|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
17-12-2008, 21:28 | #1 |
Banned Reputacja: 1 | [WoD: Mortals] Cieńka Czarna Linia „City never sleeps” – głosi reklama jednego z banków. Zgadzam się z tym, tyle, że nie idzie mi o bank, ale o faktyczne miasto… Takie jest Essen. Tak samo tętniące życiem przez cały dzień. Jedne dzielnice budzą się wczesnym rankiem, aby już koło 9:00 stać się pustymi enklawami mieszkalnych punktowców. Inne ożywają szałem popołudniowych zakupów; czy ferią barw neonów nocnych lokali… Ale miasto, jako całość, nie śpi nigdy. Pociągi metra i miejskie autobusy niestrudzenie kursują – niezależnie od pory dnia, pogody i humorów pasażerów… Zakłady Kruppa tez nie śpią wytwarzając kolejne dobra… Służby municypalne często właśnie w nocy się uaktywniały bardziej niż w dzień… Tak wiele się działo w nocy – nie to złe określenie – tak wiele się działo, kiedy ludzie zajęci byli, czymś innym… Kiedy pozwalali, aby rzeczywistość prześlizgiwała się poza ich percepcją… Czasami nawet nie zdawali sobie sprawy – jak wielu rzeczy nie dostrzegają… Może było im z tym dobrze? Ja ich tylko obserwowałem – sami sobie nie zdawali z tego sprawy – tak dalece przyzwyczaili się do napisów „objęte systemem monitoringu”… (...) Pisk opon i brzęk rozbijanych reflektorów zlał się w jedno z zgrzytem wgniatanych blach. Kierowca zaklął krótko i wysiadł z samochodu. Ociekający szyderstwem komentarz: „Trzeba było patrzeć na drogę nie na moje cyce w lusterku wstecznym” dotarł jeszcze do uszu taksówkarza. Tak, była to jej wina – wieczorowa suknia doskonale podkreślała biust. A było, co podkreślać… Kobieta spojrzała na zegarek i wyciągnęła z torebki 50 Euro… rzuciła banknot na siedzenie kierowcy i wysiadła z wozu. Rozejrzała się, jakby, trochę bezradnie i przeszła na drugą stronę ulicy do bankomatu. „Your city never sleeps” zdążyła przeczytać zanim wepchnęła kartę do czytnika. Wyjęła telefon – modną ostatnio Motorolę Gold Luxury i wybrała numer. Chwilę później uzbrojona w tysiąc euro w gotówce (w razie kolejnych nieprzewidzianych trudności) czekała na kolejną tego wieczoru taksówkę; mając nadzieję, że uda jej się zdążyć na wernisaż… (...) „City never sleeps” – oświetlony bilboard krzyczał w pustą Kolbergstrasse promocją kredytu, czy innego badziewia dla ubogich… znaczy zwracających uwagę na pieniądze. Wyciągnąłem monetę z kieszeni i podrzuciłem. Reszka i zielone – wygrałem. Uśmiechnąłem się i przeszedłem ulicę. Jeszcze kilkadziesiąt metrów… - Cześć Karl. – Powiedziałem mijając recepcję. - Cześć. Czekaj. Mam coś dla Ciebie – sięgnął pod blat i wyciągnął niebieski skoroszyt – masz do poczytania. To na sesję, tę Twoją nową przygodę w WoDa. - Co?!?!? – Grubość teczki przekraczała jakiekolwiek limity – jak… będzie losowanie. Dobra, idę prowadzić… sesję finałową „Koniec z Maskaradą!” Wbiegłem po schodach na czwarte piętro budynku. Prowadzenie sesji sprawiało mi swoistą przyjemność. Może dlatego, że gracze potrafili być nieprzewidywalni, a ja w jakiś sposób to właśnie lubiłem… (...) Bilboard reklamowy był do połowy zerwany; pozostał tylko kawałek z hasłem „City never sleeps” – reszta została usunięta i zapewne już spłonęła w jednej z beczek, jakie płonęły w nieużywanej północnej części stacji Klugerstrasse West i tamtejszych korytarzach metra. Śpiący pod zdartą reklamą bezdomny przeciągnął się i przewrócił na drugi bok. Na południowe perony weszły dwie dziewczyny – pewnie studentki (tylko studenci i życiowi nieudacznicy wynajmowali komunalne mieszkania w tej dzielnicy) – zapewne doskonale wiedząc, że za minutę pojedzie pociąg do centrum. Podnosząc kilka