowany nie ma dostępu. Jest na samym szczycie łańcucha społecznego. Pociąga za sznurki którymi są specjalni agenci, wyszkoleni do walki. Niektórzy uważają, że mają ograniczoną wolną wole. Są uzbrojeni w najlepsze typy broni, oraz implanty cybernetyczne. Beznamiętni, ubrani w brązowe lub czarne płaszcze, naszpikowani często anabolikami - z ich perfekcja i umiejętnościami może mierzyć sie tylko profesjonalista lub samobójca. Największym przeciwnikiem tego konsorcjum, jest ono samo. Korupcja i wojny na szczycie wydają się niszczyć Wielki Syndykat od środka. Próbują to też wykorzystać lokalne frakcje, klany i gangi, z którymi utrzymuje stosunki Wielki Syndykat. Jedni mówią ze to kolos na glinianych nogach, inni ze to feniks który odradza sie ciągle z popiołów, a inni ze to hydra o nieskończonej ilości głów. Jedno jest pewne. Wielki Syndykat rządzi totalitarnie na większej części globu, a społeczeństwo musi tańczyć tak jak im zagrają. Co prawda władza nie jest jednolita i nie wszędzie Wielki Syndykat ma jednakowe wpływy, lecz jest mocno scentralizowany. Pewnie chcecie wiedzieć, jak wygląda przyszłość i technologia? Otóż, przenosiny pod ziemie nieco zastopowały postęp naukowy. Świat jednak po odkażeniu stal sie nieco bardziej sterylny w awangardowych społeczeństwach. Ludzie są bardziej podatni na choroby. Przede wszystkim wzrosła liczba alergii na pyły. Duża cześć miast nadal funkcjonuje pod ziemią. Przy okazji wydobycie i jego sposoby, drążenie w ziemi i budownictwo, przeszły swój renesans podczas "odsiadki" pod glebą. Ludzie jednak starali sobie ułatwić prace w kamieniołomach. W specjalnych podziemnych centrach medycznych i laboratoriach, stworzono wiele cyberwszczepów, dzięki którym pracownicy stali sie wydajniejsi. Dzięki wszczepom można zapewnić sobie też dłuższe życie, oraz stać sie bardziej sprawną jednostką. Również przemysł zbrojeniowy rozwinął się, chociaż głównie po powrocie na powierzchnie. Powoli ruszyła produkcja maszyn lokomocyjnych, budowa dróg i autostrad. Również powróciło wydobycie ropy i konflikty z nią związane. Ogółem ropa nie jest już tak częsta, zaczęto stosować alternatywne źródła energii. Są to ogniwa paliwowo-wodorowe, silniki cieplne Stirlinga, rzadziej gaz i elektryczność, częściej za to energia atomowa w biedniejszych krajach. Ta ostatnia nie jest w pełni akceptowalna i legalna, wiele krajów represjonuje tych którzy jej używają, ze względu na to iż była jednym z powodów dla których środowisko obumarło przed przeprowadzką. Powstają także pierwsze projekty zasiedlenia przestrzeni kosmicznej. Waluta doznała przemiany. Korporacje na świecie handlują trzema walutami - Syndykredyty (waluta Wielkiego Syndykatu), Neo Yeny (wspólna waluta dla organizacji azjatyckich), oraz Rial OKD (Stowarzyszenie Obrońców Koranu). Najwyższą pozycję ma Neo Yen, potem Syndykredyt, a potem zaś Rial OKD. Jest jeszcze jedna metoda płatnicza, ale tylko wewnątrz państw kierowanych przez Wielki Syndykat. Są to Społeczne Jednostki Kredytowe, zwane w skrócie SCV-kami. Wielki Syndykat przyznaje swym obywatelom taką walutę, za którą mogą oni otrzymywać produkty promowane i rozsyłane przez Wielki Syndykat. Ponadto Wielki Syndykat dba o to by w wielu domach były dostarczane środki do życia, co jest jednym z nielicznych objawów dobroci wobec społeczeństwa. Dobroć kończy się szybko, gdyż znalezienie produktu Wielkiego Syndykatu na śmietniku lub w stanie zaniedbanym, jest dość surowo karane. Produkty takie są racjonowane i znakowane ID, które jest przyporządkowane dla obywatela. Ponadto Wielki Syndykat stara się kontrolować większość ulic i domów, co swoją drogą przyczyniło się do tego, że spontaniczna przestępczość dość znacznie zmalała. By móc używać Syndykredytów przez zwykłych obywateli trzeba mieć pozwolenie. Najlepiej jest je kupować za SCV-ki, gdyż to legalny sposób. Trzeba się liczyć oczywiście też z dużą prowizją. Przestępczość karana jest przez resocjalizację, a raczej "resocjalizację". Kara śmierci stosowana jest dość rzadko, za to wśród Yakuzy i SOK-ów dość popularna. Wszyscy podlegają prawu, choć na działania agentów Wielki Syndykat patrzy bardzo pobłażliwie, wierząc w ich intuicję, oraz nieomylność. O czym powinno się wspomnieć? O tym, że na świecie religia zanika, jedyna jej mocna strona to SOK, oraz wielu z Yakuzy propaguje shintaizm. Za to mocną siłą obok frakcji i syndykatów, są korporacje handlowe. Często mają wspólne interesy z frakcjami i syndykatami, co gwarantuje dla wielu z nich protekcję. Właściwie są bezkarni i manipulują ludźmi, często skazując ich na spory wyzysk. Sytuacja w której ktoś wbiega w tłum do restauracji i wystrzeliwuje całą kolejkę do kasy, a potem mówi do kamer: "Zrobiłem to, bo nie mogłem się doczekać nowej kanapki tej restauracji", to nic nadzwyczajnego. Ogółem można więc rzecz, że świat po skruszeniu się, połączył się na nowo, lecz klej jakim go sklejono zaczął gnić i możliwie że świat czeka rozpad ponowny. Jeszcze nie teraz, lecz w tym tempie już za niedługo.
...

