Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02-11-2008, 14:25   #1
 
kabasz's Avatar
 
Reputacja: 1 kabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetny
Rekrutacja [System Autorski] Sala Luster

Sala luster przypominała salę wykładową. Kolejne rzędy stopni zajmowały wielkie szklane lustra. Co niewątpliwie było zadziwiającym widokiem to fakt iż każde z nich odbijało w swej powierzchni inny obraz. I tak przypatrywało wam się stado bawołów, chmura, twarz dziecka, wielkie usta, ślimak i jajecznica – wielki talerz jajecznicy.

- Kim jestem ? Sumieniem, żalem , miłością, gwałtem, nadzieją, nieszczęściem, zrozumieniem, pożądaniem ? Może wszystkim po trochu a może żadne słowa nie są w stanie mnie zdefiniować ? Ponieważ tu jesteście - pragniecie odpowiedzi. Pytajcie zatem, odpowiem na każde wasze pytanie.

Odbicie lustra znajdującego się najbliżej drzwi wejściowych przedstawiało wizerunek starej zgarbionej kobiety. Babuszka patrzyła mądrym wzrokiem w waszym kierunku. Kąciki jej ust rozszerzyły się lekko, najwidoczniej coś musiało ją rozbawić.

- Choć osobiście wydaje mi się, że nie zrozumiecie odpowiedzi.

Szorstki, chropowaty szept rozszedł się po całej sali, głos dobiegał z samego jej końca. Na całe szczęście nie dostrzegliście istoty zamkniętej w lustrzanej tafli. Jej głos przywodził na myśli podstarzałego diabła. W istocie tak właśnie było. Czart siedział na małym garnku bacznie was obserwując. Jednym z kopyt uderzał w swe siedzenie. Metaliczny stukot towarzyszył całej rozmowie już do samego końca.

- A ja nie lubię idiotów, w końcu po co mam się wysilać, ubierać myśli w słowa. Czemu ludzie tylko słowa są w stanie zrozumieć ?

Istota o tysięcy par ust wypowiadała z pogardą swe myśli, nie mogła was dostrzec, nie widziała grymasu zdziwienia, zniesmaczenia czy też zaciekawienia jej widokiem. Nie słyszała was. Jednak czuła waszą obecność, smakowała wasz strach – cierpki smak zgniłych malin.

- A przecież jest tyle gestów, zapachów, uczuć, to wszystko wokół was. Wszystko to co ja czuję. Tyle możliwości.

Odbicie w lustrze istoty, która przemawiała spokojnym głosem, przedstawiało małego królika zajadającego marchewkę. Mały ssak zagryzał naprędce warzywo. Musiało mu smakować, gdyż nie odwrócił wzroku od posiłku nawet na sekundę.

- Włożę wysiłek w pokazanie wam prawdy i tylko pójdzie on na marne. Nie ! Jeśli chcecie pytać pytajcie śmiało. Jednak...

Lustro tuż obok króliczego odbicia ukazywało rosłego nagiego mężczyznę, onanizującego się w półmroku. Twarz wykrzywiła mu się lekko, ukazując przyjemny wysiłek jaki wkładał w ową czynność.

- ... jeśli nie zrozumiecie odpowiedzi, odbiorę wam to co uznam iż jest dla was najcenniejsze. Bezpowrotnie stanie się częścią mnie. Wybierzcie moje oblicze. Takie, które najbardziej do was przemawia i zadajcie swoje pytania. Jeśli rzeczywiście pragniecie odpowiedzi.

Rekrutację do Sali Luster uznaję za otwartą.

Pomysł na sesję ma związek ponownie z mechaniką darów. Zatem dla formalności oto ona:

Techniczny opis daru:
Za dar odpowiadają wartości trzech współczynników, każdy z nich ma wartość od 1 do 100:

1. Aktywowanie. (Wyrażona w procentach wartość, opisuje szansę na zadziałanie daru)
2. Kontrola. (Wyrażona w procentach wartość, skoro dar się aktywował może nie wszystko poszło po myśli gracza)
3. Moc (pokazuje jak silnie działa dar na otoczenie)

Każdy miałby na początku do przydzielenia 100 punktów na te 3 statystyki. Na początek nie możecie przydzielić więcej jak 50 punktów do jednego współczynnika.

