Jeśli decydujesz się na ten klan/linie krwi musisz dostosować KP do jego wymogów, czyli za punkty wolne lub przyznany nam litościwie przez MG punkt pozycji wykupić właściwe pokolenie. Klan to Twój autonomiczny wybór i musisz się liczyć z jego zaletami i wadami... |
No tak rozumiem, ale nie powinien on w takim razie automatycznie zaczynać jako 12 pokolenie? No bo przecież cech klanowych się nie wybiera na karcie, jak np. wygląd Nosferatu czy szaleństwo Malkavian, te cechy są częścią ich klanu? |
Ponieważ jest to WADA klanowa musisz to wykupić, jeśli byś to dostał za nic była by to raczej zaleta :-P a tak trochę Cię to oskubie z punktów wolnych/kropek. Ale pewnie MG zaraz sam się w tej materii wypowie :) |
Hmmm.. chyba zagram jednak Kiasydem, bardziej pasuje chyba do mojej osobowości :P Ale czy w takim razie mogę mieć jakiś wgłąb w Thaumaturgię czy magię kołduniczną, w końcu Kiasydzi mają wgląd w tajemne sekrety, itp z tego co czytam :P |
Qumi Kwestia pokolenia anitribu Salubri wynika z tego że ich zalozyciel był z takiej a nie innej generacji po Kainie. Zauważ że jest to częśc wady klanowej, więc wykupić to musisz sam a nie dostajesz to w prezencie, inaczej nie byłoby to wadą prawda? Zresztą jak na wadę jest bardzo litościwa bo jakby nie patrzeć stajesz się beneficjentem wszystkich związanych z tym plusów przecież. Magia Kołduniczna to forma magii stosowana przez przedstawicieli klanu Tzimisce. Dodajmy że w XX wieku spotyka się ją ekstremalnie rzadko, w zasadzie posiadają ją tylko przedstawiciele tak zwanego Starego Klanu czyli nie należący do Sabatu, ewentualnie ich popleczncy. W Sabacie tylko garstka założycieli zna jej tajniki i uczą jej młodych niezwykle żadko. Przez niektórych członków Czarnej Ręki jest traktowana niemalże jak infernalizm czyli magia zapewniana przez demony i jako taka jest odrzucana. Tak więc tylko przedstawiciel Tzimisce i to z dobrym wytłumaczeniem mógłby ewentualnie ją posiadać a i to tylko za punkty wolne. Kiasydzi są linią krwi wywodzacą się z klanu Lasombra. Przez wielu graczy i prowadzących WoD sa uznawani za jedno z największych nieporozumień w wykonaniu autorów systemu :) Podręcznikowo prowadzony stanowi dziwny pomost łączący realia Wampira z realiami Odmieńca i jako taki wymagałby znajomości tego systemu przez gracza. Przeczytaj raz jeszcze rekrutację - nie zabraniem tego klanu tylko dla tego że nie wierzę że ktoś znający system wystarczająco by grać takim dziwadłem zdecydował by się na gre czymś tak śmiesznym. Podsumowujac. Qumi, sam zdeklarowałeś się co do tego że systemu za dobrze nie znasz i nie posiadasz praktyki w nim. Zalecam więc wybranie któregoś uznawanych w Sabacie ze podstawowe, to znaczy: -Odszeczepieńców wszystkich klanów Camarilli plus Assamitów i Ravnos -Pariasi (Pandersi są tylko w USA) -Tzimisce -Lasombra Masz więc do wyboru do koloru, napewno znajdziesz coś dla siebie :) Uwaga ta tyczy się wszystkich potencjalnych graczy którzy nie znają systemu/samego Sabatu, którzy chcieli by wziąśc udział w sesji. Udziwnienia są mile widziane ale tylko przez graczy mających jakieś doświadczenie. |
Ja tak tylko teoretycznie, bo nie gwarantuję, że zagram:/. Co sądzisz o Assamitach? Mówię o czystym klanie, ewentualnie o odszczepieńcach z Sabatu? Jestem bardzo zielony jeśli chodzi o Świat Mroku:/. Pozdrawiam merill |
Jako że przewiduję tylko członków Sabatu to Dzieci Haquima odpadają. Co innego jednak ich nie objęci klątwą Tremere bracia i siostry z tej sekty :D Granie Odszczepieńcami Assamitów jest jak najbardziej mile widziane. Biorąc pod uwagę Twoje zdeklarowane zainteresowania, to taki wybitnie bojowo nastawiony klan powinien Ci bardzo pasować. Jeśli byś się zdecydował na tworzenie postaci to przypominam tylko że Odszczpieńcy w przeciwieństwie do niezależnych Przeistaczają śmiertelników z grup etnicznych zpoza Bliskiego i Środkowego Wschodu :) Zresztą, mało to Ormian u nas bronią halnduje jakby co? :kill: |
Znaczy czytałem podręcznik do mrocznych wieków, grałem w chyba wszystkie gry na PC w tym świecie(Redemption i bloodlines), i czytałem artykuły na tej stronie... trochę kojarzę z tego świata, jego historii... choć nie znam realiów odmieńców... Z tego co czytałem to odszcz. tremere zostali wybici i nie można nimi grać? |
W tej sesji gramy w czystego Wampira, znajomość pozostałych systemów jak pisałem w rekrutacji nie jest wymagana. Oznacza to też że wątki w stylu "mój ojciec był wilkołakiem" są niemile widziane. Oczywiście wyjątek stanowi fakt że Tremere byli dawniej frakcją magów ale w ten fakt nie ingerujemy bo mamy dwudziesty wiek a to było dawno i według niektórych młodszych wampirów nieprawda. Mroczne wieki niestety minęły i klany się pozmieniały tak więc musisz zapoznać się z jakimś podręcznikiem do XX wieku. Komputerowe adaptacje to zdecydowanie za mało. Strona wampir.prv.pl jest niezwykle przydatna ale to tylko podręczna skarbnica wiedzy a nie opis realiów. raz jeszcze proszę - zapoznaj się z jakimś podręcznikiem jeśli chcesz zagrać. Co do Odszczepieńców Tremere to proszę przeczytaj jeszcze raz uważnie całą rekrutację. Jeśli tego nie zrobiłeś to bardzo Cię przepraszam ale ciężko widzę dalszą dyskusję. |
A fakt przeczytałem, ale przez rozmowę z MigdaelETher się rozproszyłem i zapomniałem :P |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:41. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0