...

...



...

...

...

---------------------------------


Witajcie w rekrutacji do sesji, opartej na autorskim świecie, a mechanice CP 2020. Czemu "Kroniki"? Bo na innym forum nadal toczy się moja sesja pt. "Syndykat" i jest pierwszą w tym świecie. Spodobał mi się on jednak na tyle, iż w głowie powstało dużo pomysłów. Czym się wzorowałem tworząc ten świat? Takimi seriami gier komputerowych jak Syndicate czy Deus Ex. Mam nadzieję że wam się spodoba.

Oto krótki opis "Kronik vol. 1 - Niewygodny sojusznik":

Cytat:
"17 stycznia 2152 - niespodziewany atak Stowarzyszenia Obrońców Koranu na terenach Syrii na europejski kontyngent wspomagający, pod kontrolą Wielkiego Syndykatu, skutkiem czego jest śmierć 187 żołnierzy, rannych zostaje ponad 300, w tym 83 ciężko. 19 z nich zostaje trwale okaleczonych. Większość żołnierzy pochodziła z krajów sojuszniczych USA i Wielkiego Syndykatu. W krajach tych wybuchają zamieszki, wzmacniane przez opozycję i lokalne ruchy oporu przeciwko Wielkiemu Syndykatowi. Epicentrum tych zamieszek znajduje się w małym państwie w środku Europy, którego historia pokazuje, że takie pospolite ruszenia są bardzo groźne dla ustalonego porządku. Dlatego Wielki Syndykat podejmuje ostateczne rozwiązanie. Pada decyzja o tajnej akcji dywersyjnej, w której z irańskich silosów atomowych zostanie wystrzelonych kilka rakiet o małych ładunkach jądrowych, wprost w kraj zwany Polską. Akcja jest o tyle krytyczna, że agenci nie mogą zostać użyci bezpośrednio w akcji i muszą być wspomagani przez żołnierzy do zadań specjalnych."
Sesja jest dla 4-5 graczy, karty wysyłać na PW, jeśli chodzi o typy postaci mają być typowymi zbrojnymi, lecz dopuszczam jednego gracza jako szpiega o arabskim pochodzeniu. Ekwipunek dostaniecie na sesji, chyba że chodzi o jakieś specyficzne rzeczy osobiste - należy je zaznaczyć w swoim ekwipunku. Nie toleruję żadnych wszczepów. Wszyscy gracze służą Wielkiemu Syndykatowi jako zbrojna elita, nie należą do wojska, lecz posiadają najnowocześniejszą broń. Najczęściej wspomagają agentów, często też pomaga ich "człowieczeństwo", gdy w misji sytuacja nie jest klarowna i można zapobiec rozlewowi krwi. Mówi się, że to najlepsi wśród "ludzkich". Oto karta postaci:

Kod:
Obrazek:

Imię i Nazwisko:

Profesja:

Pochodzenie: takie rzeczy jak kolor skóry, kraj pochodzenia, warstwa społeczna

Cechy: [60 punktów do rozdania minimum 1 max 10]
Inteligencja:
Refleks:
Technologia:
Opanowanie:
Atrakcyjność:
Szczęście:
Szybkość:
Budowa Ciała:
Empatia:

Umiejętności: [60 punktów do rozdania max 10 poziom umiejętności]

UMIEJĘTNOŚCI SPECJALNE (jeśli takie posiada):
_______________________ []
_______________________ []
_______________________ []
_______________________ []