Dla przykładu:
Powiedzmy że Pan Xiński potrafi manipulować energią elektryczną w swoim otoczeniu. Statystyki ma następujące A - 40 K - 30 M - 30.
Nasz bohater próbuje rozładować telefon komórkowy kobiety z którą próbuje nawiązać bliższą znajomość. Spotyka ją codziennie w metro, przed chwilą nawiązał z nią krótką rozmowę. Pech chciał iż zadzwonił jej telefon i ta od niespełna 10 minut ględzi do swej znajomej o przecenionych butach jakie zobaczyła na wystawie sklepowej. Pan Xiński próbuje zgromadzić ładunek, tak by bateria telefonu niedoszłej wybranki padła. Ma 40 % szansy że mu się powiedzie. Wyrzuciłem np 23. Teraz pozostaje kwestia czy wytrzyma test kontroli, przypuśćmy, że nie. Mianowicie wypadło znacznie wyżej jego pułapu, przypuśćmy 80 wtedy też akcja była by mniej więcej taka.
Telefon kobiety najzwyczajniej zaczął by się kopcić gdyż cała elektronika usmażyłaby się Ponieważ moc nasz pan Xiński nie miał zbyt dużą to ucierpiał tylko telefon kobiety. Jednak już na poziomie 50 sprzęt elektroniczny wokół niego podzieliłby los komórki.
Dokładniej o Mocy.

Współczynnik ten odwzorowuje rozwój daru. Aby zdobyć jak najwięcej informacji o tym jak dana osoba widziałaby rozwój swojej umiejętności, każdy gracz powinien zbudować tabelkę w której opisałby po kolei do czego chciałby mieć dostęp wraz z rozwojem postaci

Dla przykładu.

Początkowe założenie: Kontrolowanie roślinności.

1 - 15
Rozmowa z roślinnością (uzyskujesz informacje od rośliny np. kto był ostatnio w pobliżu, jaka była pogoda itp)
16 - 30
Zwiększenie rozwoju roślinności (z źdźbła trawy jesteś w stanie stworzyć cały trawnik, jedna truskawka może powiększyć tysiąckrotnie swe rozmiary)
31 - 40
Rozkazywanie roślinności (atak na drugiego człowieka wykorzystując lokalną florę np. Korzeń oplata sie wokół czyiś nóg, gałęzie atakują wskazanych przez ciebie ludzi. Na początku musi być pod ręką gracza jakaś roślina)
41 - 60
Wtapianie się w roślinność (możesz stać się nie widzialny w lesie za pośrednictwem odpowiedniego kamuflażu z roślin.)
61-80
Doskonałe rozkazywanie roślinności (to samo co przy rozkazywaniu roślinności tylko że nie musi być w pobliżu jakieś rośliny ty ją tak jakby stworzysz)
81-99
Rozpoznawanie roślinności (zioła, narkotyki, trucizny itd )
100
Leczenie roślinności ( uschnięte drzewo odżywa, zainfekowana roślina przez jakiegoś pasożyta się regeneruje itp)

Na podstawie tak zrobionej tabelki łatwo jest zrozumieć pomysł gracza, idee daru. Oczywiście każda tabelka może być przeze mnie zmieniona, kilka umiejętności dodanych, kilka zabranych (choć zdarza się to rzadziej)


Czy można mieć więcej jak jedną umiejętność ?

Tak odbywało by się to w następujący sposób. Nowy dar można uzyskać na dwa sposoby:
1) Kiedy ktoś uruchomił by wyzwalacz w nagrodę otrzymuje dodatkowy dar. A także dodatkowe 25 punktów do rozdysponowania na dar, który uruchomił wyzwalacz.
2) Kiedy ktoś dojdzie do poziomu 100 Aktywowania jednego daru.
Dla każdego nowego daru otrzymujecie kolejne 100 punktów aby rozdysponować je na cechy Aktywowania, Kontroli i Mocy.

Co to jest wyzwalacz ?