gazet i reklamówek z samoobsługowego Aldi kolejka wtoczyła się na stację i równie szybko zniknęła w tunelu – jakby obawiając się o całość szyb lub kompletność wyposażenia… ===================================== Informacje techniczne: Sesja jest zaplanowana dla 4 – 6 graczy. Sposób rozgrywania: storytelling. Jeżeli będą wymagane jakiekolwiek rzuty – GM wykona je przed monitorem. Szybkośc rozgrywania sesji: post na tydzień. Opuszczone bez uprzedzenia trzy kolejki pod rząd to wypad z sesji. Akcja będzie się rozgrywała w półmilionowym mieście – dokładnie w Essen w Niemczech, w czasach współczesnych – zawiązanie akcji nastąpi 17 sierpnia 2008 roku. (więc do zapoznania się z "terenem gry" polecam google) System – realia starego WoD'a, jednak gracze będą mieli możliwość zagrania najrzadszą rasą – Śmiertelnymi. Tak, zwykłymi ludźmi, mającymi swoje sprawy i pragnienia. Nie ma żadnych ograniczeń na postać, z wyjątkiem jednego – postać musi potrafić sama funkcjonować w mieście (żadnych 90-letnich staruszków przykutych do łóżka ani 5-letnich panienek z przedszkola). W KP poza historią postaci muszą się znaleźć następujące informacje: zainteresowania, poglądy polityczne, podejście do życia – plany, rodzina i przyjaciele oraz informacje o posiadanych dobrach (mieszkanie, samochód, oszczędności). Jak widac znajomośc WoD'a jest niekonieczna, a nawet może okazac się niewskazana :-[ Kilka ważnych uwag: - do dyspozycji graczy pozostaje całe półmilionowe miasto. Postacie mogą, więc mieć dowolne archetypy i dowolne możliwości; oczywiście w granicach rozsądku. - po zapoznaniu się z KP i wybraniu przyszłych graczy każdemu przedstawię „listę osób”, które zna (bazując oczywiście na KP) lista ta będzie zawierała zarówno współgraczy, jak i NPCów. - założeniem sesji nie jest zmienienie graczy w istoty nadnaturalne (!!!). Drodzy Gracze - zaczynacie jako ludzie i macie 95% szans na to, że jako ludzie skończycie. Pomimo tego, że w Essen oczywiście są nadnaturalni (całkiem sporo - zapewniam) to Wasza wiedza o nich jest żadna (domysły i plotki z brukowców). - postacie graczy nie muszą (ale mogą) tworzyć „drużyny” ani innego takiego tworu. Przynajmniej początkowo jesteście po prostu mieszkańcami miasta. - obowiązuje WoD’owska karta Śmiertelnika (oczywiście jako przykład cech i znaczne ułatwienie dla mnie, a nie podstawa do gry...) Warunkiem przyjęcia do sesji jest nadesłanie dobrej historii i KP (zgadzającej się z historią). Dobrej, znaczy takiej, która przejdzie przez sito mojej subiektywnej oceny. KP należy wyekspediować mailem na adres: aschaar@o2.pl Ostateczny termin nadsyłania kompletnych kart upływa dnia 31 grudnia 2008 o godzinie 13:27. Ogłoszenie wyników nastąpi za rok, znaczy na początku 2009. Jak wypełnić kartę? Po pierwsze wypełniamy tylko działy (ogólne, atrybuty, zdolności oraz cnoty). Przy atrybutach i zdolnościach dokonujemy podziału na pierwszorzędne, drugorzędne i trzeciorzędne. Decydujemy tym samym o ilości kropek, jakie możemy „zamalować”. W przypadku atrybutów (mamy tam już jedną gratisową kropkę w każdym) na atrybuty pierwszorzędne przeznaczyć możemy 6 krop, drugorzędne 4 i trzeciorzędne – 3. W przypadku zdolności jest to odpowiednio 11, 7 oraz 4. Na cnoty (virtues) możemy przeznaczyć 7 krop (tam też po jednej już mamy). Ponieważ PDF się ciężko edytuje – można ważne elementy przepisać do dokumentu z historią postaci. Jakby ktoś miał jakiekolwiek problemy (nie mam polskiego odpowiednika karty) z wypełnieniem to proszę o PW lub maila. Wszelkie pytania proszę w tym wątku - będę edytował pierwszego posta umieszczając odpowiedzi. Thin Black Line... |