ATRAKCYJNOŚĆ:
Image []
Moda i styl []
_______________________ []
BUDOWA CIAŁA:
Pływanie []
Siłacz []
Wspinaczka []
Wytrzymałość []
_______________________ []
EMPATIA:
Aktorstwo []
Etykieta []
Perswazja []
Postrzeganie emocji []
Przywództwo []
Przeprowadzanie wywiadów []
Uwodzenie []
Zdolności przywódcze []
_______________________ []
INTELIGENCJA:
Antropologia []
Angelologia (nauka o aniołach) []
Astrologia []
Botanika []
Biologia []
Biurokracja []
Chemia i Alchemia []
Diagnoza lekarska []
Ekspert_________________ []
Ekspert_________________ []
Ekspert_________________ []
Fizyka []
Genetyka []
Geologia []
Gry hazardowe []
Historia []
Język obcy______________ []
Język obcy______________ []
Komponowanie []
Księgowość []
Kultura []
Maskowanie []
Matematyka []
Mechanika []
Nauczanie []
Nawigacja []
Politologia []
Programowanie []
Przeszukiwanie baz danych []
Przeżycie pod wodą []
Przeżycie w przestrzeni []
Przetrwanie na ulicy []
Religioznawstwo []
Sztuka przetrwania []
Śledzenie []
Taktyka []
Transakcje giełdowe []
Ukrywanie/wymykanie się []
Wycena []
Wykształcenie []
Znajomość neobroni []
Zoologia []
_______________________ []
OPANOWANIE I CHARYZMA:

Kontakty w korporacji []
Kontakty w WS/Triadzie/Yakuzie/SOK []
Krewni i znajomi []
Odpor. na tortury/narkotyki []
Przemawianie []
Przesłuchiwanie []
Zastraszanie []
Znajomość półświatka []
_______________________ []
_______________________ []
REFLEKS i WPRAWA:
Akrobatyka []
Obsługa ciężkich maszyn []
Pilot___________________ []
Pilot___________________ []
Pilot___________________ []
Poruszanie się w 0g []
Poruszanie się w przestrzeni []
Prowadzenie motocykla []
Prowadzenie samochodu []
Rzucanie []
Skradanie się []
Szermierka []
Sztuka walki_____________ []
Sztuka walki_____________ []
Sztuka walki_____________ []
Taniec []
Unikanie ciosów []
Walka wręcz []
Władanie dwoma broniami []
Władanie jedną bronią []
Wysportowanie []
Żeglarstwo []
_______________________ []

_______________________ []

UZBROJENIE:

Broń biała []
Broń ciężka []
Broń lekka []
Broń miotana []
Broń stacjonarna []
Broń średnia []
Broń wyborowa []
Ciężka broń pokładowa (np. działo od czołgu) []
Granaty []
Gruby kaliber (bazooka, granatnik, stinger) []
Karabin []
Lekka broń pokładowa (np. .50 ) []
Miotacze []
Łucznictwo []
Pistolet []
Pistolet maszynowy []
Śrutówka []


_______________________ []

_______________________ []

TECHNIKA:
Pierwsza pomoc []
Charakteryzacja []
Endocybernetyka []
Elektronika []
Fałszerstwo []
Farmaceutyka []
Fotografia i film []
Granie na instrumencie []
Kaligrafia []
Kradzież kieszonkowa []
Malowanie lub rysowanie []
Materiały wybuchowe []
Naprawa broni []
Naprawa________________ []
Naprawa________________ []
Naprawa________________ []
Otwieranie zamków []
Obróbka kamieni []
Obróbka metalu []
Pierwsza pomoc []
Podstawowe naprawy []
Projektowanie____________ []
Projektowanie____________ []
Projektowanie____________ []
Tatuaż []
Ukrywanie przedmiotów []
Zabezpieczenia elektroniczne []
Znajomość uzbrojenia []
_______________________ []
_______________________ []

Ekwipunek:

Historia:
W przypadku większej ilości graczy, sam wybiorę tych odpowiednich moim zdaniem. Jako, ze jestem tu nowy i praktycznie nikogo nie znam, tak możecie liczyć na większy obiektywizm. Będzie dużo story tellingu, ale też w niektórych sytuacjach (ważna walka) użyje kości. To moja pierwsza sesja tutaj, ale mam nadzieję że się połapię. W razie pytań piszcie na PW, lub na gg (niewidoczny): 4679507.
 
__________________
"You can have power over people as long as you don't take everything away from them. But when you've robbed a man of everything, he's no longer in your power." Aleksandr I. Solzhenitsyn.

