Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01-08-2008, 08:38   #1
 
likop's Avatar
 
Reputacja: 0 likop nie jest zbyt sławny w tych okolicachlikop nie jest zbyt sławny w tych okolicachlikop nie jest zbyt sławny w tych okolicach
REKRUTACJA CZASOWO ZAWIESZONA!



Oddział ostrożnie wszedł na pusty plac. Wokół nich były tylko ruiny, pozostałości po tych którzy odeszli. I my. Spojrzałem na tych idiotów-jak na dłoni. Ofiary... Przytknąłem snajperkę do ramienia i wycelowałem. Pociagnąłem za spust. Rozbrzmiał strzał i niewyraźna sylwetka obok fontanny padła. Oddział rozbiegł się, szukając kryjówki przed snajperem. Mną. Zaśmiałem się, gdy usłyszałem ich krzyki. Z boków padły strzały.
Chwilę później plac znów był pusty, nie licząc paru świeżych trupów. I nas, wśród ruin...

*Trzask*

Witam! Oto i sesja Post-apocaliptic, rozgrywana w mym świecie. Szukam kogoś, kto nie posiada routera i mógłby hostować mi sesję, a konkretnie postawić Serwer MapToola.. Z dołu dziękuję.
A więc ogólne założenia sesji:

Jesteście rzuceni w te przeklęte miasto, epicentrum piekła. Połowa waszego oddziału została wybita, a od tego nieszczęsnego trójgłowego królika, nie mieliście nic w gębie, no poza szczurami. Jakby tego było mało, zgubiliście się. Nie pytaj jak, i tak nie zrozumiesz... Wasz cel jest prosty-przeżyć, nie dać się zabić i zabić innych. Może przy okazji wydostaniecie się z tego piekła, ale to szczegół...
Wcielacie się w zwykłych żołnierzy. Może jesteście Weteranami, a może świeżymi rekrutami... Kto to wie.

Potrzebuję sześciu graczy, choć może będę w stanie obsługiwać siedmiu .
Rzucanka, choć nie będziemy za dużo rzucać. Myśleć zresztą też ;f.

A tu co-nieco o postaciach.

Więc, na początek:
Tło (wygląd, pierwsze wrażenie itd.)
pochodzenie (Histeria postaci), wypisać dwa aspekty.
Dalej są blaski (zalety) i cienie (wady), tu również wypisać po dwa aspekty

Jak ktoś grał w tropico, to wie o co łazi. Aspekty to takie cechy charakteru, choćby np. były handlarz, nienawidzi meksykańców, alkoholik, czarni wyruchali i zjedli jego żonę-czarni to diabły i szatanu, zieloni to diabły, psychol itd..

Dalej są umiejki:
Macie:
jedną\bardzo dobry (+4)
dwie\dobry(+3)
trzy\niezły (+2)
cztery\przeciętny(+1)
W FATE, statystyki takie jak siła itd. są traktowane tak samo jak zwykłe umiejki.

Macie dwa atuty (Triki). Atuty, można podzielić na kilka specyficznych kategorii:

1. Specjalizacja. Umożliwia dodanie +1 do rzutu przy pewnych warunkach (np. Ukochana broń - Długi miecz(miecze) - dodadzą +1 w każdej bijatyce, podczas której postać używa długiego miecza, dodatkowo postać powinna dostać do swojego ekwipunku taką broń.)

2. Wąska specjalizacja. Umożliwia dodanie +2 do rzutu przy ściśle określonych warunkach (np. Neurochirurgia (Medycyna) - dodaje +2 podczas każdej operacji, która dotyczy mózgu lub układu nerwowego ale nie przysporzy żadnego modyfikatora podczas wycinania wyrostka).

3. Przedmiot/Osoba. Odpowiada za szczególny ekwipunek postaci (często taki, na który "normalnie" nie stać postaci albo jest trudno dostępny (np.
wojskowe implanty), lub osoby (załoga, podwładni, wierni towarzysze czy znajomi, którzy mogą pomóc).

4. Zmiana umiejki. Pozwala nam, testować inną umiejkę, niż domyślnie. Na przykład, mistrz silnika-podczas naprawy wozu, testowana będzie umiejętność prowadzenie, a nie technika.
Poza tym, może to być to co przyjdzie wam do głowy, byleby miszcz gry zatwierdził .

Gud luk.

