|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
|
01-08-2008, 22:48 | #1 |
Reputacja: 1 | [Arcanum] Księgi Elfów. Przy starym drewnianym biurku siedział siwy jegomość, odziany w drogi, czarny garnitur. Tuż przed nim znajdowała się maszyna do pisania- wielki cud, najnowszy wynalazek techniki. Obok mała lampka rozświetlała ciemności w gabinecie. Na półkach leżały stare książki i pergaminy. Na ścianie po przeciwnej stronie wisiał obraz- przedstawiający kobietę, prawdopodobnie elfkę trzymającą w ręku jakąś dziwną istotę przypominającą mieszankę królika ze szpetnym ptaszyskiem. Za oknem hulał wiatr, a deszcz bębnił o szyby pokoju. Mężczyzna pogrążony w pisaniu, wkońcu zdjął okulary i przetarł zmęczone oczy. Odsunął krzesło i podszedł do okna. W jego oczach, zimnych jak lód, można było dostrzec strach. Bał się czegoś, nie czuł się bezpieczny nawet w swoim domu, pełnym ochrony. Musiał jak najszybciej coś zrobić zanim...zanim odejdzie. Nie mógł zostawić pewnych niezałatwionych spraw. Miał już pewien plan. Na pozór nic dziwnego i podejrzanego.Ale w rzeczywistości... Do pokoju wszedł łysiejący mężczyzna w średnim wieku. Gołym okiem było widać, że pracuje w służbie. -Panie Merwinie...-zaczął, lecz staruszek przy oknie przerwał mu gestem dłoni. - Zabierz kartkę z mojego biurka i z samego rana zanieś ją do karczmy" Pod Burzliwym Kotłem". Powiedz karczmarzowi, że ma ją rozwiesić w widocznym miejscu. Daj mu parę monet za fatygę. I ubierz się w jakieś normalne ciuchy. Wzbudzisz podejrzenia w tych szmatach. Służacy kiwnął głową i zabrał ze stołu kartkę z następującą treścią: Ogłoszenie Merwin Warrington, szanowany obywatel miasta Aschbury poszukuje śmiałków i poszukiwaczy przygód, którzy nie boją się stawić czoła niebezpieczeństwom. Zadanie nie jest łatwe, lecz nagroda hojna. Po szczegóły proszę się zgłaszać do rezydencji pana Merwina na wschód od miasta. Witam To moja pierwsza sesja na tym forum, w której będę uczestniczył jako MG. Akcja będzie się toczyć w świecie z pewnej gry komputerowej p.t:"Arcanum:Przypowieść o maszynach i magii". Wprowadziłem parę zmian, by łatwiej grało się w nią na forum. Arcanum, to 'prawie' zwyczajny świat znany z typowego fantasy. Z jedną małą różnicą. W ostanim okresie nastąpił wielki rozwój skierowany w stronę nauki, medycyny i gospodarki. Tutaj krasnoludy nie używają zwykłych kilofów do kopania w swych kopalniach. One używają mechanicznych łopat, przypominające młoty pneumatyczne. Równin już nie musisz przemierzać pieszo, ani konno! Wielkie machiny parowe, zwane pociągami w szybki i przyjemny sposób przewiozą Cię z miasta do miasta. Po co walczyć za pomocą miecza, albo ognistej kuli, skoro rewolwerem przestrzelisz głowę orka z odległości kilkunastu metrów. Nawet nie poczujesz jego smrodu! W najbardziej rozwiniętych miastach, ludzie i nieludzie już uzależnili się od technologii. W Tarancie-stolicy nauki, powstała właśnie elektrownia! To już koniec ciemności na ulicach, teraz światło będzie obecne przez cały dzień i noc. Jednak nie jest aż tak kolorowo. Pozostała jeszcze całkiem spora cześć ludzi, elfów, krasnoludów, gnomów