Ostatnio edytowane przez Kagonesti ZW : 01-08-2008 o 02:11.
Kagonesti ZW jest offline  
Stary 03-08-2008, 12:30   #2
 
grabi's Avatar
 
Reputacja: 1 grabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwu
To ja mam kilka pytań na początek:
1. Jaką częstotliwość postów pragniesz / wymagasz / żądasz? (niepotrzebne skreślić)
2. Powiedz coś więcej o technologii. Jaka broń jest wykorzystywana, czy jest ona konwencjonalna, czy może także i energetyczna. Info o pojazdach, komputerach i innych rzeczach.
3. Co do tabelek, to rozumiem, że rozdajemy 60 punktów na cechy, a drugie 60 na umiejętności w gałęziach takich jak atrakcyjność, budowa ciała, empatia itd.
4.Pytanie do umiejętności. Broń średnia, poruszanie się w og - co to są za umiejętności? Podaj przykład.
A sztuka walki oraz walka wręcz? Jak chcemy mieć postać, która potrafi się bić, to wybieramy obydwa, czy co?
 
grabi jest offline  
Stary 03-08-2008, 14:06   #3
 
Kagonesti ZW's Avatar
 
Reputacja: 1 Kagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłość
Cytat:
Napisał grabi Zobacz post
To ja mam kilka pytań na początek:
1. Jaką częstotliwość postów pragniesz / wymagasz / żądasz? (niepotrzebne skreślić)
Raz na tydzień. Jeśli ktoś planuje wyjazd - musi o tym zawiadomić. Wtedy postać przejmuje MG. Oczywiście jeśli wymagani gracze odpowiedzą w sesji szybciej, to posty MG też będą szybciej - raz na tydzień to minimum, ale nie maksimum.

Cytat:
Napisał grabi Zobacz post
2. Powiedz coś więcej o technologii. Jaka broń jest wykorzystywana, czy jest ona konwencjonalna, czy może także i energetyczna. Info o pojazdach, komputerach i innych rzeczach.
Hm, cóż mógłbym napisać. Na pewno w sesji z wieloma moimi wymysłami wyobraźni się zapoznacie, na pewno wiele rzeczy dojdzie. Kilka ważnych:

- broń - z jednej strony mamy stara, broń sprzed nowej ery (sprzed przeprowadzki), jest ona popularna w podziemiu. Jest to broń w dużej mierze taka, jaką dziś uznajemy za nowoczesną i wypromowaną jak np. MP 5, AK 47/AK 74, Remmimington, Winchester, Famas, ect. Raczej jednak bronie używane przez wojsko USA są rzadziej spotykane. Nowoczesne bronie to nacisk na szybkostrzelność i szybkie przeładowanie, a także możliwość ulepszenia. Bezłuskowe karabiny szturmowe w układzie bullpup z gazowymi reduktorami, automatyczne śrutówki z reduktorami odrzutu, przeciwpancerne samopowtarzalne snajperskie karabiny z wewnętrznymi hamulcami wylotowymi, czy nowoczesne rewolwery 9mm. Nie ma osobistej broni energetycznej, a jeśli jest to na pewno dobrze skrywana. Na sesji dostaniecie broń do wyboru, oprę się na zmodyfikowanych wersjach broni z Chromebooków z CP. Trzeba jeszcze dodać, że rozwinęła się broń ciężką i wybuchowa. Jako iż pod ziemią trzeba było stosować różne metody wysadzania, dziś mnożą się nowoczesne granatniki, wyrzutnie rakiet i materiały wybuchowe - niestety, są ciężko dostępne i bardzo drogie. Co do legalności broni - została zakazana przez Wielki Syndykat w USA, tylko oni mogą wydać pozwolenie - najczęściej wystarczy zapłacić. Obywatele którzy nie chcieli się rozstawać z bronią, musieli zapłacić za jej "otagowanie" (żeby nie było wątpliwości czyja jest), oraz za pozwolenie. To zapewniło spory wpływ gotówki dla konsorcjum. Niestety w pierwszym roku po tej akcji, sporo broni skonfiskowanej przez służby, wypłynęło na czarny rynek, a dużo przestępców nauczyło się obchodzić system tagowania.

