[Storytelling - Fearun] Bohaterstwo By moonlight we ride Ten thousands side by side With swords drawn held high Our whips and armour shine Hail to thee our infantry Still brave beyond the grave All sworn the eternal vow The time to strike is now Manowar , Battle Hymns As my sword is my soul then let all who stand before me know I bring a storm and magic wind The Kingdom of The King I summon the demons and leaving the wind That´s my chariot´s riding in the storm With the hot blood of battle I wait in my saddle I live and die by the sword Crack the Earth Gods of Thunder Men and beasts will be torn asunder Into the Fight I own the Right To be the King of Kings Manowar , King of Kings Bohaterstwo. Skąd się bierze w postawie jakiejkolwiek istoty? Co napędza to szlachetne uczucie? Kiedy można o kimś powiedzieć , że jest bohaterem? Urodził się nim? Kiedy w jego sercu powstaje szlachetna myśl ? Gdy ktoś już dokona czegoś szlachetnego .... czy dopiero wtedy jak ludzie o tym usłyszą? Bohaterstwo ma wiele oblicz. Może nim być wstrzemięźliwość , okazanie ogromnej siły woli w momencie próby , może być potęga miecza , lub siła rzuconego zaklęcia. Czy ważna jest forma , czy efekt dokonanego czynu? Czy ważne jest kto się staje bohaterem? Kim jest , gdzie dorastał , jakiej płci lub rasy jest? Większość pewnie odpowiedziałaby słusznie "nie" , lecz wystarczy spojrzeć na szeregi bezimiennych bohaterów. Tych którzy oddali swe życie , nie otrzymawszy chwały w zamian. Tu właśnie znajduje się odróżnienie bohaterstwa od sławy. Bohaterstwo nie szuka chwały ani rozgłosu. Rodzi się w mężnych sercach i nigdy nie umiera. Otwierasz oczy . To nie jest zwykły poranek w Twojej wiosce , kiedy budzi Cię pierwszy promień słoneczny , wdzierający się przez okno do Twojego pokoju. Jest jeszcze noc , a mimo to widzisz jasność za oknem... płomień. Słyszysz krzyki , rżenie koni , trzaskanie ognia , który trawił pobliskie domy. Zerwawszy się na równe nogi , podbiegłeś(łaś) do okna , żeby zorientować się w sytuacji. Twoja wioska została najechana przez nieznanych sprawców na koniach. Mieszkańcy uciekali przed nimi , krzycząc przy tym i błagając o litość. Nieubłagani najeźdźcy , łapali jednego po drugim , rzucając na nich sieć. Cała wioska została splądrowana. Gdzieniegdzie walały się ciała strażników , lub co odważniejszych , którzy starali się chronić bezbronnych mieszkańców. Z dala słychać było szczęk oręża i okrzyki walczących. Nim zdołałeś(łaś) zareagować , jacyś ludzie zaczęli walić w Twoje drzwi. Po kilku ciosach ustąpiły , rozsypując się na pojedyncze deski i stertę drzazg. Do Twojego pokoju wpadli trzej uzbrojeni mężczyźni. Jeden z nich miał długi miecz i tarczę , drugi długą włócznię , a trzeci niewielki młot bojowy. Wszyscy mieli kolczugi i żelazne hełmy , pozbawione jakiegokolwiek symbolu przynależności. Nim zdołałeś(łaś) cokolwiek zrobić , ten z młotem podszedł do Ciebie , zamachnął się i uderzył Cię w głowę. Świat zawirował w około. Upadłeś(łaś) na ziemię. Szumiało Ci w głowie , lecz zdołałeś(łaś) usłyszeć jeszcze chrapliwe słowa któregoś z oprawców. - Dostaniemy za tą sztukę niezłą działkę , co chłopaki? Po tych słowach nastąpił rubaszny śmiech , śmiech który wydawał ci się oddalać z każdą sekundą. Straciłeś(łaś) przytomność. Witam , chciałbym poprowadzić sesję storytellingową , osadzoną w Fearunie . Gra będzie inspirowana systemem Dungeons & Dragons , jednak z pominięciem dość uciążliwej mechaniki , zmieniającej przygodę w zadanie matematyczne. Mam zamiar poświęcić tej sesji najwięcej uwagi . Sesja tylko dla jednego gracza , co umożliwi dynamiczny rozwój fabuły i pełną interakcję bohatera z otoczeniem. Na Kp , które chciałbym dostawać na PW , czekam aż do końca października , więc chętni mają dużo czasu na stworzenie ciekawej postaci. Miejsce rozpoczęcia akcji wybieracie sobie sami ( nazwa wioski , powód przemywania w niej , zawarte w historii ). Kp powinna zawierać : - Imię , nazwisko , rasa (standardowe dostępne w DnD , chyba , że ktoś się uprze na inną i stworzy fajną KP to można dyskutować ze mną ), płeć , klasa ( tutaj nie będę narzucał ograniczeń , klasę wybieracie sami , chyba , że coś będzie wyjątkowo dziwne to raczej poproszę o zmianę tego ) - Charakter (opisanie go w kilku zdaniach) - Historia ( Ciekawa , zawierająca sporo szczegółów ) - 10 wad , 10 zalet - Stosunek do religii , do innych ras , światopogląd. - Ekwipunek ( nic magicznego , chyba że różdżki w przypadku czarujących postaci.) Proszę o zgłaszanie się osób , które wiedzą , że nie zrezygnują z tej sesji. Częstotliwość pisania do uzgodnienia . ( nie mniej niż 1 /tydzień). W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości , nie wahać się. Pozdrawiam i zapraszam , Maju |
Mam pytanie... Jak to jest z tymi postaciami. Ktory ma byc poziom? Chodzi mi glownie o dobor czarow. |
Magia jest rzemiosłem , każda postać czarująca formuje energię jak zechce . Sam możesz wymyślać działania czarów , jednak im potężniejsze tym większa szansa porażki. Bez poziomów , storytelling podparty gdzieniegdzie rzutami. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:30. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0