Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17-12-2008, 21:28   #1
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Arrow [WoD: Mortals] Cieńka Czarna Linia

„City never sleeps” – głosi reklama jednego z banków. Zgadzam się z tym, tyle, że nie idzie mi o bank, ale o faktyczne miasto… Takie jest Essen. Tak samo tętniące życiem przez cały dzień. Jedne dzielnice budzą się wczesnym rankiem, aby już koło 9:00 stać się pustymi enklawami mieszkalnych punktowców. Inne ożywają szałem popołudniowych zakupów; czy ferią barw neonów nocnych lokali… Ale miasto, jako całość, nie śpi nigdy. Pociągi metra i miejskie autobusy niestrudzenie kursują – niezależnie od pory dnia, pogody i humorów pasażerów… Zakłady Kruppa tez nie śpią wytwarzając kolejne dobra… Służby municypalne często właśnie w nocy się uaktywniały bardziej niż w dzień… Tak wiele się działo w nocy – nie to złe określenie – tak wiele się działo, kiedy ludzie zajęci byli, czymś innym… Kiedy pozwalali, aby rzeczywistość prześlizgiwała się poza ich percepcją… Czasami nawet nie zdawali sobie sprawy – jak wielu rzeczy nie dostrzegają… Może było im z tym dobrze? Ja ich tylko obserwowałem – sami sobie nie zdawali z tego sprawy – tak dalece przyzwyczaili się do napisów „objęte systemem monitoringu”…

(...)

Pisk opon i brzęk rozbijanych reflektorów zlał się w jedno z zgrzytem wgniatanych blach. Kierowca zaklął krótko i wysiadł z samochodu. Ociekający szyderstwem komentarz: „Trzeba było patrzeć na drogę nie na moje cyce w lusterku wstecznym” dotarł jeszcze do uszu taksówkarza. Tak, była to jej wina – wieczorowa suknia doskonale podkreślała biust. A było, co podkreślać… Kobieta spojrzała na zegarek i wyciągnęła z torebki 50 Euro… rzuciła banknot na siedzenie kierowcy i wysiadła z wozu. Rozejrzała się, jakby, trochę bezradnie i przeszła na drugą stronę ulicy do bankomatu. „Your city never sleeps” zdążyła przeczytać zanim wepchnęła kartę do czytnika. Wyjęła telefon – modną ostatnio Motorolę Gold Luxury i wybrała numer. Chwilę później uzbrojona w tysiąc euro w gotówce (w razie kolejnych nieprzewidzianych trudności) czekała na kolejną tego wieczoru taksówkę; mając nadzieję, że uda jej się zdążyć na wernisaż…

(...)

„City never sleeps” – oświetlony bilboard krzyczał w pustą Kolbergstrasse promocją kredytu, czy innego badziewia dla ubogich… znaczy zwracających uwagę na pieniądze. Wyciągnąłem monetę z kieszeni i podrzuciłem. Reszka i zielone – wygrałem. Uśmiechnąłem się i przeszedłem ulicę. Jeszcze kilkadziesiąt metrów…
- Cześć Karl. – Powiedziałem mijając recepcję.
- Cześć. Czekaj. Mam coś dla Ciebie – sięgnął pod blat i wyciągnął niebieski skoroszyt – masz do poczytania. To na sesję, tę Twoją nową przygodę w WoDa.
- Co?!?!? – Grubość teczki przekraczała jakiekolwiek limity – jak… będzie losowanie. Dobra, idę prowadzić… sesję finałową „Koniec z Maskaradą!”
Wbiegłem po schodach na czwarte piętro budynku. Prowadzenie sesji sprawiało mi swoistą przyjemność. Może dlatego, że gracze potrafili być nieprzewidywalni, a ja w jakiś sposób to właśnie lubiłem…

(...)

Bilboard reklamowy był do połowy zerwany; pozostał tylko kawałek z hasłem „City never sleeps” – reszta została usunięta i zapewne już spłonęła w jednej z beczek, jakie płonęły w nieużywanej północnej części stacji Klugerstrasse West i tamtejszych korytarzach metra. Śpiący pod zdartą reklamą bezdomny przeciągnął się i przewrócił na drugi bok. Na południowe perony weszły dwie dziewczyny – pewnie studentki (tylko studenci i życiowi nieudacznicy wynajmowali komunalne mieszkania w tej dzielnicy) – zapewne doskonale wiedząc, że za minutę pojedzie pociąg do centrum. Podnosząc kilka gazet i reklamówek z samoobsługowego Aldi kolejka wtoczyła się na stację i równie szybko zniknęła w tunelu – jakby obawiając się o całość szyb lub kompletność wyposażenia…


=====================================
Informacje techniczne:

Sesja jest zaplanowana dla 4 – 6 graczy.

