|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
16-09-2008, 23:27 | #1 |
Reputacja: 1 | [Autorski - Dead Echoes] Stocznia Tak naprawdę nikt tego nie pamięta. Ktoś znalazł miasto na zdjęciu z jakiegoś starego satelity-szpiega. Biznesmen ostrożnie nałożył kawałek Nortańskiego śledzia na talerz, uważając by nie upuścić cennej ryby. Na starszych zdjęciach był straszny ruch - jeden wielki plac budowy w kanionie i tuż obok. To najszersze miejsce w kanionie - specjaliści mówią, że pomieści nawet okręt-megalit. Spojrzał w okno. Miasto w nocy ze szczytu wieżowca było piękne. Widział wiele miast nocą, jednak było tylko jedno Crystal, stolica korporacji. Nagle ruch ustał. Przeszła burza piaskowa, ale dla naukowców to nic. Problem w tym, że oni po prostu zniknęli. Część zwinęła się i odjechała. Nie wrócili po w połowie zagrzebany transportowiec, więc coś ich przegnało. Z tłumu gości dobiegły wiwaty. Ktoś właśnie został milionerem obstawiając właściwą śmierć. Nie możemy tam wysłać całej armii... brakuje nam tylko wypowiedzenia wojny. Chciałbym jednak wiedzieć przed czym uciekli. A może nie uciekli, a uznali, że grunt jest niekorzystny? Spojrzał niepewnie na czarny ekran za barem. Żółta linia symbolizująca zyski VMS, ciągnęła się na równi z białą - Zynth. Musimy przerwać ten impas, wyjść na prowadzenie. Postanowiłem więc wziąć świeżych oficerów, którym da to okazję do zobaczenia świata poza akademią. Konfliktu nie przewiduję... jeżeli jakikolwiek będzie, dojdzie najwyżej do skali drugiej. Dlatego powierzam wam dowodzenie nad jedną z nowoczesnych fregat typu Egida. Pozwoli się wam prześlizgnąć na planetę i zdobyć informacje niepostrzeżenie. Jeżeli wstęp napisałem niezrozumiale, to informacje w nim zawarte przedstawię jaśniej. - 2 do 5 graczy - System Dead Echoes - sesja w charakterze aktywnej demonstracji świata i sposobu gry. Można zadawać pytania i tutaj, i w trakcie sesji. - Jest to Hard SF - Warunki - jeżeli będzie dość osób, by przekroczyć maksymalną liczbę graczy będę brał pod uwagę orginalność postaci. - DE nie posiada profesji ani ras - o wszystkim decyduje przydział umiejętności na karcie postaci. - Do testów użyty zostanie program Autodice (jako, że moje kości zniknęły w czasie przeprowadzki). Wszystkie testy będą jawne i pokazane wytłuszczonym drukiem. Karta postaci/tworzenie. 50 punktów na przydział do atrybutów 30 punktów na przydział do specjalizacji Karta: Imię Nazwisko Pseudonim Płeć Atrybuty: Siła Zręcznośc Wytrzymałość Zdolności techniczne Manipulacja Charyzma Opanowanie Szybkość Bystrość Specjalizacje: Artylerzysta Atleta CQC Kamuflaż Kierowca Pilot Strzelec Biurokrata Fachowiec Fałszerz Medyk Sieciarz Survivalowiec Technik Wykształcony Artysta Cwaniaczek Oszust Oprawca Przywódca Specjalizacje - specjalizacja łączy w sobie umiejętności. Oznacza to, że gracz posiadający np. specjalizację Strzelec na poziomie 3 umie strzelać na tym poziomie z karabinu i pistoletu (a także obsłużyć się z bronią w razie niewielkiej awarii). Specjalizację można rozwijać do poziomu 7 - wtedy można wybrać umiejętność w której jest się mistrzem. Jest ona rozwijana osobno (mistrzostwo oznacza np. szybsze przeładowanie/dobycie broni) Karta postaci jest również w postaci szablonu Excela. Można skorzystać mając na uwadze, że jest wciąż wersją roboczą (i może zawierać błędy). Wyposażenie zostanie przydzielone podczas sesji (zgodnie z zapotrzebowaniem). Karty postaci załączać w temacie, razem z pytaniami - odpowiem tak szybko jak to możliwe. Ostatnio edytowane przez Dimitrij Urianov : 17-09-2008 o 21:35. |