- komputery - przede wszystkim Wielki Syndykat objął pieczę nad rozwojem komputerów, co doprowadziło do optymalizacji hardware'u. Dzięki temu technologia poszła w przód i skręciła ku miniaturyzacji. Z jednej strony można mieć tzw. "StrongHoldy" czyli wielkie stanowiska komputerowe w domu, złożone z kilku jednostek - umożliwiające wygenerowanie fotorealistycznych obrazów, a także kierowaniem wieloma procesami (np. w domu) także na spore odległości. Dzięki StrongHoldom można pozwolić sobie na sporą działalność w makrosieci (o której za chwile). Można też generować hologramy. Znane są tzw. "one-person-company" (OPC), gdzie kilka StrongHoldów kierowanych przez jedną osobę, przez specjalne procesy, potrafi funkcjonować jak normalna firma. Pomagają w tym też wciąż raczkujące sieci neuronowe. Jest to zalążek sztucznej, lecz niesamoświadomej inteligencji. Druga forma to przenośne nośniki i komputery, które mogą mieć formę nowoczesnych organizerów, tzw. "handecków", gdyż mieszczą się na przedramieniu. Często współpracują z nową technologią przesyłu - Red Tactonami - wystarczy kogoś dotknąć, a nastąpi przesył danych (jeśli jest oczywiście pozwolenie na taki przesył). Trzeba mieć się jednak na baczności, i nie mieć zawsze włączonych R-Tactonów, w tłumie łatwo spotkać tzw. "infectrubb", sposób na zarażanie R-Tactonów wirusami, za pomocą ocierania się w dużym tłumie. Modne są miniaturowe przenośne nośniki w kolczykach, guzikach, zębach, a także w piercing'u. Jest też moda na "SocMe" - system interaktywnych wizytówek - każdy kto chce, może sobie sprawić taki gadżet, dzięki czemu ktoś kto posiada taki sam, może ściągnąć sobie interaktywną wizytówkę takiej osoby.

- makro i mikrosieć - internet po wyjściu na powierzchnie ożył na nowo, a jednocześnie doznawał co raz to większego naporu informacji. Efekt ten nazwany został efektem "E-Yoyo", zaczerpnięty z efektu joja przy diecie. Internet po "głodówce", teraz przytył jeszcze bardziej. Doprowadziło to do sporego obciążenia całej sieci, a nawigacyjne systemy nie nadążały za prędkością "grubnięcia". W związku z tym internet "podzielił się" na mikro i makrosieć. Mikrosieć to w skrócie jakiś większy fragment makrosieci, lub zupełnie odrębny system, o ograniczonej wielkości, przeznaczony do konkretnych celów. Zaletą jest szybkość, łatwość w nawigacji, wadą ograniczona pojemność i zasięg - sporadycznie samoistna mikrosieć ma dostęp na cały świat, raczej operuje w danym regionie. Czasami powstają tzw. "mini-makrosieci", czyli systemy połączonych mikrosieci. Makrosieć ma zasięg globalny, jest nieograniczona, składa się często z wielu mikrosieci które są zintegrowane z nią (przez co są mniej efektywne okręgowo, lecz mają większy zasięg). Czasami makrosieć polega na przemieszczaniu się pomiędzy mikrosieciami, ale też jest samodzielną siecią. Można ją określić jako dzisiejszy odciążony mikrosieciami internet, unowocześniony o nowe technologie, lecz żeby poważnie tam zaistnieć nie wystarczy garażowy pomysł. Teraz trzeba do tego potężnego systemu StrongHoldów, dzięki którym będzie się w stanie utrzymać w globalnej siatce. Dlatego amatorzy przeszli na mikrosieci, zaś makrosieci są domeną bogatych korporacji (opisywana sytuacja dotyczy USA, Europy, Australii i w części Azji - głównie w Japonii, gdyż pozostałe nacje nie są tak dobrze rozwinięte, często ich dotychczasowy internet stał się systemami mikrosieci, lub w ogóle przestał istnieć). Poza tym każdy sprzęt można szybko naładować w terminalach. Wielki Syndykat stosuje skanery DNA, dzięki którym kontroluje społeczeństwo. Wielkie bazy DNA potrafią skojarzyć każdego, kto zostanie rozpoznany przez skanery. Są też oczywiście nowoczesne kamery. Dzięki temu podchodząc do terminala, można zostać rozpoznanym, i za pomocą tego mamy dostęp do ustawień konta personalnego, które posiada każdy obywatel USA i Europy. Konto personalne, umożliwia np. kontrolę dostaw do domowych terminali zaopatrzeniowych (dzięki którym Wielki Syndykat wysyła produkty do obywateli), czy kontakt z administracją. Reklamy doznały nowego oblicza, ale to długi wywód - sami się przekonacie.

- rozwinęła się medycyna (głównie farmaceutyka), a także cyber-medycyna, która dominowała w czasach podziemnych, jako iż często w wypadkach ludzie tracili kończyny, mogli jednak dostać nowoczesne protezy. Po powrocie na powierzchnie, Wielki Syndykat ograniczył taką medycynę, wykupując większość firm które się nią zajmowały. Wszczepy są drogie, ograniczone i nie mogą służyć walce. Niektórzy sądzą, że agenci mają bojowe wszczepy, inni uważają że to bujda i to zasługa anabolików - to jest tajemnica konsorcjum. Jednak bogaci mogą sobie wydłużać wszczepami życie, stać ich na kosmetyczne ulepszenia, robotnicy często też dostają wszczepy do wydobywania. Natomiast farmaceutyka przeszła renesans, dlatego iż ludzie zaczęli cierpieć od pyłów, a także od anomalii. Wymusiło to stworzenie nowych leków, które zapobiegają temu, a także zmutowanym szczepom bakterii, częściowo przyniesionych spod ziemi, lub tych co przetrwały na powierzchni.