Sposób rozgrywania: storytelling. Jeżeli będą wymagane jakiekolwiek rzuty – GM wykona je przed monitorem.

Szybkośc rozgrywania sesji: post na tydzień. Opuszczone bez uprzedzenia trzy kolejki pod rząd to wypad z sesji.

Akcja będzie się rozgrywała w półmilionowym mieście – dokładnie w Essen w Niemczech, w czasach współczesnych – zawiązanie akcji nastąpi 17 sierpnia 2008 roku. (więc do zapoznania się z "terenem gry" polecam google)

System – realia starego WoD'a, jednak gracze będą mieli możliwość zagrania najrzadszą rasą – Śmiertelnymi. Tak, zwykłymi ludźmi, mającymi swoje sprawy i pragnienia. Nie ma żadnych ograniczeń na postać, z wyjątkiem jednego – postać musi potrafić sama funkcjonować w mieście (żadnych 90-letnich staruszków przykutych do łóżka ani 5-letnich panienek z przedszkola). W KP poza historią postaci muszą się znaleźć następujące informacje: zainteresowania, poglądy polityczne, podejście do życia – plany, rodzina i przyjaciele oraz informacje o posiadanych dobrach (mieszkanie, samochód, oszczędności).

Jak widac znajomośc WoD'a jest niekonieczna, a nawet może okazac się niewskazana :-[


Kilka ważnych uwag:
- do dyspozycji graczy pozostaje całe półmilionowe miasto. Postacie mogą, więc mieć dowolne archetypy i dowolne możliwości; oczywiście w granicach rozsądku.
- po zapoznaniu się z KP i wybraniu przyszłych graczy każdemu przedstawię „listę osób”, które zna (bazując oczywiście na KP) lista ta będzie zawierała zarówno współgraczy, jak i NPCów.
- założeniem sesji nie jest zmienienie graczy w istoty nadnaturalne (!!!). Drodzy Gracze - zaczynacie jako ludzie i macie 95% szans na to, że jako ludzie skończycie. Pomimo tego, że w Essen oczywiście są nadnaturalni (całkiem sporo - zapewniam) to Wasza wiedza o nich jest żadna (domysły i plotki z brukowców).
- postacie graczy nie muszą (ale mogą) tworzyć „drużyny” ani innego takiego tworu. Przynajmniej początkowo jesteście po prostu mieszkańcami miasta.
- obowiązuje WoD’owska karta Śmiertelnika (oczywiście jako przykład cech i znaczne ułatwienie dla mnie, a nie podstawa do gry...)

Warunkiem przyjęcia do sesji jest nadesłanie dobrej historii i KP (zgadzającej się z historią). Dobrej, znaczy takiej, która przejdzie przez sito mojej subiektywnej oceny.

KP należy wyekspediować mailem na adres: aschaar@o2.pl

Ostateczny termin nadsyłania kompletnych kart upływa dnia 31 grudnia 2008 o godzinie 13:27. Ogłoszenie wyników nastąpi za rok, znaczy na początku 2009.


Jak wypełnić kartę?
Po pierwsze wypełniamy tylko działy (ogólne, atrybuty, zdolności oraz cnoty). Przy atrybutach i zdolnościach dokonujemy podziału na pierwszorzędne, drugorzędne i trzeciorzędne. Decydujemy tym samym o ilości kropek, jakie możemy „zamalować”. W przypadku atrybutów (mamy tam już jedną gratisową kropkę w każdym) na atrybuty pierwszorzędne przeznaczyć możemy 6 krop, drugorzędne 4 i trzeciorzędne – 3. W przypadku zdolności jest to odpowiednio 11, 7 oraz 4. Na cnoty (virtues) możemy przeznaczyć 7 krop (tam też po jednej już mamy).
Ponieważ PDF się ciężko edytuje – można ważne elementy przepisać do dokumentu z historią postaci.
Jakby ktoś miał jakiekolwiek problemy (nie mam polskiego odpowiednika karty) z wypełnieniem to proszę o PW lub maila.