i niziołków, które mają dosłownie w dupie tą całą maskaradę! Chcą żyć po staremu, nie potrzebna im ta cała ''nauka''. Dalej praktykują czarno księżne sztuki, polują za pomocą łuku i miecza. Niestety konflikt doprowadził do wojny, którą wygrała technologia. Oczywiście magia dalej istnieje w Arcanum, lecz powoli zanika i ustępuję miejsca rozwojowi. Tak w skrócie można opisać świat, w którym toczyć się będzie sesja. Nie wymagam znajomości świata, będę starał się wszystko ładnie opisać.:P . Potrzebne mi ok 5-6 graczy, prowadzę rekrutację aż do uzyskania odpowiedniej liczby osób. Po dogłębnym zastanowieniu doszedłem do wniosku, że wybieranie poszczególnych umiejętności bardzo ogranicza postać. Daje graczom całkowicie wolną rękę w tworzeniu, niech fantazja was poniesie . Pamiętajcie tylko o klimacie rozgrywki. Steampunk w typowym świecie fantasy Wzór KP: Imię i Nazwisko Rasa: (do wyboru: człowiek, elf, krasnolud, gnom, niziołek, pół-elf, pół-ork i pół-ogr) Wiek: Charakter: Historia postaci Zawód;(Czym się zajmuje twoja postać?Kowal, uczony, potężny mag?) Wygląd: (opis lub zdjęcie) Ekwipunek: (tylko proszę bez przesady) Dodam jeszcze, że wzorujcie się przy tworzeniu postaci tym, że czas akcji przypomina okres XIX/ XX wieku, więc proszę bez żadnych karabinów laserowych ani miniganów. Nikogo nie zmuszam, by pisał jakieś wywody albo książki. Posty nie muszą być długie, ale przynajmniej starajcie się rozpisać. Zależy mi bardziej na dynamice gry, więc dobrze by było gdyby posty pojawiały się w tempie 1 na 2/3 dni. Jeżeli ktoś nie ma tyle czasu, oczywiście rozumiem to i nie zmuszam by tyle grał. Nie będzie tu rzucania kostkami, tylko pisanie opowiadań. Poniżej mapa świata. Wygląda tak samo jak w prawdziwej grze, ale ważne lokacje zaznaczyłem dokładniej. Jest trochę prowizoryczna, ale daje jakieś pojęcie o świecie. Główne miasta(znajdujące się m.in na mapie) to: 1.Tarant 2.Aschbury 3. CZarnokorzeń 4.Derholm 5.Caladon 6.Quintara-stolica elfów 7.T'seng Ang- stolica mrocznych elfów 8. Rosenberg 9.Stillwater 10.Zamglone Wzgórza Przy tworzeniu postaci wcale nie musicie się wzorować na tych miastach. Wszystko możecie wymyślić, byleby z sensem. Czekam na propozycje i uwagi. Pewnie coś przeoczyłem, więc cos się może zmienić. P.S:Proszę bez bicia :P Ostatnio edytowane przez Cardamine : 05-08-2008 o 18:16. |
01-08-2008, 23:02 | #2 |
Reputacja: 1 | Kolor czerwony jest zarezerwowany dla modów. Zaraz będzie draka. |
01-08-2008, 23:04 | #3 |
Reputacja: 1 | Imię, Nazwisko : Konstantyn III Smok Rasa: Krasnolud Wiek: Lat 28 Umiejętności: Szkoła Czarnej Magii, Broń Palna, Złodziejstwo,Szkoła Matemagii Historia Postaci : Konstantyn, to Król Nordmaru. Pochodził z rodziny MAGÓW. Ekwipunek : M4A1, AWP, Kula ognia, Wytrychy, czyli sprzęt do złodziejstwa |
01-08-2008, 23:15 | #4 |
Reputacja: 1 | Za dużo CS'a. Odsyłam cię do działu tworzenie kart postaci. Przeczytaj cały dział Pomocy lub zgłoś się do jakiegoś starszego gracza. |
01-08-2008, 23:20 | #5 |
Reputacja: 1 | Ok, kolor zmieniony. A KP proszę mi wysyłać jako PM. |
02-08-2008, 19:03 | #6 |