Lista umiejek (skopiowana, zmodyfikowana i obowiązująca):


Osobiste

Sprawność: bieganie, skakanie, wspinaczka, uniki i tym podobna aktywność fizyczna, z miękkim spadaniem włącznie.
Przydatna przy: sprincie, ucieczce na drzewo przed sforą psów, zygzakowaniu pod obstrzałem, przeskokach przez rozpadliny

Budowa: to wytrzymałość i odporność na zmęczenie, głód, pragnienie, choroby, toksyny i radiację ale także siła i ogólna tężyzna fizyczna.
Przydatna przy:wielogodzinnym wysiłku, podróżach przez skażone strefy, jedzeniu przeterminowanej żywności, odpieraniu kataru albo malarii

Percepcja: to bystrość zmysłów i wyczulenie na szczegóły, refleks i szybka reakcja ale także wrodzona ostrożność, intuicja i szósty zmysł.
Przydatna przy: obserwacji terenu, nasłuchiwaniu, wynajdywaniu pułapek, wykrywaniu prób kradzieży, wypatrywaniu szczegółów, staniu na warcie

Empatia: znajomość ludzkich zachowań i charakterów oraz podstawy psychologii (można leczyć traumy psychiczne)
Przydatna przy: sprawdzeniu czy nie jest się okłamywanym, rozpoznawaniu stanów emocjonalnych rozmówców, szukaniu słabych stron przeciwnika

Opanowanie: niezłomność, charakter, silna wola i odporność na ból.
Przydatna przy: zachowywaniu kamiennej twarzy mimo krwotoku, odpieraniu fanatyków religijnych, obronie swojego zdania (lub swoich przekonań)

Wiedza: spryt, zdobyte informacje, bystrość, inteligencja, wykształcenie, oraz zdolność kojarzenie faktów.
Przydatna przy: dedukcji, wyciąganiu wniosków, przypominaniu sobie różnych informacji (zarówno tych "książkowych" jak i dotyczących "życia codziennego"),

Zawodowe

Technika: umiejętność naprawy i modernizacji różnych urządzeń. Znajomość podstaw mechaniki, elektryki czy elektroniki.
Przydatna przy: naprawie uszkodzonej chłodnicy lub starego rozrusznika, remoncie samochodu, konstruowaniu nowych urządzeń z prowizorycznych części, instalacji bojlera

Rusznikarstwo: umiejętność tworzenia narzędzi zniszczenia - broni, amunicji i materiałów wybuchowych (i właściwego wykorzystania tych ostatnich).
Przydatna przy: wysadzaniu, konstruowaniu/rozbrajaniu bomby, konstruowaniu/naprawie broni, produkcji amunicji

Komputery: programowanie i hacking. Dość egzotyczna umiejętność bo nie zostało zbyt wiele sprawnych komputerów.
Przydatna przy: przejmowaniu zautomatyzowanej fabryki, przeprogramowaniu maszyn Molocha, łamaniu zabezpieczeń starej bazy wojskowej

Komunikacja: umiejętność korzystania z radia, telefonów i wszelkich innych urządzeń służących do komunikacji.
Przydatne przy: Obsłudze telegrafów, rozmawiania z kolesiem z drugiego końca ulicy, otrzymywania rozkazów,

Katografia: Umiejętność tworzenia i rozczytywania map
Przydatne przy: oglądaniu map i sporządzania tychże.

Medycyna: diagnoza i dobór odpowiednich leków (także ich wytwarzanie), opatrywanie ran, nastawianie kończyn itd.
Przydatna przy: zszywaniu i łataniu uczestników bijatyki/strzelaniny, produkcji lekarstw, opiece nad chorymi, odbieraniu porodów

Transport

Jeździectwo: Umiejętność dosiadania, ujeżdżania zwierząt (zwykle koni), opieki nad takimi zwierzętami oraz powożenia zaprzęgami.
Przydatna przy: konnej gonitwie, tresurze wierzchowca

Prowadzenie: kierowanie czymkolwiek co ma silnik i przynajmniej dwa koła.
Przydatna przy: wyścigach, pościgach, taranowaniu, przejeżdżaniu, wycieczkach za miasto, wjeżdżaniu w trudny teren

Pilotowanie: obsługa maszyn latających.
Przydatna przy: Lataniu Helikopterami, samolotami

Żeglowanie: pływanie łodzią – nieważne, czy ma żagle, silnik czy wiosła.
Przydatna przy: uruchomieniu motorówki, postawieniu żagli, rozpoznawaniu zagrożeń na rzece, przewidywaniu pogody na morzu

Społeczne

Gambling: umiejętność targowania się, robienia dobrych interesów, wyceniania dóbr i zarabiania przy pomocy innych Umiejętności.
Przydatna przy: wymianie swoich śmieci na czyjeś skarby, wycenie wartości, przekupywaniu

Blef: umiejętność bezczelnego kłamania, oszukiwania, wciskania kitu i w razie czego podawania się za kogoś innego.
Przydatna przy: sprzedawaniu Statuy Wolności frajerom, podawaniu się za kogoś innego, ukrywaniu prawdziwej twarzy