Wszelkie pytania proszę w tym wątku - będę edytował pierwszego posta umieszczając odpowiedzi.

Thin Black Line...
 
Aschaar jest offline  
Stary 17-12-2008, 21:42   #2
 
Eleeist's Avatar
 
Reputacja: 1 Eleeist ma wspaniałą reputacjęEleeist ma wspaniałą reputacjęEleeist ma wspaniałą reputacjęEleeist ma wspaniałą reputacjęEleeist ma wspaniałą reputacjęEleeist ma wspaniałą reputacjęEleeist ma wspaniałą reputacjęEleeist ma wspaniałą reputacjęEleeist ma wspaniałą reputacjęEleeist ma wspaniałą reputacjęEleeist ma wspaniałą reputację
Sesja niezwykle ciekawa, choć w WoDa nigdy nie grałem. Na razie wstępnie się zgłaszam. Kartę zaczynam pisać niedługo, a więc powinienem się wyrobić do końca roku . Jak będę miał jakiekolwiek pytania, to oczywiście zgłoszę się na PW.
 

Ostatnio edytowane przez Eleeist : 18-12-2008 o 16:43.
Eleeist jest offline  
Stary 18-12-2008, 16:37   #3
K&T
 
K&T's Avatar
 
Reputacja: 1 K&T nie jest za bardzo znany
Zapowiada się ciekawie. Wstępnie się zgłaszam.
 
__________________
"After the first glass you see things as you wish they were. After the second, you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world." Oscar Wilde
K&T jest offline  
Stary 26-12-2008, 23:20   #4
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Odpowiedzi na pytania...

Zbiorczo odpowiadam na pytania jakie pojawiły się na moim GG czy przez PW.

1. Jaka jest myśl przewodnia, czy plan na sesję skoro gracze nie muszą tworzyć drużyny?
Doskonale odcyfrowała go Redone w blogu… Polecam lekturę. Jednak faktem jest, że jednym z „motywów przewodnich” będzie zmaganie się człowieka z nową dla niego sytuacją. Również próba ustalenia, co jeszcze jest naturalne (pokręcone, ale naturalne), a co już nadnaturalne… Być może próba zrozumienia, poznania, odrzucenia, zniszczenia czy co tam jeszcze - tego „Świata Mroku”… Jednak o scenariuszu porozmawiamy w grze. Ponieważ jest to storytelling - wiele zależy od Graczy...

2. Czy zamierzasz dopuścić każdą postać?
Każdą w granicach rozsądku. Jeżeli idzie o majątek, zawód, wykształcenie, etc jest mi to najzupełniej obojętne… Podkreślam – w granicach rozsądku. Twisterom i przepakom – stanowcze nie. Koncept postaci ma być przede wszystkim spójny i logiczny. Reszta – zaskocz mnie swoją historią, negocjuj, kłóć się… Dostaniesz wiele z tego co chcesz – bo tą postacią będziesz musiał potem grać… (a to może okazać się... trudne)

3. Co z pozostałymi 5% (w 95% postacie pozostaną ludźmi)? Czy istnieje szansa na przemianę?
Zasadniczo nie, ALE… Jeżeli postać będzie do tego dążyć „za wszelką cenę” to może ktoś się nią zainteresuje… Może… Ogólnie nie zakładam takiej możliwości w scenariuszu, jednak definitywnie jej nie zamykam…

4. Czy w Essen są Łowcy?
Nie było to napisane wprost, ale oczywiście… Są. Poza Łowcami jest jeszcze sześć innych ras nadnaturalnych.

5. Czy można określić klan do którego chciałoby się należeć w przypadku przemiany?
Można, tylko po co? Jak napisałem – w rekrutacji – nie zakładam, aby sesja doprowadziła do przemienienia Gracza. Ponadto – rozkład klanów (szczepów, tradycji) jest całkowicie „ukryty”. Może się więc okazać, że danego klanu po prostu nie ma w Essen.
Dla postaci Graczy nadnaturalni będą często nierozróżnialni i, co więcej, często będą bardziej „normalni” niż ludzie… We wstępie do sesji (widocznym powyżej w pierwszym poście) ukryłem jednego wampira, jednego maga i jednego wilkołaka… Miłego szukania ponieważ niekoniecznie są to postaci pierwszoplanowe scenek…

To wszystko na teraz... Jeżeli coś jest jeszcze niejasne... Prosze pytać...
 