Reputacja: 1 | Zagrałbym, ale brakuje olbrzymiej części dziedzin magii jak choćby Moc, czyli moja ulubiona dziedzina, sporo brakuje dziedzin technicznych i mogłeś rozpisać nieco dziedziny neutralne, w końcu umiejętności bojowe dzieliły się na walkę wręcz, uniki, łucznictwo i rzucanie jak dobrze pamiętam. Zgodnie z światem Arcanum to zdaje sie, że Półogry nie potrafiły używać broni palnej nie? A krasnoludy podobno miał 2x większy koszt czarów, czy to obowiązuje w grze? A właściwie to ta wojna nie była między tarant a derholm? Kiedy jest osadzony czas sesji? Przed akcją z cRPG czy też po niej, jeśli po to czy twórca maszyn parowych jeszcze żyje i jego konkurent? Czy T'seng Ang nadal jest tajemnicą, czy jaszczury z mrocznych bagien jeszcze żyją czy wybili ich kłusownicy, czy Zamglone Wzgórza nadal mają ducha w kopalni, czy nadal są porwania kobiet z domów przeciwników politycznych? Czy demon z podziemi Caladon jeszcze żyje? Możesz więcej opisać? |
02-08-2008, 20:22 | #7 |
Reputacja: 1 | Nie będziemy się bawić w cyferki i statystyki Chodzi mi o pisanie opowieści. Teraz tak sobie myślę, i wprowadzę pewne zmiany. Szczerze powiedziawszy nie sądziłem, że spotkam tu jakiś fanów gry. A jeżeli chcemy się skupić na pisaniu opowieści, to lepiej będzie jeżeli nie będziemy się bawić również w umiejętności. Na początku wydawało mi się to przydatne, ale z drugiej strony, bardzo ogranicza postać. Tak więc, wszystko zależy od Was. A tak jak mówiłem, moja sesja będzie się nieco różnić od gry.Więc Pół-ogr ze strzelbą na słonie nie będzie dla mnie niczym niezwykłym i niezgodnym z prawem:P Można powiedzieć, że wydarzenia w sesji, będą się odbywały w identycznym czasie co fabuła gry, tylko, że ta tutaj nie będzie miała miejsca. Co do bocznych zadań-może będą miały miejsce, zobaczymy w jakim tempie będziemy grać. I nie obiecuję, że odwiedzimy cały kontynent Ostatnio edytowane przez Cardamine : 02-08-2008 o 22:36. |
03-08-2008, 11:03 | #8 |
Reputacja: 1 | Aha czyli gramy bez umiejętności bez niczego takiego? Tzn. na jakiej zasadzie będzie np. że potrafię strzelać z pistoletu? Nigdzie nie znalazłem w karcie miejsca na umiejętności? Czyli gramy bez nich i umiemy wszystko, czy też nie umiemy nic? Mógłbyś mi wyjaśnić |
03-08-2008, 13:31 | #9 |
Reputacja: 1 | Możesz w historii postaci zaznaczyć, że Twoja postać potrafi strzelać z pistoletu, ponieważ w młodości razem z ojcem dla zabawy strzelała sobie do wilków albo niedźwiedzi w lesie. Będę też wiedział, że np. jakiś, biedak z ulicy, który kradł by przetrwać będzie miał umiejętności w kradzieży i skradaniu się. Opis w historii mi w zupełności wystarczy. Chyba, że wolisz sobie to wyodrębnić, nie będę miał nic przeciwko. |
03-08-2008, 14:59 | #10 |
Reputacja: 1 | Ja mam jedno pytanie. W dwóch moich ulubionych dziedzinach magii czyli białej nekromancji i mroczna nekromancji byłą możliwość przywracania do życia członków drużyny. Zakładam że takie umiejętności odpadają z gry?
__________________ It matters little how we die, so long as we die better men than we imagined we could be - and no worse than we feared. 11-02-2013 - 18 -02.2013 - Nie ma mnie. |