lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   Duch Ziemii [Rekrutacja dodatkowa] (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/6234-duch-ziemii-rekrutacja-dodatkowa.html)

Seorse 05-10-2008 12:28

Duch Ziemii [Rekrutacja dodatkowa]
 
Kantron przeszedł po spalonej ziemi patrząc przed siebie. Niedawno ognisty smok spalił wszystko wokoło kręgu. Był dziwnie roztargniony, szedł wolno.-Co cię gnębi przyjacielu? – zza jego pleców dobiegł go głos Meribela. Dziwny, przesączony energią, ale spokojny głos. Zatrzymał się, nie wiedział jak odpowiedzieć, zapadła cisza.-Musimy zniszczyć magię, choć Ona jest częścią ziemi. Jest częścią nas...-Ostatnie zdanie powiedział głosem przepełnionym rozpaczą i żalem tak, że po plecach Meribela przeszły ciarki. Towarzysz Kantrona już otwierał usta do odpowiedzi, gdy zabrzmiały dzwony. Głośny i czysty dźwięk potoczył się po równinie. Mężczyźni bez słowa poszli na północ. Zza horyzontu wyłonił się wielki kamienny krąg. Stonehenge. Podchodząc do kręgu czuli emanującą z niego moc. Stanęli na swoich, z góry umówionych, pozycjach. Z góry odezwał się głos- Bracia druidzi! Wiem, że ta decyzja będzie nas wiele kosztować!- Zielone oczy Kantrona spojrzały na postać w zielonej szacie, z kapturem zakrywającym całą twarz. – Gówno, wiesz.- pomyślał – Ale musimy to zrobić. Musimy, dla dobra ludzkości.- kontynuował tamten-Użyjmy, więc swoich mocy by zamknąć magię.-Spauzował ale nikt się nie odezwał.- Bowiem ta energia zniszczy wszystko. Smoki plądrują ziemie, demony zabijają każdego kto stanie na ich drodze, nie wspomnę o całej reszcie potworów panoszących się po świecie...Musimy ją zamknąć na zawsze.- Powiedział ze smutkiem.- Jeżeli nikt nie ma żadnych pytań, zaczynajmy.-Równo, w tym samym czasie wszyscy druidzi unieśli ręce i zaczęli szeptać tajemne słowa mocy. I wszystko stało się w jednej chwili. Rozbłysk szmaragdowego światła. Potem fala mocy, uderzająca wszystkich razem i każdego z osobna. Wszystko skończyło się tak samo szybko jak się zaczęło. Ale teraz nic nie było tak samo. Na nogach stał tylko Kantron i Meribel. Wszyscy inni leżeli martwi. Druidzi spróbowali przywołać energię. Nic się nie stało.-Udało się przyjacielu.- W głosie Meribela nie było słychać wesołości. Ale Kantorn go nie słuchał. Widział coś, czego nie zauważył jego przyjaciel. Na jego twarzy pojawił się uśmiech. Widział bowiem cienki strumień energii uciekający z ołtarza Stonehenge…



Więc poszukuje 2-3 graczy. Waszym zadaniem będzie odnajdywanie tych strumyczków magii, które wyciekły i ponowne sprowadzanie ich do ołtarza (sprowadzanie znaczy niszczenie lub jeśli to możliwe odprowadzanie do portalu). Energią może byś wszystko począwszy od fantastycznych potworów, poprzez kule energii, na roślinności i przedmiotach kończąc.
Akcja dzieje się na terenie dzisiejszej Wielkiej Brytanii. Raczej nie będziecie pojawiać się w miastach, więc nie będzie problemu z mapami. Ale mapa się przyda więc proszę www.wielka.brytania.geozeta.pl/mapa oto link do mapy.


http://lastinn.info/sesje-rpg-autors...uch-ziemi.html - sesja

KP

Imię:
Nazwisko: (opcjonalnie)
Wiek:
Zawód: (to, co robiliście przed wybraniem)
Profesja: (rola w podziemiu)
Broń: (narzędzie, którym walczycie, więcej informacji w opisach)
Historia: (krótki acz treściwy opis życia bohatera)
Charakter: (chodzi mi o nastawienie do życia i innych ludzi + kilka cech)
Wygląd: (wzrost, waga, budowa, znaki szczególne itp. im więcej tym lepiej)







Profesje:

DRUID: Włada magiczną energią świata (oczywiście jest słabszy niż przed zamknięciem magii, ale cały czas może coś zdziałać). Może władać ogniem, wodą, ziemią, powietrzem lub czystą energią. (Pisać w KP).

KAPŁAN: Wojownik, panujący w niewielkim stopniu nad życiem i śmiercią, ma też wielką siłę woli, więc może ją wykorzystywać. (leczenie, telekineza itp.)

ZMIENNOKSZTAŁTNY: Jak nazwa wskazuje bohater może zmieniać swoje ciało zależnie od woli, ponadto może kontrolować swój organizm (panować nad tętnem, wzrokiem itp. nie może np. zatrzymać akcji serca lub mózgu). Może zespolić ciało z przedmiotami( przedmiot nie zmienia kształtu).

ZNAWCA: Potrafi spowalniać czas, zadawać ciosy energią, widzieć słabe punkty przeciwnika (Może oszołamiać, paraliżować, zabijać uderzając w nie.) Może uderzać rękami lub drągiem.


By użyć niezwykłej mocy bohatera, potrzebna jest energia. Można ją ogniskować w kryształach, metalach i w sobie. Każdy pojemnik na moc ma swoje ograniczenia. Moc można pobierać z żywiołów, źródeł mocy lub z innych istot. Pobranie 1 punktu z ziemi lub powietrza trwa godzinę, z wody pół godziny, z ognia kwadrans. Źródło mocy odnawia punkt na minutę. Z istot żywych moc pobrana jest natychmiastowo. (Istota z, której pobieramy musi się na to zgodzić. Bez tej zgody nie można pobrać z niej mocy.) O zużyciu punktów danej profesji napiszę na PW.

BROŃ Jednoręczna – J, Dwuręczna – D

Miecz(J, D): Najlepsza broń na magiczne bestie. W klindze można zogniskować energię, więc jego ciosy będą nią nasączone.
Kusza(D): Specjalna kusza, której bełty są skropione wodą święconą. Jest niezrównana w walce z cielesnymi nieumarłymi.
Drąg(D): W środku długiego kija znajduje się rdzeń, w którym magazynuje się magię.
Morgensztern(J, D): Metalowa głowica to wyśmienita przenośnia energii. Każde uderzenie może wyrzucić cel powietrze z wielką mocą.
Topór(J, D): Uderzenia topora nasączonego mocą mogą dosłownie patroszyć wrogów.
Inne: Jeżeli chcecie możecie stworzyć własną broń. Musicie ją nazwać i krótko opisać.

Ikoik 13-10-2008 21:21

Wstępnie się zgłaszam. Popracuje nad KP.

Arcagnon 13-10-2008 21:50

Moze napiszesz cos o tym "wladaniu"(u Druida). Jakies konkretne przyklady mocy?

Ikoik 14-10-2008 16:20

A zmiennokształtni mogą się na przykład natychmiast przemienić powiedzmy w mysz, czy ta ich moc polega na czym innym?

Rysownik 14-10-2008 17:27

Pisze się "Ziemi", a nie "Ziemii"

A offtopów się unika, do tego typu uwag poza tematem służy PW.
Mira


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:07.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172