Aschaar jest offline  
Stary 27-12-2008, 10:59   #5
 
Blady's Avatar
 
Reputacja: 1 Blady to imię znane każdemuBlady to imię znane każdemuBlady to imię znane każdemuBlady to imię znane każdemuBlady to imię znane każdemuBlady to imię znane każdemuBlady to imię znane każdemuBlady to imię znane każdemuBlady to imię znane każdemuBlady to imię znane każdemuBlady to imię znane każdemu
Szczerze mówiąc spodobało mi się. Zgłaszam się. Powinienem zdążyć z kartą.
 
__________________
What do you see in the dark, when the Demons come for you?
Blady jest offline  
Stary 28-12-2008, 22:15   #6
 
negative hu_man's Avatar
 
Reputacja: 1 negative hu_man nie jest za bardzo znanynegative hu_man nie jest za bardzo znany
Jeśli doświadczenie gracza nie jest bardzo istotnym kryterium, to również zgłaszam zainteresowanie. Kartę prześlę do jutra.
 
__________________
Ja naprawdę lękam się tego, że mam pięć palców u ręki. Dlaczego w ogóle palec? Nic dla mnie bardziej fantastycznego, jak że tu i teraz jestem jaki jestem określony, konkretny, taki akurat, a nie inny.
negative hu_man jest offline  
Stary 28-12-2008, 22:24   #7
Zak
 
Zak's Avatar
 
Reputacja: 1 Zak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znany
Ja też się wstępnie zgłaszam. Mam nadzieję, że podołam i stworzę coś godnego ;]
 
Zak jest offline  
Stary 29-12-2008, 09:08   #8
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Pytania cz.2

Kolejne odpowiedzi na pytania.


7. Nie znam mechaniki wampira i nie wiem jak wypełnić kartę "Śmiertelnika".
Jak napisałem w rekrutacji - ta karta jest tylko uzupełnieniem. Naprawdę nic się nie stanie jeżeli jej nie będzie. Głównym (jedynym w zasadzie) kryterium przyjęcia jest historia postaci, czyli "życiorys". Co ważne:
Cytat:
W KP poza historią postaci muszą się znaleźć następujące informacje: zainteresowania, poglądy polityczne, podejście do życia – plany, rodzina i przyjaciele oraz informacje o posiadanych dobrach (mieszkanie, samochód, oszczędności).

8. Kropki - co, jak, gdzie?
Dla tych, którzy nie znają mechaniki, a chcieliby się zmierzyć z kropkami informacja dotycząca atrybutów:
0 kropek - żadnej wiedzy
1 kropka - podstawy
2 kropki - poziom średniozaawansowany
3 kropki - poziom zaawansowany
4 kropki - specjalista
5 kropek - elita w dziedzinie


Jeżeli ktoś bęzie chciał - chętnie pomogę w karcie. Pamiętajcie jednak o tym, ze najważniejsza jest historia postaci.


9. Czy jest wymagane doświadczenie?
Nie, nie jest. Szanse równe mają wszyscy. Do gry wchodza najlepsze (najciekawsze) KP. Podkreślę jeszcze raz - niezaleznie czy będa dołączone do historii "kropy" czy nie.


OGŁOSZENIE:
Ulegając różnym atakom, naciskom i innym takim:

Termin nadsyłania KP zostaje przesunięty. Na KP czekam do 5 stycznia 2009 do godziny 17:00.


Zapraszam i czekam na ewentualne pytania...
 
Aschaar jest offline  
Stary 29-12-2008, 17:29   #9
Banned
 
Reputacja: 1 Fenix nie jest za bardzo znany
Chciałbym się zgłosić. A raczej zgłosić siebie i moją dziewczynę.

Pozdrawiam.
 
Fenix jest offline  
Stary 29-12-2008, 17:31   #10
 
Suryiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Suryiel nie jest za bardzo znanySuryiel nie jest za bardzo znanySuryiel nie jest za bardzo znany
Dziewczyna też się pokaże bo wypada. Miło widzieć sesję w starego WoDa
So count us in.

Edit:
Bylibyśmy wdzięczni gdyby MG podał swój numer GG (Skype?) żeby dokładniej obgadać możliwości co do postaci. Jak mg się wstydzi, może być na PW :P
 

Ostatnio edytowane przez Suryiel : 29-12-2008 o 17:36.
Suryiel jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:06.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172