Wyzwalacz jest przypisany do każdego z darów. Ustalany jest przeze mnie. Może być czymkolwiek począwszy od emocji, skończywszy na jakieś orientalnej przyprawie. Jeśli ktoś z was uruchomi wyzwalacz automatycznie współczynniki Aktywowanie i Moc dotyczące daru uzyskują liczbę równą 100. Dar jest momentalnie aktywowany z siłą nieograniczoną i oddziaływającą na całe otoczenie wokół osoby. W momencie aktywowania wyzwalacza gracz traci całkowicie kontrolę nad darem. Informacje czym jest wyzwalacz znam tylko ja. Każdy gracz dla każdego daru ma inny wyzwalacz.

Dla przykładu
Pan Xiński w końcu omówił się z panną z metra. Są w restauracji nasz amant chcąc zabłysnąć zamawia dwa kieliszki czerwonego wina, choć smakoszem win za specjalnie nigdy nie był. Grono dojrzewało w Kalifornii dokładny jego gatunek to Caberenet Sauvignon. Rozmowa idzie wspaniale. Kobieta uśmiecha się, trochę kokietuje jednak wraz z pierwszym łykiem wina sala przeżywa prawdziwy koszmar. W sali gasną światła, zaparkowanym samochodom na ulicy włączają się alarmy, komórki każdej z osób w sali zaczynają dzwonić, latarnie na ulicy zaczynają migać, słowem mały Armagedon. Na pewno nie tak wyobrażał sobie ten wieczór nasz pan Xiński.

Atrybuty:
Każdy ma 30 punktów do rozdysponowania na następujące atrybuty
- Siła (Określa sprawność fizyczną człowieka. Cecha jest wykorzystywana w momencie podjęcia przez gracza, jakiś akcji wymagających siły.)
- Charyzma (Jak postrzegają nas inni, czy łatwo nawiązujemy kontakty, czy potrafimy kogoś przekonać do naszych racji. Opisuje atrakcyjność postaci.)
- Inteligencja ( Ilość informacji jaką zna nasza postać. Im większy współczynnik tym więcej mogę podpowiedzieć pisząc posta)
- Zręczność (Szybkość reakcji, Odpowiada za inicjatywę podczas walk)
- Szczęście (Jest modyfikatorem dnia codziennego, czasami po prostu można mieć farta)

Atrybuty muszą mieć wartość od 1 do 10.


Co z levelami ?
Każdy dostawał by Punkty Genotypu. Za każde 10 punktów genotypu uzyskuje się awans, Przy awansie dostajecie dodatkowe 25 punktów do rozdysponowania na cechy A,K,M Oraz jeden punkt do Atrybutu. Przy każdym kolejnym darze punktów było by mniej o 5 aż do minimalnego pułapu 10 na każdy dar.

Czyli jeśli ktoś miałby 3 dary mógłby rozdysponować na każdy z darów po 15 punktów.

NOWOŚĆ ! Mutacje

Oprócz powyższych statystyk każda postać co 50 pkt uzyskanych do ogólnej puli (na początku macie ich 100) otrzymuje dodatkową umiejętność, którą może używać bez rzutów na kontrolę oraz aktywację. Owe Mutacje, gdyż taką nazwę będą nosić to umiejętności które mogą poprawić tymczasowo/na stałe współczynniki postaci, umiejętność rozumienia obdarzonych bez konieczności znajomości ich ojczystego języka. Słowem są to zdolności, które możecie wymyślić sami. Daję wolną rękę, oczywiście przy zbyt przepakowanych umiejętnościach odpowiednio będę je korygował. Na wstępie przy poziomie startowym postaci, każdy może stworzyć 1 takową umiejętność. Wraz z rozwojem waszego avatara siła mutacji także mogłaby się zwiększać.