- pojazdy - niestety ropa się kończy, Arktyka jest niedostępna - zasłonięcie częściowe światła słonecznego, sprawiło iż wszystko tam praktycznie zamarzło zbyt mocno, by dało się dostać do złóż. Przeprowadzka w dół zastopowała nieco wydobycie, ale po powrocie ludzie znów odczuli głód ropy, która jak się okazało powoli zaczęła się kończyć. W związku z tym wprowadzono racjonowanie ropy, stworzono pojazdy z silnikiem cieplnym Stirlinga, a także zaczątek magnetycznych autostrad. Popularne są paliwa wodorowe, a ropa jest przemieniana na bardzo wydajne ogniwa paliwo-wodorowe. Na posiadanie pojazdu nałożone jest duże cło. Nie każdego stać na taki wydatek.

- pancerze - nowe pancerze potrafią być lekkie, cienkie i wytrzymałe, potrafią być odpowiednio odwrotnie magnetyzowane, by zmieniać trajektorie pocisków - lecz ogółem nie uchronią przed gradem kul zbyt długo. Niektóre pancerze są grubsze, opływowe i wytrzymalsze.

Cytat:
Napisał grabi Zobacz post
3. Co do tabelek, to rozumiem, że rozdajemy 60 punktów na cechy, a drugie 60 na umiejętności w gałęziach takich jak atrakcyjność, budowa ciała, empatia itd.
60 punktów na cechy, tak. 60 na umiejętności dla wszystkich drzewek, a nie w każdym po 60.

Cytat:
Napisał grabi Zobacz post
4.Pytanie do umiejętności. Broń średnia, poruszanie się w og - co to są za umiejętności? Podaj przykład.
Poruszanie się w 0g to poruszanie się w stanie nieważkości - jak jesteś w kosmosie, to się przydaje.
Broń średnia - ogólny modyfikator do broni średniego kalibru - może to być średniej wielkości miecz, jak i karabin szturmowy. Broń średnia, to taka która nie jest lekka jak pistolet, ale też nie ciężka jak granatnik. Coś pomiędzy - np. przenosząc na dziś SG 550 będzie średnią bronią, TMP lekką, a M72 LAW bronią ciężką. Jeśli Twoja postać używa broni i ma modyfikator do niej, to dostaje odpowiednie bonusy przy testach, zgodnie z zasadami CP.

Cytat:
Napisał grabi Zobacz post
A sztuka walki oraz walka wręcz? Jak chcemy mieć postać, która potrafi się bić, to wybieramy obydwa, czy co?
Walka wręcz to po prostu ogólna walka wręcz, umiemy się bić na ulicy - ot co. Sztuka walki wymaga dodania nazwy, i odpowiada opanowaniu dodatkowo jakiejś sztuki walki, np. karate czy teakwondo - w wypadku konfrontacji z kimś na ulicy, modyfikatory się dodają do siebie, ale już np. w turnieju jakiejś sztuki walki sama walka wręcz nie wystarczy.

Mam nadzieję, że odpowiedź jest wyczerpująca
 
__________________
"You can have power over people as long as you don't take everything away from them. But when you've robbed a man of everything, he's no longer in your power." Aleksandr I. Solzhenitsyn.

Ostatnio edytowane przez Kagonesti ZW : 03-08-2008 o 14:17.
Kagonesti ZW jest offline  
Stary 03-08-2008, 17:50   #4
 
grabi's Avatar
 
Reputacja: 1 grabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwugrabi jest godny podziwu
Dzięki za odpowiedz. Przeleciałem pobieżnie po odpowiedzi na 2 pytanie, bo nie mam teraz zbytnio czasu. Ale zawsze czas jest na kolejne pytania.
5. Jak jest z techniką medyczną? Czy można sprawić, by utracona część ciała (np. palec) odrosła? Potrzebne do znaków szczególnych.
6. Wybieramy odzienie, czy dostajemy jednakowy pancerzyk?
 
grabi jest offline  
Stary 03-08-2008, 18:31   #5
 
Kagonesti ZW's Avatar
 
Reputacja: 1 Kagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłość
Cytat:
Napisał grabi Zobacz post
Dzięki za odpowiedz. Przeleciałem pobieżnie po odpowiedzi na 2 pytanie, bo nie mam teraz zbytnio czasu. Ale zawsze czas jest na kolejne pytania.
5. Jak jest z techniką medyczną? Czy można sprawić, by utracona część ciała (np. palec) odrosła? Potrzebne do znaków szczególnych.
6. Wybieramy odzienie, czy dostajemy jednakowy pancerzyk?
5. Nie. Nie można sprawić by palec odrósł, ale można sprawić sobie dobrą protezę.
6. Odzienie możecie mieć, ale pancerz dostaniecie jednakowy - czyli służbowy

Aha i co jeszcze zaznaczę, to że tekst historii jest celowo tak słaby stylistycznie, żeby odnieść wrażenie, że został przetłumaczony naprędce
 
__________________
"You can have power over people as long as you don't take everything away from them. But when you've robbed a man of everything, he's no longer in your power." Aleksandr I. Solzhenitsyn.