Dowodzenie: zdolności przywódcze, autorytet i znajomość taktyki.
Przydatna przy: starciach zbrojnych, stosowaniu taktycznych zwodów, opanowaniu spanikowanego tłumu, podnoszenia morale oddziału

Gadka: umiejętność negocjacji i perswazji.
Przydatna przy: przekonywaniu do swoich racji, zyskiwaniu popleczników, zdobywaniu informacji w pokojowy sposób ("dobry glina")

Groźby: zdolność do zastraszania i wywierania „silnego” wrażenia.
Przydatna przy: przymuszaniu do działania, odstraszaniu popleczników przeciwnika, zdobywaniu informacji w agresywny sposób ("zły glina")

Kontakty: prywatne znajomości ale także rozpoznawanie ważnych osobistości oraz wiedza o lokalnej polityce i zwyczajach. Także sława postaci.
Przydatna przy: zdobywaniu informacji i plotek, znajdowaniu odpowiednich specjalistów, rozpoznawaniu z kim się rozmawia

Bojowe

Walka: pięści i kopniaki, kastety, broń improwizowana oraz maczety, pałki, łańcuchy, noże, maczugi i siekiery. Wszystko czym można zadać ból..
Przydatna przy: aktywnych rozrywkach barowych, rzucaniu kuflem/butelką/cegłówką/stołem, obijaniu komuś nerek lub twarzy, walce rozbitą butelką, pojedynku na noże lub miecze, rozwalaniu mutantów bez tracenia cennej amunicji, rzucaniu oszczepem, waleniu gazrurką przez łeb

Łuki: łuki, kusze i proce. Może to i archaiczna broń ale wciąż jest skuteczna. A co najważniejsze – jest cicha i tania.
Przydatna przy: bezszelestnym likwidowaniu przeciwników na odległość, cichym polowaniu na płochliwe gatunki, wysyłaniu korespondencji przypiętej do strzały/bełtu

Spluwy: pistolety, obrzyny, PM-y, karabiny i śrutówki. Obsługa broni przeznaczonej dla piechoty.
Przydatna przy: pojedynkach w samo południe, nafaszerowaniu mutantów ołowiem z bezpiecznej odległości, obronie życia i mienia, pruciu seriami, strzelania do ukrytych snajperów, bądź strzelanie do piechoty z snajperki,

Artyleria: mobilne wyrzutnie rakiet, CKM-y i działa. Obsługa broni ciężkiej.
Przydatna przy: prowadzeniu ostrzału artyleryjskiego, używaniu działa bezodrzutowego 120mm, celnym strzelaniu z moździerza, likwidacji ciężko opancerzonych celów

Kryminalne

Hazard: znajomość gier od trzech kart przez warcaby i pokera po szachy a także sposobów oszustwa w tych grach.
Przydatna przy: trzymaniu asów w rękawie, obstawianiu w wyścigu psów, ogrywaniu frajerów z gambli, wygrywaniu w pokera

Kradzież: umiejętność obrabiania frajerów i okradania sklepowych stoisk.
Przydatna przy: wydobywaniu gambli z cudzych kieszeni, zdobywaniu darmowego posiłku na targowisku, opiekowaniu się "zagubionymi" rzeczami

Włamanie: sztuka forsowania zamków, sejfów i chroniących do nich dostępu zabezpieczeń
Przydatna przy: otwieraniu skarbca lokalnego bogacza, rozbrajaniu zabezpieczeń przedwojennego bunkra, kradzieży auta, każdej pracy z wytrychami

Przetrwanie

Survival: umiejętność przeżycia w dziczy - krzesania ognia, budowania schronienia, znajdowania wody i pożywienia oraz odnajdowania właściwego kierunku.
Przydatna przy: polowaniu, stawianiu szałasu w czasie burzy, rozpalaniu ognia z mokrego drewna, zastawianiu sideł, łowieniu ryb, znajdywaniu właściwej drogi

Skradanie: sztuka pozostawania niezauważonym czyli krycia się i cichego poruszania oraz nie pozostawiania śladów swojej działalności.
Przydatna przy: podkradaniu się do zwierzyny, znikaniu z pola widzenia pogoni, przekradaniu się między strażnikami, kryciu się w cieniu, zacieraniu śladów, kamuflowaniu


Nie jest to lista zamknięta - jeśli jest coś co pasuje do postaci a nie znajduje się na tej liście to należy to dołożyć.


/Proszę używać opcji edycji zamiast pisać post pod postem w odstępie minuty. W przyszłości zaznaczaj wyraźniej (np. od razu w tytule), że sesja będzie prowadzona innym sposobem niż na forum.

Pozdrawiam
-M-


Łebit:
Dobrze, rozdzielałem to z przyzwyczajenia-większość for nie pozwala na wrzucanie takiej ilości textu .
 

Ostatnio edytowane przez likop : 02-08-2008 o 19:08.
likop jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:58.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164