Przykładowe mutacje ( Na razie to co mi przyszło kiedyś do głowy ):
a) rozumienie obdarzonych, postać nie musi znać języka drugiego gracza(ogólnie mówiąc osoby obdarzonej) aby móc ją zrozumieć.
b) Odcisk obdarzonego. Wpadłem na taki pomysł iż osoba z tą mutacją, czytając coś z kartki papieru, oglądając coś z taśmy itp. Mogłaby odczytać/zobaczyć dodatkowe informacje pochodzące od obdarzonego, który coś napisał/nagrał itp. Dla przykładu jej stan ducha, lub to co dana osoba chciała przekazać naprawdę. A np. nie mogła gdyż nie wiedziała jak ująć coś w słowa, nie miała czasu by dokładnie sprecyzować swe myśli itp.

Fabuła i postacie biorące w niej udział
Postanowiłem iż ta sesja, będzie odbywać się w bardziej zwariowanym świecie. Nadal postacie których od was oczekuje to normalni ludzie, z dnia dzisiejszego. Jednak sytuacje w samej sesji, nawiązania i fabuła będą bardziej „barwne”. Stąd może pojawić się wszystko co też mam nadzieję ładnie ukazuje wstęp do rekrutacji. Zabawa zacznie się w nie całkiem opuszczonym mieście, gwarantuje wam iż w dość szybkim czasie będziecie chcieli opuścić owo miejsce i właśnie to będzie stanowić trzon fabularny sesji. Próba ucieczki z Thagortu

Jest jeszcze jedna sprawa związana z fabułą sesji oraz nowością jaką jest mutacja.
W zależności ile będzie chętnych do gry zaproponuje jednej/dwóm/trzem osobą manipulacje dotyczącą zachowań współgracza. Owa mutacja nosi nazwę Połączenia dusz, zaproponować ją może tylko MG. Co owa mutacja potrafi ? Na początku niewiele - dostaniecie kartę postaci jednego z graczy i będziecie mogli dopisać do niej dodatkowe wspomnienie, które owy gracz zobowiązany będzie zaakceptować. Znać będziecie jego kartę zatem wszystkie szczegóły z życia drugiej postaci. Wraz z rozwojem postaci i wybieraniem zwiększenia poziomu tej mutacji uzyskiwać będziecie coraz większe możliwości, zamiana wspomnień, podmiana myśli, patrzenie jego/jej oczami, rozmowa z nim w myślach, używanie nim jego daru. Słowem zobaczymy - pomyślimy.
Ten aspekt sesji wiąże się z sposobem przeprowadzenia rekrutacji, przez pierwszy tydzień zobaczę ile jest chętnych i w zależności od ilości ustalę limit personalny. Ponieważ gracze stanowić będą drużynę (w kontekście wątku przewodniego gry) ilość graczy może być spora. Równie dobrze zaciekawienie sesją może być małe, albo karty słabe wówczas sesja się nie rozpocznie.

Fajnie by było gdyby szkielet karty postaci wyglądał mniej więcej tak

Imię i nazwisko:
Pochodzenie:
Znane języki:
Marzenia postaci:
Jej historia:
Osobowość:
Tabelka z darem:
Opis mutacji:
Obrazek przedstawiający daną osobę - zostanie wrzucony do tematu sesyjnego. Szerokość obrazka 150px
Statystyki:

Jeśli chodzi o tempo odpisywania, fajnie byłoby gdyby tempo sesji mniej więcej wynosiło średnio 1 post gracza dziennie, nie oznacza to że każdy ma odpowiadać codziennie. Oznacza to, że jeśli w sesji brało by udział 7 osób, chciałbym aby 7 postów pojawiło się w przeciągu 7 dni. 3 posty jednego dnia, przerwa dwu dniowa kolejne posty itp. Czyli tak jak jest teraz w pierwszej sesji prowadzonej przeze mnie na LI. Posty powinny być dłuższe niż 1 zdanie, jednak nie wymagam kolosalnych postów w trakcie sesji. Zdrowy rozsądek przede wszystkim.


Lista osób biorących udział w grze: ( 8/8 ):
-Rewan
-grabi
-rudaad
-Lhianann
-glyph
-Howgh
-Erilyn
-Kaworu

Link do sesji:
http://lastinn.info/sesje-rpg-autors...la-luster.html
 
__________________
The world doesn't need anything from you, but you need to give the world something. That's way you are alive.

Ostatnio edytowane przez kabasz : 22-11-2008 o 21:26.
kabasz jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:03.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172