Ostatnio edytowane przez Kagonesti ZW : 03-08-2008 o 22:39.
Kagonesti ZW jest offline  
Stary 05-08-2008, 10:56   #6
 
Durendal's Avatar
 
Reputacja: 1 Durendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputację
Hmm wszczepy są zabronione ale co w takim razie z modyfikacjami czysto biologicznymi (genetycznie modyfikowane włókna mięśniowe itd)? I z wspomaganiem farmakologicznym (wprowadzona pod skórę kapsułka uwalniająca pochodne amfetaminy jako reakcja na wydzielanie adrenaliny w organizmie na przykład, ew. wszelkie doraźne stymulanty?)?
 
__________________
Oj Toto to już chyba nie jest Kansas...
"Ideologia zawsze wynika z przyczyn osobistych, ja nie podaję wrogowi ręki chyba, że chcę mu połamać palce"
Durendal jest offline  
Stary 05-08-2008, 11:20   #7
 
Kagonesti ZW's Avatar
 
Reputacja: 1 Kagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłość
Cytat:
Napisał Durendal Zobacz post
Hmm wszczepy są zabronione ale co w takim razie z modyfikacjami czysto biologicznymi (genetycznie modyfikowane włókna mięśniowe itd)?
Nie są ogólnodostępne, podobnie jak wszczepy - to raz. Po drugie - były bardzo krótko stosowane, z racji zbyt wielkiego ryzyka powikłań, niskiej standaryzacji, wymogów specjalizacji, mniejszej wydajności i dużych kosztów względem wyników - wszczepy bowiem są produkowane masowo, wbrew pozorom łatwiej je wszczepiać, zaś nowoczesna technologia minimalizuje powikłania, więc wszczepienie protezy nie wymaga tyle wysiłku. Ponadto głównym powodem wyparcia modyfikacji genetycznych przez wszczepy, była ich większa wydajność - mechaniczne części łatwiej naprawić, łatwiej podmienić, a także są sprawniejsze. Protezy nie mają jakiegoś napiętnowania społecznego, przede wszystkim pokrywane są sztuczną tkanką, wypełnianą nawet syntetyczną krwią. Nowoczesne i bardzo drogie protezy są praktycznie niewykrywalne gołym okiem.

Cytat:
Napisał Durendal Zobacz post
I z wspomaganiem farmakologicznym (wprowadzona pod skórę kapsułka uwalniająca pochodne amfetaminy jako reakcja na wydzielanie adrenaliny w organizmie na przykład, ew. wszelkie doraźne stymulanty?)?
Stymulanty są. Niekoniecznie legalne. Niektóre mają rangę narkotyków. Są też anaboliki, które przyspieszają wzrost masy mięśniowej. Stymulanty i anaboliki były popularne pod ziemią, choć starano się informować o ich negatywnych niekiedy skutkach. Dziś anaboliki wszelkiego rodzaju są legalne, ale każdy bierze je na swoją odpowiedzialność i nie można podać do sądu firmy produkującej, która informowała o negatywnych skutkach (są czymś w rodzaju papierosów czy alkoholu). Zaś co do stymulantów, jest mała grupa legalnych produktów tego typu, dostępnych w aptece - głównie pobudzające, usypiające i uspokajające - lecz trzeba mieć na nie receptę. Natomiast nielegalne można dostać zwykle na ulicy, i istnieją różnorakie stymulanty, wzmacniające również wartość bojową.
 
__________________
"You can have power over people as long as you don't take everything away from them. But when you've robbed a man of everything, he's no longer in your power." Aleksandr I. Solzhenitsyn.
Kagonesti ZW jest offline  
Stary 05-08-2008, 12:04   #8
 
Durendal's Avatar
 
Reputacja: 1 Durendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputacjęDurendal ma wspaniałą reputację
Hmm a jak to ma się do stosowania przez postacie graczy w sesji? Wolno się dopakowywać tego typu rzeczami? Czy zwyczajnie nie wolno w żaden sposób wzmacniać swoich organizmów? I jeszcze pytanie jak podszedłbyś do postaci zmodyfikowanej genetycznie w ramach jakichś eksperymentów? I pytanie co do przeznaczenia oddziału. To ma być jednostka wojskowa (w typie NAVY SEALS), policyjna, AT czy jakaś inna? Pytam o rodzaj działań bo innaczej tworzy się postać do oddziału działającego w terenie a inaczej do działającego w mieście.
 
__________________
Oj Toto to już chyba nie jest Kansas...
"Ideologia zawsze wynika z przyczyn osobistych, ja nie podaję wrogowi ręki chyba, że chcę mu połamać palce"
Durendal jest offline  
Stary 05-08-2008, 12:43   #9
 
Kagonesti ZW's Avatar
 
Reputacja: 1 Kagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłość
Cytat:
Napisał Durendal Zobacz post
Hmm a jak to ma się do stosowania przez postacie graczy w sesji? Wolno się dopakowywać tego typu rzeczami? Czy zwyczajnie nie wolno w żaden sposób wzmacniać swoich organizmów?
Genetycznie - nie.
Anabolicznie - anaboliki nie mają tak wielkich restrykcji w wojsku, jeśli jednak ktoś podupadnie na zdrowiu z tego powodu, wyciągną wobec niego konsekwencje. Natomiast alkohol jest formalnie zabroniony, papierosy - przymyka się oko.
Stymulanty - wojsko w tajemnicy przed obywatelami stosuje niektóre stymulanty wobec "ludzkich" jednostek, jednak są ściśle racjonowane i stosowane u zaufanych ludzi. Używanie stymulantów jest warunkowane misją, nie można ich poza misją nosić ani używać. Jako iż wy jesteście zaufanym oddziałem, tak zezwalam na używanie stymulantów. Opcjonalnie dostaniecie do wyboru tuż przed misją.
Wszczepy - jeśli ktoś musiał mieć wszczep, np. stracił palec, czy ma uszkodzone oko - to oczywiście takie drobiazgi nie są problemem. Natomiast w tym oddziale raczej nie ma osób z protezami większymi, takie osoby są wysyłane do zwykłych oddziałów. Nie jest do końca jasne czemu tak, być może Wielki Syndykat chce by oddział elitarny był w pełni ludzki.

Cytat:
Napisał Durendal Zobacz post
I jeszcze pytanie jak podszedłbyś do postaci zmodyfikowanej genetycznie w ramach jakichś eksperymentów?
Nie bardzo, ale może jak podasz propozycję, to zmienię zdanie.

Zapomniałem jednak dodać, że genetyczne modyfikacje mogą dokonywać rodzice u nienarodzonych dzieci, np. modyfikacje wyglądu, czy eliminowanie chorób genetycznych.

Cytat:
Napisał Durendal Zobacz post
I pytanie co do przeznaczenia oddziału. To ma być jednostka wojskowa (w typie NAVY SEALS), policyjna, AT czy jakaś inna? Pytam o rodzaj działań bo innaczej tworzy się postać do oddziału działającego w terenie a inaczej do działającego w mieście.
Wasza jednostka będzie nazywać się Great Syndicate All Purpose Combat Elite (APCE), która została uformowana z US Navy SEAL i US Army Special Forces (Green Berets), a także częściowo z SAS i Specnaz. APCE posiada uniwersalne możliwości - od długotrwałym wywiadzie, organizowaniem partyzantki na wrogich regionach i długotrwałym wyczekiwaniu na terenie wroga na akcje, po szybkie i sprawne akcje takie jak infiltracja, pojmanie, sabotaż czy zdobycie wrogiego terenu i oczekiwaniem na wojsko. Głównie specjalizują się w walce Close Quarter Combat, i walką podziemną, aczkolwiek mają też snajperów, mogą też dokonywać akcji ze spadochronów. Wszystko to zawdzięcza się doborem ludzi, którzy mają doświadczenie w wielu typach operacji specjalnych. Wykorzystywani tylko do walki poza granicami Wielkiego Syndykatu. Wasz oddział powinien radzić sobie w szybkiej infiltracji i w walce na małych przestrzeniach (CQC). Blisko wam do Navy SEAL.
 
__________________
"You can have power over people as long as you don't take everything away from them. But when you've robbed a man of everything, he's no longer in your power." Aleksandr I. Solzhenitsyn.

Ostatnio edytowane przez Kagonesti ZW : 05-08-2008 o 12:59.
Kagonesti ZW jest offline  
Stary 05-08-2008, 21:29   #10
 
Szarlej's Avatar
 
Reputacja: 1 Szarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputację
No cóż, pewna sesja została "odroczona" to się zgłaszam. karta jak tylko odpisze w zaległościach (pod koniec tygodnia).
Czy można grać technikiem lub technikiem medycznym?
 
__________________
[...]póki pokrętna nowomowa
zakalcem w ustach nie wyrośnie,
dopóki prawdę nazywamy, nieustępliwie ćwicząc wargi,
w mowie Miłosza, w mowie Skargi - przetrwamy [...]
Szarlej jest offline  
 


Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:23.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172